back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Hho

 


 
Pagini: << 2 3 4 5 6 7 >> Sari la pagina:
 
Musetel

9787 mesaje
Membru din: 4/04/2012
Postat pe: 23 Februarie 2013, ora 20:28

Marius...de la prima mea aparitie pe acest forum, am fost luata peste picior de Silviu. M-am obisnuit si sunt imuna fata de toate transmisiile negative. Nu intentionez sa alimentez absolut nicio polemica.

Peugeot stiu ca se pregatesc sa scoata un model de masina la care motorul pe apa va inlocui motorul obisnuit. Mai povestim. Succes si numai bine!


''Dacã ar trebui sã scriu o carte de moralã, primele 99 de pagini le-aº lãsa goale ºi pe a o suta aº scrie: "Existã o singurã datorie. Aceea de a iubi"". Albert Camus ''CONSTIINTA este marturia si dovada prezentei incontestabile a lui DUMNEZEU in OM ! '' Musetel deea ''Si tu diffères de moi, mon frère, loin de me léser, tu m'enrichis.'' Antoine de Saint Exupéry
Marius_Moldoveanu_1

23 mesaje
Membru din: 7/08/2012
Postat pe: 23 Februarie 2013, ora 22:40

Musetel! Am rasuns...complex...am scris o juma' de ora! Nu s-a salvat! 9m asta nu merge aici...eu imi vad de treaba....sigur exista preocupari printre cei ce sunt platiti sa faca asta si pe acest aspect.
Daca mi-a trecut mie prin cap imi inchipui ca unui au in tests modele functionale.
Schimbare de paradigma: motoarele nu sunt masini termice decat daca se utilizeaza ca atare.
Orice alta metoda de producere a presiunii in capul pistonului la momentul potrivit este mai eficient exploatata decat combustia hidrocarburilor. Un anume amestec de apa si aer explodeaza fara ca fenomenul sa fie catalogat combustie.

Raporteaza abuz de limbaj
9am_1454

1051 mesaje
Membru din: 1/02/2013
Postat pe: 24 Februarie 2013, ora 10:29

De la: Marius_Moldoveanu_1, la data 2013-02-23 22:40:11Musetel! Am rasuns...complex...am scris o juma' de ora! Nu s-a salvat! 9m asta nu merge aici...eu imi vad de treaba....sigur exista preocupari printre cei ce sunt platiti sa faca asta si pe acest aspect.
Daca mi-a trecut mie prin cap imi inchipui ca unui au in tests modele functionale.
Schimbare de paradigma: motoarele nu sunt masini termice decat daca se utilizeaza ca atare.
Orice alta metoda de producere a presiunii in capul pistonului la momentul potrivit este mai eficient exploatata decat combustia hidrocarburilor. Un anume amestec de apa si aer explodeaza fara ca fenomenul sa fie catalogat combustie.


Salut !
Nu ti se intampla numai tie. Trebuie sa scrii separat si apoi sa postezi prin copiere, daca ti la ce ai scris.

Eu n-o sa mai postez aici pentru ca nu aflu nimic util.
Marius, cand vi in tara si ai ceva concret, vreau sa ne vedem, poate vad ceva realizat practic si ma intereseaza.
Musetel de genul care se baga in ceva cu care nu are nici o legatura, ca sa-si arata adeziunea fata de unul dintre cei aflati intr-o disputa. Si care nu stie ce vorbeste. Se supara degeaba ...
Avand in vedere ca nu am avansat cu nimic in povestea cu HHO, adica nimic din ce se discuta aici nu imi este de folos, nu vad ce as mai putea posta. Ca sa nu mai vorbesc despre faptul ca, vad ca ti se intampla si tie, daca esti sincer, se si gaseste unul sa te jigneasca cum ca ai fost prost cand ai facut o achizitie ...

Va doresc sanatate si sa fiti in stare sa lamuriti ceva.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

258 mesaje
Membru din: 13/02/2013
Postat pe: 24 Februarie 2013, ora 14:00

Ave Populi !


D´nul@Moldoveanu, va puteti imagina ca stiu exact ce substante chimice folositi? mentionez: exact, si ceea ce doriti sa obtineti intr-o instalatie hho? Aveti impresia ,printre altele mentionate, cum ar fi oxihydrogenul, sau prezentt pdf-ammonia, dar si un eldiminuat, ca nu stiu despre ceea ce vorbesc sau nu pricep/sesizez ceea ce incercati sa-mi sugerati?intr- atat de naiv, sa fii!?

@Moldoveanu, onestitatea nu este o caracteristica comportamentala pe care sa puneti un pret prea mare intr-un dialog technic pe care ar trebui sa-l purtati cu: sinceritatea caracteristica a unui cercetator veritabil .

Deficienta dumneavostra de concentrare necesara unei prceptii la justa si reala valoare a informatiilor cuprinse intr-un oarecare text ,specific , cat si de intelegerea exacta, implicita, al sensurilor incluse intr-un text explicit, - accentuez, explicit-interogativ . intr-o propotie cu mult peste nivelul care ar fi fost strict necesar unei personalitati de talia dumneavoastra- necesar clarificarii unor aspeste functionale ale instalatiei cat si al strictului necesar in ceea ce priveste substantelor chimice, -i.e.input-output-, ca generatoar al procesului reactiv si rezultantele acestuia, imi sugereaza si o lipsa de real intres din partea dv, cat si o superficialitate evidenta, in abordarea unor schimburi de opinii, decalartii, demonstratii , sau justificari , pe care ar fi fost strict si minim necesar sa le expuneti insotite de acea rigoare consacrata intr-un mediu stiintific in care va auto-includeti , strictu senso, ca minim necesar clarificarii situatiei, a spetei.

