back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Hho

 


 
Pagini: << 1 2 3 4 5 6 7 >> Sari la pagina:
 
Marius_Moldoveanu_1

23 mesaje
Membru din: 7/08/2012
Postat pe: 7 August 2012, ora 00:39

Ce de lume buna! desi limbajul si cunostintele in domeniu la unii, deh! dupa facultati!

Scrisoarea de la RAR este reala si repezenta raspunsul institutiei la cererea expresa formulata de mine inainte sa comercializez acele produse.
Comercializarea unui produs neomologat era problema in cauza. Instalarea sa este o problema de atestare deasemenea.
Oricum utilizarea unui generator de oxihidrogen ca economizor nu era (la vremea aceea ) reglementata de RAR conform legislatiei in vigoare.

Ca si Silviu am fost putin prea entuziasmat de aceasta tehnologie si am trecut la actiune.
Pe o dacie Logan am facut primele teste ...verificari de noxe etc.
Parea OK!
Distributia lui BluWave mi-a fost acordata in urma unor mici inbunatatiri propuse modelului original.
La un moment dat eu am plecat - cu BluWave- in Filipine unde am instalat ceva asa instalatii cu rezultate pozitive, in special pe diesel.
In timp au aparut si probleme pe care le-am rezolvat pas cu pas...
Acum lucrez in China la o versiune proprie care va aparea pe piata si la noi.
Marius Moldoveanu, alias kenterprise







9am250392

2 mesaje
Membru din: 2/01/2012
Postat pe: 17 Octombrie 2012, ora 07:53

Salut Silviu,
Am urmarit indeaproape pataniile tale cu instalatia HHO si sunt interesat sa stiu care este pana la urma situatia cu un astfel de dispozitiv.

Raporteaza abuz de limbaj
9am_818

9 mesaje
Membru din: 28/09/2012
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 20 Octombrie 2012, ora 15:47

fac,montez si comercializez instalatii HHO
ma puteti gasi pe mess la adresa
masini_cu _apa

Raporteaza abuz de limbaj
9am_1149

1 mesaj
Membru din: 19/12/2012
Postat pe: 19 Decembrie 2012, ora 23:28

Salut Adi.am cumparat si eu o instalatie hho chit complet anul asta prin august de la bucuresti ,am montato eu cu toate ca produce hidrogen nu am obtinut nici o reducere de motorinain schimb am ramas si fara electrolit koh si nu am gasit de unde pot sal cumpar poate ma poti ajuta tu contacteazama pe gradinar72@yahoo.com ( multumesc )

Raporteaza abuz de limbaj
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 20 Decembrie 2012, ora 15:53

Hehehe,este bicarbonatul de sodiu,cel care se uzeaza in bucatariile noastre.un salut.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

3 mesaje
Membru din: 24/01/2013
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 24 Ianuarie 2013, ora 03:16

Bicarbonatul de sodiu cat si sarea de bucatarie nu sunt tocmai bune... Foloseste sodium hydroxide, "soda caustica" sau si mai bine potassium hydroxide ( KOH), pentru soda 20 % din greutate si pentru koh 28 %

Raporteaza abuz de limbaj
...
Fosta membra 9am.ro

3 mesaje
Membru din: 24/01/2013
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 24 Ianuarie 2013, ora 03:57

Si daca tot m-am apucat sa scriu hai sa va impartasesc parerea mea si cate ceva din informatiile aflate ca si eu sunt interesat de un consum mai mic avand un touareg...
Multa reclama mincinoasa... chiar pana acolo incat se spune ca daca iei o instalatie mai mare care produce mai mult poate merge motorul chiar numai pe hidrogen... deci sa facem niste calcule...
pornim de la un motor de 1000 cm 3 si un sistem hho cu debit declarat de 3 lpm ( litri pe minut ) de hidrogen,

prima minciuna : dispozitivul hho scoate 3 litri la 35 amperi dar siguranta fuzibila atasata era de 30 amperi la cel pe care l-am vazut eu, deci dispozitivul presupun ca functiona nominal pana in 20 Amp, deci probabil 1,5-2 litri pe minut daca or fi si aia...

deci la motor de 1000 cm3 la o rotatie motorul inghite un volum de un litru de aer.
la relanti 1000 rot / min inghite 1000 litri de aer, raportul aer vapori benzina cica ar fi o parte fuel, 14 parti aer, aproximativ 7 % din volum, tinem cont de valoarea calorifica si cum hidrogenul are o forta calorifica de 3 ori mai mare (uite aici ro.wikipedia.org/wiki/Putere_calorific%C4%83 ) deci impartim 7 la 3 si raman 2,3 % deci la relanti ne trebuie in volum de gaze (fuel ) de 23 litri
pe minut de hidrogen pentru a tine un motor de matiz in viatza la relanti...
la 3500 rot/ min ne trebuie 80 litri pe minut si uite asa am inteles eu dc bmw-ul cu hidrogen are autonomie de 2 bani cand merge doar pe hidrogen...
Daca vb de tuaregu de 2,5 litri ne trebuie 58 litri hidrogen la relanti si 230 litri hidrogen la 4000 rot / min
Cam asa stau lucrurile cand vorbim de mersul doar pe hidrogen...
Cand vb doar de un mic surplus adus de hidrogen avem de ales ori trage mai bn motorul si avem acelasi consum ori trage la fel si avem un consum mai mic, amandoua nu sunt posibile decat in reclama vanzatorilor.
ar fi normal si logic sa gandim ca daca vrem sa scadem consumul de benzina cu 30 % ar trebui sa-i dam motorului macar 10 % hidrogen si sa nu simtim o scadere a performantelor, dar pentru asta vorbim de o instalatie cu cel putin 10-15 litri pe minut.
Ce am gasit pe net cu 1,5- 3 lpm e frectie la picior de lemn la fel cum sunt si magnetii de polarizare atomica sau dispozitivul care se baga in priza si economiseste energia ( consumata de el).
si eu as vrea sa cumpar cu proba m-am oferit sa platesc tot deranjul unei firme care vinde asa ceva dar sa mergem din buc pana la pitesti sa masuram consumul si la intoarcere sa dea drumul la instalatie sa calculam exact cat economiseste da inca n-am gasit pe nimeni dispus... mai astept :)

Raporteaza abuz de limbaj
...
ilconteleone

4 mesaje
Membru din: 12/01/2008
Oras: Sighetu Marmatiei

Postat pe: 27 Ianuarie 2013, ora 10:29

in urma unor cautari,eu consider ca aceasta inoatie ar pute unctiona dar nu pe motoare diesel sau enzina comandate de ecu.poate pe cele clasice carburatie''.electrolizorul consuma energie sa tranforme apa in hidrogen fapt care va mari consumul de carburant.Un fapt concret cu economisirea a 2 litii de benzina l-am avut prin anii 80-90 pe o dacia 1300 cand combustibilul era pe cota''.Un inginerchimist a facut o chestie simpla utilizand metanolul care se foloseste in fabricarea antigelului,care la vremea respectiva se gasea in cantitati industriale in iindustria textila.deci era mokka'' La 100 de km dacia avea consum de 7%.prin adaugara altui borcan identic cu cel e expansiune siintroducerea furtunului in galeria de admisie se absorbeau doar vapori de metanol si astfel aveai o adere mult mai completa,si racea in acelasi timp capul pistonului.Un motor desfacut care a functionat cu asa ceva avea pistoanele curate fara calamina pe ele.Vasulavea capacitate de 2 litrii iar consumul de carburant scadea la 5%.deci cu cei 2l de metanol sub forma de vapori.La motoarele noi comandate de ecu sunt sceptic nu am incercat pt ca nu mai ai de unde sa procuri gratis metanolul.Cat despre cele diesel nu cred ca functioneaza cu asa ceva.hho din punctul meu de vedere se poate utiliza doar pe motoarele cu benzina cu carburatie!

