Recent, o pizzerie s-a gândit sa-si faca reclama la un nou produs – pizza cu sarmale – prin a se folosi de numele Mihaelei Radulescu si de cel al iubitului ei, Dani Otil. Prezentatoarea tv spune ca nimeni nu i-a cerut vreodata acordul pentru astfel de demersuri publicitare.
Cu paparazzi pe urmele lor 24/24, ziarele care dau pe prima pagina o poza a celor doi amorezi se vand ca painea calda.
Pe asta a mizat si o cunoscuta firma de pizza, cand si-a facut materialele publicitare pentru un produs de sezon. Comunicatul primit la redactie suna cam asa: 'Dani a lasat-o pe Mihaela si s-a combinat cu Andreea! Nu stim daca este adevarat! Dar e adevarat ca pizza s-a combinat cu sarmale. Prima pizza cu sarmale din lume! (...)'.
Cine a compus acest text s-o fi gandit, probabil, sa ne provoace un dublu soc: primul, ca s-a inventat pizza cu sarmale, iar al doilea, ca Dani Otil s-ar fi cuplat cu Andreea Marin, 'prietena cea mai buna' a Mihaelei Radulescu.
Ce-i drept, pentru partea a doua n-au putut baga mana-n foc, dar nici nu conteaza, pentru ca efectul scontat, de a atrage atentia, a fost atins.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Mihaela si Dani, 'folositi' pentru o reclama la pizza cu sarmale.