Am convingerea ca, abordand o asemenea tinuta comportamentala, ale acestor" mici"cutume scrise sau nescrise, dar prezente permanent inr-o paradigma stiintifica indiferent de speta abordata intr-un dialog, v-ar fi scutit sa-mi solicitati scuzepublice ca urmare a textului pe care l-ati postat pe data de: 23 Februarie 2013, ora 18:52.

Nu v-am solicitat acele scuze si, va asigur, nici n-as fi solicitat vreodata cuiva sa-si prezinte scuze, in ceea ce ma priveste
Acele scuze sunt gratuite, infantile, si nule, mai mult decat atat, le consider o simpla ipocrizie a unuia care nu se concentreza serios asupra problemei pe care doreste s-o rezolve, imi declara negru pe alb, exprimandu-si insidios nedumerirea fata de acel "domeniu prezervat13-14", si imediat, dupa numai patru propozitii se lamenteaza oripilat pentru faptul ca,citez: " Pe acest forum se face misto."

Intra-devar, se cam face mishto, dar va intreb: ce fel de mishto, si cine de cine, incearca sa faca mishto ?

In fine, v-am declarat si sustin: stiu exact ceea ce intentionati sa flositi ca principii, ceea ce doriti sa folositi ca ingredient/e chimic/c, cum doriti sa obtineti, cat si ceea ce sperati sa obtineti.

In alta ordine de idei , ati refuzat sa-mi raspundeti aplicat intrebarilor pe care vii le-am adresat , eschivandu-va de fiacare data.

Mai nou, observ aceasta eschiva infantila, nedemna intr-o asemenea situatie, prin are incercati sa evitati raspunsuri inechivoce printr-o tehnica ieftin-maniulativa disimuland absenta informatiilor cuprinse intr-un text pe care l-ati fi postat pe forum, dar el , textul, de-o complexitate informatonala intinsa pe vreo 30 min. De tastari asidue, vai, nu s-a inserat in pagina topicului deoarece menevra intreprisa , v-a fost abstructionata de vreo - aberant imginara, spun eu- grupare conspirationista, eventual de acei chinezi ,care nu au altceva mai bun de facut decat sa "tranteasca" webstite-ul 9am exact in momentul in care pe topicul HHO deschis de un oarecare Silviu din Ro., isi posteaza textele stiintifice @Moldoveanu, sa fim seriosi ,d´le !...imi este cunosc uta metodica, sarlatanismului obscur-lunecos, dar cu mine nu-ti va functiona diversiunea.

Totusi, indraznesc sa va sugerez ca: atat metoda cat si instalatia sunt pur si simplu ineficiente, iar sustinerea procesului de productie,cinematica transportului de mol.-gaz oxihydrogenic , catre un rezervor in vederea stocarii, sau direct in instalatiile de alimentare mac-mas, in vederea reducerii procentuale a consumului de carburant conventional sun simple fabulatii, iar pentru a va justifica aceasta afirmatie, va pot demonstra atat aplicativ(oricand si indifernt in ce laborotor doriti, cat si teoretic, in cazul in care mi-ati fi ofrit parametrii functionali si datele problemei, ca sarlatania si impostura nu pot trecere neobsevate decat pe sub privirile naivilor si ignorantilor.

Acum, despre ammonia fuell, cine este interesat s-o foloseasca , am postat acel pdf., dar revin cu o remarca strict economica. In Romania nu exista decat o singura unitate de productie care v-ar putea furniza ammonia in stare lichida, iar importul in comunitatea europeana se face respectand toate standardele in ceea ce priveste transportul si manipularea,depozitarea, comercializarea acestei substante chimice, iar ca pret de cost/tona ammmonia, cel mai apropiat furnizor in europa de est se afla in ukraina si livreaza aceasta substanta chimica undeva pe la 122€/ t.Daca o sa calculati exact pretul de achizitie a unui singur litru ammonia (conf.R.CEnr.384/96 & nr.2117/2005 -nitrat amoniu ppt.80% )
in care o sa includeti taxele vamale, & adaosuri comergiale, etc. aveti posibilitatea sa estimati pret/litru la o purere calorifica de :0,3/l, din puterea calorifica a unui litru de motorina care se comercializata in statiile peco la un pret de 1,52€/l.


Un weekend...KNO3 catalizant si relaxant@ Moldoveanu!

Scrie Sillviu,scrie si-ntreaba!...si pentru ca-mi esti simpatic, am sa-ti postez cateva website-uri unde o sa te poti documenta, sau informa din pura curiozitate, in timpul liber, atat despe autoturismele hydrogenice,cat si despe electro-hydrogenice.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

258 mesaje
Membru din: 13/02/2013
Postat pe: 24 Februarie 2013, ora 14:27

Ptr. Silviu !

fapt divers-ind.auto- rezumativ:
e.g.