Raporteaza abuz de limbaj
9am_1454

1051 mesaje
Membru din: 1/02/2013
Postat pe: 1 Februarie 2013, ora 22:58

De la: 9am_1149, la data 2012-12-19 23:28:40Salut Adi.am cumparat si eu o instalatie hho chit complet anul asta prin august de la bucuresti ,am montato eu cu toate ca produce hidrogen nu am obtinut nici o reducere de motorinain schimb am ramas si fara electrolit koh si nu am gasit de unde pot sal cumpar poate ma poti ajuta tu contacteazama pe gradinar72@yahoo.com ( multumesc )


La fel am patit si eu !
Merge cu soda cuastica, d-aia din comert, adica face bule, dar nu face nimic.
Mai mult, daca produce HHO, la masinile cu senzor pe evacuare de oxigen, veti constata o crestere a consumului pentru ca excesul de oxigen face ca senzorul sa comande ECU mai multa motorina.

Nici un smecher care vinde jucarii de genul asta nu vrea sa monteze instalatia, s-o regleze, s-o testezi si abia dupa ce te convingi ca face economia despre care vorbesc (macar jumatate din ce se lauda ei si tot ar fi bine ... ) si abia dupa aia s-o platesti, cu tot cu manopera.

Chichirezul e sa-ti vanda cacaturile alea si pe urma, Dumnezeu cu mila.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

326 mesaje
Membru din: 1/02/2013
Postat pe: 6 Februarie 2013, ora 12:00

De la: 9am_1390, la data 2013-01-24 03:57:32Si daca tot m-am apucat sa scriu hai sa va impartasesc parerea mea si cate ceva din informatiile aflate ca si eu sunt interesat de un consum mai mic avand un touareg...
Multa reclama mincinoasa... chiar pana acolo incat se spune ca daca iei o instalatie mai mare care produce mai mult poate merge motorul chiar numai pe hidrogen... deci sa facem niste calcule...
pornim de la un motor de 1000 cm 3 si un sistem hho cu debit declarat de 3 lpm ( litri pe minut ) de hidrogen,

prima minciuna : dispozitivul hho scoate 3 litri la 35 amperi dar siguranta fuzibila atasata era de 30 amperi la cel pe care l-am vazut eu, deci dispozitivul presupun ca functiona nominal pana in 20 Amp, deci probabil 1,5-2 litri pe minut daca or fi si aia...

deci la motor de 1000 cm3 la o rotatie motorul inghite un volum de un litru de aer.
la relanti 1000 rot / min inghite 1000 litri de aer, raportul aer vapori benzina cica ar fi o parte fuel, 14 parti aer, aproximativ 7 % din volum, tinem cont de valoarea calorifica si cum hidrogenul are o forta calorifica de 3 ori mai mare (uite aici ro.wikipedia.org/wiki/Putere_calorific%C4%83 ) deci impartim 7 la 3 si raman 2,3 % deci la relanti ne trebuie in volum de gaze (fuel ) de 23 litri
pe minut de hidrogen pentru a tine un motor de matiz in viatza la relanti...
la 3500 rot/ min ne trebuie 80 litri pe minut si uite asa am inteles eu dc bmw-ul cu hidrogen are autonomie de 2 bani cand merge doar pe hidrogen...
Daca vb de tuaregu de 2,5 litri ne trebuie 58 litri hidrogen la relanti si 230 litri hidrogen la 4000 rot / min
Cam asa stau lucrurile cand vorbim de mersul doar pe hidrogen...
Cand vb doar de un mic surplus adus de hidrogen avem de ales ori trage mai bn motorul si avem acelasi consum ori trage la fel si avem un consum mai mic, amandoua nu sunt posibile decat in reclama vanzatorilor.
ar fi normal si logic sa gandim ca daca vrem sa scadem consumul de benzina cu 30 % ar trebui sa-i dam motorului macar 10 % hidrogen si sa nu simtim o scadere a performantelor, dar pentru asta vorbim de o instalatie cu cel putin 10-15 litri pe minut.
Ce am gasit pe net cu 1,5- 3 lpm e frectie la picior de lemn la fel cum sunt si magnetii de polarizare atomica sau dispozitivul care se baga in priza si economiseste energia ( consumata de el).
si eu as vrea sa cumpar cu proba m-am oferit sa platesc tot deranjul unei firme care vinde asa ceva dar sa mergem din buc pana la pitesti sa masuram consumul si la intoarcere sa dea drumul la instalatie sa calculam exact cat economiseste da inca n-am gasit pe nimeni dispus... mai astept :)



...felicitari,@1390 !...esti singurul care a sesizat problemele tehnice raportate la ciclul de functionare si consumul de amestec carburant/ ciclu de functionare al unui motor termic in 4 timpi,mac-mas, cat si insuficientul/ineficientul raport/aport calitativ/cantitativ pe care sarlatania din spatele acestei instalatii artizanale HHO, l-a invocat promotional atunci cand a pretins o reducere a consumului de carburant.
...demonstratia teoretica pe care ai postat-o nu face altceva decat sa clarifice si deschida ochii unor inginerasi care si-au luat teapa achizitionand o asemenea instalatie artizanala de reducerea consumlui de carburat al propriului autoturism.
... din nefericire, nici un ingineras de pe aici, nu si-a dat seama ca aceast HHO este pur si simplu o mare capcana tehnica intinsa de sarlatani care au profitat de lipsa unor cunostinte temenice in domeniu a unora, de naivitatea si prostia altora, sau de faptul ca romanul, sarac si fudul, inainte de a-si arunca banii pe fereastra achizitionand o asemenea ineptie,absurditate tehnica, nu are cel putin prezenta de spirit sa verifice teoretic avantajele, dezavantajele, sau lipsa oricarui avantaj stipulat in promotionala fisa tehnica a unei asemenea instalatii artizanale.
...Silviule: creion, hartie , creier, calcule !...rezultatele te scuteau de: cheltuit aiurea sume de bani, timp pierdut, frustrari, incercarea de-a gasi un fraier pe seama caruia sa-ti recuperezi din costurile gafei comise.
... @1454plictisistule !

Raporteaza abuz de limbaj
Marius_Moldoveanu_1

23 mesaje
Membru din: 7/08/2012
Postat pe: 6 Februarie 2013, ora 16:17

Dupa catava ani de experimente cu instalari de asemenea dispozitive si studiere a problemei va pot spune ca aditivarea cu gaz de electroliza produce decalaminarea motoarelor si aportul de carbon suplimentar induce economii de carburant. Dupa ce motorul se curata se revine la o valoare aproape de normal. Si asta se intampla cu gaze umede unde prezenta apei ionizae produsa de generatorul in cauza are un rol mai important dacat gazul in sine. Acesta nu face decat sa asigure o aprindere uniforma. Nu este un carburant! Nu in volumele ce se pot produce in bucla inchisa.
Apa ionizata insa contine considerabil mult mai mult hidrogen care nu necesita atata energie pentru a find "extras" si poate find mult mai reactiva in conditiile din camera de ardere decat hidrogenul ca gaz cu formare de abur si creere de presiune suplimentara. Se pot atinge valori constante cu economii constante cu anume tuning- accesibil si predictibil. Pentru cei care ma vor combate pe idei preconcepute cu diploma de inginer : motoarele nu sunt masini termice ideale si proprietatile de combustiea carburantului pot mari randamentul ca au de unde!
Pentru cei ce experimenteaza : priviti acest HHO ca un oxidant si vedeti ce parametri puteti regla. Sonda de oxigen e ultima problema
Pentru toata lumea: in afara de apa si aer orice alta combinatie de azot/ hidrogen/ oxigen arde sau explodeaza.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

326 mesaje
Membru din: 1/02/2013
Postat pe: 6 Februarie 2013, ora 20:25

De la: Marius_Moldoveanu_1, la data 2013-02-06 16:17:23Dupa catava ani de experimente cu instalari de asemenea dispozitive si studiere a problemei va pot spune ca aditivarea cu gaz de electroliza produce decalaminarea motoarelor si aportul de carbon suplimentar induce economii de carburant. Dupa ce motorul se curata se revine la o valoare aproape de normal. Si asta se intampla cu gaze umede unde prezenta apei ionizae produsa de generatorul in cauza are un rol mai important dacat gazul in sine. Acesta nu face decat sa asigure o aprindere uniforma. Nu este un carburant! Nu in volumele ce se pot produce in bucla inchisa.
Apa ionizata insa contine considerabil mult mai mult hidrogen care nu necesita atata energie pentru a find "extras" si poate find mult mai reactiva in conditiile din camera de ardere decat hidrogenul ca gaz cu formare de abur si creere de presiune suplimentara. Se pot atinge valori constante cu economii constante cu anume tuning- accesibil si predictibil. Pentru cei care ma vor combate pe idei preconcepute cu diploma de inginer : motoarele nu sunt masini termice ideale si proprietatile de combustiea carburantului pot mari randamentul ca au de unde!
Pentru cei ce experimenteaza : priviti acest HHO ca un oxidant si vedeti ce parametri puteti regla. Sonda de oxigen e ultima problema
Pentru toata lumea: in afara de apa si aer orice alta combinatie de azot/ hidrogen/ oxigen arde sau explodeaza.




