Moda si industriile de lux sunt primele in care se reflecta perioadele de criza financiara din istorie. Reinventarea texturilor naturale, intoarcerea la culorile sobre, accentul pe dimensiunea practica si versatila a pieselor vestimentare si o usoara uniformizare a stilurilor masculin - feminin sunt trucuri prin care designerii raspund nevoilor in schimbare ale consumatorului.
Stilul clasic, aproape de uniforma, al colectiilor menite nu doar sa inspire glam, ci si sa reflecte noile realitati sociale si implicit vestimentare, este secretul prin care orice garderoba de criza se salveaza de la solutiile ieftine.
O raita prin dulapurile bunicii ar scoate in aceasta perioada la lumina piese demne de cele mai recente pictoriale.
Stilul clasic, aproape de uniforma, al colectiilor menite nu doar sa inspire glam, ci si sa reflecte noile realitati sociale si implicit vestimentare, este secretul prin care orice garderoba de criza se salveaza de la solutiile ieftine.
O raita prin dulapurile bunicii ar scoate in aceasta perioada la lumina piese demne de cele mai recente pictoriale.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Moda crizei din 30, perfecta pentru 2009.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Moda crizei din 30, perfecta pentru 2009.