La initiativa vocalistului sau, Zoltán András, formatia a hotarat sa sustina proiectul unde orice produs contine o donatie implicita, fara adaosuri la pret. Desi poate fi considerata doar o moda, acest tip de parteneriat a inceput sa prinda radacini si in Romania, unde din ce in ce mai multe formatii se alatura unei cauze sau unei fundatii, pentru a o promova, mai ales in concerte.
CharityGift.ro este magazinul perfect pentru oricine are de facut un cadou pentru familie, prieteni, angajati si chiar parteneri de afaceri… Cam asa ar suna o reclama pentru orice alt magazin. Spre deosebire insa de magazinele online sau de cele traditionale, prin CharityGift.ro fiecare produs vandut ajuta intotdeauna pe cineva.
CharityGift.ro este magazinul perfect pentru oricine are de facut un cadou pentru familie, prieteni, angajati si chiar parteneri de afaceri… Cam asa ar suna o reclama pentru orice alt magazin. Spre deosebire insa de magazinele online sau de cele traditionale, prin CharityGift.ro fiecare produs vandut ajuta intotdeauna pe cineva.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Formatia Sarmalele Reci a adoptat CharityGift.ro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Formatia Sarmalele Reci a adoptat CharityGift.ro.