back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Basescu-boc-oprea ,au onoare ?

 


 
Pagini: << 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 >> Sari la pagina:
 
CIPRIOTU

1445 mesaje
Membru din: 9/11/2008
Oras: Odorheiul Secuiesc

Postat pe: 31 Mai 2011, ora 18:16


Băsescu 10%
Posted on | December 3, 2007 | Nici un comentariu
Grupul de Investigatii Politice publica documente care demonstreaza ca practica incasarii unui comision de 10% din contractele cu statul nu a fost inventia guvernarii Nastase. PSD a preluat reteta deturnarii banilor publici in buzunare private de la Traian Basescu.
In 1998, prin Hotărârea 585, ministrul Traian Basescu a reorganizat SNCFR infiintind mai multe societati comerciale aflate in subordinea Ministerului Transporturilor intre care si Societatea de Administrare a Activelor Feroviare (SAAF) SA. In fruntea acestei societati, Traian Basescu l-a numit pe Mircea Dinu, un apropiat al sau.
In mai 1999, SAAF a incheiat un contract prin care a inchiriat si apoi a vindut locomotive firmei germane Karsdorfer. In paralel, in decembrie 1998, SAAF a incheiat, fara licitatie, un contract de comision cu o firma din Romania, KOR Industrie SRL, prin care se obliga sa-i plateasca acesteia 10% din valoarea contractului incheiat cu Karsdorfer. KOR Industrie SRL fusese infiintata cu doar doua luni inainte de a primi contractul de comision din partea SAAF. Dupa numai un an de la incheierea contractului de comision, KOR Industrie SRL a trecut in proprietatea firmei Karsdorfer. SAAF a ajuns astfel in situatia absurda in care platea comision pentru afacerea cu Karsdorfer chiar firmei Karsdorfer.
Ministrul Traian Basescu a fost permanent la curent cu mersul afacerii cu locomotive. GIP publica documente care demonstreaza ca ministrul Basescu aproba personal pina si deplasarile in Germania ale directorului general SAAF pentru a negocia afacerile cu Karsdorfer.
Societatea de Administrare a Activelor Feroviare (SAAF) SA a fost infiintata in 1998 de Ministerul Transporturilor condus de Traian Basescu, ca urmare a divizarii SNCFR. SAAF a preluat o buna parte din activele SNCFR, respectiv vagoanele si locomotivele uzate si cele nepreluate de CFR – Calatori si CFR – Marfa, urmind sa se ocupe de valorificarea acestora prin inchiriere, vinzare etc. In 21 septembrie 1998, Traian Basescu l-a numit in functia de director general al SAAF pe Mircea Dinu. In cei 2 ani in care SAAF a fost condusa de Mircea Dinu (1999 – 2000), aceasta societate a fost implicata in numeroase afaceri necurate, in iunie 2003 PNA trimitindu-l in judecata pe Mircea Dinu pentru „abuz in serviciu in forma continuanta contra intereselor publice”.
In mai 1999, SAAF, societate condusa de Mircea Dinu si aflata in subordinea Ministerului Transporturilor, a incheiat un contract prin care a inchiriat si apoi a vindut mai multe locomotive firmei germane Karsdorfer.
GIP publica in premiera documente care demonstreaza ca, in decembrie 1998, SAAF a incheiat, fara licitatie, un contract de comision prin care a platit 10% din valoarea contractului cu Karsdorfer unui SRL din Romania.
In 28 septembrie 1998, un cetatean roman, Ramiro Rotarescu, si doi cetateni germani, Jurgen Wilhelm Katzer si Arnfried Arthur Oeser, au infiintat firma KOR Industrie SRL. Cei doi cetateni germani detineau cite 40% din firma, restul de 20% revenindu-i lui Ramiro Rotarescu, care era insa administrator unic al SRL-ului.
Dupa doar doua luni si jumatate de la infiintare, in 18 decembrie 1998, KOR Industrie SRL a primit fara licitatie din partea SAAF SA un contract de comision. Potrivit acestui contract, KOR Industrie SRL va primi „un comision de 10% din valoarea contractului care se va incheia intre firmele SAAF SA – Romania si Karsdorfer Eisenbachngesellschat mBH”.
Contractul de comision dintre SAAF si KOR Industrie SRL se referea initial la un comision de 10% dintr-un contract intre SAAF si Karsdorfer pentru „inchirierea si/sau vinzarea a 4 locomotive”. In finalul contractului de comision dintre SAAF si KOR a fost introdusa insa o prevedere conform careia „valabilitatea clauzelor prezentului contract se extinde automat, cu conditia renegocierii cuantumului comisionului, si asupra contractelor ulterioare ce se vor semna cu firma Karsdorfer”. Asa se face ca, in 16 februarie 2001, in urma incheierii a 7 acte aditionale la contractul din 1999, SAAF ajunsese sa inchirieze si ulterior sa vinda Karsdorfer nu mai putin de 14 locomotive.
Obligatiile pe care si le-a asumat KOR Industrie SRL in schimbul comisionului de 10% sint inutile si ridicole:
- KOR Industrie SRL se obliga sa presteze pentru SAAF „activitati de prospectare, negociere, intermediere, asistenta” in contractul SAAF – Karsdorfer. Toate aceste activitati erau inutile de vreme ce, la data incheierii contractului dintre SAAF si KOR, aceste etape fusesera deja parcurse. De altfel, contractul cu KOR vorbeste explicit despre „contractul care se va incheia intre firmele SAAF si Karsdorfer”, ceea ce inseamna ca KOR nu mai avea ce sa „prospecteze”, sa „negocieze” si sa „intermedieze”.
- KOR Industrie SRL se obliga sa asigure SAAF „asistenta in rezolvarea directa a litigiilor cu firma Karsdorfer”. Aceasta prevedere este ilegala si absurda. Ilegala pentru ca prin Hotarirea de Guvern nr. 585/1998 privind infiintarea SAAF, de litigiile in care era implicat SAAF nu se putea ocupa decit Societatea de Servicii de Management Feroviar (SMF) SA, o alta societate infiintata in urma reorganizarii SNCFR (art. 7, al. 1 din HG 585/1998). Pe de alta parte, pretentia KOR Industrie SRL de a rezolva litigiile dintre SAAF si Karsdorfer este absurda si demonstreaza ca prin acest contract nu s-a urmarit decit deturnarea banilor publici in buzunare private. In 15 februarie 2000, cind contractul de comision dintre SAAF si KOR era in vigoare, actionariatul KOR s-a modificat, cei doi cetateni germani renuntind la actiunile pe care le detineau. 75% din actiunile KOR au fost preluate chiar de Karsdorfer si 5% de Bernhard van Engelen, Ramiro Rotarescu pastrindu-si cele 20% pe care le detinea. Bernhard van Engelen era directorul general al Karsdorfer si cel care, in aceasta calitate, semnase contractul cu SAAF. S-a ajuns astfel in situatia in care KOR Industrie SRL, o firma detinuta in proportie de 80% de Karsdorfer, rezolva litigiile dintre SAAF si Karsdorfer. Cu alte cuvinte, in litigiile dintre SAAF si Karsdorfer, interesele SAAF impotriva Karsdorfer erau aparate chiar de Karsdorfer.
- Prin contractul de comision cu SAAF, KOR Industrie SRL se mai obliga la „scolarizarea personalului de exploatare si instruirea personalului de intretinere a locomotivelor”. Aceasta prevedere din contract este hilara, in conditiile in care SAAF SA, o firma desprinsa din SNCFR angajeaza un SRL infiintat in urma cu doua luni pentru a-i invata pe germani sa conduca locomotive romanesti.
In aprilie 2002 Traian Basescu a fost interpelat in Parlament in legatura cu unele aspecte ale contractului dintre SAAF si Karsdorfer. Drept raspuns, Traian Basescu a afirmat ca nu avea cunostinta de acest contract si ca „ministrii nu sint responsabili de contractele pe care le fac societatile de acest gen”.
Traian Basescu a mintit. In realitate, subordonarea SAAF SA fata de ministrul Transporturilor era totala. Aceasta subordonare mergea pina acolo incit Traian Basescu era cel care aproba chiar si deplasarile in strainatate ale directorului general al SAAF SA.
GIP publica in premiera un document care demonstreaza ca Traian Basescu a mintit cind a sustinut ca nu avea cunostinta de contractul dintre SAAF si Karsdorfer. In 18 mai 1999, Traian Basescu, in calitate de ministru al Transporturilor, aproba si semna „Nota de prezentare privind deplasarea in Austria si Germania in perioada 18-23.05.1999 pentru intrevederi de afaceri” a directorului general al SAAF, Mircea Dinu. In nota aprobata si semnata de Traian Basescu, Mircea Dinu vorbea explicit despre „discutiile contractuale de vinzare a unor locomotive Diesel electrice din parcul SAAF SA” pe care urmeaza sa le aiba in Germania cu reprezentantii Karsdorfer. Mai mult, Mircea Dinu ii prezenta lui Traian Basescu situatia in care se aflau in acel moment relatiile contractuale cu Karsdorfer si planurile de viitor referitoare la afacerile SAAF cu Karsdorfer.
Pe de alta parte, relatia de subordonare dintre SAAF si ministrul Transporturilor fusese stabilita chiar de Traian Basescu prin Hotarirea de Guvern 585/1998 privind infiintarea SAAF pe care el insusi o promovase. Potrivit acestei Hotariri de Guvern, „statul roman, in calitate de actionar unic al SAAF, isi exercita drepturile si obligatiile prin Ministerul Transporturilor” (art. 2, al. 2). Ministerul Transporturilor este cel care propune spre aprobare Guvernului bugetul de venituri si cheltuieli al SAAF SA (art. 10), iar „reprezentantii statului in Consiliul de Administratie si presedintele Consiliului de Administratie sint numiti de ministrul Transporturilor” (art. 13 al. 1). In fine, potrivit art. 3 al. 2, fara acordul ministerului, SAAF nu poate vinde sau valorifica in vreun fel activele pe care le-a preluat de la SNCFR.
In aprilie 2002, raspunzind intrebarilor legate de contractul cu locomotive pentru Germania, Traian Basescu declara: „Nu am legatura cu aceste lucruri. Cind va spune cineva ca am semnat ceva sau am stiut ceva, atunci o sa vorbesc despre acest subiect”. Documentele pe care le publicam astazi arata ca Traian Basescu a stiut despre acest contract si a semnat acte referitoare la acest contract. E momentul ca Traian Basescu sa se tina de cuvint si sa ne spuna:
- De ce a mintit in aprilie 2002 cind a declarat ca nu stie nimic de contractul prin care SAAF a inchiriat si a vindut locomotive in Germania?
- De ce a permis incheierea contractului de comision dintre SAAF si KOR Industrie SRL, cedind astfel unui SRL obscur 10% din banii cuveniti statului roman?