...fugi te-plimba sa-ti vad mersul, sarlatane !

Raporteaza abuz de limbaj
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 7 Februarie 2013, ora 04:59

De la: Marius_Moldoveanu_1, la data 2013-02-06 16:17:23Dupa catava ani de experimente cu instalari de asemenea dispozitive si studiere a problemei va pot spune ca aditivarea cu gaz de electroliza produce decalaminarea motoarelor si aportul de carbon suplimentar induce economii de carburant. Dupa ce motorul se curata se revine la o valoare aproape de normal. Si asta se intampla cu gaze umede unde prezenta apei ionizae produsa de generatorul in cauza are un rol mai important dacat gazul in sine. Acesta nu face decat sa asigure o aprindere uniforma. Nu este un carburant! Nu in volumele ce se pot produce in bucla inchisa.
Apa ionizata insa contine considerabil mult mai mult hidrogen care nu necesita atata energie pentru a find "extras" si poate find mult mai reactiva in conditiile din camera de ardere decat hidrogenul ca gaz cu formare de abur si creere de presiune suplimentara. Se pot atinge valori constante cu economii constante cu anume tuning- accesibil si predictibil. Pentru cei care ma vor combate pe idei preconcepute cu diploma de inginer : motoarele nu sunt masini termice ideale si proprietatile de combustiea carburantului pot mari randamentul ca au de unde!
Pentru cei ce experimenteaza : priviti acest HHO ca un oxidant si vedeti ce parametri puteti regla. Sonda de oxigen e ultima problema
Pentru toata lumea: in afara de apa si aer orice alta combinatie de azot/ hidrogen/ oxigen arde sau explodeaza.

Devine rentabila o astfel de instalatie, doar daca electrolixa si obtinerea H2 se face prin electricitate obtinuta de la panouri solar.
E posibil, sa fie chiar f rentabila.
Mai ramine o problema. Butelcutele de H2 se pot umple si cind masina stationeaza, si e posibil sa fie probleme. Bineinteles trebuie automatizare a procesului.
O masina poate avea cam 2-4 m2 de solare. Deci vreo 500-1000 W putere ptr electroliza. Pe maximul zilei.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
9am_1454

1051 mesaje
Membru din: 1/02/2013
Postat pe: 7 Februarie 2013, ora 14:25

De la: 9am_1411, la data 2013-02-06 12:00:26
De la: 9am_1390, la data 2013-01-24 03:57:32Si daca tot m-am apucat sa scriu hai sa va impartasesc parerea mea si cate ceva din informatiile aflate ca si eu sunt interesat de un consum mai mic avand un touareg...
Multa reclama mincinoasa... chiar pana acolo incat se spune ca daca iei o instalatie mai mare care produce mai mult poate merge motorul chiar numai pe hidrogen... deci sa facem niste calcule...
pornim de la un motor de 1000 cm 3 si un sistem hho cu debit declarat de 3 lpm ( litri pe minut ) de hidrogen,

prima minciuna : dispozitivul hho scoate 3 litri la 35 amperi dar siguranta fuzibila atasata era de 30 amperi la cel pe care l-am vazut eu, deci dispozitivul presupun ca functiona nominal pana in 20 Amp, deci probabil 1,5-2 litri pe minut daca or fi si aia...

deci la motor de 1000 cm3 la o rotatie motorul inghite un volum de un litru de aer.
la relanti 1000 rot / min inghite 1000 litri de aer, raportul aer vapori benzina cica ar fi o parte fuel, 14 parti aer, aproximativ 7 % din volum, tinem cont de valoarea calorifica si cum hidrogenul are o forta calorifica de 3 ori mai mare (uite aici ro.wikipedia.org/wiki/Putere_calorific%C4%83 ) deci impartim 7 la 3 si raman 2,3 % deci la relanti ne trebuie in volum de gaze (fuel ) de 23 litri
pe minut de hidrogen pentru a tine un motor de matiz in viatza la relanti...
la 3500 rot/ min ne trebuie 80 litri pe minut si uite asa am inteles eu dc bmw-ul cu hidrogen are autonomie de 2 bani cand merge doar pe hidrogen...
Daca vb de tuaregu de 2,5 litri ne trebuie 58 litri hidrogen la relanti si 230 litri hidrogen la 4000 rot / min
Cam asa stau lucrurile cand vorbim de mersul doar pe hidrogen...
Cand vb doar de un mic surplus adus de hidrogen avem de ales ori trage mai bn motorul si avem acelasi consum ori trage la fel si avem un consum mai mic, amandoua nu sunt posibile decat in reclama vanzatorilor.
ar fi normal si logic sa gandim ca daca vrem sa scadem consumul de benzina cu 30 % ar trebui sa-i dam motorului macar 10 % hidrogen si sa nu simtim o scadere a performantelor, dar pentru asta vorbim de o instalatie cu cel putin 10-15 litri pe minut.
Ce am gasit pe net cu 1,5- 3 lpm e frectie la picior de lemn la fel cum sunt si magnetii de polarizare atomica sau dispozitivul care se baga in priza si economiseste energia ( consumata de el).
si eu as vrea sa cumpar cu proba m-am oferit sa platesc tot deranjul unei firme care vinde asa ceva dar sa mergem din buc pana la pitesti sa masuram consumul si la intoarcere sa dea drumul la instalatie sa calculam exact cat economiseste da inca n-am gasit pe nimeni dispus... mai astept :)



...felicitari,@1390 !...esti singurul care a sesizat problemele tehnice raportate la ciclul de functionare si consumul de amestec carburant/ ciclu de functionare al unui motor termic in 4 timpi,mac-mas, cat si insuficientul/ineficientul raport/aport calitativ/cantitativ pe care sarlatania din spatele acestei instalatii artizanale HHO, l-a invocat promotional atunci cand a pretins o reducere a consumului de carburant.
...demonstratia teoretica pe care ai postat-o nu face altceva decat sa clarifice si deschida ochii unor inginerasi care si-au luat teapa achizitionand o asemenea instalatie artizanala de reducerea consumlui de carburat al propriului autoturism.
... din nefericire, nici un ingineras de pe aici, nu si-a dat seama ca aceast HHO este pur si simplu o mare capcana tehnica intinsa de sarlatani care au profitat de lipsa unor cunostinte temenice in domeniu a unora, de naivitatea si prostia altora, sau de faptul ca romanul, sarac si fudul, inainte de a-si arunca banii pe fereastra achizitionand o asemenea ineptie,absurditate tehnica, nu are cel putin prezenta de spirit sa verifice teoretic avantajele, dezavantajele, sau lipsa oricarui avantaj stipulat in promotionala fisa tehnica a unei asemenea instalatii artizanale.
...Silviule: creion, hartie , creier, calcule !...rezultatele te scuteau de: cheltuit aiurea sume de bani, timp pierdut, frustrari, incercarea de-a gasi un fraier pe seama caruia sa-ti recuperezi din costurile gafei comise.
... @1454plictisistule !


Asa pare, ca e ca tine.
Ma injuri si bine-mi faci.
Am furat-o si m-am gandit sa-i scutesc pe altii sa piarda bani. Am comis-o si i-am avertizat.
Te inseli partial pentru ca esti de rea credinta, cam ticalos asa, ... am vrut s-o vand unuia care era interesat, la jumatate de pret, dar l-am avertizat ca nu a avut nici un efect asupra reducerii de carburant. Asa mi s-a parut cinstit. Drept care omul nu a mai venit s-o cumpere si o am si acum.
Asa ca nu mi-am mai recuperat nici jumatate din cheltuial si, ca bonus, ma mai si injura un idiot ca tine, ca si cum i-as fi produs lui (adica tie) vreo paguba.
Tu mi se pari a fi genul de cretin care sta sa vada cum e treab si, dupa ce se limpezeste, apare el, marele filozof, cu verdictul si etichetarea. Ia, ia tu de colea o lucrare dentara ... cu chimicu' la ureche ... ca n-am prapadit banii tai ...