.
www.hydrogen-motors.com/bmw-hydrogen-7.html
www.hydrogen-motors.com/fuel-cell.html
www.hydrogen-motors.com/hydrogen-production.html
www.hydrogen-motors.com/hydrogen.html
www.hydrogen-motors.com/hydrogen-economy.html

sper sa-ti iasa din cap prostiile astora, sarlatani nesimtiti sunt pe toate drumurile europei, pseudo-stiinta si pseudo-inventatori sunt raspanditi pe tot mapamondul si se-mbogatesc pe seama naivilor si-a ingnorantilor.

numai o educatie elevata si-un sis. de invatamant performant si exigent va pot apara in fata unor asemenea impostori.

Raporteaza abuz de limbaj
Marius_Moldoveanu_1

23 mesaje
Membru din: 7/08/2012
Postat pe: 24 Februarie 2013, ora 16:54

domnu' injiner, cum dracu' sa nu iti dai seama desprw ca chimicale e vorba ca am datorate in flar si formula chimica si denumirea populara!
A inteles si Musetel saraca de ea ca o luati toti la misto!
Tot ma numesti sarlatan
Sa fii sanatos!

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

258 mesaje
Membru din: 13/02/2013
Postat pe: 24 Februarie 2013, ora 18:22

De la: Marius_Moldoveanu_1, la data 2013-02-24 16:54:08domnu' injiner, cum dracu' sa nu iti dai seama desprw ca chimicale e vorba ca am datorate in flar si formula chimica si denumirea populara!
A inteles si Musetel saraca de ea ca o luati toti la misto!
Tot ma numesti sarlatan
Sa fii sanatos!




e.g. minimal, pe.ntelesul tau si al inflacaratei sustinatoare virtuala..

www.youtube.com/watch?v=qFdHBI-cd7U

...poti verifica in revista nature sau prin orice website stiintific veritabil, ceea ce se afirma despre istorica gasca de fosti si actuali fraudaci stiintifici dedicati hho-ului dovediti, demascati, si clasificati: impostori si mincinosi ordinari.


Fosta membra 9am.ro

258 mesaje
Membru din: 13/02/2013
Postat pe: 24 Februarie 2013, ora 18:27

...

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

258 mesaje
Membru din: 13/02/2013
Postat pe: 24 Februarie 2013, ora 18:28

ptr. elevi:
e.g.

www.youtube.com/watch?v=Zmiu3BQHDkM
Hydrogen Car demo


Hochgeladen am 21.07.2009
Most Americans agree that when it comes to fuel, we're quickly approaching "E." But Gerardine Botte, a chemical engineering professor at Ohio University, may have found a fuel cell solution to the petroleum problem. According to Botte, the answer is ammonia.

Put simply, Botte and her research team designed a little black box that takes hydrogen "in situ", or on-site, from ammonia and sends it on to a fuel cell. This technology could some day power road vehicles or even power homes.

Here, graduate student Purusha Bonnin uses a model to demonstrate how a hydrogen car would work.

Raporteaza abuz de limbaj
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 24 Februarie 2013, ora 18:29

Imi puteti spune si mie de ce va merge masina fara zgomot?
-I-am scos motorul
-Si cum merge fara motor?
-De unde vreti sa stiu? Mecanicul mi-a spus sa nu deschid capota, ca imi iese din garantie.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

258 mesaje
Membru din: 13/02/2013
Postat pe: 24 Februarie 2013, ora 18:29

bye!

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

258 mesaje
Membru din: 13/02/2013
Postat pe: 24 Februarie 2013, ora 18:29

bye!

Raporteaza abuz de limbaj
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 24 Februarie 2013, ora 18:34

Bye.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Marius_Moldoveanu_1

23 mesaje
Membru din: 7/08/2012
Postat pe: 24 Februarie 2013, ora 20:36

Iar scriu de o ora si nu s-a salvat nimic! 
Am invatat lectia ..scriu in word si dau copy paste!  merge…am auzit ca se aplica si la doctorate …
Da’ mai greu pe mobil..trebuie ceva dotare! 

1. Silviu, daca mai ai instalatia si o re-montezi putem detalia pe gmail cum sa o instalezi si ce curent sa traga, sa dea ceva rezultate.
2. Musetel..Doamne’ajuta!
3. Domnu’ cu numarul …eu nu te-am inselat cu nimic, nu ti-am ascuns nimic – numele meu e afisat in clar si parerile mele sunt desemenea clar exprimate, dar io-s baiat sarman, pacatele mele!
Ce stiu stiu doar din studiu individual si aplicatie practica.

Dumitale – intelectualul – ti-am adresat o singura intrebare:

- care este necesarul de Azotat de Amoniu ( NH4NO3 ) care poate inlocui 30% din necesarul de carburant ?

Simplu pentru domnia ta, banuiesc!

Acum nu ma intereseaza cum dezvolti dumneata subiectul pe amonia, ce parere ai de oxihidrogen….nu vreau sa stiu de electroliti coloidali, studii ale unor universitati célèbre…opiniile dumitale personale ..nimic din astea nu prezinta importanta pentru mine! Si ceilalti vad ca au aceeasi parere!

Pentru ca te declari cunoscator eu ti-am pus am pus o intrebare!
Daca te vrei util da raspunsul!

