Formatia australiana si-a lansat propria gama de vinuri in Australia in 2011. Acele sortimente de vinuri au avut un succes atat de mare, incat trupa australiana a decis sa le lanseze si la nivel mondial, in 2012. Pentru primavara anului 2013, AC/DC le-a pregatit fanilor sai o noua surpriza: un brand de bere care poarta numele trupei.
Noul brand, "AC/DC Premium Lager Beer", este o bere autentica germana si are o concentratie de alcool de 5%.
"Noua bere iti da foc la limba precum TNT-ul, are gustul unei beri adevarate si este produsa in conformitate cu Manifestul Rock'n'Roll din 1973 si cu Legea puritatii germane din 1516", se afirma in comunicatul postat pe site-ul oficial al noului brand, www.ACDC-Beer.com.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Berea, ultima frontiera pentru formatia AC/DC.