Fosta membra 9am.ro

459 mesaje
Membru din: 10/12/2010
Postat pe: 31 Mai 2011, ora 18:31

De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 13:31:50
De la: Petrachel, la data 2011-05-31 12:47:25Asta jefuit de FSN- Ma bucur ca ai auzit ceva despre Petrache de la Maglavit, sunt multi care nu au auzit.. pana o sa te invechesti ca mine o sa auzi multe tare si o sa fii uimit de foarte multe ori. In orice caz am un sentiment placut si o stare de bine ca ceea ce am vazut ma intarit si mi-a dat curaj sa merg mai departe. Apropo tac-to este vechi cumva si el/ Sper din tot sufletul sa ajungi si tu.


Este vechi, pentru ca este pensionar. A lucrat la CFR, ca impegat de miscare, munca grea, raspundere...ciordea din vagoane, motorina, grau...ce pica! A, am uitat ca batea tigancile si le confisca semintele prajite. El se lauda ca le si amenda, dar e vrajeala, ca doar nu era militian, desi cu mintea nu e departe de fostii militieni.
Si mai este si din Prazilia, acolo unde se consuma ceapa la metru si se obtin icrele negre prin incrucisarea stiucii cu cioara.
Asta da PNList! Nu stiu de ce , dar imi aduce aminte de un ,,liberal'' din Galati , simpatic specimen, bun de imperecheat cu stiuca!

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

4841 mesaje
Membru din: 14/12/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 31 Mai 2011, ora 20:16

De la: gabigabi, la data 2011-05-31 15:44:12
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 13:31:50
De la: Petrachel, la data 2011-05-31 12:47:25Asta jefuit de FSN- Ma bucur ca ai auzit ceva despre Petrache de la Maglavit, sunt multi care nu au auzit.. pana o sa te invechesti ca mine o sa auzi multe tare si o sa fii uimit de foarte multe ori. In orice caz am un sentiment placut si o stare de bine ca ceea ce am vazut ma intarit si mi-a dat curaj sa merg mai departe. Apropo tac-to este vechi cumva si el/ Sper din tot sufletul sa ajungi si tu.


Este vechi, pentru ca este pensionar. A lucrat la CFR, ca impegat de miscare, munca grea, raspundere...ciordea din vagoane, motorina, grau...ce pica! A, am uitat ca batea tigancile si le confisca semintele prajite. El se lauda ca le si amenda, dar e vrajeala, ca doar nu era militian, desi cu mintea nu e departe de fostii militieni.
Si mai este si din Prazilia, acolo unde se consuma ceapa la metru si se obtin icrele negre prin incrucisarea stiucii cu cioara.

bre, tu esti de la Cadre ,de le stii atit de bine despre toti si toate ?


He, he! Am memorie buna! Ti-am spus ca nici nu uit si nici nu iert atunci cand sunt calcat pe bataturi. Nu imi place sa am datorii si in general mi le rascumpar si cu o dobanda consistenta.
Crezi ca puteam sa uit cum se imbatosa melteanul asta ca el a dus calea ferata in carca?

Raporteaza abuz de limbaj
"No man is an island entire of itself; every man is a piece of the continent, a part of the main... And therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." - John Donne
Fosta membra 9am.ro

7898 mesaje
Membru din: 20/05/2009
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 31 Mai 2011, ora 22:32

De la: Balboaca, la data 2011-05-31 18:31:34
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 13:31:50
De la: Petrachel, la data 2011-05-31 12:47:25Asta jefuit de FSN- Ma bucur ca ai auzit ceva despre Petrache de la Maglavit, sunt multi care nu au auzit.. pana o sa te invechesti ca mine o sa auzi multe tare si o sa fii uimit de foarte multe ori. In orice caz am un sentiment placut si o stare de bine ca ceea ce am vazut ma intarit si mi-a dat curaj sa merg mai departe. Apropo tac-to este vechi cumva si el/ Sper din tot sufletul sa ajungi si tu.


Este vechi, pentru ca este pensionar. A lucrat la CFR, ca impegat de miscare, munca grea, raspundere...ciordea din vagoane, motorina, grau...ce pica! A, am uitat ca batea tigancile si le confisca semintele prajite. El se lauda ca le si amenda, dar e vrajeala, ca doar nu era militian, desi cu mintea nu e departe de fostii militieni.
Si mai este si din Prazilia, acolo unde se consuma ceapa la metru si se obtin icrele negre prin incrucisarea stiucii cu cioara.
Asta da PNList! Nu stiu de ce , dar imi aduce aminte de un ,,liberal'' din Galati , simpatic specimen, bun de imperecheat cu stiuca!

HA HA HA ,CULMEA GENETICII.........SA IMPERECHEZI O CIOARA CU O STIUCA.........CE AU ELE IN COMUN ????
AHAAAAAAAAA ,TRAIESC AMANDOUA PE MALUL DUNARII,ASA E ?

Raporteaza abuz de limbaj
… că poți numai să reușești, nu ai cum să pierzi. Eșecul este imposibil; este o iluzie. Nimic nu este eșec. Nimic. Totul înaintează in istoria umanității precum se întâmplă și cu procesul ei evolutiv. Totul avansează de-a lungul călătoriei tale.
Fosta membra 9am.ro

14360 mesaje
Membru din: 27/05/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 1 Iunie 2011, ora 03:24

De la: Silver9AM, la data 2011-05-31 22:32:50
De la: Balboaca, la data 2011-05-31 18:31:34
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 13:31:50
De la: Petrachel, la data 2011-05-31 12:47:25Asta jefuit de FSN- Ma bucur ca ai auzit ceva despre Petrache de la Maglavit, sunt multi care nu au auzit.. pana o sa te invechesti ca mine o sa auzi multe tare si o sa fii uimit de foarte multe ori. In orice caz am un sentiment placut si o stare de bine ca ceea ce am vazut ma intarit si mi-a dat curaj sa merg mai departe. Apropo tac-to este vechi cumva si el/ Sper din tot sufletul sa ajungi si tu.


Este vechi, pentru ca este pensionar. A lucrat la CFR, ca impegat de miscare, munca grea, raspundere...ciordea din vagoane, motorina, grau...ce pica! A, am uitat ca batea tigancile si le confisca semintele prajite. El se lauda ca le si amenda, dar e vrajeala, ca doar nu era militian, desi cu mintea nu e departe de fostii militieni.
Si mai este si din Prazilia, acolo unde se consuma ceapa la metru si se obtin icrele negre prin incrucisarea stiucii cu cioara.
Asta da PNList! Nu stiu de ce , dar imi aduce aminte de un ,,liberal'' din Galati , simpatic specimen, bun de imperecheat cu stiuca!

HA HA HA ,CULMEA GENETICII.........SA IMPERECHEZI O CIOARA CU O STIUCA.........CE AU ELE IN COMUN ????
AHAAAAAAAAA ,TRAIESC AMANDOUA PE MALUL DUNARII,ASA E ?



Caligula Imperator
A făcut din cal, senator,
Pedelistii, mai siniștri,
Au făcut din boi, miniștri...


Raporteaza abuz de limbaj
Voi fi la fel de dur ca adevarul si la fel de neindurator ca dreptatea.----,,Minciuna premeditata nu mai e chestie de fantezie,tine de caracter''-Tudor Musatescu----Prietenii vin si pleaca, dar dusmanii raman si se acumuleaza.----- -----Bine ne pot face numai anumiti oameni,rau ne poate face orice prost -----DUMNEZEU iubeste ingerii rebeli , adevaratii creatori care fac orice societate sa progreseze,ii ajuta si-i ocroteste, in schimb ii este indiferenta soarta oricarui ignorant mistico-religios------Este mult mai aproape de DUMNEZEU un ateu decat un miorlaitor ignorant mistico-religios,indiferent de confesiunea sau religia propovaduita ----Este mult mai bine, zic eu, să îți faci lectura pe vapor decât să faci sex cu fundul.-TRAIAN BASESCU
O_FUFA

8 mesaje
Membru din: 1/06/2011
Postat pe: 1 Iunie 2011, ora 05:29

De la: galbeaza, la data 2011-01-15 01:49:14Cine poate da definitia ONOAREI ,citata de Gabriel Oprea,Traian Basescu si Emil Boc ?
In ceconditii aajuns Gabriel Oprea ,general cu 4stele ?


