Astfel, Nickelodeon si Viacom Consumer Products (NVCP), din care face parte si MTV Romania, si Zara, unul dintre cele mai cunoscute brand-uri internationale din domeniul modei, s-au parteneriat pentru a lansa o noua colectie de tricouri si hanorace barbatesti, inspirate din cultura urbana si intitulata “Streetmuse, by MTV”.

Lansarea oficiala are loc joi, 5 martie 2009, iar producerea gamei se continua pe intregul an, produsele fiind distribuite in peste 1000 de magazine Zara din 68 de tari din Asia – Pacific, Canada, Europa, Orientul Mijlociu, Africa de Nord si America Latina. “Streetmuse, by MTV” combina experienta urbana a tinerilor si pozitia MTV in centrul culturii tinerilor intr-un stil contemporan casual.


“MTV este un brand iconic, aspirational si intr-o continua dezvoltare, fiind platforma muzicala si de divertisment numarul unu pentru tineri. In asociere cu capacitatea unica a Zara de a produce si distribui cele mai noi tendinte in moda, avem bazele unei colaborari fenomenale”, a declarat Jean-Philippe Randisi, Managing Director, NVCP International. “Pozitia globala a Zara ca principala destinatie de moda si intelegerea clara a consumatorului urban o transforma in partenerul perfect pentru MTV, ca si retailer pentru “Streetmuse””.

Lista completa a teritoriilor include: Andorra, Austria, Bahrain, Belgium, Canada, China, Colombia, Costa Rica, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Dominican Republic, El Salvador, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Guatemala, Honduras, Hong Kong, Hungary, Iceland, Indonesia, Ireland, Israel, Italy, Japan, Jordan, Korea, Kuwait, Latvia, Lebanon, Lithuania, Luxembourg, Macau, Malaysia, Malta, Mexico, Monaco, Montenegro, Morocco, Netherlands, Norway, Oman, Panama, Philippines, Poland, Portugal, Qatar, Romania, Russia, Saudi Arabia, Serbia, Singapore, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, Tunisia, Turkey, Ukraine, UK, United Arab Emirates si Venezuela.