Raporteaza abuz de limbaj
Marius_Moldoveanu_1

23 mesaje
Membru din: 7/08/2012
Postat pe: 7 Februarie 2013, ora 14:50

Electroliza cu separarea gazelor si stocarea hidrogenulii in butelii ( nu sub presiune, stocare chimica si eliberare la cerere- mult mai sigura metoda dar inacesibila oricui) s-a facut. Motorul poate functiona doar cu hidrogen si autonomia e considerabila.
Instalatia presupunea chiar utilizarea de panouri solare. Aditivarea cu gaz de electroliza este altceva. Asa cum spuneam sunt necesare cateva conditii pentru asigurare unui rezultat constant. Majoritatea kiturilor ce se pot achizitiona acum sunt incomplete sau complicate iar lipsa vaporilor de apa - ca masura de prevenire a contaminarii cu electrolit- le face sa dea rezultate eventual in o plaja mica din toata gama regimului de functionare a unui motor auto.
Testez acum sistemul pe care l-am dezvoltat ca ur mare a experientei acumulate. Pe un motor MAS de 0.9 L injectie multipunct. Timpul de injectie la relanti -850 RPM este de 3.0-3.1 ms. Cu sistemul acesta creste turatia la 870 si scade timpul de injectie la 2.6-2.7 ms.
Mai am de verificat noxele...
Cat despre sarlatanie...ce sa-ti raspund stimabile care folosesti un nick-name ..obscur . Ca te reprezinta? Nu inteleg totusi de ce te semnezi cu un spermatozoid...

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

326 mesaje
Membru din: 1/02/2013
Postat pe: 7 Februarie 2013, ora 19:40

De la: 9am_1454, la data 2013-02-07 14:25:44
De la: 9am_1411, la data 2013-02-06 12:00:26
De la: 9am_1390, la data 2013-01-24 03:57:32Si daca tot m-am apucat sa scriu hai sa va impartasesc parerea mea si cate ceva din informatiile aflate ca si eu sunt interesat de un consum mai mic avand un touareg...
Multa reclama mincinoasa... chiar pana acolo incat se spune ca daca iei o instalatie mai mare care produce mai mult poate merge motorul chiar numai pe hidrogen... deci sa facem niste calcule...
pornim de la un motor de 1000 cm 3 si un sistem hho cu debit declarat de 3 lpm ( litri pe minut ) de hidrogen,

prima minciuna : dispozitivul hho scoate 3 litri la 35 amperi dar siguranta fuzibila atasata era de 30 amperi la cel pe care l-am vazut eu, deci dispozitivul presupun ca functiona nominal pana in 20 Amp, deci probabil 1,5-2 litri pe minut daca or fi si aia...

deci la motor de 1000 cm3 la o rotatie motorul inghite un volum de un litru de aer.
la relanti 1000 rot / min inghite 1000 litri de aer, raportul aer vapori benzina cica ar fi o parte fuel, 14 parti aer, aproximativ 7 % din volum, tinem cont de valoarea calorifica si cum hidrogenul are o forta calorifica de 3 ori mai mare (uite aici ro.wikipedia.org/wiki/Putere_calorific%C4%83 ) deci impartim 7 la 3 si raman 2,3 % deci la relanti ne trebuie in volum de gaze (fuel ) de 23 litri
pe minut de hidrogen pentru a tine un motor de matiz in viatza la relanti...
la 3500 rot/ min ne trebuie 80 litri pe minut si uite asa am inteles eu dc bmw-ul cu hidrogen are autonomie de 2 bani cand merge doar pe hidrogen...
Daca vb de tuaregu de 2,5 litri ne trebuie 58 litri hidrogen la relanti si 230 litri hidrogen la 4000 rot / min
Cam asa stau lucrurile cand vorbim de mersul doar pe hidrogen...
Cand vb doar de un mic surplus adus de hidrogen avem de ales ori trage mai bn motorul si avem acelasi consum ori trage la fel si avem un consum mai mic, amandoua nu sunt posibile decat in reclama vanzatorilor.
ar fi normal si logic sa gandim ca daca vrem sa scadem consumul de benzina cu 30 % ar trebui sa-i dam motorului macar 10 % hidrogen si sa nu simtim o scadere a performantelor, dar pentru asta vorbim de o instalatie cu cel putin 10-15 litri pe minut.
Ce am gasit pe net cu 1,5- 3 lpm e frectie la picior de lemn la fel cum sunt si magnetii de polarizare atomica sau dispozitivul care se baga in priza si economiseste energia ( consumata de el).
si eu as vrea sa cumpar cu proba m-am oferit sa platesc tot deranjul unei firme care vinde asa ceva dar sa mergem din buc pana la pitesti sa masuram consumul si la intoarcere sa dea drumul la instalatie sa calculam exact cat economiseste da inca n-am gasit pe nimeni dispus... mai astept :)



...felicitari,@1390 !...esti singurul care a sesizat problemele tehnice raportate la ciclul de functionare si consumul de amestec carburant/ ciclu de functionare al unui motor termic in 4 timpi,mac-mas, cat si insuficientul/ineficientul raport/aport calitativ/cantitativ pe care sarlatania din spatele acestei instalatii artizanale HHO, l-a invocat promotional atunci cand a pretins o reducere a consumului de carburant.
...demonstratia teoretica pe care ai postat-o nu face altceva decat sa clarifice si deschida ochii unor inginerasi care si-au luat teapa achizitionand o asemenea instalatie artizanala de reducerea consumlui de carburat al propriului autoturism.
... din nefericire, nici un ingineras de pe aici, nu si-a dat seama ca aceast HHO este pur si simplu o mare capcana tehnica intinsa de sarlatani care au profitat de lipsa unor cunostinte temenice in domeniu a unora, de naivitatea si prostia altora, sau de faptul ca romanul, sarac si fudul, inainte de a-si arunca banii pe fereastra achizitionand o asemenea ineptie,absurditate tehnica, nu are cel putin prezenta de spirit sa verifice teoretic avantajele, dezavantajele, sau lipsa oricarui avantaj stipulat in promotionala fisa tehnica a unei asemenea instalatii artizanale.
...Silviule: creion, hartie , creier, calcule !...rezultatele te scuteau de: cheltuit aiurea sume de bani, timp pierdut, frustrari, incercarea de-a gasi un fraier pe seama caruia sa-ti recuperezi din costurile gafei comise.
... @1454plictisistule !


Asa pare, ca e ca tine.
Ma injuri si bine-mi faci.
Am furat-o si m-am gandit sa-i scutesc pe altii sa piarda bani. Am comis-o si i-am avertizat.
Te inseli partial pentru ca esti de rea credinta, cam ticalos asa, ... am vrut s-o vand unuia care era interesat, la jumatate de pret, dar l-am avertizat ca nu a avut nici un efect asupra reducerii de carburant. Asa mi s-a parut cinstit. Drept care omul nu a mai venit s-o cumpere si o am si acum.
Asa ca nu mi-am mai recuperat nici jumatate din cheltuial si, ca bonus, ma mai si injura un idiot ca tine, ca si cum i-as fi produs lui (adica tie) vreo paguba.
Tu mi se pari a fi genul de cretin care sta sa vada cum e treab si, dupa ce se limpezeste, apare el, marele filozof, cu verdictul si etichetarea. Ia, ia tu de colea o lucrare dentara ... cu chimicu' la ureche ... ca n-am prapadit banii tai ...





Neghiobule!... te-ai ramolit?..sau faci pe senilul?

Chiulangiule,te-am acuzat ca ai absentat de la ora de Fizica din clasa a-VII-a, atunci cand s-a predat electoliza apei, ai uitat, da sau nu? !...lasule !..eu sunt cel ce stau dupa colt, sau tu ?

