Dupa sase ani, Sweetface isi opreste productia, dupa ce a lansat o ultima linie de articole in 2009, care se afla in prezent in magazinele americane.
Sweetface este o afacere care a debutat in 2003, ca un brand urban dezvoltat din linia vestimentara JLO, conceputa de Jennifer Lopez, devenind foarte rapid o linie de articole vestimentare contemporana de mare succes.
Sweetface este o afacere care a debutat in 2003, ca un brand urban dezvoltat din linia vestimentara JLO, conceputa de Jennifer Lopez, devenind foarte rapid o linie de articole vestimentare contemporana de mare succes.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului JLo si-a inchis afacerile cu haine din cauza crizei.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului JLo si-a inchis afacerile cu haine din cauza crizei.