Daca nu ai raspunsul nu prezinti interes si am te ignor pe viitor – cum probabil esti déjà ignorat si acum in viata de zi cu zi…altfel nu vad de ce iti petreci mareata existenta academica in compania unora ca noi! Nu stiu ce faci, cu ce scop consumi resurse pe fata pamantului si nici nu ma intereseaza! Ca si pe Silviu, ma intereseaza rezultatele si in speta economia de carburant!

Atentie!
Aceasta poate fi una din ocaziile rare prin care poti aplica ce ai studiat si memorat in asa masura ca poti agata pe pereti diplome inutile!


Scurt si la obiect!
Ai sau nu raspunsul?

PS
Ce simplu e sa te dai smecher!
Asa abordare chiar imi da impresia ca sunt cineva si eu, amaratul!
Nu ma simt mai bine dupa ce am scris cele de mai sus!
Am vrut doar sa ma aliniez cu dumneata ca sa primesc un raspuns dar mentionez ca sa fiu nesimtit mi-a cerut un efort doar la inceput – mai apoi cred ca e usor!

Pentru cunostere am mare respect!
Pentru mojicie nu!
Pentru dezinformare si inrobire prin ascunderea unor adevaruri nu!
Pentru discriminare pe considerente volatile nu!



Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

258 mesaje
Membru din: 13/02/2013
Postat pe: 24 Februarie 2013, ora 21:56


...autodidactii sunt incapabili, sau au dreptul sa formuleze incorect pana si o simpla intrebare, @Moldovenu?

@Moldoveanu, sa inlocuiasca 30% din consumul de carburant al carui autoturism/motor cc 1,4l, 2,2l,4,5l.etc...cate r/min & timp functionare,...etc. parametri@Moldoveanu parametrii functionali in (SI), apoi calculez.si ofer raspuns, pana atunci.... bye!

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

3 mesaje
Membru din: 24/01/2013
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 24 Februarie 2013, ora 22:45

Trist, foarte trist, poate chiar tragic ca defectele actuale ale societatii se vad si aici... tot asa este si in politica, politicienii in loc sa rezolve problemele economice foarte grave se se intrec in exprimari gen " motanel, pasarica, pisoi, inghit broscoiul" dupa care se lauda colegilor, ati vazut mai ce le-am zis-o... in timp ce copii mor de frig in casa batranii fara medicamente si spitale iar cei ce pot munci n-au unde sau daca muncesc muncesc pe un pumn de fise.
Aici trebuia sa fie o discutie tehnica constructiva sa apara oameni care sa vina cu solutii sau sa prezinte dezavantajele, unul sa zica ca are niste placi de inox altul sa aduca niste electrolit sa faca niste incercari sa posteze niste rezultate... etc, in mod constructiv chiar daca finalul era "da domle merita" sau "orice am incercat ce iei pe mere dai pe pere" dar in urma unor incercari nu gratuit doar in baza parerii personale. Pacat ca in tara noastra este iubita mahalaua, telenovelele, emisiunile cu curve tip capatos si alte gunoaie, pacat ca aici se gasesc savanti care pot doar sa jigneasca interlocutorii, stimate doamne (din mahala) carora le place sa sparga seminte pe marginea forumului in timp ce altii se calomniaza, domni care se lauda " Dupa multi ani de cercetari si ..." dar nu pot prezenta nimic testabil...

De asta nu mai avem deloc industrie, de asta ne-au luat petrolul, acum si aurul si energia, cfr-ul, posta, sarea, etc... de asta sunt buni de plata la datoria externa si copii nostri pentru ca zi de zi in loc sa puneti umarul cu ce puteti pentru a fi maine mai avansati decat azi... v-ati permis sa va jigniti colegii (fie buni fie mai rai) sa spargeti seminte sa vorbiti neintrebati sau in avara subiectului doar asa sa scrieti si voi ceva...

TREZITI-VA !!!

Cei mai mari vinovati in acest forum sunt cei ce nu au educatia necesara de a se exprima in public in mod civilizat chiar cand nu sunt de acord cu afirmatiile interlocutorului. Dar la fel de vinovat este ADMIN-ul acestui forum ca permite asemenea comportamente, de asta in primele pagini toate id-urile sunt "fost membu 9am".

Pana cand oamenii nu-si schimba comportamentul, tot in jos v-om merge...Trist, foarte trist, si sigur foarte tragic.


...
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 25 Februarie 2013, ora 00:47

De la: 9am_1535, la data 2013-02-24 21:56:18
...autodidactii sunt incapabili, sau au dreptul sa formuleze incorect pana si o simpla intrebare, @Moldovenu?

@Moldoveanu, sa inlocuiasca 30% din consumul de carburant al carui autoturism/motor cc 1,4l, 2,2l,4,5l.etc...cate r/min & timp functionare,...etc. parametri@Moldoveanu parametrii functionali in (SI), apoi calculez.si ofer raspuns, pana atunci.... bye!

Acest domn Moldoveanu, a realizat ceva practic totusi. cine ii da sau nu ii da dreptul?......