Cum putea sa te convinga un sceptic realist, daca tu erai convins si decis sa te lasi dus de nas de toti sarlatanii care isi vand pseudostiintificele lor inventii unor naivi neinformati, dar caposi, care refuza sa urmeze sugestiile unor indivizi realisti care vor sa-i faca un bine, dezinteresati?...

Ai mai luat teapa, cu G-ul, nu este prima teapa cu HHO-ul, dar nu este cazul sa-ti amintesc,insa te avertizez ca nu va fi nici ultima teapa pe care ti-o autoinfigi in Kur daca o sa continui sa acorzi incredere deplina unor sarlatani nesimtiti.

La un moment dat ma gandeam sa te ajut indicandu-ti cativa aditivi coloidali care iti sporea considerabil, atat cantitativ cat si calitativ producerea de H ridicandul- la o putere calorifica apropiata de99,9% standard, rezultat d in acea instalatie artizanala, dar am renuntat, costurile aditivului coloidal erau atat de ridicate incat ar fi comprmis orice aport al costului privind reducerea consumului de combustibil.

De ce te-njur ?...ptr.ca ma oftic !...ptr. ca esti fraier si ai luat teapa de la sarlataniul nesimtit care ti-a vandut artizanala instalatie HHO, tocamai tie. Ete d-aia te-njur, in fiecare secunda se naste un fraier,smecherului tupeist si nesimtit nu-i ramane decat sa-l descopere, tu esti fraierul , d-aia te-njur, tea-m creditat a fi un realist de incredere , iat tu, ce ai facut ?...ai lasat sa se kke pe tine un sarlatan nesimtit, d-aia te-njur,... mai vrei ceva !?


...depune plangere penala pentru inselaciune, abuz de incredere, impotriva celor ce si-au batut joc de tine, Silviu !

Raporteaza abuz de limbaj
9am_1454

1051 mesaje
Membru din: 1/02/2013
Postat pe: 9 Februarie 2013, ora 23:52

De la: 9am_1411, la data 2013-02-07 19:40:17
De la: 9am_1454, la data 2013-02-07 14:25:44
De la: 9am_1411, la data 2013-02-06 12:00:26
De la: 9am_1390, la data 2013-01-24 03:57:32Si daca tot m-am apucat sa scriu hai sa va impartasesc parerea mea si cate ceva din informatiile aflate ca si eu sunt interesat de un consum mai mic avand un touareg...
Multa reclama mincinoasa... chiar pana acolo incat se spune ca daca iei o instalatie mai mare care produce mai mult poate merge motorul chiar numai pe hidrogen... deci sa facem niste calcule...
pornim de la un motor de 1000 cm 3 si un sistem hho cu debit declarat de 3 lpm ( litri pe minut ) de hidrogen,

prima minciuna : dispozitivul hho scoate 3 litri la 35 amperi dar siguranta fuzibila atasata era de 30 amperi la cel pe care l-am vazut eu, deci dispozitivul presupun ca functiona nominal pana in 20 Amp, deci probabil 1,5-2 litri pe minut daca or fi si aia...

deci la motor de 1000 cm3 la o rotatie motorul inghite un volum de un litru de aer.
la relanti 1000 rot / min inghite 1000 litri de aer, raportul aer vapori benzina cica ar fi o parte fuel, 14 parti aer, aproximativ 7 % din volum, tinem cont de valoarea calorifica si cum hidrogenul are o forta calorifica de 3 ori mai mare (uite aici ro.wikipedia.org/wiki/Putere_calorific%C4%83 ) deci impartim 7 la 3 si raman 2,3 % deci la relanti ne trebuie in volum de gaze (fuel ) de 23 litri
pe minut de hidrogen pentru a tine un motor de matiz in viatza la relanti...
la 3500 rot/ min ne trebuie 80 litri pe minut si uite asa am inteles eu dc bmw-ul cu hidrogen are autonomie de 2 bani cand merge doar pe hidrogen...
Daca vb de tuaregu de 2,5 litri ne trebuie 58 litri hidrogen la relanti si 230 litri hidrogen la 4000 rot / min
Cam asa stau lucrurile cand vorbim de mersul doar pe hidrogen...
Cand vb doar de un mic surplus adus de hidrogen avem de ales ori trage mai bn motorul si avem acelasi consum ori trage la fel si avem un consum mai mic, amandoua nu sunt posibile decat in reclama vanzatorilor.
ar fi normal si logic sa gandim ca daca vrem sa scadem consumul de benzina cu 30 % ar trebui sa-i dam motorului macar 10 % hidrogen si sa nu simtim o scadere a performantelor, dar pentru asta vorbim de o instalatie cu cel putin 10-15 litri pe minut.
Ce am gasit pe net cu 1,5- 3 lpm e frectie la picior de lemn la fel cum sunt si magnetii de polarizare atomica sau dispozitivul care se baga in priza si economiseste energia ( consumata de el).
si eu as vrea sa cumpar cu proba m-am oferit sa platesc tot deranjul unei firme care vinde asa ceva dar sa mergem din buc pana la pitesti sa masuram consumul si la intoarcere sa dea drumul la instalatie sa calculam exact cat economiseste da inca n-am gasit pe nimeni dispus... mai astept :)



...felicitari,@1390 !...esti singurul care a sesizat problemele tehnice raportate la ciclul de functionare si consumul de amestec carburant/ ciclu de functionare al unui motor termic in 4 timpi,mac-mas, cat si insuficientul/ineficientul raport/aport calitativ/cantitativ pe care sarlatania din spatele acestei instalatii artizanale HHO, l-a invocat promotional atunci cand a pretins o reducere a consumului de carburant.
...demonstratia teoretica pe care ai postat-o nu face altceva decat sa clarifice si deschida ochii unor inginerasi care si-au luat teapa achizitionand o asemenea instalatie artizanala de reducerea consumlui de carburat al propriului autoturism.
... din nefericire, nici un ingineras de pe aici, nu si-a dat seama ca aceast HHO este pur si simplu o mare capcana tehnica intinsa de sarlatani care au profitat de lipsa unor cunostinte temenice in domeniu a unora, de naivitatea si prostia altora, sau de faptul ca romanul, sarac si fudul, inainte de a-si arunca banii pe fereastra achizitionand o asemenea ineptie,absurditate tehnica, nu are cel putin prezenta de spirit sa verifice teoretic avantajele, dezavantajele, sau lipsa oricarui avantaj stipulat in promotionala fisa tehnica a unei asemenea instalatii artizanale.
...Silviule: creion, hartie , creier, calcule !...rezultatele te scuteau de: cheltuit aiurea sume de bani, timp pierdut, frustrari, incercarea de-a gasi un fraier pe seama caruia sa-ti recuperezi din costurile gafei comise.
... @1454plictisistule !


Asa pare, ca e ca tine.
Ma injuri si bine-mi faci.
Am furat-o si m-am gandit sa-i scutesc pe altii sa piarda bani. Am comis-o si i-am avertizat.
Te inseli partial pentru ca esti de rea credinta, cam ticalos asa, ... am vrut s-o vand unuia care era interesat, la jumatate de pret, dar l-am avertizat ca nu a avut nici un efect asupra reducerii de carburant. Asa mi s-a parut cinstit. Drept care omul nu a mai venit s-o cumpere si o am si acum.
Asa ca nu mi-am mai recuperat nici jumatate din cheltuial si, ca bonus, ma mai si injura un idiot ca tine, ca si cum i-as fi produs lui (adica tie) vreo paguba.
Tu mi se pari a fi genul de cretin care sta sa vada cum e treab si, dupa ce se limpezeste, apare el, marele filozof, cu verdictul si etichetarea. Ia, ia tu de colea o lucrare dentara ... cu chimicu' la ureche ... ca n-am prapadit banii tai ...





Neghiobule!... te-ai ramolit?..sau faci pe senilul?

Chiulangiule,te-am acuzat ca ai absentat de la ora de Fizica din clasa a-VII-a, atunci cand s-a predat electoliza apei, ai uitat, da sau nu? !...lasule !..eu sunt cel ce stau dupa colt, sau tu ?

