La fel ca si pe single-ul anterior, Puya trage concluzii vis-a-vis de societatea romaneasca, insa de aceasta data accentul este pus pe nevoia de senzational din presa autohtona, pe pseudovedetele aparute peste noapte din nevoia trusturilor de presa de a obtine audienta si pe tendinta gerenerala de a urmari la televizor subiecte socante, frivole si vulgare.
“Din pacate aproape intreaga societate a intrat in acest joc al nevoii de senzational”, declara Puya.
“Change” prefateaza aparitia albumului “Romanisme partea a 2-a” ce va fi lansat pe piata de MediaPro Music in luna octombrie. Noul material continua linia muzicala a primului si va fi promovat in cadrul unui turneu national.
“Din pacate aproape intreaga societate a intrat in acest joc al nevoii de senzational”, declara Puya.
“Change” prefateaza aparitia albumului “Romanisme partea a 2-a” ce va fi lansat pe piata de MediaPro Music in luna octombrie. Noul material continua linia muzicala a primului si va fi promovat in cadrul unui turneu national.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Puya vrea sa schimbe lumea.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Puya vrea sa schimbe lumea.