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 25 Februarie 2013, ora 00:50

De la: 9am_1390, la data 2013-02-24 22:45:53Trist, foarte trist, poate chiar tragic ca defectele actuale ale societatii se vad si aici... tot asa este si in politica, politicienii in loc sa rezolve problemele economice foarte grave se se intrec in exprimari gen " motanel, pasarica, pisoi, inghit broscoiul" dupa care se lauda colegilor, ati vazut mai ce le-am zis-o... in timp ce copii mor de frig in casa batranii fara medicamente si spitale iar cei ce pot munci n-au unde sau daca muncesc muncesc pe un pumn de fise.
Aici trebuia sa fie o discutie tehnica constructiva sa apara oameni care sa vina cu solutii sau sa prezinte dezavantajele, unul sa zica ca are niste placi de inox altul sa aduca niste electrolit sa faca niste incercari sa posteze niste rezultate... etc, in mod constructiv chiar daca finalul era "da domle merita" sau "orice am incercat ce iei pe mere dai pe pere" dar in urma unor incercari nu gratuit doar in baza parerii personale. Pacat ca in tara noastra este iubita mahalaua, telenovelele, emisiunile cu curve tip capatos si alte gunoaie, pacat ca aici se gasesc savanti care pot doar sa jigneasca interlocutorii, stimate doamne (din mahala) carora le place sa sparga seminte pe marginea forumului in timp ce altii se calomniaza, domni care se lauda " Dupa multi ani de cercetari si ..." dar nu pot prezenta nimic testabil...

De asta nu mai avem deloc industrie, de asta ne-au luat petrolul, acum si aurul si energia, cfr-ul, posta, sarea, etc... de asta sunt buni de plata la datoria externa si copii nostri pentru ca zi de zi in loc sa puneti umarul cu ce puteti pentru a fi maine mai avansati decat azi... v-ati permis sa va jigniti colegii (fie buni fie mai rai) sa spargeti seminte sa vorbiti neintrebati sau in avara subiectului doar asa sa scrieti si voi ceva...

TREZITI-VA !!!

Cei mai mari vinovati in acest forum sunt cei ce nu au educatia necesara de a se exprima in public in mod civilizat chiar cand nu sunt de acord cu afirmatiile interlocutorului. Dar la fel de vinovat este ADMIN-ul acestui forum ca permite asemenea comportamente, de asta in primele pagini toate id-urile sunt "fost membu 9am".

Pana cand oamenii nu-si schimba comportamentul, tot in jos v-om merge...Trist, foarte trist, si sigur foarte tragic.


Vezi in urma ce am mai spus si eu.
Ca motorul cu hidrogen nu duce la economie.
Rentabil e ori H2 facut prin alte surse, eventual pe solare. sau solare pe masina.
Si bineinteles cel mai de viitor e cel electric curat, alimentat cu solare si acumulatori pe masina.
Sint deja. Dar puteri mic, si viteze mai micute.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Marius_Moldoveanu_1

23 mesaje
Membru din: 7/08/2012
Postat pe: 25 Februarie 2013, ora 04:11

Cititi si post scriptum-ul ultimei mele postari .
Asa un vocabular s-a utilizat de domnul in cauza pana sa intervin eu in discutie si copios dupa aceea cand avea cui se adresa, altul decat Silviu care a ridicat intrebarea cu montajul sau Musetel care-si dadea o parere.
Eu am exprimat o opinie care nu este necesar favorabila eneratoarele de oxihidrogen precum am observat ca se practica pe alte forumuri ce trateaza problema constructiei unuia.

Nu s-a ridicat problema sa se construiasca un asa generator aici..pornind de la zero si bazat pe informatii cu suport stiintific.
Aici domnul cu cifrele face demonstratia ca hidrogenul produs nu este suficient ca sa constitue un carburant si balanta energetica este net defavorabila.
Eu i-am raspuns ca rolul amestecului de gaze obtinute prin electroliza este altul iar ca inlocuitor de carburant am propus azotatul de amonia.
Fie in forma sa finita - sa zicem o solutie apoasa de fertilizator fie produs la bord pe o instalatie la care eu acum lucrez
Din epitete nu m-a scos si denunta incalcarea unor legi ale fizicii dat intrebarea mea ca si onoarea dansului raman "nereperate"!
Acum sunt eu in dilema: cum adica sa reformulez intrebarea? Asta cu cilindrea, sarcina, turatie este valabil la oxihidrogen doar.
Acolo poti ori nu imbunatati un proces in parametri anume.
La inlocuirea carburantului credeam ca datele sunt suficiente. Capacitatea calorica a doi compusi chimici masurata in orice sistem si prin orice metoda stie dumnealui mai bine.
Ca dupa aia face oricine socoteala dat devine pe masina sa in sarcina sau nu etc.
Dar nu e asa eu stiu asta ...sunt doua chestii diferite aici...precum cazul cu HHO asta...cere o analiza mai atenta ca sa dai cifre.
Unui au facut-o. Pe HHO. Universitati ca cele de care vorbeste dumnealui...si pe iese cam cum zic eu- din practica - ca este.
Pe metoda inlocuirii combustiei unei hidrocarburi cu explozia unui compus al azotului pe care eu o socotesc mai viabila decat combustia hidrogenului cand vine vorba de energie si criza care l-a impins pe Silviu sa achizitioneze un dispozitiv care nu a dat rezultatele promise!
Mai mult decat viabila - cu aplicatie imediata pe parcul auto existent!
Pentru un cercetator veritabil asa o minge la fileu nu se plaseaza mereu!
Nu avem aici decat autodidacti in domenii diferite si problema va fi probabil rezolvata de acestia.
Intelectualii pun bete-n roate si ne explica cum ca cirect se zice roti.

