Coldplay a castigat doua premii la World Music Awards 2008, la inceputul lunii noiembrie, pentru cele mai mari vanzari de discuri din lume si pentru cea mai buna prestatie rock a anului. Cel mai nou hit Coldplay, "Viva la Vida", lansat pe 17 iunie 2008, odata cu ultimul album, a devenit rapid numarul unu in topurile din Marea Britanie si SUA, inregistrand vanzari considerabile in 36 de tari din intreaga lume.
Luna aceasta formatia britanica a lansat cel de-al3 le-a videoclip pentru piesa Lovers in Japan, care a fost filmat la Londra, regizat de Mat Whitecross. Iar pentru cei care au fost macar la unul dintre concertele Coldplay, fluturasii din videoclip sigur va vor aminti de euforia din timpul evolutiei lor pe scena. Acesta este al patrulea single de pe album dupa Violet Hill, Viva la Vida si Lost!
Coperta albumului "Prospekt's March" e asemanatoare albumului „Viva la Vida or Death and All His Friends”, ilustrand „Batalia de la Poitiers” a pictorului Eugène Delacroix.
Coldplay a inceput de pe 20 octombrie un tur nord-american, pentru a incheia capitolul promovarii albumului "Viva La Vida or Death and All His Friends".
Track list-ul EP-ului "Prospekt's March":
1."Life In Technicolour II"
2."Postcards From Far Away"
3."Glass Of Water"
4."Rainy Day"
5."Prospekt's March / Poppyfields"
6."Lost +"
7."Lovers in Japan" (Osaka Sun remix)
8."Now My Feet Won't Touch The Ground"
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Coldplay se destrama.