La porci nu ma pricep !

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

76 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Arad

Postat pe: 1 Iunie 2011, ora 09:09

O Tufa - Cata intelepciune in 3 cuvinte / Cata concentrare de idei / Ca o basina cu stropi .

Raporteaza abuz de limbaj
gabymarinescu_pulsar

375 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 1 Iunie 2011, ora 09:52

Alta intrabare tendentioasa cu raspuns indus...adica vezi Doamne nu au ca daca ar avea si-ar da demisia in favoarea gastii PSD a UTCistului Ponta,poponautului Nastase,hraparetului Hrebengiuc,prostanacului Geoana si toate celelalte personaje ce cocheteaza cu Moscova si ne-ar baga gratis si urgent in "turbinca lui Ivan"in semnde absoluta loialitate fata de fratele cel mare de la Rasarit!

Raporteaza abuz de limbaj
NESIMTITUL

786 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: Cluj

Postat pe: 1 Iunie 2011, ora 10:45

De la: Petrachel, la data 2011-06-01 09:09:48 O Tufa - Cata intelepciune in 3 cuvinte / Cata concentrare de idei / Ca o basina cu stropi .

Exact ceia ce reprezinta partidul nostru PDL,care a dus Romania pe culmile cele mai inalte ale rabdarii

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

76 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Arad

Postat pe: 1 Iunie 2011, ora 11:39

Stimate domn, Nesimtitul, nu era necesar sa-mi trimiti mesaj in privat. Nu trebuie sa ma urasti pentru ca am altfel de opinii decat d.ta. Nu trebuie sa-mi doresti sa devin impotent mai repede decat firescul lucrurilor. Stai bland ca suntem oameni maturi. Era deajuns sa-mi dai o replica raspuns si totul era ok. Nu pune patima prea mare D.le, nu sunt nici membru de partid, nici nu am fost in vreun partid vreodata.Am si eu opiniile mele de cetatean al acestei tari. Posibil sa fii un om cumsecade, insa nu te lasa orbit de ura impotriva celor ce nu gandesc la fel ca d.ta. Sa fii sanatos si ai grija cum te mentii in forma. eu sunt absolut OK. si nu m-ai ofensat prea tare daca asta ai intentionat. Sa ti se indeplineasca visele, politice si sa beneficiez si eu de laptele si merea care o sa curga cand vor veni preferatii D.mitale, si o sa-mi cer scuze publice pentru opinia mea diferita. Sa-ti traiasca familia si sa dea domnul sa devii impotent si D.ta pe la 90 de ani.

Raporteaza abuz de limbaj
gabigabi

12108 mesaje
Membru din: 1/10/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 1 Iunie 2011, ora 17:37

De la: gabymarinescu_pulsar, la data 2011-06-01 09:52:25Alta intrabare tendentioasa cu raspuns indus...adica vezi Doamne nu au ca daca ar avea si-ar da demisia in favoarea gastii PSD a UTCistului Ponta,poponautului Nastase,hraparetului Hrebengiuc,prostanacului Geoana si toate celelalte personaje ce cocheteaza cu Moscova si ne-ar baga gratis si urgent in "turbinca lui Ivan"in semnde absoluta loialitate fata de fratele cel mare de la Rasarit!

lasa bre, nu-ti mai tot repeta ingrijorarea , ca Axa asta pe care ne-a infipt nea base' al tau, aproape ca ne-a scos si din europa si nu ne mai gasesc rusii nici daca ne cauta-n...k...ca aproape nu mai existam ! hai, pace tie si nu mai visa urit !

Raporteaza abuz de limbaj
CIPRIOTU

1445 mesaje
Membru din: 9/11/2008
Oras: Odorheiul Secuiesc

Postat pe: 1 Iunie 2011, ora 23:44

De la: XYW, la data 2011-06-01 03:24:44
De la: Silver9AM, la data 2011-05-31 22:32:50
De la: Balboaca, la data 2011-05-31 18:31:34
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 13:31:50
De la: Petrachel, la data 2011-05-31 12:47:25Asta jefuit de FSN- Ma bucur ca ai auzit ceva despre Petrache de la Maglavit, sunt multi care nu au auzit.. pana o sa te invechesti ca mine o sa auzi multe tare si o sa fii uimit de foarte multe ori. In orice caz am un sentiment placut si o stare de bine ca ceea ce am vazut ma intarit si mi-a dat curaj sa merg mai departe. Apropo tac-to este vechi cumva si el/ Sper din tot sufletul sa ajungi si tu.


Este vechi, pentru ca este pensionar. A lucrat la CFR, ca impegat de miscare, munca grea, raspundere...ciordea din vagoane, motorina, grau...ce pica! A, am uitat ca batea tigancile si le confisca semintele prajite. El se lauda ca le si amenda, dar e vrajeala, ca doar nu era militian, desi cu mintea nu e departe de fostii militieni.
Si mai este si din Prazilia, acolo unde se consuma ceapa la metru si se obtin icrele negre prin incrucisarea stiucii cu cioara.
Asta da PNList! Nu stiu de ce , dar imi aduce aminte de un ,,liberal'' din Galati , simpatic specimen, bun de imperecheat cu stiuca!

HA HA HA ,CULMEA GENETICII.........SA IMPERECHEZI O CIOARA CU O STIUCA.........CE AU ELE IN COMUN ????
AHAAAAAAAAA ,TRAIESC AMANDOUA PE MALUL DUNARII,ASA E ?



Caligula Imperator
A făcut din cal, senator,
Pedelistii, mai siniștri,
Au făcut din boi, miniștri...


Să-i ia


Raporteaza abuz de limbaj
CIPRIOTU

1445 mesaje
Membru din: 9/11/2008
Oras: Odorheiul Secuiesc

Postat pe: 1 Iunie 2011, ora 23:49

De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 20:16:49
De la: gabigabi, la data 2011-05-31 15:44:12
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 13:31:50
De la: Petrachel, la data 2011-05-31 12:47:25Asta jefuit de FSN- Ma bucur ca ai auzit ceva despre Petrache de la Maglavit, sunt multi care nu au auzit.. pana o sa te invechesti ca mine o sa auzi multe tare si o sa fii uimit de foarte multe ori. In orice caz am un sentiment placut si o stare de bine ca ceea ce am vazut ma intarit si mi-a dat curaj sa merg mai departe. Apropo tac-to este vechi cumva si el/ Sper din tot sufletul sa ajungi si tu.


Este vechi, pentru ca este pensionar. A lucrat la CFR, ca impegat de miscare, munca grea, raspundere...ciordea din vagoane, motorina, grau...ce pica! A, am uitat ca batea tigancile si le confisca semintele prajite. El se lauda ca le si amenda, dar e vrajeala, ca doar nu era militian, desi cu mintea nu e departe de fostii militieni.
Si mai este si din Prazilia, acolo unde se consuma ceapa la metru si se obtin icrele negre prin incrucisarea stiucii cu cioara.

bre, tu esti de la Cadre ,de le stii atit de bine despre toti si toate ?


He, he! Am memorie buna! Ti-am spus ca nici nu uit si nici nu iert atunci cand sunt calcat pe bataturi. Nu imi place sa am datorii si in general mi le rascumpar si cu o dobanda consistenta.
Crezi ca puteam sa uit cum se imbatosa melteanul asta ca el a dus calea ferata in carca?

Raporteaza abuz de limbaj
CIPRIOTU

1445 mesaje
Membru din: 9/11/2008
Oras: Odorheiul Secuiesc

Postat pe: 1 Iunie 2011, ora 23:54

De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2011-06-01 23:49:43
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 20:16:49
De la: gabigabi, la data 2011-05-31 15:44:12
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 13:31:50
De la: Petrachel, la data 2011-05-31 12:47:25Asta jefuit de FSN- Ma bucur ca ai auzit ceva despre Petrache de la Maglavit, sunt multi care nu au auzit.. pana o sa te invechesti ca mine o sa auzi multe tare si o sa fii uimit de foarte multe ori. In orice caz am un sentiment placut si o stare de bine ca ceea ce am vazut ma intarit si mi-a dat curaj sa merg mai departe. Apropo tac-to este vechi cumva si el/ Sper din tot sufletul sa ajungi si tu.


Este vechi, pentru ca este pensionar. A lucrat la CFR, ca impegat de miscare, munca grea, raspundere...ciordea din vagoane, motorina, grau...ce pica! A, am uitat ca batea tigancile si le confisca semintele prajite. El se lauda ca le si amenda, dar e vrajeala, ca doar nu era militian, desi cu mintea nu e departe de fostii militieni.
Si mai este si din Prazilia, acolo unde se consuma ceapa la metru si se obtin icrele negre prin incrucisarea stiucii cu cioara.

bre, tu esti de la Cadre ,de le stii atit de bine despre toti si toate ?


He, he! Am memorie buna! Ti-am spus ca nici nu uit si nici nu iert atunci cand sunt calcat pe bataturi. Nu imi place sa am datorii si in general mi le rascumpar si cu o dobanda consistenta.
Crezi ca puteam sa uit cum se imbatosa melteanul asta ca el a dus calea ferata in carca?
,

Nea negrule de supărare nici măcar nu ști cum se scrie ,Impiegat ,nu impegat,vai mama ta se curistule.