Raporteaza abuz de limbaj
9am_1630

1 mesaj
Membru din: 25/02/2013
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 25 Februarie 2013, ora 05:17

De la: 9am_1535, la data 2013-02-24 21:56:18
...autodidactii sunt incapabili, sau au dreptul sa formuleze incorect pana si o simpla intrebare, @Moldovenu?

@Moldoveanu, sa inlocuiasca 30% din consumul de carburant al carui autoturism/motor cc 1,4l, 2,2l,4,5l.etc...cate r/min & timp functionare,...etc. parametri@Moldoveanu parametrii functionali in (SI), apoi calculez.si ofer raspuns, pana atunci.... bye!


1535, autodidactii nu-s incapabili, hai sa fim seriosi, nu mai fi asa limitat.

Dar sint de acord cu tine, vrajelile tipului asta care descopera apa fiarta in China sint prostii. Toata treaba asta isi are originea in masinile energofage americane. Daca ai un tanc care consuma 25l/100km cu un asemenea dispozitiv vei reusi sa scoti 20l/100km si esti pe deplin fericit (ori satisfacuta bai Musetel).
Daca ai o pirlita de tigaie europeana cu 4% nu vei scoate 3% pe ea orice ai face.

Cam asta-i, pe scurt. Asa ca nu-ti mai bate capul, ca n-ai cu cine. Plus, tipul e un oportunist, incearca si el sa faca un ban usor, dar nu-i va iesi, ca nu-i merge bila. Are cica brevete... hahaha... pune inventatorule niste link-uri cu ele, sa ne lamurim si noi.

Raporteaza abuz de limbaj
Marius_Moldoveanu_1

23 mesaje
Membru din: 7/08/2012
Postat pe: 25 Februarie 2013, ora 05:43

Altul cu matricola.
Eu folosesc numele real. O cautare pe site-ul OSIM lamureste problema fara importanta a brevetelor mele.
Ce si cum fac eu acum este iarasi putin important dar nu ma cunosti si esti doar prost intentionat sa-ti dai cu parerea despre mine, personal.
Fiecare din atribute pe rand.

Observatiile legate de motoarele americane si cele europene e binevenita. Ca sa obtii asa un consum cum au "tancurile " americane cursa pistonului si alti parametri direct legati de combustie...sunt diferite fara de un motor european si asta face aditivarea cu gaz de electroliza mai mult sau mai putin eficienta.
Nu trebuie facuta evaluarea doar pe putere calorica teoretica si combustie teoretica.

Raporteaza abuz de limbaj
9am_1454

1051 mesaje
Membru din: 1/02/2013
Postat pe: 25 Februarie 2013, ora 11:29

Nu va inteleg pe cei care sariti la gatul lui Moldoveanu.
Pe mine nu ma intereseaza ce nu se poate !
Ma intereseaza daca as putea face dracia aia de HHO sa realizeze vre-o economie de carburant.
Nu vad de ce va obositi sa-l injurati pe Moldoveanu.
Sa-l si injurati ...
Ajuta la ceva ?
Nu e in tara, nici daca ar vrea, nu are cum sa ma insele ...
Nu Moldoveanu e de rea credinta ...
Asta vine cu ceva, zice ceva despre subiect.
Voi, astialalti, atoate stiutori, va dedicati 3/4 din cat scrieti sa-l desfiintati pe M.
Dar nu veniti cu nici o solutie !
A, da, solutia voastra este, Silviule, ai furat-o, poti face ceva pe HHO-ul ala al tau !
Asta stiam si eu, eminetelor, merci.
Eu am deschis topicul asta cu gandul ca s-ar mai putea face ceva, daca nu acum, candva in viitor, nu ca sa aveti voi un nou camp pentru a va da savanti si a injura pe oricene va iese in cale si nu se inchina la nemaipomenita voastra capacitate.
Nu ma pricep la chimie, la chestii de genul asta, oi fi naiv, prost, se poate, dar nu vad de ce continuati pe calea asta ...

Nu puteti sa colaborati la gasirea unei solutii ?
Foarte bine, stati deoparte si lasati-i pe cei carura li se pare ca pot.
Ce sunteti voi, cenzorii de serviciu ?

A, si inca ceva, aceeasi conduita o aveti pe toate topicurile ... Indiferent despre ce tema e vorba, apareti voi si faceti pe inchizitorii, dati de pamant cu oricine nu va canta in struna,, aveti solutii utopice la orice, sfaturi de aplicat mereu de catre altii, numai de voi, nu !
Credeti ca eu sau Moldoveanu nu ne pricepem la injurat ?
Va inselati !

Dar aci e vorba despre HHO !

Cat sunteti de destepti, sunteti in stare sa intelegeti chestia asta ?

Raporteaza abuz de limbaj
Marius_Moldoveanu_1

23 mesaje
Membru din: 7/08/2012
Postat pe: 25 Februarie 2013, ora 12:30

@ Silviu ( ca pe tine te stiu pe nume !)

Am pus o poza ( una noua ) cu prototipul modelului la care lucrez.
In principiu e o celula de electroliza ca cea pe care ai cumparat-o tu.
Alt electrolit si gazele de evacuare in ecuatie.
Nu am inca un motor turbo sa testez injectia de apa ( si ce mai trebuie sa aibe loc reactia de care vorbeam).
Motorul in cauza e fost turbo dar proprietarul i-a dat turbina jos fara sa umble la injectie..avans
Scotea fum.
De azi nu mai scoate.

