Care a debutat cu o reclama la sampon. Mi s-a parut foarte logica introducerea acestei reclame in contextul respectiv. La o discutie despre capetele intelepte ale tarii, sustinuta de doua dintre cele mai intelepte, o reclama la un produs pentru cap nu se putea potrivi decit perfect. Altfel ar fi stat, desigur, lucrurile daca tema emisiunii ar fi fost „revenirea in tara a manechinelor“, iar protagonistele ei, de exemplu, Gina Pistol si Ileana Lazariuc. Intr-o situatie ca asta, ar fi picat ca nuca-n perete o reclama la sampon si s-ar fi potrivit perfect una la o crema de calciie.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Monumentul Miresei Necunoscute.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Monumentul Miresei Necunoscute.