Kate Moss si-a lansat luni colectia de haine creata pentru lantul britanic de magazine TopShop, eveniment care a iscat o adevarata frenezie in randul fanilor modelului, informeaza "Daily Mail".
Mii de oameni au luat cu asalt magazinul din Oxford Street, dupa ce Moss a pozat, din vitrina, fotografilor. Pentru a evita un haos general, conducerea magazinului a impus cateva regului: cumparatoarele, in majoritate adolescente si tinere, au intrat in magazin in grupuri mici, li s-a permis sa stea doar 20 de minute si au avut voie sa cumpere doar cinci articole.
Mii de oameni au luat cu asalt magazinul din Oxford Street, dupa ce Moss a pozat, din vitrina, fotografilor. Pentru a evita un haos general, conducerea magazinului a impus cateva regului: cumparatoarele, in majoritate adolescente si tinere, au intrat in magazin in grupuri mici, li s-a permis sa stea doar 20 de minute si au avut voie sa cumpere doar cinci articole.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului MossMania.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului MossMania.