Astia cu injuratul :asta e usor si se mai relaxeaza si el pe forum ...
Daca ma intalneste nas in nas cred ca nu ma injura, ca daca o va face il conving sa nu mai posteaze o vreme pe forum! A auzit si el ca nu-s prin gradina si a prins curaj.

Domnul cu cifrele nu e acelasi gen!
El sufera pe undeva de o constipatie ceva....care suferinta il impiedica sa se exprime liber fara sa bata campii .
Daca se vindeca insa poate aduce valoare adaugata acestei discutii !

A prins in fir...azot ...etc....a incercat ceva...dar il anunt ca nu merge cu KNO3 ca electrolit!
Face ceva gaze diferite si interesante o vreme si gata!
Se mentine greu controlul curentului necesar ca sa nu se formeze azot simplu iar completarea cu electrolit devine problematica..

Eu tot ii zic de azotat de amonia - asta e cel mai bun candidat la functia de economizor de carburant si aici trebuie gasita concentratia si forma de administrare care sa asigure conditii de siguranta in exploatare cat si rezultate finale.

Eu incerc sa il fabric la bord - la cerere - si pentru ca sa evit problemele de legislatie care se pot ridica ulterior.
In anumite parti ale lumii este in lista de materiale explozive si se obtine greu.





Raporteaza abuz de limbaj
Marius_Moldoveanu_1

23 mesaje
Membru din: 7/08/2012
Postat pe: 25 Februarie 2013, ora 12:50

..daca se gaseste o solutie de utilizare in conditii de siguranta a azotatului de amonia atunci poti sa-ti faci un sistem de injectie cu o pompa si o diuza si folosesti oxihidrogenul ca detonant - asta azotat nu se aprinde asa cu una cu doua..are nevoie de o detonatie ..se poate sa nu dea rezultate fara o "aprindere" corecta.
Oxihidrogenul face detonatia necesara ...
La cata apa - care acum "arde" , desi este impropriu sa folosim in calcule si descriere aceleasi notiuni ca in cazul combustiei- se poate obtine motorul poate merge doar cu acest "carburant" si putinul ulei din carter.

Asta a fost incercat dupa ce stiu eu cu succes.
Cere insa o evaluare inainte sa se apuce cineva de treaba si domnul cu cifrele pare compentent sa o faca.

Astiora care se hlizesc pe aici cu gandul sa dati fuga la OSIM le recomand alte forumuri unde subiectul este elaborat cu mai multa minutiozitate.
Eu - altii - descriu lucrurile mai in detaliu prin alte locuri si informatiile devin publice - asa ca poate va trece inspiratia!

De folosit se folosesc care cum pot toti de ce se poate folosi - de adus valoare: numai unii incearca!

Raporteaza abuz de limbaj
9am_818

9 mesaje
Membru din: 28/09/2012
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 21 Aprilie 2013, ora 11:55

citesc si ma minunez cit de dusi cu cartea sint uniisau macar asa se cred
@silviu daca ai o instalatie hho si nu-ti merge nu te speria,nu ai montat ceva bine
iti recomand sa iei legatura cu mine si vom gasi o solutie sa o facem sa mearga
de mers merge si inca bine eu fac astfel de instalatii si le si montez daca e cazul
si culmea oamenii sint multumiti si simt diferenta la pompa nu pe hirtie
adresa mea de mess/mail e masini_cu_apa@yahoo.com
am si un site daca vreti sa vedeti cite ceva
recomand asta chiar si scepticilor dar si ,,desteptilor,, care poate asa isi mai fac o data calculele dar mai realiste
www.masini-cu-apa.ro
atentie nu intrati pe site de pe google ca-l simte ca spam si nu-l deschide,si asta e facut de oameni ,,destepti,,
inca ceva
nu luati in consideratie desteptii care fac zeci de calcule matematice care mai de care mai stiintifice
in problema HHO daca nu stii exact ce ai de facut 2+2 =5 fata de realitatea 2+2=4
asa ca cine nu are practica bine facuta teoretic au dreptate

Raporteaza abuz de limbaj
9am_818

9 mesaje
Membru din: 28/09/2012
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 21 Aprilie 2013, ora 11:59


adresa de site este
www.masini-cu-apa.ro

Raporteaza abuz de limbaj
9am_1454

1051 mesaje
Membru din: 1/02/2013
Postat pe: 12 Iulie 2013, ora 16:33

Pe 2 mai am montat iar HHO pe masina mea. La cel care s-a oferit sa ma ajute mai sus.
Am platit, din nou, 1.600 lei pentru un nou generator si montaj.
M-au asigurat ca va face economie de carburant cu 20-30%.
Desi le-am spus ca am mai avut functionala o instalatie si nu am obtinut nici o reducere a consumului de motorina. Au fost amabili, zimbitori si mi-au aratat masinile lor pe care, pretindeau ei ca merge totul foarte bine.
Ei bine, am constat, ca si mai inainte, ca instalatia functioneaza corect, produce HHO, dar, ... nu se realizeaza nici o economie de carburant. Ba, consumul creste cu cca.10%.
Am realizat un montaj dupa schema de pe net si am inseriat rezistenta cu MAF. N-a scazut consumul dar s-a diminuat puterea motorului fiind grav alterat demarajul.
Am facut acelasi lucru la senzorul MAP. Mai rau ... motorul nu mai ajungea nici la suta, oricum era reglat potentiometrul.