Raporteaza abuz de limbaj
CIPRIOTU

1445 mesaje
Membru din: 9/11/2008
Oras: Odorheiul Secuiesc

Postat pe: 2 Iunie 2011, ora 01:08

AICI SUNT VAGOANELE,LOCOMOTIVELE,UZINELE DUMNEAVOASTRA

Locomotive romanesti - vandute in Germania pe nimic
27 aprilie 2002, 21:21 | Autor: | 28 afișări
0Share Comentează0 Mărime text Tipareste

Afacerea a fost pusa la cale de fostul director general al Societatii de Administrare Active Feroviare, Dinu Mircea. Politia a inceput urmarirea penala impotriva acestuia, pentru savarsirea infractiunii de abuz in serviciu. Cumuland ilegal functia de la SAAF cu cea de administrator al firmei concurente "Wagon Leasing", Dinu a vandut acesteia peste 160 de vagoane, la preturi mai mici decat cele stabilite de C.A.. In urma unui control desfasurat la SAAF, Ministerul Finantelor a constatat un prejudiciu de 47 miliarde lei si 271 mii dolari

Trecerea timpului scoate la iveala jafurile de proportii savarsite cu concursul unor oameni ai puterii in diverse sectoare ale economiei. "Gramada de fiare vechi", cum numea un lider de partid post-decembrist industria romaneasca, s-a dovedit a fi o adevarata mina de aur pentru cei care au inteles bine mesajul si au vandut la pret de fier vechi instalatii, uzine intregi, vapoare (de fapt intreaga flota) etc. Din pacate, cea mai mare parte a brumei de bani stransi din aceste vanzari au intrat tot in buzunarele "geambasilor" pripasiti prin ministere si directii generale ale unor mari companii de stat. Un asemenea exemplu il reprezinta jaful de la Societatea de Administrare Active Feroviare, de unde au disparut locomotive pentru repararea carora s-au platit zeci de miliarde lei, si peste 160 vagoane, exportate, se pare, pe sume care au umflat doar conturile unor directori. Dosarul face obiectul unei investigatii a IGP si prezentam, in continuare, mecanismul fraudelor descoperite de anchetatori. In baza solicitarii Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, un control efectuat de specialisti ai Ministerului Finantelor a scos la iveala grave nereguli la Societatea de Administrare Active Feroviare "SAAF" SA. Desfasurat pe o perioada neobisnuit de lunga, octombrie 2001 - martie 2002, controlul s-a incheiat cu un raport incendiar. Printr-un lung sir de ilegalitati, SAAF a fost prejudiciata cu zeci de miliarde lei, bani pierduti din cauza unor contracte paguboase, incheiate de fosta conducere. Potrivit raportului, SAAF a pierdut peste 47 miliarde lei prin vanzarea a 14 locomotive diesel unei firme germane, la un pret inferior pietei de desfacere, si 271 mii dolari prin vanzarea a 164 vagoane tip EACS unei firme la care era actionar fostul director general al SAAF, Dinu Mircea. Locomotive pentru Germania In perioada 1999-2001, SAAF a valorificat initial prin inchiriere si ulterior prin vanzare 14 locomotive diesel electrice (LDE) de 2.100 CP, catre firma germana Kardofer Eisenbahngeseblschaft - GMBH (KEG). Prima incercare a SAAF de a vinde 10 locomotive electrice de 2100 CP s-a consumat in primavara anului 1999, cand la licitatia organizata in acest sens nu s-a prezentat nici un cumparator. Pretul unei locomotive era de 225.000 marci germane, aceasta fiind in stare de functionare si avand efectuata o reparatie cu ridicare de roti (RR). Cu o zi inainte de incheierea licitatiei, la 6 aprilie 1999, SAAF, reprezentata de directorul general Dinu Mircea, si firma KEG au incheiat un contract de inchiriere cu numarul 7S/II/137/1999, prin care 4 locomotive erau inchiriate pentru 24 luni, cu optiunea de cumparare acordata partenerului german, la un pret de 225.000 DEM/locomotiva. Partea romana se obliga insa sa livreze locomotivele dupa o reparatie generala efectuata. In acest sens, trei zile mai tarziu, SAAF a solicitat SC "Electroputere" SA Craiova reparatia capitala pentru patru locomotive Diesel electrice (LDE). Costul reparatiilor era de 249.157 DEM/locomotiva, adica in total de 996 mii DEM. La data de 18 iunie 1999, dupa ce locomotivele au fost livrate, KEG si-a exprimat optiunea de a le cumpara, platind pentru acestea 870.600 DEM. Ulterior, la 14 iulie 1999, SAAF, prin directorul general Dinu Mircea, a incheiat o noua intelegere cu KEG, prin care s-a suplimentat numarul locomotivelor inchiriate cu patru bucati. Pretul de vanzare a crescut la 250 mii DEM/locomotiva, optiunea de cumparare fiind acordata pentru primele sase luni. Ca si in cazul primului lot, s-a mai convenit ca cel de-al doilea lot sa suporte reparatii capitale. Reparatiile au fost efectuate din nou la "Electroputere" Craiova, valoarea reparatiei capitale fiind de 393.443 DEM/locomotiva, adica un total de 14,4 miliarde lei. Potrivit facturilor emise de firma craioveana, costul final a depasit cu un miliard lei costul negociat. La 23 februarie 2000, SAAF, reprezentata de directorul general Dinu Mircea, si KEG au incheiat addendum-ul nr. 4 la contractul din aprilie 1999, pentru inchirierea altor sase locomotive. Ca si in cazurile precedente, locomotivele urmau sa suporte o reparatie capitala. Specialistii Ministerului Finantelor au stabilit ca pentru reparatii a fost incheiat un act aditional intre SAAF si "Electroputere" Craiova, pretul fiind de 560.604 DEM/locomotiva, costul total fiind de 27.360.000.000 lei. Conform facturilor emise de firma craioveana, costul final a fost de 29.162.939.126 lei. La 19 august 2000, SAAF, prin directorul general Dinu Mircea, si reprezentantul KEG au semnat addendum-ul nr. 6 din contractul de inchiriere nr. 7 S/II/137 din 6 aprilie 1999, prin care au stabilit ca partenerul german nu va putea sa isi exercite optiunea de cumparare a celor 6 locomotive din ultimul lot decat dupa 3 luni de inchiriere. Prin addendum-ul nr. 8/31 mai 2001, prin directorul general Ciuca Gabriel, SAAF a modificat prevederile addendum-ului 6, acceptand vanzarea celor 6 locomotive inainte de expirarea primelor 3 luni de inchiriere. In urma verificarilor efectuate, raportul Ministerului Finantelor a stabilit ca Dinu Mircea, director general al SAAF in perioada 1 octombrie 1998 - 15 decembrie 2000, este raspunzator de mai multe nereguli ivite in valorificarea prin inchiriere si ulterior prin vanzare a celor 14 locomotive. Printre acestea se numara: nefundamentarea economica a pretului de vanzare a locomotivelor prevazute a se valorifica prin licitatie; neobtinerea prealabila a aprobarii Consiliului de Administratie pentru organizarea licitatiei si implicit a pretului de 225.000 DEM/locomotiva, inscris in caietul de sarcini; neapelarea anterior incheierii contractului si a addendum-urilor la Societatea de Management Feroviar SA pentru organizarea licitatiei potrivit art. 17 din HG nr. 585 din 15 septembrie 1998 de infiintare a SAAF; depasirea mandatului acordat fostului director general Dinu Mircea pentru semnarea contractelor de catre Consiliul de Administratie; neprezentarea pentru acordarea vizei de control financiar preventiv si a certificarii sefului compartimentului de specialitate a contractului de inchiriere si a addendum-urilor la acesta; incheierea contractului de inchiriere cu optiunea de cumparare in alte conditii decat cele inscrise in Caietul de Sarcini al licitatiei, respectiv cele aprobate de Consiliul de Administratie privind tarifele minime de inchiriere, dezavantajoase SAAF; acceptarea unor modificari tehnice aduse locomotivelor fara recuperarea de la partenerul german a cheltuielilor efectuate de SAAF, in suma de 3.135.949.000 lei; nerespectarea de catre SAAF a termenelor de livrare a locomotivelor si a documentatiei necesare omologarii acestora de Autoritatea Feroviara germana; nefacturarea de SAAF catre KEG a unor cheltuieli si penalitati ce trebuiau suportate de partenerul german conform contractului si addendum-urilor. Vagoanele SAAF - vandute la pret de fier vechi Un alt aspect verificat de Ministerul Finantelor a vizat un prejudiciu de 271.000 dolari, cauzat SAAF prin vanzarea a 164 vagoane tip EACS, fara a se respecta preturile minime fundamentate economic si aprobate de Consiliul de Administratie al SAAF. Trebuie precizat ca vagoanele au fost cumparate de SC Wagon Leasing SA, firma la care Dinu Mircea, director general si presedinte al Consiliului de Administratie al SAAF, detinea functia de administrator. In aceasta ultima calitate, Dinu a semnat comenzi de cumparare catre SAAF, care a livrat 109 vagoane uzate si 55 vagoane apte de circulatie, la preturi de 3.000 dolari si de respectiv 6.500 dolari/vagon. Vanzarea s-a efectuat in conditiile in care preturile stabilite de Consiliul de Administratie erau de 3.220 dolari/vagon uzat si respectiv de 11.000 dolari/vagon apt de circulatie. Prin vanzarea celor 164 vagoane catre SC Wagon Leasing, SAAF a pierdut 271.480 dolari, potrivit raportului intocmit de Ministerul Finantelor. Neregulile sunt insa departe de a se fi oprit aici. SAAF a suportat si costul transportului a 120 vagoane uzate la reparator, desi acestea apartineau SC Wagon Leasing, diminuandu-si beneficiul cu 207 milioane lei, fara ca acesti bani sa intre in pretul de vanzare a vagoanelor uzate cumparate. Doua dintre facturile privind vanzarea a 44 si respectiv a 60 vagoane catre Wagon Leasing nu poarta viza de control financiar preventiv, fiind semnate de Mircea Vladuti, director tehnic la SAAF, desi acesta nu avea astfel de atributii. In plus, desi nu avea imputernicire din partea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor SAAF, Dinu Mircea a angajat SAAF in garantarea unor credite luate de SC Wagon Leasing la Banca Turco-Romana. Politistii din cadrul Directiei Politiei Transporturi desfasoara ample cercetari in cazul ilegalitatilor comise la Societatea de Administrare Active Feroviare. Ieri, la inchiderea editiei, fostul director general, Dinu Mircea, era audiat de anchetatori.STRĂ

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

4841 mesaje
Membru din: 14/12/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 2 Iunie 2011, ora 06:45

De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2011-06-01 23:54:48
De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2011-06-01 23:49:43
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 20:16:49
De la: gabigabi, la data 2011-05-31 15:44:12
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 13:31:50
De la: Petrachel, la data 2011-05-31 12:47:25Asta jefuit de FSN- Ma bucur ca ai auzit ceva despre Petrache de la Maglavit, sunt multi care nu au auzit.. pana o sa te invechesti ca mine o sa auzi multe tare si o sa fii uimit de foarte multe ori. In orice caz am un sentiment placut si o stare de bine ca ceea ce am vazut ma intarit si mi-a dat curaj sa merg mai departe. Apropo tac-to este vechi cumva si el/ Sper din tot sufletul sa ajungi si tu.


Este vechi, pentru ca este pensionar. A lucrat la CFR, ca impegat de miscare, munca grea, raspundere...ciordea din vagoane, motorina, grau...ce pica! A, am uitat ca batea tigancile si le confisca semintele prajite. El se lauda ca le si amenda, dar e vrajeala, ca doar nu era militian, desi cu mintea nu e departe de fostii militieni.
Si mai este si din Prazilia, acolo unde se consuma ceapa la metru si se obtin icrele negre prin incrucisarea stiucii cu cioara.

bre, tu esti de la Cadre ,de le stii atit de bine despre toti si toate ?


He, he! Am memorie buna! Ti-am spus ca nici nu uit si nici nu iert atunci cand sunt calcat pe bataturi. Nu imi place sa am datorii si in general mi le rascumpar si cu o dobanda consistenta.
Crezi ca puteam sa uit cum se imbatosa melteanul asta ca el a dus calea ferata in carca?
,

Nea negrule de supărare nici măcar nu ști cum se scrie ,Impiegat ,nu impegat,vai mama ta se curistule.


Ce vorbesti bai nea butonarule! Ba uite ca stiu: corect se scrie idement!
Mai da-te'n floarea soarelui de aici, ca va cunosc foarte bine. Niste hahalere betzive, care se faceau muci dupa ce ieseau din tura de noapte.
Te dadeai tu pe aici coloana vertebrala a caii ferate, dar erai un contopist fraier, care in momentul in care aveai un deranjament in statie, umpleai izmenele. Mare scula ce erai tu! Apasai pe butoane si scriai in registrul de cai libere si comenzi. Sa fi vrut si nu puteai sa faci prostii, pentru ca nu iti permitea instalatia. Cand instalatia nu functiona, atunci ti se vedea valoarea! Sa faci circulatie fara control la macazuri, sau fara BLA, cu bariera fra control, cu sectiunile ocupate, nu se descurca oricine. Greul cadea pe CT, IFTE, L. Astia stateau afara, in zapada, viscol, canicula, ploaie si iti dadeau conditiile cum sa procedezi. Tu, la caldurica sau la umbra, dupa anotimp, faceai munca de contopist. De'astia ca tine ii faceai luind oameni de pe strada si trimitandu-i 6 luni la scoala de impegati. Dar ca sa faci un SCB-ist iti trebuiau ani de zile.
Asa ca ciocul mic si nu te mai da smardoi, ca ai dus tu CFR-ul in carca!

Raporteaza abuz de limbaj
"No man is an island entire of itself; every man is a piece of the continent, a part of the main... And therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." - John Donne
gabigabi

12108 mesaje
Membru din: 1/10/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 2 Iunie 2011, ora 08:20

chiar daca n-a dus el in spate greul CFR.ului , asta nu inseamna ca ceea ce a postat el nu-i grav si inst. abilitate ale statului n-ar trebui sa "defriseze " hatisul asta de ilegalitati si cine a pus minuta, sa plateasca !

Raporteaza abuz de limbaj
9am178165

4580 mesaje
Membru din: 14/12/2009
Postat pe: 3 Iunie 2011, ora 13:16

Ei postacilor, mai lingeti la ucigasul de politisti de la Cotroceni????VA PLACE?? SUNTETI FERICITI CA O MULTIME DE OAMENI ISI VOR PIERDE CASELE CUMPARATE PE CREDIT IPOTECAR???
Ce ziceti postacilor, infloriti de incantare ca niste oameni si familiile lor vor fi aruncati ca niste rebuturi afara din casele lor de bancile de care este indragostit ucigasul politistilor din Romania???
Sunteti fericiti inchinatorilor la euroi?? Dormiti bine??
Sunteti mandri de voi atunci cand auziti ca politistii au inceput sa se impuste de disperare cu armamentul din dotare???
Si stapanul vostru, ucigasul de politisti de la Cotroceni, basescu, cel care doreste sa se inmulteasca hotii si talharii pentru a ne da noua in cap, celor care inca nu ne-am sinucis, ce zice???
E fericit?? Daca nu murim ca nu ne putem cumpara medicamente, ca nu putem suporta coplata, ca nu mai avem bani de mancare, atunci, bingooooooo!!! A gasit solutia: sa faca din Romania raiul hotilor si al criminalilor, ca sa nu mai plateasca pensii si salarii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spuneti-i ucigasului de politisti, ca nu va scapa de ceea ce merita: INCHISOAREA PE VIATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Raporteaza abuz de limbaj
CIPRIOTU

1445 mesaje
Membru din: 9/11/2008
Oras: Odorheiul Secuiesc

Postat pe: 3 Iunie 2011, ora 17:51

De la: Black_Friday, la data 2011-06-02 06:45:14
De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2011-06-01 23:54:48
De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2011-06-01 23:49:43
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 20:16:49
De la: gabigabi, la data 2011-05-31 15:44:12
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 13:31:50
De la: Petrachel, la data 2011-05-31 12:47:25Asta jefuit de FSN- Ma bucur ca ai auzit ceva despre Petrache de la Maglavit, sunt multi care nu au auzit.. pana o sa te invechesti ca mine o sa auzi multe tare si o sa fii uimit de foarte multe ori. In orice caz am un sentiment placut si o stare de bine ca ceea ce am vazut ma intarit si mi-a dat curaj sa merg mai departe. Apropo tac-to este vechi cumva si el/ Sper din tot sufletul sa ajungi si tu.


Este vechi, pentru ca este pensionar. A lucrat la CFR, ca impegat de miscare, munca grea, raspundere...ciordea din vagoane, motorina, grau...ce pica! A, am uitat ca batea tigancile si le confisca semintele prajite. El se lauda ca le si amenda, dar e vrajeala, ca doar nu era militian, desi cu mintea nu e departe de fostii militieni.
Si mai este si din Prazilia, acolo unde se consuma ceapa la metru si se obtin icrele negre prin incrucisarea stiucii cu cioara.

bre, tu esti de la Cadre ,de le stii atit de bine despre toti si toate ?


He, he! Am memorie buna! Ti-am spus ca nici nu uit si nici nu iert atunci cand sunt calcat pe bataturi. Nu imi place sa am datorii si in general mi le rascumpar si cu o dobanda consistenta.
Crezi ca puteam sa uit cum se imbatosa melteanul asta ca el a dus calea ferata in carca?
,

Nea negrule de supărare nici măcar nu ști cum se scrie ,Impiegat ,nu impegat,vai mama ta se curistule.


Ce vorbesti bai nea butonarule! Ba uite ca stiu: corect se scrie idement!
Mai da-te'n floarea soarelui de aici, ca va cunosc foarte bine. Niste hahalere betzive, care se faceau muci dupa ce ieseau din tura de noapte.
Te dadeai tu pe aici coloana vertebrala a caii ferate, dar erai un contopist fraier, care in momentul in care aveai un deranjament in statie, umpleai izmenele. Mare scula ce erai tu! Apasai pe butoane si scriai in registrul de cai libere si comenzi. Sa fi vrut si nu puteai sa faci prostii, pentru ca nu iti permitea instalatia. Cand instalatia nu functiona, atunci ti se vedea valoarea! Sa faci circulatie fara control la macazuri, sau fara BLA, cu bariera fra control, cu sectiunile ocupate, nu se descurca oricine. Greul cadea pe CT, IFTE, L. Astia stateau afara, in zapada, viscol, canicula, ploaie si iti dadeau conditiile cum sa procedezi. Tu, la caldurica sau la umbra, dupa anotimp, faceai munca de contopist. De'astia ca tine ii faceai luind oameni de pe strada si trimitandu-i 6 luni la scoala de impegati. Dar ca sa faci un SCB-ist iti trebuiau ani de zile.
Asa ca ciocul mic si nu te mai da smardoi, ca ai dus tu CFR-ul in carca!


Mamă ce praf m-ai făcut ,bă ce muncă trage IFUTEU ,trece pe sub sârma fără tensiune sau din an în paști când vreun bou de șoflengher trece cu bena basculei săltată și rupe firele de contact,iar CT ,tău șterge telefoanele lunar de praf ,SCBistul vine când are tren la scară la defect .
Așa de bine mergea instalația CED ,de nu era tură să nu se circule la cale liberă.Apropoo cine te informă de CFR? mai ales Leu doarme la umbra mărăcinilor ,da când fac o schimbare de macaze da,în rest e mecanizat chiar și tirfoanele se strâng mecanizat ,de peste 30 ani .
Cazuri cu bariere nene am avut 2 bariere în incinta stației ,defecte destule manevre 2 în gară ,formare de navete.descompunere de trenuri,încărcări .â,descărcări de vg, 2 UM. 1 cu linie industrială 1 fără la 1 cap de st. linie dublă ,la altul simplă, eram 1 sing IDM, apropoo de ce mă jignești ? așa ești tu din naștere? eu te-am jignit vreo dată doar ți-am pronunțat numele românesc Negru .nu tu ți l-ai ales?.
Așa că tu vorbești din auzite ,dar habar n-ai ce și despre ce vorbești,mai bine ,te las în plata domnului ,nu-mi consum tastatura cu neica nimeni.

Raporteaza abuz de limbaj
CIPRIOTU

1445 mesaje
Membru din: 9/11/2008
Oras: Odorheiul Secuiesc

Postat pe: 3 Iunie 2011, ora 17:56

De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2011-06-03 17:51:37
De la: Black_Friday, la data 2011-06-02 06:45:14
De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2011-06-01 23:54:48
De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2011-06-01 23:49:43
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 20:16:49
De la: gabigabi, la data 2011-05-31 15:44:12
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 13:31:50
De la: Petrachel, la data 2011-05-31 12:47:25Asta jefuit de FSN- Ma bucur ca ai auzit ceva despre Petrache de la Maglavit, sunt multi care nu au auzit.. pana o sa te invechesti ca mine o sa auzi multe tare si o sa fii uimit de foarte multe ori. In orice caz am un sentiment placut si o stare de bine ca ceea ce am vazut ma intarit si mi-a dat curaj sa merg mai departe. Apropo tac-to este vechi cumva si el/ Sper din tot sufletul sa ajungi si tu.


Este vechi, pentru ca este pensionar. A lucrat la CFR, ca impegat de miscare, munca grea, raspundere...ciordea din vagoane, motorina, grau...ce pica! A, am uitat ca batea tigancile si le confisca semintele prajite. El se lauda ca le si amenda, dar e vrajeala, ca doar nu era militian, desi cu mintea nu e departe de fostii militieni.
Si mai este si din Prazilia, acolo unde se consuma ceapa la metru si se obtin icrele negre prin incrucisarea stiucii cu cioara.

bre, tu esti de la Cadre ,de le stii atit de bine despre toti si toate ?


He, he! Am memorie buna! Ti-am spus ca nici nu uit si nici nu iert atunci cand sunt calcat pe bataturi. Nu imi place sa am datorii si in general mi le rascumpar si cu o dobanda consistenta.
Crezi ca puteam sa uit cum se imbatosa melteanul asta ca el a dus calea ferata in carca?
,

Nea negrule de supărare nici măcar nu ști cum se scrie ,Impiegat ,nu impegat,vai mama ta se curistule.


Ce vorbesti bai nea butonarule! Ba uite ca stiu: corect se scrie idement!
Mai da-te'n floarea soarelui de aici, ca va cunosc foarte bine. Niste hahalere betzive, care se faceau muci dupa ce ieseau din tura de noapte.
Te dadeai tu pe aici coloana vertebrala a caii ferate, dar erai un contopist fraier, care in momentul in care aveai un deranjament in statie, umpleai izmenele. Mare scula ce erai tu! Apasai pe butoane si scriai in registrul de cai libere si comenzi. Sa fi vrut si nu puteai sa faci prostii, pentru ca nu iti permitea instalatia. Cand instalatia nu functiona, atunci ti se vedea valoarea! Sa faci circulatie fara control la macazuri, sau fara BLA, cu bariera fra control, cu sectiunile ocupate, nu se descurca oricine. Greul cadea pe CT, IFTE, L. Astia stateau afara, in zapada, viscol, canicula, ploaie si iti dadeau conditiile cum sa procedezi. Tu, la caldurica sau la umbra, dupa anotimp, faceai munca de contopist. De'astia ca tine ii faceai luind oameni de pe strada si trimitandu-i 6 luni la scoala de impegati. Dar ca sa faci un SCB-ist iti trebuiau ani de zile.
Asa ca ciocul mic si nu te mai da smardoi, ca ai dus tu CFR-ul in carca!


Mamă ce praf m-ai făcut ,bă ce muncă trage IFUTEU ,trece pe sub sârma fără tensiune sau din an în paști când vreun bou de șoflengher trece cu bena basculei săltată și rupe firele de contact,iar CT ,tău șterge telefoanele lunar de praf ,SCBistul vine când are tren la scară la defect .
Așa de bine mergea instalația CED ,de nu era tură să nu se circule la cale liberă.Apropoo cine te informă de CFR? mai ales Leu doarme la umbra mărăcinilor ,da când fac o schimbare de macaze da,în rest e mecanizat chiar și tirfoanele se strâng mecanizat ,de peste 30 ani .
Cazuri cu bariere nene am avut 2 bariere în incinta stației ,defecte destule manevre 2 în gară ,formare de navete.descompunere de trenuri,încărcări .â,descărcări de vg, 2 UM. 1 cu linie industrială 1 fără la 1 cap de st. linie dublă ,la altul simplă, eram 1 sing IDM, apropoo de ce mă jignești ? așa ești tu din naștere? eu te-am jignit vreo dată doar ți-am pronunțat numele românesc Negru .nu tu ți l-ai ales?.
Așa că tu vorbești din auzite ,dar habar n-ai ce și despre ce vorbești,mai bine ,te las în plata domnului ,nu-mi consum tastatura cu neica nimeni.[/quote

Am omis să -ți zic ,că am înțeles de ce lingi atât de tare și des pe tactu bășinilă ,ești din aceeași oală cu pedelingaii,probabil căaltfelllll....


9am178165

4580 mesaje
Membru din: 14/12/2009
Postat pe: 3 Iunie 2011, ora 21:56

De la: 9am178165, la data 2011-06-03 13:16:01Ei postacilor, mai lingeti la ucigasul de politisti de la Cotroceni????VA PLACE?? SUNTETI FERICITI CA O MULTIME DE OAMENI ISI VOR PIERDE CASELE CUMPARATE PE CREDIT IPOTECAR???
Ce ziceti postacilor, infloriti de incantare ca niste oameni si familiile lor vor fi aruncati ca niste rebuturi afara din casele lor de bancile de care este indragostit ucigasul politistilor din Romania???
Sunteti fericiti inchinatorilor la euroi?? Dormiti bine??
Sunteti mandri de voi atunci cand auziti ca politistii au inceput sa se impuste de disperare cu armamentul din dotare???
Si stapanul vostru, ucigasul de politisti de la Cotroceni, basescu, cel care doreste sa se inmulteasca hotii si talharii pentru a ne da noua in cap, celor care inca nu ne-am sinucis, ce zice???
E fericit?? Daca nu murim ca nu ne putem cumpara medicamente, ca nu putem suporta coplata, ca nu mai avem bani de mancare, atunci, bingooooooo!!! A gasit solutia: sa faca din Romania raiul hotilor si al criminalilor, ca sa nu mai plateasca pensii si salarii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spuneti-i ucigasului de politisti, ca nu va scapa de ceea ce merita: INCHISOAREA PE VIATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Raporteaza abuz de limbaj
gabymarinescu_pulsar

375 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 3 Iunie 2011, ora 23:06

Sa nu-ti de Dumnezeu sa apuci ziua in care acest"vis urit"ar putea redeveni realitate!!Dupa cum poate totusi ai aflat Moscova ne vrea vulnerabili si neaparati de scutul antiracheta pentru a ne putea lovi unde si cand doresc ei!!Asta nu-ti spune nimic??In fond de ce ar avea sa se teama daca nu vor sa ne atace,sunt rachete anti-racheta,nu rachete de atac sau inarmate cu focoase nucleare!!

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

14360 mesaje
Membru din: 27/05/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 5 Iunie 2011, ora 19:03

bey,voi cand aveti de gand sa discutati in cel mai serios mod despre ce se-ntampla in ROMANIA ...???

Raporteaza abuz de limbaj
Voi fi la fel de dur ca adevarul si la fel de neindurator ca dreptatea.----,,Minciuna premeditata nu mai e chestie de fantezie,tine de caracter''-Tudor Musatescu----Prietenii vin si pleaca, dar dusmanii raman si se acumuleaza.----- -----Bine ne pot face numai anumiti oameni,rau ne poate face orice prost -----DUMNEZEU iubeste ingerii rebeli , adevaratii creatori care fac orice societate sa progreseze,ii ajuta si-i ocroteste, in schimb ii este indiferenta soarta oricarui ignorant mistico-religios------Este mult mai aproape de DUMNEZEU un ateu decat un miorlaitor ignorant mistico-religios,indiferent de confesiunea sau religia propovaduita ----Este mult mai bine, zic eu, să îți faci lectura pe vapor decât să faci sex cu fundul.-TRAIAN BASESCU
Fosta membra 9am.ro

4841 mesaje
Membru din: 14/12/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 5 Iunie 2011, ora 20:12

De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2011-06-03 17:56:17
De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2011-06-03 17:51:37
De la: Black_Friday, la data 2011-06-02 06:45:14
De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2011-06-01 23:54:48
De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2011-06-01 23:49:43
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 20:16:49
De la: gabigabi, la data 2011-05-31 15:44:12
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 13:31:50
De la: Petrachel, la data 2011-05-31 12:47:25Asta jefuit de FSN- Ma bucur ca ai auzit ceva despre Petrache de la Maglavit, sunt multi care nu au auzit.. pana o sa te invechesti ca mine o sa auzi multe tare si o sa fii uimit de foarte multe ori. In orice caz am un sentiment placut si o stare de bine ca ceea ce am vazut ma intarit si mi-a dat curaj sa merg mai departe. Apropo tac-to este vechi cumva si el/ Sper din tot sufletul sa ajungi si tu.


Este vechi, pentru ca este pensionar. A lucrat la CFR, ca impegat de miscare, munca grea, raspundere...ciordea din vagoane, motorina, grau...ce pica! A, am uitat ca batea tigancile si le confisca semintele prajite. El se lauda ca le si amenda, dar e vrajeala, ca doar nu era militian, desi cu mintea nu e departe de fostii militieni.
Si mai este si din Prazilia, acolo unde se consuma ceapa la metru si se obtin icrele negre prin incrucisarea stiucii cu cioara.

bre, tu esti de la Cadre ,de le stii atit de bine despre toti si toate ?


He, he! Am memorie buna! Ti-am spus ca nici nu uit si nici nu iert atunci cand sunt calcat pe bataturi. Nu imi place sa am datorii si in general mi le rascumpar si cu o dobanda consistenta.
Crezi ca puteam sa uit cum se imbatosa melteanul asta ca el a dus calea ferata in carca?
,

Nea negrule de supărare nici măcar nu ști cum se scrie ,Impiegat ,nu impegat,vai mama ta se curistule.


Ce vorbesti bai nea butonarule! Ba uite ca stiu: corect se scrie idement!
Mai da-te'n floarea soarelui de aici, ca va cunosc foarte bine. Niste hahalere betzive, care se faceau muci dupa ce ieseau din tura de noapte.
Te dadeai tu pe aici coloana vertebrala a caii ferate, dar erai un contopist fraier, care in momentul in care aveai un deranjament in statie, umpleai izmenele. Mare scula ce erai tu! Apasai pe butoane si scriai in registrul de cai libere si comenzi. Sa fi vrut si nu puteai sa faci prostii, pentru ca nu iti permitea instalatia. Cand instalatia nu functiona, atunci ti se vedea valoarea! Sa faci circulatie fara control la macazuri, sau fara BLA, cu bariera fra control, cu sectiunile ocupate, nu se descurca oricine. Greul cadea pe CT, IFTE, L. Astia stateau afara, in zapada, viscol, canicula, ploaie si iti dadeau conditiile cum sa procedezi. Tu, la caldurica sau la umbra, dupa anotimp, faceai munca de contopist. De'astia ca tine ii faceai luind oameni de pe strada si trimitandu-i 6 luni la scoala de impegati. Dar ca sa faci un SCB-ist iti trebuiau ani de zile.
Asa ca ciocul mic si nu te mai da smardoi, ca ai dus tu CFR-ul in carca!


Mamă ce praf m-ai făcut ,bă ce muncă trage IFUTEU ,trece pe sub sârma fără tensiune sau din an în paști când vreun bou de șoflengher trece cu bena basculei săltată și rupe firele de contact,iar CT ,tău șterge telefoanele lunar de praf ,SCBistul vine când are tren la scară la defect .
Așa de bine mergea instalația CED ,de nu era tură să nu se circule la cale liberă.Apropoo cine te informă de CFR? mai ales Leu doarme la umbra mărăcinilor ,da când fac o schimbare de macaze da,în rest e mecanizat chiar și tirfoanele se strâng mecanizat ,de peste 30 ani .
Cazuri cu bariere nene am avut 2 bariere în incinta stației ,defecte destule manevre 2 în gară ,formare de navete.descompunere de trenuri,încărcări .â,descărcări de vg, 2 UM. 1 cu linie industrială 1 fără la 1 cap de st. linie dublă ,la altul simplă, eram 1 sing IDM, apropoo de ce mă jignești ? așa ești tu din naștere? eu te-am jignit vreo dată doar ți-am pronunțat numele românesc Negru .nu tu ți l-ai ales?.
Așa că tu vorbești din auzite ,dar habar n-ai ce și despre ce vorbești,mai bine ,te las în plata domnului ,nu-mi consum tastatura cu neica nimeni.[/quote

Am omis să -ți zic ,că am înțeles de ce lingi atât de tare și des pe tactu bășinilă ,ești din aceeași oală cu pedelingaii,probabil căaltfelllll....


Praziliene, Din auzite vad ca vorbesti tu! Esti pe linga, pentru ca habar nu ai cu ce se mananca SCB, TTR, IFTE, L. Nu ai habar, pentru ca aici este vorba de tehnica si siguranta circulatiei, ceea ce este prea mult pentru un butonar ca tine, care stia doar sa apese pe butoane si sa completeze hartoage.
Imi esti simpatic foc din mai multe motive:
- te-ai spart in figuri ca ai fost foarte important la CFR si ai tinut calea ferata in carca.
- esti jefuit de neuroni, probabil de catre extraterestri
- esti meltean, bun de folosit in loc de capsa detonanta, pentru ca esti prost de bubui
- hai sictir!


"No man is an island entire of itself; every man is a piece of the continent, a part of the main... And therefore never send to know for whom the bell tolls; it tolls for thee." - John Donne
Fosta membra 9am.ro

7898 mesaje
Membru din: 20/05/2009
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 5 Iunie 2011, ora 20:19

De la: Black_Friday, la data 2011-06-05 20:12:53
De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2011-06-03 17:56:17
De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2011-06-03 17:51:37
De la: Black_Friday, la data 2011-06-02 06:45:14
De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2011-06-01 23:54:48
De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2011-06-01 23:49:43
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 20:16:49
De la: gabigabi, la data 2011-05-31 15:44:12
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 13:31:50
De la: Petrachel, la data 2011-05-31 12:47:25Asta jefuit de FSN- Ma bucur ca ai auzit ceva despre Petrache de la Maglavit, sunt multi care nu au auzit.. pana o sa te invechesti ca mine o sa auzi multe tare si o sa fii uimit de foarte multe ori. In orice caz am un sentiment placut si o stare de bine ca ceea ce am vazut ma intarit si mi-a dat curaj sa merg mai departe. Apropo tac-to este vechi cumva si el/ Sper din tot sufletul sa ajungi si tu.


Este vechi, pentru ca este pensionar. A lucrat la CFR, ca impegat de miscare, munca grea, raspundere...ciordea din vagoane, motorina, grau...ce pica! A, am uitat ca batea tigancile si le confisca semintele prajite. El se lauda ca le si amenda, dar e vrajeala, ca doar nu era militian, desi cu mintea nu e departe de fostii militieni.
Si mai este si din Prazilia, acolo unde se consuma ceapa la metru si se obtin icrele negre prin incrucisarea stiucii cu cioara.

bre, tu esti de la Cadre ,de le stii atit de bine despre toti si toate ?


He, he! Am memorie buna! Ti-am spus ca nici nu uit si nici nu iert atunci cand sunt calcat pe bataturi. Nu imi place sa am datorii si in general mi le rascumpar si cu o dobanda consistenta.
Crezi ca puteam sa uit cum se imbatosa melteanul asta ca el a dus calea ferata in carca?
,

Nea negrule de supărare nici măcar nu ști cum se scrie ,Impiegat ,nu impegat,vai mama ta se curistule.


Ce vorbesti bai nea butonarule! Ba uite ca stiu: corect se scrie idement!
Mai da-te'n floarea soarelui de aici, ca va cunosc foarte bine. Niste hahalere betzive, care se faceau muci dupa ce ieseau din tura de noapte.
Te dadeai tu pe aici coloana vertebrala a caii ferate, dar erai un contopist fraier, care in momentul in care aveai un deranjament in statie, umpleai izmenele. Mare scula ce erai tu! Apasai pe butoane si scriai in registrul de cai libere si comenzi. Sa fi vrut si nu puteai sa faci prostii, pentru ca nu iti permitea instalatia. Cand instalatia nu functiona, atunci ti se vedea valoarea! Sa faci circulatie fara control la macazuri, sau fara BLA, cu bariera fra control, cu sectiunile ocupate, nu se descurca oricine. Greul cadea pe CT, IFTE, L. Astia stateau afara, in zapada, viscol, canicula, ploaie si iti dadeau conditiile cum sa procedezi. Tu, la caldurica sau la umbra, dupa anotimp, faceai munca de contopist. De'astia ca tine ii faceai luind oameni de pe strada si trimitandu-i 6 luni la scoala de impegati. Dar ca sa faci un SCB-ist iti trebuiau ani de zile.
Asa ca ciocul mic si nu te mai da smardoi, ca ai dus tu CFR-ul in carca!