Cum putea sa te convinga un sceptic realist, daca tu erai convins si decis sa te lasi dus de nas de toti sarlatanii care isi vand pseudostiintificele lor inventii unor naivi neinformati, dar caposi, care refuza sa urmeze sugestiile unor indivizi realisti care vor sa-i faca un bine, dezinteresati?...

Ai mai luat teapa, cu G-ul, nu este prima teapa cu HHO-ul, dar nu este cazul sa-ti amintesc,insa te avertizez ca nu va fi nici ultima teapa pe care ti-o autoinfigi in Kur daca o sa continui sa acorzi incredere deplina unor sarlatani nesimtiti.

La un moment dat ma gandeam sa te ajut indicandu-ti cativa aditivi coloidali care iti sporea considerabil, atat cantitativ cat si calitativ producerea de H ridicandul- la o putere calorifica apropiata de99,9% standard, rezultat d in acea instalatie artizanala, dar am renuntat, costurile aditivului coloidal erau atat de ridicate incat ar fi comprmis orice aport al costului privind reducerea consumului de combustibil.

De ce te-njur ?...ptr.ca ma oftic !...ptr. ca esti fraier si ai luat teapa de la sarlataniul nesimtit care ti-a vandut artizanala instalatie HHO, tocamai tie. Ete d-aia te-njur, in fiecare secunda se naste un fraier,smecherului tupeist si nesimtit nu-i ramane decat sa-l descopere, tu esti fraierul , d-aia te-njur, tea-m creditat a fi un realist de incredere , iat tu, ce ai facut ?...ai lasat sa se kke pe tine un sarlatan nesimtit, d-aia te-njur,... mai vrei ceva !?


...depune plangere penala pentru inselaciune, abuz de incredere, impotriva celor ce si-au batut joc de tine, Silviu !


Tot nu inteleg ce ai avut tu de suferit de pe urma achizitiei mele HHO ?
Ai pomenit ca as mai fi luat teapa si cu G.
La ce te referi ?
La Gerson ?
Daca da, atunci esti complet imbecil. N-a fost decizia mea ci a bietei bolnave. Cand s-au epuizat toate caile de tratament traditional, a decis sa mearga pe asta dupa ce a citit cartea lui Max Gerson. Parca am scris, la timpul respectiv, toata epopeea. Parca si tu, daca esti ala de cred eu, ti-ai dat cu parerea cu kefirul ala miraculos ... bazat pe o ciuiperca. Ei bine, nici nu a vrut sa auda, pentru ca-i intrase in cap, de la Gerson, ca sursa cancerului este o ciuperca ... Pana la Gerson incercase cu o ciuperca minune, Agaricus Milena, bause ceaiuri cu ciuperca ai si nu a simtit nici o ameliorare ...
Iti doresc sa nu fi niciodata in situatia in care am fost eu, sa nu cauti niciodata un leac pentru o boala cum este cancerul si sa nu mai sti in cine sa ai incredere, in ce medic sau vraci, ...

Despre orele de fizica, ai dreptate, am mai uitat, asa este. Nu mi-am dat seama ca tu ti minte lectia de electroliza din clasa a noua, te rog sa ma scuzi.
Cert este ca exista masini care chiar functioneaza cu hidrogen.
A mea nu a mers. Am povestit si despre asta. Tu ai tras concluzia ca sunt un fraier, ca sa nu zici prost. Asa o fi.
M-am dat in gat si am crezut ca-i ajut si pe altii sa nu cada in greseala, sa nu-si iroseasca banii ca mine.
Din ce ai scris pe final, deduc ca atacul tau devine din faptul ca ai fi avut o incredere mare de tot in mine si te-as fi dezamagit cumparand chestia cu HHO.
Nu am stiut ca as fi fost mentorul cuiva.
Mai scriu si eu pe net, despre una despre alta ... poate-poate mai aflu ceva.
Pana una alta am aflat ca si pe net e ca si in viata reala, tot felul de oameni ... in majoritate la fel de tampiti dar mult mai agresivi pentru ca-i protejeaza spatiul asta care-i face nevazuti, impersonali, neidentificabili.
Ramai cu bine si injura sanatos !
E o mare realizare ...

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

326 mesaje
Membru din: 1/02/2013
Postat pe: 10 Februarie 2013, ora 03:06

G.a fost ca tir, teapa comuna.
... grija mare sa nu mai iei vreun shpit in kur de la vreun sarlatan, eu inteleg, unul-doua acolo, este suficient, pentru a realiza pasi inainte, de la al treilea in colo risti sa faci kk fara mot , si-i nashpa!

...nu te-am injurat, te critic !..ok. ,i-a trecut, te-am iertat !...SSS !.....sanatate, succes, spor !!!

Raporteaza abuz de limbaj
9am_1454

1051 mesaje
Membru din: 1/02/2013
Postat pe: 10 Februarie 2013, ora 11:46

Am vazut o eoliana verticala facuta dintr-un butoi de 220 l si taiat intr-un anumit fel, care antrena un alternator ... pe youtube. Ce parere ai ? E vreo branza ? Am deja un invertor de 500 w efectiv (1000 w instantaneu), o baterie auto se gaseste ... cu 500 w ai iluminatul si televizoarele acoperite ... sau, hai sa ne intoarcem la HHO, poti sa scoti 50-60 A in 12 V si sa produci HHO, pe care sa-l balbotezi si sa-l introduci in amestec cu gazul metan in centrala cu care te incalzesti pe timp de iarna.
Ce zici criticule, ar fi posibil ?

Hai sa folosim forumul asta ca sa ne ajutam, nu ca sa ne dam la gioale.
E bine ?
Poate vom gresi mai putin impreuna, poate munca in echipa e mai buna decat aia solitara.
Este Mitcor ?
Este Moldovene ?

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

326 mesaje
Membru din: 1/02/2013
Postat pe: 10 Februarie 2013, ora 20:28

...stimata doamna, gresiti, nu sunt moldovean, si chiar nu m-ar fi deranjat cu nimic sa fii fost asa cum spuneti, dar mi-s d´altundeva, si sunt ocos ca mi-s d´acolo altoit romaneste, dupa mama., in fine...

...trecem la turcanele noastre, mi-am configurat insztant imaginativ o combinata energetica nordica, am sa ti-o prezint schematic, dar te rog, nu ma trimite iarasi la instalati artizanale conf. de sarlatani, si nici la conceptul eolienei verticale la care nici macar n-ati avut amabilitatea, doana sa-mi prezentati link-ul prototipului functional.
...daca-mi amintesc, ...mmm uundeva pe o raza de,... vreo, moment....20 Km Nord, fata de locatia in care domiciliati, pe vremea defunctului regim a existat un proiect energetic "special" cu aceasta tema ,gre eolian pe structura f.verticala, s-a si realizat partial, dar cu toate studiile aferente inclusiv al amplasamentului, un platou colinar, randamentul unicei eoliene verticale a fost de-o submediocriitate stralucit raportata intaiului energetician al tarii.

ok?...cunosc configuratia domiciliului, cat si locatia,(satelitar), iti pot sugera cateva investitii minime pentru reducere consumului implicit cost / energie termica cu putin 80% iar ptr. energie electrica incercam o diminuare a costurilor cu cel putin 50%. bine ?

Raporteaza abuz de limbaj
9am_1454

1051 mesaje
Membru din: 1/02/2013
Postat pe: 11 Februarie 2013, ora 13:56

De la: 9am_1411, la data 2013-02-10 20:28:53...stimata doamna, gresiti, nu sunt moldovean, si chiar nu m-ar fi deranjat cu nimic sa fii fost asa cum spuneti, dar mi-s d´altundeva, si sunt ocos ca mi-s d´acolo altoit romaneste, dupa mama., in fine...

...trecem la turcanele noastre, mi-am configurat insztant imaginativ o combinata energetica nordica, am sa ti-o prezint schematic, dar te rog, nu ma trimite iarasi la instalati artizanale conf. de sarlatani, si nici la conceptul eolienei verticale la care nici macar n-ati avut amabilitatea, doana sa-mi prezentati link-ul prototipului functional.
...daca-mi amintesc, ...mmm uundeva pe o raza de,... vreo, moment....20 Km Nord, fata de locatia in care domiciliati, pe vremea defunctului regim a existat un proiect energetic "special" cu aceasta tema ,gre eolian pe structura f.verticala, s-a si realizat partial, dar cu toate studiile aferente inclusiv al amplasamentului, un platou colinar, randamentul unicei eoliene verticale a fost de-o submediocriitate stralucit raportata intaiului energetician al tarii.

ok?...cunosc configuratia domiciliului, cat si locatia,(satelitar), iti pot sugera cateva investitii minime pentru reducere consumului implicit cost / energie termica cu putin 80% iar ptr. energie electrica incercam o diminuare a costurilor cu cel putin 50%. bine ?


Vad ca te ti de mistouri ...
Sa fi sanatos !
Moldoveanu e numele unuia care a postat, nu era vorba despre un locuitor al regiunii numita Moldova. Moldoveanu e de prin Buzau.
Deoarece nu cred ca discutia cu tine va produce ceva demn de bagat in seama, ma opresc aici.
Ai un bazdac peste care nu poti trece...
Adio !

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

252 mesaje
Membru din: 2/02/2013
Oras: Buzau

Postat pe: 11 Februarie 2013, ora 14:04

ok?...cunosc configuratia domiciliului, cat si locatia,(satelitar), iti pot sugera cateva investitii minime pentru reducere consumului implicit cost / energie termica cu putin 80% iar ptr. energie electrica incercam o diminuare a costurilor cu cel putin 50%. bine ?

Pe mine m-ar interesa..

Raporteaza abuz de limbaj
Exista batalii pe care e bine sa le ocolesti.Nu din teama ca le-ai putea pierde, ci pentru ca ai deveni ridicol castigandu-le.
Fosta membra 9am.ro

42 mesaje
Membru din: 11/02/2013
Postat pe: 11 Februarie 2013, ora 18:18

...stimata doamna, gresiti, nu sunt moldovean, si chiar nu m-ar fi deranjat cu nimic sa fii fost asa cum spuneti, dar mi-s d�altundeva, si sunt ocos ca mi-s d�acolo altoit romaneste, dupa mama., in fine...

...trecem la turcanele noastre, mi-am configurat insztant imaginativ o combinata energetica nordica, am sa ti-o prezint schematic, dar te rog, nu ma trimite iarasi la instalati artizanale conf. de sarlatani, si nici la conceptul eolienei verticale la care nici macar n-ati avut amabilitatea, doana sa-mi prezentati link-ul prototipului functional.
...daca-mi amintesc, ...mmm uundeva pe o raza de,... vreo, moment....20 Km Nord, fata de locatia in care domiciliati, pe vremea defunctului regim a existat un proiect energetic "special" cu aceasta tema ,gre eolian pe structura f.verticala, s-a si realizat partial, dar cu toate studiile aferente inclusiv al amplasamentului, un platou colinar, randamentul unicei eoliene verticale a fost de-o submediocriitate stralucit raportata intaiului energetician al tarii.

ok?...cunosc configuratia domiciliului, cat si locatia,(satelitar), iti pot sugera cateva investitii minime pentru reducere consumului implicit cost / energie termica cu putin 80% iar ptr. energie electrica incercam o diminuare a costurilor cu cel putin 50%. bine ?[/quote]

Vad ca te ti de mistouri ...
Sa fi sanatos !
Moldoveanu e numele unuia care a postat, nu era vorba despre un locuitor al regiunii numita Moldova. Moldoveanu e de prin Buzau.
Deoarece nu cred ca discutia cu tine va produce ceva demn de bagat in seama, ma opresc aici.
Ai un bazdac peste care nu poti trece...
Adio ![/quote]


...mai in gluma, mai in serios, asa cum a fost cu sera, iti puteai rezolva problema, cu fraierul altruist !..dar asa----> multa sanatate, succes si spor la treaba !

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

42 mesaje
Membru din: 11/02/2013
Postat pe: 11 Februarie 2013, ora 18:19

...stimata doamna, gresiti, nu sunt moldovean, si chiar nu m-ar fi deranjat cu nimic sa fii fost asa cum spuneti, dar mi-s d�altundeva, si sunt ocos ca mi-s d�acolo altoit romaneste, dupa mama., in fine...

...trecem la turcanele noastre, mi-am configurat insztant imaginativ o combinata energetica nordica, am sa ti-o prezint schematic, dar te rog, nu ma trimite iarasi la instalati artizanale conf. de sarlatani, si nici la conceptul eolienei verticale la care nici macar n-ati avut amabilitatea, doana sa-mi prezentati link-ul prototipului functional.
...daca-mi amintesc, ...mmm uundeva pe o raza de,... vreo, moment....20 Km Nord, fata de locatia in care domiciliati, pe vremea defunctului regim a existat un proiect energetic "special" cu aceasta tema ,gre eolian pe structura f.verticala, s-a si realizat partial, dar cu toate studiile aferente inclusiv al amplasamentului, un platou colinar, randamentul unicei eoliene verticale a fost de-o submediocriitate stralucit raportata intaiului energetician al tarii.

ok?...cunosc configuratia domiciliului, cat si locatia,(satelitar), iti pot sugera cateva investitii minime pentru reducere consumului implicit cost / energie termica cu putin 80% iar ptr. energie electrica incercam o diminuare a costurilor cu cel putin 50%. bine ?[/quote]

Vad ca te ti de mistouri ...
Sa fi sanatos !
Moldoveanu e numele unuia care a postat, nu era vorba despre un locuitor al regiunii numita Moldova. Moldoveanu e de prin Buzau.
Deoarece nu cred ca discutia cu tine va produce ceva demn de bagat in seama, ma opresc aici.
Ai un bazdac peste care nu poti trece...
Adio ![/quote]






.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

42 mesaje
Membru din: 11/02/2013
Postat pe: 11 Februarie 2013, ora 18:20

..."stimata si distinsa doamna", pardon ! ...Silviu,...mai in gluma, mai in serios, asa cum a fost cu sera, iti puteai rezolva problema, cu fraierul altruist !..dar asa----> multa sanatate, succes si spor la treaba !

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

42 mesaje
Membru din: 11/02/2013
Postat pe: 11 Februarie 2013, ora 18:21

...stimata doamna, gresiti, nu sunt moldovean, si chiar nu m-ar fi deranjat cu nimic sa fii fost asa cum spuneti, dar mi-s d�altundeva, si sunt ocos ca mi-s d�acolo altoit romaneste, dupa mama., in fine...

...trecem la turcanele noastre, mi-am configurat insztant imaginativ o combinata energetica nordica, am sa ti-o prezint schematic, dar te rog, nu ma trimite iarasi la instalati artizanale conf. de sarlatani, si nici la conceptul eolienei verticale la care nici macar n-ati avut amabilitatea, doana sa-mi prezentati link-ul prototipului functional.
...daca-mi amintesc, ...mmm uundeva pe o raza de,... vreo, moment....20 Km Nord, fata de locatia in care domiciliati, pe vremea defunctului regim a existat un proiect energetic "special" cu aceasta tema ,gre eolian pe structura f.verticala, s-a si realizat partial, dar cu toate studiile aferente inclusiv al amplasamentului, un platou colinar, randamentul unicei eoliene verticale a fost de-o submediocriitate stralucit raportata intaiului energetician al tarii.

ok?...cunosc configuratia domiciliului, cat si locatia,(satelitar), iti pot sugera cateva investitii minime pentru reducere consumului implicit cost / energie termica cu putin 80% iar ptr. energie electrica incercam o diminuare a costurilor cu cel putin 50%. bine ?[/quote]

Vad ca te ti de mistouri ...
Sa fi sanatos !
Moldoveanu e numele unuia care a postat, nu era vorba despre un locuitor al regiunii numita Moldova. Moldoveanu e de prin Buzau.
Deoarece nu cred ca discutia cu tine va produce ceva demn de bagat in seama, ma opresc aici.
Ai un bazdac peste care nu poti trece...
Adio ![/quote]


...mai in gluma, mai in serios, asa cum a fost cu sera, iti puteai rezolva problema, cu fraierul altruist !..dar asa----> multa sanatate, succes si spor la treaba !

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

258 mesaje
Membru din: 13/02/2013
Postat pe: 15 Februarie 2013, ora 14:32

D´le Silviu, a sosit bazdacosul cu ceva informatii utile, spun eu, referitoare la problema care te framanta. Iti sugerez sa nu-ti pierzi timpul cu fleacurile pseudo si nici cu incercarea de-a confectiona vreo instalatie artizanala ,pe careintentionezi sa o realizezi, in speranta ca obtinerea hidrogenului intr-o pseudoinstalatie, asa cem este cea pe care o deti, poate fi alimentata cu energie electrica stocata in acumulatori si obtinuta cu un generator eolian conf.artizanal , al caui randament este situat la un procent de cel mult 0,001%.

In anul 1800, W.Nicholson a fost primul cercetator care a descoperit descompunerea moleculelor de apa in acest mod (Electroliza Apei) amestecul stoichiometric pur poate fi obtinut prin electroliza apei prin utilizeazarea energiei electrice la disocierea moleculelor de apa si in final, obtinerea celor doua gaze, O-H, energia necesara disocierii moleculelor de apa in cardul procesului, este intodeauna mai mare decat energia elibrata in urma arderii hidrogenului.

Acum...

...hai sa-ti clarific problema instalatiei hho,si am sa incep cu un mic istoric al folosirii flacarii oxyhidrogenice.
Utilizarea oxigenului si-a hidrogenului ca gaze pentru sudarea si taierea materialelor, este mult mao veche decat folosirea flacarii oxiacetilenice, in acele vremuri, oxigenul era generat din clorat de potasiu si dioxid de mangan, cat si din peroxizi de sodiu -potasiu in ameste cu apa (solutii apoase concentrat aditivate)iar pentru obtinerea hidrogenului se mai folosea aditivi din acid clorhidic si de zinc.
Descoperirea acestei tehnici oxihidrogenice de catre H.R.Raymond, cat si dezvoltarea si perfectionarea procesului de obtinere a oxihidrogenului prin utilizarea de gaze naturale detonante(oxigen pur in amestec cu hidrogen la o presiune de 3 atm.)facuta de Newman, a fost folosit inntr-o anumita masura la sudarea subansamblelor din aur, platina,plumb, iar gazul oxihidrogenti, raport 2/1 la 3 atm, era obtinut in instalatii speciale de electroliza apei, aditivate cu ingredientele mai sus amintite, si inmagazinat in recipienti metalici separat , oxigen-hidrogen,de dimensiuni diferite, conform raportului de amestec 2/1.(2/3hidrogen, 1/3 oxigen pentru o ardere optima a hidrogenului, raport teoretic!...dar, experienta practica a demonstrat ca este nevoie sa se foloseasca ~3parti de hidrogen si 1 de oxigen)

Cateva caracterirtici ale flacarii oxihidrogenice, evident, daca te-or interesa.
Flacara oxihidrogenica are o culoare albastru pal, aproape incolora,si o temperatura de 2000°C.

Daca sarlatanii au mizat pe faptul ca pot fraierii pe naivi mixand cu nesimtire un proces tehnologic real pe o instalatie artizanala de proasta calitate incarcata cu apa chioara si-apoi curentata cu 12V~10-15A, cc. Atinci , nu fac altceva decat sa se comporte ca niste sarlatani ordinari si ar trebui arestati pe loc. Sarlatania ordinara si abject promovata, cat si instalatia artizanala comercializata, sunt flagrante.

...numai in cazul in care nu te-ai plictisit, sau o sa-ti priasca bazdacul meu viitor, am ca continui, daca nu, atunci:
SSS!..spv. de la Mr. Bazdac.

p.s.
spv...si-un praz verde.

Raporteaza abuz de limbaj
9am_1454

1051 mesaje
Membru din: 1/02/2013
Postat pe: 16 Februarie 2013, ora 15:35

De la: 9am_1535, la data 2013-02-15 14:32:50D´le Silviu, a sosit bazdacosul cu ceva informatii utile, spun eu, referitoare la problema care te framanta. Iti sugerez sa nu-ti pierzi timpul cu fleacurile pseudo si nici cu incercarea de-a confectiona vreo instalatie artizanala ,pe careintentionezi sa o realizezi, in speranta ca obtinerea hidrogenului intr-o pseudoinstalatie, asa cem este cea pe care o deti, poate fi alimentata cu energie electrica stocata in acumulatori si obtinuta cu un generator eolian conf.artizanal , al caui randament este situat la un procent de cel mult 0,001%.

In anul 1800, W.Nicholson a fost primul cercetator care a descoperit descompunerea moleculelor de apa in acest mod (Electroliza Apei) amestecul stoichiometric pur poate fi obtinut prin electroliza apei prin utilizeazarea energiei electrice la disocierea moleculelor de apa si in final, obtinerea celor doua gaze, O-H, energia necesara disocierii moleculelor de apa in cardul procesului, este intodeauna mai mare decat energia elibrata in urma arderii hidrogenului.

Acum...

...hai sa-ti clarific problema instalatiei hho,si am sa incep cu un mic istoric al folosirii flacarii oxyhidrogenice.
Utilizarea oxigenului si-a hidrogenului ca gaze pentru sudarea si taierea materialelor, este mult mao veche decat folosirea flacarii oxiacetilenice, in acele vremuri, oxigenul era generat din clorat de potasiu si dioxid de mangan, cat si din peroxizi de sodiu -potasiu in ameste cu apa (solutii apoase concentrat aditivate)iar pentru obtinerea hidrogenului se mai folosea aditivi din acid clorhidic si de zinc.
Descoperirea acestei tehnici oxihidrogenice de catre H.R.Raymond, cat si dezvoltarea si perfectionarea procesului de obtinere a oxihidrogenului prin utilizarea de gaze naturale detonante(oxigen pur in amestec cu hidrogen la o presiune de 3 atm.)facuta de Newman, a fost folosit inntr-o anumita masura la sudarea subansamblelor din aur, platina,plumb, iar gazul oxihidrogenti, raport 2/1 la 3 atm, era obtinut in instalatii speciale de electroliza apei, aditivate cu ingredientele mai sus amintite, si inmagazinat in recipienti metalici separat , oxigen-hidrogen,de dimensiuni diferite, conform raportului de amestec 2/1.(2/3hidrogen, 1/3 oxigen pentru o ardere optima a hidrogenului, raport teoretic!...dar, experienta practica a demonstrat ca este nevoie sa se foloseasca ~3parti de hidrogen si 1 de oxigen)

Cateva caracterirtici ale flacarii oxihidrogenice, evident, daca te-or interesa.
Flacara oxihidrogenica are o culoare albastru pal, aproape incolora,si o temperatura de 2000°C.

Daca sarlatanii au mizat pe faptul ca pot fraierii pe naivi mixand cu nesimtire un proces tehnologic real pe o instalatie artizanala de proasta calitate incarcata cu apa chioara si-apoi curentata cu 12V~10-15A, cc. Atinci , nu fac altceva decat sa se comporte ca niste sarlatani ordinari si ar trebui arestati pe loc. Sarlatania ordinara si abject promovata, cat si instalatia artizanala comercializata, sunt flagrante.

...numai in cazul in care nu te-ai plictisit, sau o sa-ti priasca bazdacul meu viitor, am ca continui, daca nu, atunci:
SSS!..spv. de la Mr. Bazdac.

p.s.
spv...si-un praz verde.


Asa, si ?
Mai departe ... ?

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

258 mesaje
Membru din: 13/02/2013
Postat pe: 16 Februarie 2013, ora 15:44

..daca ma rogi frumos!
.. & numai in cazul in care ti-ai mai pastrat vreo fiola overdoze cu esenta de bazdac !

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

16238 mesaje
Membru din: 20/03/2012
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 16 Februarie 2013, ora 15:47

De la: 9am_1535, la data 2013-02-16 15:44:13..daca ma rogi frumos!
.. & numai in cazul in care ti-ai mai pastrat vreo fiola overdoze cu esenta de bazdac !


Zi-i ma, ca si eu pandesc din umbra !!!

Raporteaza abuz de limbaj
,,E-un curcubeu deasupra lumii sufletului meu"
Pagini: << 1 2 3 4 5 6 7 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului HHO
Mergi la: