Stabilirea recordului a fost favorizata, in primul rand, de faptul ca evenimentul a fost disponibil pe internet in nu mai putin de 187 de tari, printre care China, Coreea de Nord si Iran. O treime din audienta a fost asigurata, insa, de utilizatorii din Statele Unite, scrie NewsIn.
Concertul a avut pe 25 octombrie in Statele Unite, pe arena Rose Bowl din Pasadena, statul California.
Transmiterea concertului pe YouTube a fost posibila, potrivit jurnalistilor britanici, si datorita prieteniei dintre solistul trupei, Bono Vox, si miliardarul Sergey Brin, unul dintre fondatorii companiei Google.
Trupa irlandeza nu a cerut niciun onorariu pentru a pemite difuzarea concertului pe internet, considerand aceasta initiativa ca pe un experiment de promovare binevenit.
"La o viitoare transmisiune de acest fel, am putea introduce sistemul de plata pay per view si nu credem ca acest lucru va canibaliza vanzarile de DVD-uri cu evenimentul respectiv, deoarece audientele celor doua feluri de vizionare sunt diferite", a declarat managerul trupei U2, Paul McGuinness.
In opinia unui purtator de cuvant al YouTube, audienta concertului U2 este o mare victorie, in timp ce reprezentantii companiei care a asigurat productia evenimentului spun ca acest concert difuzat live pe internet "a adus un nou model de business".
Concertul a avut pe 25 octombrie in Statele Unite, pe arena Rose Bowl din Pasadena, statul California.
Transmiterea concertului pe YouTube a fost posibila, potrivit jurnalistilor britanici, si datorita prieteniei dintre solistul trupei, Bono Vox, si miliardarul Sergey Brin, unul dintre fondatorii companiei Google.
Trupa irlandeza nu a cerut niciun onorariu pentru a pemite difuzarea concertului pe internet, considerand aceasta initiativa ca pe un experiment de promovare binevenit.
"La o viitoare transmisiune de acest fel, am putea introduce sistemul de plata pay per view si nu credem ca acest lucru va canibaliza vanzarile de DVD-uri cu evenimentul respectiv, deoarece audientele celor doua feluri de vizionare sunt diferite", a declarat managerul trupei U2, Paul McGuinness.
In opinia unui purtator de cuvant al YouTube, audienta concertului U2 este o mare victorie, in timp ce reprezentantii companiei care a asigurat productia evenimentului spun ca acest concert difuzat live pe internet "a adus un nou model de business".
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului U2, nou record de vizitatori pentru YouTube.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului U2, nou record de vizitatori pentru YouTube.