M-am dus la cei care mi-au luat banii sa le returnez jucaria, explicandu-le ca nu sunt multumit pentru ca se intampla ce le povestise ca mi s-a mai intamplat si ei ma asigurasera ca nu mi se va mai intampla. I-am explicat celui care mi-a luat banii ca instalatia lui functioneaza dar nu face economie masina. Vizibil furios, mi-a spus ca va "examina problema" si ma va contacta.
A trecut de atunci mai bine de o luna si inca mai examineaza problema.
O sa mai astept si eu pana la 1 august dupa care o sa ma duc la politie si o sa depun plangere impotriva lui pentru inselatorie. Sa vedem ce-o sa iasa ...
In fine, va scriu aceste randuri nu pentru a arata cat de prost sunt, in forma continua, desi se poate trage, cu lejeritate, si aceasta concluzie, cat mai ales pentru a-i ajuta pe altii, necunoscuti, sa nu fie jefuiti de diversi specialisti cu aceasta vrajeala numita HHO.
Altfel spus, cu experienta acumulata de doi ani si cu pretul a vre-o 5.000 lei irositi, care au poposit in buzunarele unor vanzatori de iluzii, va pot spune cu certitudine ca HHO este o himera !
Nu face ce pretind aia ca face !
Nu face nici o economie de carburant !
NU-i mai credeti pe cei care va spun ca face, pentru ca sigurul lor scop este sa va ia banii si atat !

Cu speranta ca ati inteles de ce v-am scris aceste patanii, sper sa nu ma mai cautati sa ma intrebati cum e treaba cu HHO-ul pentru ca v-am explicat cum a murit, pentru mine, acest experiment.
S-auzim de bine.

PS. Azi am mers pe autostrada Pl-Buc cu 130 km/h. Consumul instantaneu era fara HHO de 7,8% si cu HHO de 8,4%. Adica cei 15A absorbiti la pornirea HHO isi faceau efectul asupra consumul in mod firesc ...

Morala: Feriti-va de HHO !

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

16238 mesaje
Membru din: 20/03/2012
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 12 Iulie 2013, ora 16:44

Fir-ar!!!! si Silviu al meu, ginerele, e convins ca HHO functioneaza suta la suta, a studiat pe toate partile ce a gasit pe tema asta, in afara de practic.
Practic i-a fost mai usor sa incerce cu ulei uzat, cum am scris mai sus.

Raporteaza abuz de limbaj
,,E-un curcubeu deasupra lumii sufletului meu"
9am_1454

1051 mesaje
Membru din: 1/02/2013
Postat pe: 13 Iulie 2013, ora 14:50

De la: _Ingrid, la data 2013-07-12 16:44:56Fir-ar!!!! si Silviu al meu, ginerele, e convins ca HHO functioneaza suta la suta, a studiat pe toate partile ce a gasit pe tema asta, in afara de practic.
Practic i-a fost mai usor sa incerce cu ulei uzat, cum am scris mai sus.


Treaba lui ... si eu eram convins.
Si am platit vre-o 5.000 lei casa ma conving ca nu e ce zic aia prin reclamele lor.
Deocamdata numai GPL-ul sta in picioare ! Tot pe probatelea.

Raporteaza abuz de limbaj
9am_2347

1 mesaj
Membru din: 21/07/2013
Oras: Focsani

Postat pe: 21 Iulie 2013, ora 12:45

O zi buna tie si celor ce citesc aceste rinduri. Citind in fuga am decis sa va raspund la acest pasaj. Sint nou pe aici si cautind anumite info. despre omologarea generatoarelor hho pe masini.
Ma numesc Georgica ,sint un pasionat de noutati si felicit pe cei ce gindesc ca tine.cred ca e timpul sa ne ridicam sa punem umar la umar pentru a schimba ceva. Lucrez de ceva timp la montarea unui gen.HHO facut personal de mine si montat pe un motor de alfa 145 1'3 benzina. Testat pe acest motor am reusit sa am urmatoarele rezultate.la o tensiune de 13,5 v si cca. 45 A am un sunet detonatie redus, cu o ardere completa si un vapor de apa consistent la esirea din toba esapament. Tin sa mentionez cà alternatorul poate da pina la 80 A .Am legat o a doua baterie in serie pe circuitul de alimentare a generatorului de HHO am ajuns la 270 A si 17 v,suprasolicitìnt generatorul pentru 10 secunde am reusit sà elimin alimentarea cu benzina, motorul a funczionat la minim 800 ture pinà la 1300 ture pentru 10 s.
Accelerind mai mult motorul se opreste din lipsa de gaz suficient,cablu si generaturu HHO se ìncing peste masura. Momentan lucrez la un alt generator mai mare iar ca sursa de energie stazionara voi cauta un transformator de 4-5 kw. Avizez cei ce vor sà incerce ceva de acest gen ca o fac pe propia piele. Fàrà a lua in seamà gazul HHO ,VA PUTETI TREZI FARA AUZ LA PRIMA EXPLOZIE.

Raporteaza abuz de limbaj
Pagini: << 2 3 4 5 6 7 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului HHO
Mergi la: