Campania isi propune sa surprinda "emblematicul top-model britanic in ipostaza unei femei ce pare din alta lume, intr-un spatiu sumbru si suprarealist", au declarat reprezentantii casei de moda britanice.
Intr-un clip realizat de fotograful Steven Klein in Londra de Est, Kate Moss intra intr-o casa parasita si urca treptele, cadrele suprinse dand impresia ca top-modelul britanic ar fi fost urmarit de cineva, scrie MEDIAFAX.
Pentru realizarea acestui clip, Steven Klein s-a inspirat din thrillerul britanic din anii '60 "Omul care ucide/ Peeping Tom", in care un asasin in serie ucide femeile si foloseste o camera pentru a inregistra expresia ingrozita a acestora in momentul mortii.
Kate Moss, care apare pentru prima oara in campania publicitara a casei de moda, a fost prietena cu Alexander McQueen si a "defilat" sub forma unei holograme in timpul prezentarii colectiei toamna-iarna 2006 a designerului britanic, care s-a sinucis in februarie 2010.
Alexander McQueen a devenit "copilul teribil" al modei dupa ce a fost descoperit de Isabella Blow, care era redactor la revista de specialitate Tatler. Ea a cumparat toate hainele realizate de acesta pentru show-ul sau de absolvire, contra sumei de 5.000 de lire sterline.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Casa de moda Alexander McQueen are o noua imagine.