Desi mai sunt cateva luni pana la evenimente importante ca Globurile de Aur sau Premiile Oscar, marile case de moda au iesit deja la „vanatoare” de vedete care sa le poarte tinutele pe covorul rosu, iar sumele platite celebritatilor, desi par „indecente”, sunt adevarate chilipiruri in comparatie cu reclama facuta, potrivit tabloidului britanic „Daily Mail”.
Chiar daca un creator de moda poate plati pana la 150.000 de euro pentru ca o actrita sa-i poarte o rochie in seara Oscarurilor, afacerea nu este deloc una dezavantajoasa, deoarece evenimentul se bucura de audiente uriase. Iar marile case de moda nu se dau in laturi de la nimic pentru a convinge o celebritate sa poarte un anumit produs, prin urmare sa le faca reclama.
Chiar daca un creator de moda poate plati pana la 150.000 de euro pentru ca o actrita sa-i poarte o rochie in seara Oscarurilor, afacerea nu este deloc una dezavantajoasa, deoarece evenimentul se bucura de audiente uriase. Iar marile case de moda nu se dau in laturi de la nimic pentru a convinge o celebritate sa poarte un anumit produs, prin urmare sa le faca reclama.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Tranzactii pe covorul rosu.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Tranzactii pe covorul rosu.