Mamă ce praf m-ai făcut ,bă ce muncă trage IFUTEU ,trece pe sub sârma fără tensiune sau din an în paști când vreun bou de șoflengher trece cu bena basculei săltată și rupe firele de contact,iar CT ,tău șterge telefoanele lunar de praf ,SCBistul vine când are tren la scară la defect .
Așa de bine mergea instalația CED ,de nu era tură să nu se circule la cale liberă.Apropoo cine te informă de CFR? mai ales Leu doarme la umbra mărăcinilor ,da când fac o schimbare de macaze da,în rest e mecanizat chiar și tirfoanele se strâng mecanizat ,de peste 30 ani .
Cazuri cu bariere nene am avut 2 bariere în incinta stației ,defecte destule manevre 2 în gară ,formare de navete.descompunere de trenuri,încărcări .â,descărcări de vg, 2 UM. 1 cu linie industrială 1 fără la 1 cap de st. linie dublă ,la altul simplă, eram 1 sing IDM, apropoo de ce mă jignești ? așa ești tu din naștere? eu te-am jignit vreo dată doar ți-am pronunțat numele românesc Negru .nu tu ți l-ai ales?.
Așa că tu vorbești din auzite ,dar habar n-ai ce și despre ce vorbești,mai bine ,te las în plata domnului ,nu-mi consum tastatura cu neica nimeni.[/quote

Am omis să -ți zic ,că am înțeles de ce lingi atât de tare și des pe tactu bășinilă ,ești din aceeași oală cu pedelingaii,probabil căaltfelllll....


Praziliene, Din auzite vad ca vorbesti tu! Esti pe linga, pentru ca habar nu ai cu ce se mananca SCB, TTR, IFTE, L. Nu ai habar, pentru ca aici este vorba de tehnica si siguranta circulatiei, ceea ce este prea mult pentru un butonar ca tine, care stia doar sa apese pe butoane si sa completeze hartoage.
Imi esti simpatic foc din mai multe motive:
- te-ai spart in figuri ca ai fost foarte important la CFR si ai tinut calea ferata in carca.
- esti jefuit de neuroni, probabil de catre extraterestri
- esti meltean, bun de folosit in loc de capsa detonanta, pentru ca esti prost de bubui
- hai sictir!

O FI FOST SI EL ACAR PE UNDEVA......SAU POATE ESTE (DUPA VARSTA) SIRENA,LUI ROAITA.........PE ROAITA L'AU IMPUSCAT ACUM VORBESTE DOAR SIRENA........


… că poți numai să reușești, nu ai cum să pierzi. Eșecul este imposibil; este o iluzie. Nimic nu este eșec. Nimic. Totul înaintează in istoria umanității precum se întâmplă și cu procesul ei evolutiv. Totul avansează de-a lungul călătoriei tale.
b99pcr

4 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 6 Iunie 2011, ora 22:39

D-le Vlad , mai ''subtire'' cu 59 de ani!!. Asa a-ti invatat sa scrieti acum 52 de ani?? Cu tz ,tza, s.a.m.d...
Vedeti-va de tineretea dvs si nu va mai contrati aiurea cu oamenii de buna credinta! NU doresc un raspuns si nu mai comentez absolut nimic. cu stima

Raporteaza abuz de limbaj
gabigabi

12108 mesaje
Membru din: 1/10/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 7 Iunie 2011, ora 10:26

De la: b99pcr, la data 2011-06-06 22:39:47D-le Vlad , mai ''subtire'' cu 59 de ani!!. Asa a-ti invatat sa scrieti acum 52 de ani?? Cu tz ,tza, s.a.m.d...
Vedeti-va de tineretea dvs si nu va mai contrati aiurea cu oamenii de buna credinta! NU doresc un raspuns si nu mai comentez absolut nimic. cu stima


cine-i Vlad asta caruia ii faci observatie ca nu stie sa scrie, comitind-o chiar tu cu acel " a-ti " ?

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

7898 mesaje
Membru din: 20/05/2009
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 7 Iunie 2011, ora 21:21

De la: gabigabi, la data 2011-06-01 17:37:35
De la: gabymarinescu_pulsar, la data 2011-06-01 09:52:25Alta intrabare tendentioasa cu raspuns indus...adica vezi Doamne nu au ca daca ar avea si-ar da demisia in favoarea gastii PSD a UTCistului Ponta,poponautului Nastase,hraparetului Hrebengiuc,prostanacului Geoana si toate celelalte personaje ce cocheteaza cu Moscova si ne-ar baga gratis si urgent in "turbinca lui Ivan"in semnde absoluta loialitate fata de fratele cel mare de la Rasarit!

lasa bre, nu-ti mai tot repeta ingrijorarea , ca Axa asta pe care ne-a infipt nea base' al tau, aproape ca ne-a scos si din europa si nu ne mai gasesc rusii nici daca ne cauta-n...k...ca aproape nu mai existam ! hai, pace tie si nu mai visa urit !

GABIT'O ,STAI FRUMUSEL MAMIT'O SA NU CAZI DIN EUROPA,ALTFEL ITI MANANC EU BOMBONUL TAU ! IA SPUNE CINE IUBESTE PE MAMITA ? VREA GABITA UN BOMBON ???

Raporteaza abuz de limbaj
… că poți numai să reușești, nu ai cum să pierzi. Eșecul este imposibil; este o iluzie. Nimic nu este eșec. Nimic. Totul înaintează in istoria umanității precum se întâmplă și cu procesul ei evolutiv. Totul avansează de-a lungul călătoriei tale.
Fosta membra 9am.ro

7898 mesaje
Membru din: 20/05/2009
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 7 Iunie 2011, ora 21:24

De la: gabigabi, la data 2011-06-07 10:26:14
De la: b99pcr, la data 2011-06-06 22:39:47D-le Vlad , mai ''subtire'' cu 59 de ani!!. Asa a-ti invatat sa scrieti acum 52 de ani?? Cu tz ,tza, s.a.m.d...
Vedeti-va de tineretea dvs si nu va mai contrati aiurea cu oamenii de buna credinta! NU doresc un raspuns si nu mai comentez absolut nimic. cu stima


cine-i Vlad asta caruia ii faci observatie ca nu stie sa scrie, comitind-o chiar tu cu acel " a-ti " ?

EI,SI TU........E VLAD,FIUL LUI DRACULA.........

Raporteaza abuz de limbaj
… că poți numai să reușești, nu ai cum să pierzi. Eșecul este imposibil; este o iluzie. Nimic nu este eșec. Nimic. Totul înaintează in istoria umanității precum se întâmplă și cu procesul ei evolutiv. Totul avansează de-a lungul călătoriei tale.
CIPRIOTU

1445 mesaje
Membru din: 9/11/2008
Oras: Odorheiul Secuiesc

Postat pe: 8 Iunie 2011, ora 00:09

De la: Balboaca, la data 2011-05-31 18:31:34
De la: Black_Friday, la data 2011-05-31 13:31:50
De la: Petrachel, la data 2011-05-31 12:47:25Asta jefuit de FSN- Ma bucur ca ai auzit ceva despre Petrache de la Maglavit, sunt multi care nu au auzit.. pana o sa te invechesti ca mine o sa auzi multe tare si o sa fii uimit de foarte multe ori. In orice caz am un sentiment placut si o stare de bine ca ceea ce am vazut ma intarit si mi-a dat curaj sa merg mai departe. Apropo tac-to este vechi cumva si el/ Sper din tot sufletul sa ajungi si tu.


Este vechi, pentru ca este pensionar. A lucrat la CFR, ca impegat de miscare, munca grea, raspundere...ciordea din vagoane, motorina, grau...ce pica! A, am uitat ca batea tigancile si le confisca semintele prajite. El se lauda ca le si amenda, dar e vrajeala, ca doar nu era militian, desi cu mintea nu e departe de fostii militieni.
Si mai este si din Prazilia, acolo unde se consuma ceapa la metru si se obtin icrele negre prin incrucisarea stiucii cu cioara.
Asta da PNList! Nu stiu de ce , dar imi aduce aminte de un ,,liberal'' din Galati , simpatic specimen, bun de imperecheat cu stiuca!


Nea Băcloacă nu sunt nici PeNaL ,nici PeDeLibarcă,nici PeSeDevalizator ,nici nu mă interesează ce ești tu și nici dacă ai experimentat ,ce băltocești tu și nici măcar nu te-am băgat în seamă atît pe tine și nici ciorogîrla care halește bălegar ,precum că eu am bătut țigăncile din șatra lui,eu nu le-am bătut ci le-am dat jos din tren ,pentru că făceau nereguli și nu aveau dreptul să vândă în tren nimic nici măcar semințe,de manglit poate tu te pricepi .
În privința cepei sau prazului ,sunt chiar indicate și sănătoase ,dar nu fac bine la analfabeți,așa că ,deci dacă ar fi 50%din populație hoți ca mine ,țara asta ar fi adevărat,țară de oameni nu devalizată cum este.Eu nu numai că nu am furat ci am avut grijă să nu fure nimeni în tura mea.


Pagini: << 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului BASESCU-BOC-OPREA ,AU ONOARE ?
Mergi la: