Info
x
Unde a ascuns basescu vapoarele romaniei cand era secretar de stat si apoi ministrul transporturilor?
|
Fosta membra 9am.ro 7898 mesaje Membru din: 20/05/2009 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 8 Iunie 2011, ora 22:22
De la: Balboaca, la data 2011-06-08 22:08:51De la: Silver9AM, la data 2011-06-08 22:03:02Corect, am muncit si meritam o pensie, dar una care sa nu fie o povara pentru cei care ne platesc aceste drepturi. Nu asa este normal? Acum cand toata populatia traieste rau, cand peste tot se fac restructurari iar salariile sunt mult diminuate nu este normal ca si pensionarii sa fie solidari cu restul populatiei?De la: Balboaca, la data 2011-06-08 21:52:11De la: gabigabi, la data 2011-06-08 19:26:52PS. Nu confunda ........cu prefectura. Politistii produc ordine, armata apara tara, medicii produc sanatate, profesorii produc tampiti iara noi pensionarii producem RAHAT. Atunci de ce noi trebuie sa traim mai bine decat restul populatiei?De la: Balboaca, la data 2011-06-08 16:27:22De la: vasile_vali, la data 2011-06-07 16:27:55Bai BORATURA , daca ai argumetne raspunde in sfintii mati la obiect si nu mai intra doar ca sa dovedesti pentru a nu stiu cata oara ca esti un prost asa cum sunt toti cei din gasca ta de asistati sociali.De la: Balboaca, la data 2011-06-06 20:12:48De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2010-04-01 01:30:32Toata lumea si presa a vorbit si vorbeste despre flota disparuta si dosarele lui basesc stie cineva cum au disparut aproape 400 de nave dintre care 47 traulere si pescadoare?Mineraliere,petroliere ,vrachiere transcontainare,feriboturi si cateva zeci de mii de vagoane CFR SI LOCOMOTIVE,sute de km sina de cale ferata demontata si carata din gari desfiintate,sina de cale ferata din depozitele strategice au disparut,unde si cine a incasat banii pe ele?Indiferent de implicarea lui ori nu, aceasta afacere nu putea fi facuta fara consimtamantul SRI, Presedentie, Guvern si stau si ma tot gandesc........oare cine era la carma tarii in perioada respectiva? BA AVETI PERFECTA DREPTATE !!! DACA PENSIONARII ERAU DE ACORD SA LI SE DIMINUIEZE PENSIILE CU 15% PT. 6 LUNI,NU SE MAREA TVA-UL,SI PRIN URMARE NU ERA ACEASTA INFLATIE PE CARE O SUPORTA TOATA POPULATIA ! Raporteaza abuz de limbaj
că poți numai să reușești, nu ai cum să pierzi. Eșecul este imposibil; este o iluzie. Nimic nu este eșec. Nimic. Totul înaintează in istoria umanității precum se întâmplă și cu procesul ei evolutiv. Totul avansează de-a lungul călătoriei tale.
|
|
Fosta membra 9am.ro 7898 mesaje Membru din: 20/05/2009 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 8 Iunie 2011, ora 22:26
De la: Balboaca, la data 2011-06-08 21:57:44De la: Silver9AM, la data 2011-06-08 21:50:18Seara buna omule! Ce mai faci?De la: gabigabi, la data 2011-06-08 19:26:52De la: Balboaca, la data 2011-06-08 16:27:22De la: vasile_vali, la data 2011-06-07 16:27:55Bai BORATURA , daca ai argumetne raspunde in sfintii mati la obiect si nu mai intra doar ca sa dovedesti pentru a nu stiu cata oara ca esti un prost asa cum sunt toti cei din gasca ta de asistati sociali.De la: Balboaca, la data 2011-06-06 20:12:48De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2010-04-01 01:30:32Toata lumea si presa a vorbit si vorbeste despre flota disparuta si dosarele lui basesc stie cineva cum au disparut aproape 400 de nave dintre care 47 traulere si pescadoare?Mineraliere,petroliere ,vrachiere transcontainare,feriboturi si cateva zeci de mii de vagoane CFR SI LOCOMOTIVE,sute de km sina de cale ferata demontata si carata din gari desfiintate,sina de cale ferata din depozitele strategice au disparut,unde si cine a incasat banii pe ele?Indiferent de implicarea lui ori nu, aceasta afacere nu putea fi facuta fara consimtamantul SRI, Presedentie, Guvern si stau si ma tot gandesc........oare cine era la carma tarii in perioada respectiva? O SEARA BUNA,NE'A BALBOACA !!! IN SEARA ASTA SUNT LIBER,COPII AU ADORMIT ,SOTIA MAI INTARZIE,IAR EU STAU PE NET. CU CAINELE LANGA MINE !
că poți numai să reușești, nu ai cum să pierzi. Eșecul este imposibil; este o iluzie. Nimic nu este eșec. Nimic. Totul înaintează in istoria umanității precum se întâmplă și cu procesul ei evolutiv. Totul avansează de-a lungul călătoriei tale.
|
|
gabigabi 12108 mesaje Membru din: 1/10/2008 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 16:14
ba, dialogul vostru a la Stan si Bran, e demential !
bolboroseala nebuna , NU pensionarii au refuzat scaderea cu 15% , ci Curtea Constitutionala a declarat-o ilegala , in conf. cu toate Normele de Drept Internationale, NEBUNULE ce NU stii ce vorbesti, dar dai din clanta ! daca nu era asa, exact in basca -l durea pe tovu' : le taia asa cum a taiat si salariile cu 25 % ....au fost oamenii intrebati si ei au sarit in sus de bucurie si au fost de acord cu taierea , nebunule ce esti ? atita timp cit tandemul conducator considera ca Pensiile si salariile bugetarilor sunt CANCERUL Bugetului de stat, toti suntem ASISTATI SOCIALI , ati inteles ? si tu Silverache , chiar daca din salariul tau pot fi platiti vreo 5-6 dintre tinerii aia pe care-i cainezi ! ce-ar fi sa te duci si sa renunti la 3/ 4 din ea si sa "muncesti" din constiinta misiunii tale patriotice ,cu 1-12 ron/ luna ? ei, ce-ar fi ? v-am mai intrebat o data : CINE-s cele 13 mil. de Asistati sociali ? si de ce ceilalti 5mil, nu-s ? aia sunt votantii portocalii si restul niste aia ce trebuie ajutati sa iasa din sistem mai repede si pe cai naturale bineinteles ?
Raporteaza abuz de limbaj |
|
gabigabi 12108 mesaje Membru din: 1/10/2008 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 16:23
De la: gabigabi, la data 2011-06-09 16:14:03ba, dialogul vostru a la Stan si Bran, e demential ! desigur : sa muncesti pe 1000 - 1.200 ron salariul /luna ! si nu stiu cine papa postarile ....iar eu, don baltoaca NU ti-am scris mizerii asa cum scrii tu ! ca ti-am spus ca esti nebun ? ESTI ,ca un om normal nu se pune singur la zid si se invinovateste pe sine ca indrazneste sa traiasca, ci trage la raspundere, in mod normal si democratic pe cei / cel ce i-a PROMIS ca VA TRAI BINE si acum l-a adus in situatia de a -si renega, viata, munca lui de'o viata si demnitatea lui de OM ! tu NU esti Om, naltoaca : esti un scuipat pe care-l calca toti in picioare ! ei da, acum ti-am vorbit urit, ca sa intelegi despre ce-i vorba ! ....
Raporteaza abuz de limbaj |
|
CIPRIOTU 1445 mesaje Membru din: 9/11/2008 Oras: Odorheiul Secuiesc |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 17:03
De la: gabigabi, la data 2011-06-09 16:23:53De la: gabigabi, la data 2011-06-09 16:14:03ba, dialogul vostru a la Stan si Bran, e demential ! Corect era dacă dădeau legi ,dar să fie și respectate. 1 Să nu existe salarii și pensii în România mai mari de 3-4 ori decât pensia minimă și salariul minim. 2 Dacă-i criză ,să fie criză pentru absolut toată ROMÂNIA. 3 Să se reducă cheltuielile ,guvernanților , parlamentarilor,plimbările fără nici un rezultat ,prin exterior,care se fac deșii România nu are ce exporta,pentru că aleșii au dus fabricile producătoare de export ,pe post de fier vechi ,la străini. Raporteaza abuz de limbaj |
|
CIPRIOTU 1445 mesaje Membru din: 9/11/2008 Oras: Odorheiul Secuiesc |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 17:13
Scris de Fapt Divers Duminică, 06 Martie 2011 08:04 La 11.04.1991, Băsescu Traian, împreună cu învinuitul Marinescu Călin Dragomir, la acea vreme director la C.N.M. PETROMIN" S.A. Constanța, s-au deplasat în Norvegia, la Oslo, unde au semnat o scrisoare de intenție cu Departamentul KLAVENESS CHARTERING" din cadrul Companiei TORVALD KLAVENESS GROUP". Din conținutul acesteia rezultă că C.N.M. PETROMIN" S.A. și KLAVENESS CHARTERING" vor constitui o companie mixtă denumită PETROKLAV, lucru realizat, de altfel, la 14.05.1991. Obiectul de activitate al acestei companii mixte era retehnologizarea și operarea vrachierelor românești, managementul tehnic al acestora efectuîndu-se de la sediul din Oslo, compania urmînd să fie înmatriculată în afara României. În toate documentele semnate, inclusiv în ședința Consiliului Împuterniciților Statului (C.I.S. din componența căruia făceau parte învinuiții: Drăgan Gheorghe, Cărbunaru Ion, Ivascu Constantin, Bune Alexandru, Sufragiu Mariana, Lupu Marin și Pistolea Vasile), se menționează că funcționarea acestei societăți mixte se va face cu aprobarea Guvernului României, lucru nerealizat. Totuși, compania mixtă a funcționat în perioada 14.05.1991, pînă la 20.07.1992, sub denumirea PETROKLAV" Inc., avînd sediul în Bahamas, acționari fiind 50% C.N.M. PETROMIN" S.A. și 50% KLAVENESS CHARTERING", avînd în management navele Balota, Băneasa, Barbosi, Comănești, Cărbunești. Compania mixtă a deschis contul bancar la Sucursala CITY BANK" din Londra. La data de 14.05.1991, între C.N.M. PETROMIN" S.A. și KLAVENESS CHARTERING" se întocmește un adendum la contractul de societate mixtă, prin care firma norvegiană își transferă acțiunile unui alt departament din grupul TORVALD KLAVENESS", denumit TORVALD KLAVENESS SHIPPING". Administrarea companiei PETROKLAV" Inc. se făcea de Toanchină Virgil, Băsescu Traian - din partea română, și 2 directori din partea norvegiană. Componența directorilor părții române a fost propusă de C.I.S. și aprobată la 26.07.1991 de Băsescu Traian, la acea vreme ministrul Transporturilor. Comitetul Director al firmei PETROKLAV" Inc. din Bahamas s-a întîlnit, în ianuarie 1992, la Ambasada Norvegiană de la București, și în iunie 1992, la Oslo, întîlnire la care au participat 2 directori de la KLAVENESS", Marinescu Călin Dragomir de la C.N.M. PETROMIN" S.A., Toanchină Virgil și Băsescu Traian din partea PETROKLAV" lnc., hotărînd cu aceste ocazii înființarea unei companii holding PETROMIN OVERSEAS" Inc., cu sediul în Liberia, și a 15 companii subsidiare, cu acelasi sediu, deținătoare de unică navă. De asemenea, s-a mai hotărît înființarea companiei PETROKLAV MANAGEMENT" Inc. Liberia, acțiunile acestei companii fiind la purtător. Fiecare din cele 15 subsidiare vor încheia contracte de management cu PETROMIN OVERSEAS" Inc. PETROMIN OVERSEAS" Inc. va încheia un singur contract de management care să cuprindă cele 15 nave, cu PETROKLAV MANAGEMENT", iar acesta va încheia un contract de management, în termenii Back tack cu TARVALD KLAVENESS & Co A/S". Se observă că activitatea societății mixte din Bahamas s-a mutat în Liberia. Acest lucru este probat cu NOTA întocmită de fostul director general al C.N.M. PETROMIN" S.A Constanța, Marinescu Călin Dragomir, adresată Ministrului Transporturilor, Paul Teodoru, la 11.02.1993, în care se menționează următoarele: în acest sens, prin hotărîrea Consiliului de Administrație din 20.04.1991, precum și a hotărîrii Consiliului Împuterniciților Statului din 25.04.1991, s-a decis ca nava 22 Decembrie 1989 să facă parte din grupul de nave aflate în contract de management cu KLAVENESS" Oslo (cu această firmă C.N.M. PETROMIN" SA Constanța a încheiat un contract de companie mixtă PETROKLAV MANAGEMENT" Inc., înregistrată în Liberia, avînd ca obiect de activitate managementul în comun al unui număr de 16 nave și perfecționarea personalului C.N.M. PETROMIN" S.A Constanța, conform standardelor occidentale. Referitor la situația celor 15 nave, din cercetările efectuate pînă în prezent, a rezultat că la data de 24.05.1992, C.I.S. din C.N.M. PETROMIN" S.A Constanța a hotărît înființarea unei companii holding, cu numele de PETROMIN OVERSEAS" Inc. (P.O.I), cu sediul în Monrovia Liberia, care la rîndu-i a înființat 15 companii, proprietare de unică navă, cu același sediu, urmînd ca navele Comănești, Cărbunești, Bărbosi, Băneasa și Balota să poarte pavilion liberian, iar navele Breaza, Bicaz, Callatis, Bârlad, Baia de Cris, Baia de Aramă, Bujoreni, Bobâlna, Borzești și 22 Decembrie 1989 (aflată în construcție în Șantierul Naval Constanța la acea vreme și dată în folosință în 1993) să poarte pavilion românesc. În acest sens, ministrul Transporturilor Băsescu Traian a emis Ordinele cu nr. 418 și 457/1992, prin care aproba schimbarea de pavilion. Schimbarea de pavilion a unei nave presupune înființarea unei companii în țara unde se intenționează înmatricularea navei și transferul acesteia în proprietatea companiei respective. Transferul proprietății unei nave conform legislației maritime internaționale se face prin: vînzare-donație, avînd loc totodată radierea navei din registrele căpităniei. Mai există o situație cunoscută sub numele de bare-boat, charter registration, unde pe baza unui contract de bare-boat se suspendă pavilionul navei pe perioada derulării acestui contract (care este de circa 2 ani cu drept de prelungire) în țara armatorului (proprietarului). În același timp, navlositorul poate înmatricula nava în alt stat și arbora pavilionul acelui stat. După terminarea contractului, nava revine la proprietarul originar și arborează pavilionul inițial. Din cercetările efectuate s-a stabilit că un număr de 6 nave au fost radiate din registrul matricol al Căpităniei Zonale Constanța, menționîndu-se contractul de bare-boat, care în realitate nu există, iar celelalte 9 nave au fost vîndute pe un dolar, avînd la bază documentul bill of sale (nota de vînzare). Aceste ordine le apreciem ca ilegale, întrucît era necesară o Hotărîre de Guvern, conform Decretului nr. 443/1972. Aprobarea ministrului Transporturilor ca 10 nave să poarte pavilion românesc, deși proprietarii erau companiile liberiene, este nelegală, încălcînd flagrant prevederile Decretului nr. 443/1972. Totodată, C.I.S. a hotărît vînzarea celor 15 nave de la C.N.M. PETROMIN" S.A. Constanța la cele 15 companii proprietare de unică navă (denumite Comănești Incorporated", Cărbunești Inc."...), precum și punerea de ipoteci pe 4 nave (Comănești, Cărbunești, Barbosi și Băneasa) pentru a garanta un împrumut de 45 milioane USD de la CHISTIANIA BANK" Oslo, către PETROMIN OVERSEAS" Inc. În acest sens, s-a încheiat procesul verbal cu nr. 14/24.05.1992 și s-a emis hotărîrea C.I.S. din aceeași dată. Se observă însă că această hotărîre nu a fost publicată în extras, în Monitorul Oficial, conform art. 89 din Legea 31/1990 și, în mod normal, nu ar fi trebuit executată. Obligația publicării cădea în sarcina directorului Lupu Marin (care din informațiile noastre se află în prezent la Oslo, posibil în Scoția, Marea Britanie). Totuși, hotărîrea C.I.S. a fost pusă în aplicare, companiile au fost create, iar navele au fost transferate către acestea prin documente Bill of Sale la pretul de 1 USD, ulterior PETROMIN OVERSEAS" Inc. luîndu-și creditul de 45 milioane USD. În ceea ce privește vînzarea navelor, practica internațională maritimă prevede următoarele: * la Copenhaga, în anul 1905, a luat ființă Baltic and International Maritime Conferance" (B.I.N.C.O.) - Conferința Maritimă Baltică și Internațională, organ consultativ internațional cu caracter permanent neguvernamental. Este format din reprezentanți ai armatelor și asociaților de armatori, ai brokerilor și cluburilor de navlu și contrastalii, precum și ai cluburilor P & I (Protection and Indemnity) indiferent de naționalitate. Atribuțiile conferinței sînt: * formulează diverse tipuri de contracte C/P (Charter Party), de vînzări de nave, conosamente și alte documente ce intervin în transporturile maritime, prin conferințe sau aranjamente directe cu navlositorii, încărcătorii, primitorii, armatorii și comercianții, în general, sau cu organizații reprezentînd asemenea persoane; * emite astfel de documente tipizate.Astfel, această conferință, în anul 1956, a adoptat forma tipizată a contractului de vînzări de nave, codificate sale form", care a fost revizuit în anii 1966, 1983, 1986, 1987, 1993, și care se numește Memorandum of Agreement". În acest contract, la articolul 8, Documentation", se prevede că, în schimbul plății, vînzătorii vor furniza cumpărătorului bill of sale, precum și alte documente. Deci, emiterea de către C.N.M. PETROMIN" S.A. Constanta a bill of sale, fără contractul de vînzare, este ilegală, iar transferul navelor s-a făcut prin vînzarea la prețul de 1 dolar. Conform statutului de funcționare al C.N.M. PETROMIN" S.A Constanța, aprobat prin H.G. nr. 19/1991, C.I.S. exercita atribuțiile Adunării Generale a Acționarilor la C.N.M. PETROMIN" S.A Constanța, unde statul era acționar unic. Din studierea atribuțiilor prevăzute în statut rezultă că C.I.S. nu avea în competență să hotărască asocierea cu alte persoane juridice sau fizice, din țară sau străinătate, crearea de societăți în străinătate. Aceste atribuții au fost introduse printr-un Regulament de funcționare al C.I.S. care a fost redactat în cadrul Ministerului Transporturilor în luna ianuarie 1991 și aprobat ulterior, în C.I.S. În acest sens, subsecretarul de Stat pentru Transporturi Navale Băsescu Traian a emis Ordinul cu nr. 1349/31.01.1991, în care se prevede, la punctul 2, ca C.I.S. să-și desfășoare activitatea în baza atribuțiilor din Regulament. Se observă că punctul 2 din acest ordin încalcă art. 212 din Legea 31/1990, conform căruia atribuțiile C.I.S. sînt cele din statut. Din relațiile primite de la Ministerul Lucrărilor Publice și al Amenajării Teritoriului a rezultat că acest Ordin nu este arhivat la direcția de specialitate din minister și nu se regăsește în registrul ce cuprinde asemenea ordine. Vizualizari 4176 Unde este FLOTA Romaniei LISTA navelor Flota romaneasca, disparuta fara urma in triunghiul tranzitiei Lista navelor romanesti rebotezate! Lista cu o parte dintre navele noastre rebotezate! Click pe denumirea navei sau a armatorului pentru a afla mai multe date: DENUMIRE ACTUALA FOSTA DENUMIRE ARMATOR PAVILION 1 Mizar Risnov Sio Shipping Adzerbaijan 1 2 Bai An 5 Teliuc Dalian Jifa Bohai China 3 Bao Yue Da Baia de Cris HTM Shipping China 4 Brave JL Bechet Nasco China 5 Chang Ni Giurgiu Mingdong Funing Investment China 6 Chun Jiang Dragomiresti Greatsources Shipping China 7 Danning Princess Baia Noua Cosco Shanghai China 8 Frank Zhejiang Baraolt Zosco Zhejiang China 9 Friendly Zhejiang Basarabi Zosco Zhejiang China 10 Graceful Zhejiang Borcea Zosco Zhejiang China 11 Great Zhejiang Baneasa Zosco Zhejiang China 12 Green Zhejiang Banisor Zosco Zhejiang China 13 Hai Xi Barbosi Guo Hang Shipping China 14 He Xin Sarmizegetusa Sinotrans Dalian China 15 Hebei Diligence Baia de Fier Hosco China 16 Hebei press Baia De Aries Hosco China 17 HK Deqin 201 Albesti Shanghai Deqin China 18 Lan Hai Chuang Xin Baia Sprie Guangdong Lanhai Shipping China 19 Mei Shan Gang 9 Vulcana Bai Zhejiang Daisan China 20 New Vega Leresti Dalian All Star Ships China 21 Xin He Shi Ba Piatra Olt Qingdao Shipping China 22 Xin Tong Yang Moreni Fujiyan Shipping China 21 23 Merea Borsa Bulcom Ltd Cipru 24 Petrolina Caracal Columbia Shipmanagement Cipru 25 Sakalas I Ciucas Pennyluck Shipping Cipru 3 26 Daebo Ace Nucet Daebo Shipping CO Coreea de Sud 27 Goryo 6 Ho Balota Hyundai Engineering Coreea de Sud 2 28 East press Bazias 1 press Shipping Danemarca 29 Lodbrog Tuzla Alcatel Submarine Network Danemarca 2 30 Al Esraa Turnu Magurele Federal Arab Egipt 31 Egy Link Amara National Shipping Egipt 32 Fast Independence Tutova Demline Egipt 3 33 Silver Moon Peris ABC maritime Elvetia 1 34 Aboudi Firiza Osman Shiping LLC Em. Arabe Unite 35 Al Dhafrah Bazias 8 Adnatco Em. Arabe Unite 36 Al Ruwais Bazias 6 Adnatco Em. Arabe Unite 37 Almezaan Tarcau Biyat International Em. Arabe Unite 38 QSM Coaster Palas Qawareb Shipmanagement Em. Arabe Unite 39 Saad III Sousa Saad Steel Construction Em. Arabe Unite 40 Victoria Sascut Marwan Shipping Em. Arabe Unite 7 41 Hoburgen Bazias 5 Lillgaard Finlanda 1 42 Pioneer Sea Alexandria Interunity Management Corp Greacia 43 Andromeda Gura Ariesului Tristar management Grecia 44 Avra Borzesti Good Faith Shipping Grecia 45 Blue Ridge Polar VI Eastwind Hellas SA Grecia 46 Eftihia Gura Humorului Tristar Management Grecia 47 Grand Mirsinidi Decembrie Stamford navigation Grecia 48 Lara Dimbovita Tassos Shipping Grecia 49 Natty Bobilna Good Faith Shipping Grecia 50 Ozark Polar V Eastwind Hellas Grecia 51 Pagane Buhusi Bulcom Ltd Grecia 52 Polar Oltenia New Shipping Ltd Grecia 53 Proton I Bacesti Merchant Marine Grecia 54 Saint Mary Ticleni Nortech Shipping Grecia 55 Sea Coral Carbunesti Overseas marine Grecia 56 Smart I Bujoreni Good faith Shipping Grecia 57 Star B Grozavesti Baru Kaha Grecia 58 Star Hero Pacea New Shipping Ltd Grecia 59 Vigour Ovidiu Polembros Shipping Grecia 60 Vinashin Metal Turceni Tramp MTME Grecia 19 61 Nadia Alba Blue Sparrow Shipping Insulele Marshall 1 62 Ianuk Troianu Martinoli Consulting Italia 1 63 Angora Vilcea Consolidated Bulk Liban 64 Hummer Gorgova Consolidated Bulk Liban 2 65 Save Saveni Mur International Libia 1 66 Amber Vita Cotesti Alpha Shipping Lituania 1 67 Tuah Sari Costesti Tuah Tankers Malaezia 1 68 Aiud Aiud C. Shell Navigation Panama 69 Celmera 1 Tirgu Secuiesc Celmera Nav Inc Panama 70 Princess K Brad Princess K navigation Panama 3 71 Albatros Dej A.N. Mircea Cel Batran ROMANIA 72 Aris Satu Mare Cosena ROMANIA 73 Claudia C Tecuci Mihei Shipping Romania 74 Eforie Eforie Sn CFR, ROMANIA 75 Fate Tulcea Mihei Shipping Romania 76 Golden Aries Nicoresti Romanian Maritime Romania 77 Gramosti Paltinis Sammarina Shipping Romania 78 Histria Crown Biruinta Histria Shipmanagement Romania 79 Histria Diamond Teleajen Histria Shipmanagement Romania 80 Histria Onyx Turnu Severin Histria Shipmanagement Romania 81 Histria Topaz Bucsani Histria Shipmanagement Romania 82 Mangalia Mangalia Sn CFR, ROMANIA 83 Mare Nigrum Somes Gecomar, ROMANIA 84 Maria C Calugareni Romanian maritime Romania 85 Paico Plataresti Sammarina Shipping Romania 86 Sancris Busteni Romanian maritime Romania 87 Sanhope Horezu Romanian Maritime Romania 88 Seaqueen Titu Mihei Shipping Romania 89 Stella M Moinesti Romanian Maritime Romania 90 Susie Husi Cosena ROMANIA 20 91 Dylan Zimnicea Baikal Shipping Rusia 92 Igor Belianski Telega Nova Shipping Rusia 93 Volgograd City Zlatna Volgotanker Rusia 3 94 Baltic Ace Cimpina Samta Shipmanagement Singapore 95 Hulder Brazi Thome Shipmanagement Singapore 96 Nautica Muar Arges Epic Ship Management Singapore 3 97 Haj Moneir Medias Unimarine management Siria 98 Maximos Caransebes Tabalo R.A. Siria 99 Mohamad H Frasin Phoenicia maritime Siria 100 Hajer Macin SIFN Siria 101 Iman T Tusnad Tartous Shipping Siria 102 Marwan H Floresti Phoenicia maritime Siria 103 Omar al Farouk Draganesti Otico Siria 104 Ranim B Tirnaveni Rasha Shipping Siria 105 Venus Hirsova Zahra Maritime Siria 9 106 Elena B Bazias 2 Boluda Grupo Spania 1 107 Golina Segarcea Polymok Shipping St. Vincent 1 108 Hansaland Bazias 7 DOL navigator Suedia 1 109 Ali Bey Toplita Deniz Feneri Turcia 110 Aras Gaiesti Bora Denizcilik Turcia 111 Behice Rimnicu Sarat Furtrans Denizcilik Turcia 112 Cem Pioneer Ilfov Sea Pioneer Denizcilik Turcia 113 Ceren Urkmez Posada Furtrans Denizcilik Turcia 114 Clipper Mircesti Cihan Denizcilik Turcia 115 Deren Pioneer Govora Sea Pioneer Denizcilik Turcia 116 Ergul Histria Ermar Denizcilik Turcia 117 Imbat Birnova Bora Denizcilik Turcia 118 K. Nicolas Frunzanesti Sea Pioneer Denizcilik Turcia 119 Kiana Feldioara Sea Pioneer Denizcilik Turcia 120 Mistral Odobesti Bora Denizcilik Turcia 121 Nazmi C Medgidia Canbaz Denizcilik Turcia 122 Oasis West Tirgu Lapus Gulnak denizcilik Turcia 123 Orhan Ayanoglu Gostinu Asli Deniz Turcia 124 Royal Riureni Bora Denizcilik Turcia 125 Turgut Usta Tohani Yagmur Deniz Turcia 126 Yasar kaptan II Azuga Arzu Denizcilik Turcia 127 Yasar Kaptan III Sadova Arzu Denizcilik Turcia 19 128 Daniela Cimpia Turzii Pic Shipping LTD Ucraina 129 Newfane Reghin Diamant Co Ucraina 130 Nika Hagieni Pic Shipping Ucraina 131 Svyataya Aleksandra Tirgu Frumos Fedcom Shipping Ucraina 132 Toulon Foisor Vernon Shipping Ucraina 133 Vikki Costinesti Pic Shipping Ucraina 6 134 Cervine Bazias 4 DART Line UK 135 Cyclopus Teleorman IMMS London UK 136 Halima K Filioara IMMS London UK 137 Lady Bana Tirgu Neamt IMMS London UK 138 Moon Light Solca IMMS London UK 139 Phocine Bazias 3 Dart Line UK 140 Shingal Filaret IMMS London UK 7 141 Amadeo Navodari Ravenscroft Ship management USA 142 Kimberly Bailesti Eastmark Accociates Inc USA 2 Sursa: KOMPANIA7 IMMB 1980 Dosarul FLOTA Remember 130 de oameni cercetati, 80 de acuzati, niciun prejudiciu rezultat in urma vanzarii pe nimic a 16 nave. Dosarul Flota intra in galeria marilor fraude economice ale sfarsitului de secol XX. Era perioada in care Romania a iesit din epoca de aur si a intrat in epoca tepelor. Financiarul va propune in fiecare saptamana cate un dosar celebru, cu autor necunoscut. Astazi, despre cum au disparut fara urma 286 de nave. Odata, demult, Romania inventa exploatarea la scara indus- triala a petrolului, nascocea primul avion cu reactie sau era intre primele trei tari care utilizau laserul in industrie. Ei bine, am fost mai mult decat atat, vorba poetului in viata am avut si a noua flota maritima (comerciala) a lumii. O tempora, o mores La ora actuala, din toata flota romaneasca nu mai exista decat un munte de dosare penale care pluteste prin tribunalele patriei. Prea multe nave Revolutia din decembrie 1989, sau cum vreti sa-i spuneti, ne-a prins cu 286 de nave in stare de functionare, toate aflate in dotarea flotei maritime comerciale. Ele se aflau in administrarea fostei intreprinderi de stat Navrom Constanta. Asa cum am mai spus, dar ar fi bine s-o repetam de mai multe ori pe parcursul acestui material, in topul mondial al flotelor comerciale Romania ocupa atunci locul 9. Insa o minte luminata s-a gandit ca o asemenea armada era de neconceput si greu de condus, asa ca, la data de 15 mai 1990, intreprinderea de stat a fost sparta in trei companii: Navrom, Romline si Petromin. Dintre acestea, Petromin a primit 89 de nave de cel mai mare tonaj, devenind segmentul strategic al flotei comerciale. Director general al companiei a fost numit Calin Marinescu, zis Sogunul. Trebuie spus ca, din cele 286 de nave, cel putin 90 se aflau in diferite stadii de degradare, scoaterea lor din uz fiind mai mult decat recomandata. Raman, totusi, mai mult de 190 de nave maritime bune si foarte bune care au disparut fara urma. Fructul pasiunii Pentru ca avea vapoare mai multe si mai bune, Petromin a starnit, la vremea ei, dorintele multor afaceristi, din tara si din strainatate. Si, asa cum se intampla cu orice lucru de care trage toata lumea, din compania in cauza s-a ales praful, in doar opt ani. Rand pe rand au disparut toate navele unele vandute pe un dolar, altele sechestrate prin porturile lumii in contul unor datorii neachitate. Sigur, va tot intrebati de ani buni, ca si in alte cazuri, cine sunt vinovatii. A existat si o ancheta penala, menita a face lumina in toata afacerea. S-a finalizat cu un dosar, celebru, Flota pe numele lui. Personajul principal era Traian Basescu, in calitatea sa de ministru al transporturilor in momentul in care navele au inceput sa intre in Triunghiul Bermudelor. Nu era singurul suspect, ci a facut echipa cu alti 80 de acuzati. Acuzat de propria putere Financiarul va prezinta dosarul Flota asa cum a iesit el pentru prima oara din malaxorul anchetatorilor. Veti vedea ca multe dintre deciziile luate de oficiali guvernamentali fata de navele romanesti au fost pur si simplu stupide, asta ca sa ne exprimam gingas. Altele pot fi catalogate drept rau intentionate. Ramane ca dumneavoastra sa judecati, pentru ca instanta a decis ca nu exista niciun prejudiciu in toata afacerea. Retine atentia faptul ca dosarul ce il incrimineaza pe Traian Basescu de scufundarea flotei romanesti cazul Petromin nu a fost deschis de adversarii politici din PSD, ci de colegi din Partidul Democrat, chiar pe vremea cand Traian Basescu se afla la putere. Instrumentat pentru prima oara in 1999 (procuror general era chiar Mircea Criste, un fost membru PD), dosarul il acuza pe Traian Basescu de faptul ca, in 1991, in calitate de ministru al transporturilor, a semnat celebrul contract de asociere cu firma norvegiana Klaveness careia, practic, i-au fost vandute 16 nave maritime cu un dolar bucata. In urma acestui contract, partea romana s-a ales fara nave, dar si cu datorii de aproximativ 20 de milioane de dolari la o banca din Oslo. Capetele de acuzare Acuzatiile au fost constituite pe baza verificarilor facute de Directia Generala a Controlului Financiar de Stat la Compania de Navigatie Maritima Petromin SA Constanta. In dosar sunt consemnate urmatoarele ilegalitati: In toate cazurile, infiintarea companiilor din strainatate (ale Petromin n.r.) nu au avut aprobarea Guvernului Romaniei asa cum prevad dispozitiile Decretului-lege nr. 104 din 30 martie 1990. Documentele de infiintare si functionare a acestor companii au fost aprobate de Basescu Traian ministrul transporturilor. Navele apartinand Petromin SA Constanta au arborat pavilion liberian tot prin ordin al ministrului transporturilor, incalcandu-se astfel dispozitiile Decretului nr. 443/1972, ramas in vigoare pana la aparitia Ordonantei Guvernului Romaniei nr. 42 din 29 august 1997, cand a fost abrogat in mod expres de guvernarea CDR. Prejudiciul produs Petromin SA Constanta prin managementul necorespunzator in perioada 1991-1999 este estimat la peste 150 de milioane de dolari. Falimentul profitabil. Pentru cine? Petromin a disparut in urma unor decizii menite a o face profitabila. Cel putin asa au sustinut cei implicati in afacere, in frunte cu Traian Basescu. Potrivit documentelor de la Parchet, in baza unei note a Ministerului Transporturilor (fara numar si data), pe 31 martie 1991 s-a stabilit necesitatea obtinerii unui credit de 45 de milioane de dolari pentru retehnologizarea a 15 nave apartinand Petromin. Peste nici doua saptamani, pe 11 aprilie, Traian Basescu, in calitate de ministru al transporturilor, semna la Oslo, impreuna cu reprezentantii Petromin si ai firmei norvegiene Klaveness, o scrisoare de intentie prin care se convenea infiintarea unei companii mixte romano-norvegiene, cu sediul in Liberia, pentru exploatarea a 16 nave romanesti. Conditia era ca partea norvegiana sa asigure obtinerea acelui credit de 45 de milioane de dolari necesar retehnologizarii navelor. Ministru si director Zis si facut. La data de 14 mai 1991 s-a hotarat infiintarea companiei mixte Petroklav, cu sediul in Liberia. Ulterior, s-a renuntat la aceasta locatie, societatea fiind mutata in Bahamas, la data de 26 iulie 1991. Toate aceste demersuri au fost aprobate de ministrul Traian Basescu, fara ca acesta, sustine Parchetul, sa obtina si aprobarea Guvernului Romaniei, asa cum prevedea legislatia. De asemenea, navele din respectivele companii, care apartineau Petromin, au arborat pavilion liberian tot prin ordin al ministrului Basescu, desi dispozitiile in vigoare la acea vreme interziceau acest lucru. Managementul era incredintat prin contract firmei Klavenes. In schimb, norvegienii s-au tinut de cuvant, au obtinut de la Christiania Bank din Oslo doua credite in valoare de 45 si, respectiv, 64 de milioane de dolari, imprumuturi garantate cu navele romanesti. Si pentru ca activitatea era asa de profitabila, pana in 1999, pentru a plati ratele creditului total de 109 milioane de dolari, au fost vandute zece din cele 16 nave cu care Petromin s-a asociat cu partenerul norvegian. Insa ghinion, mai ramasesera de platit 20 de milioane de dolari. Asa ca si celelalte sase nave s-au aflat in situatia de a fi arestate si vandute pentru ipoteca facuta de Christiania Bank. Potrivit datelor din dosarul Flota, compania Petromin nu a incasat niciun dolar din milioanele realizate de firma mixta romano-norvegiana in toata perioada 1991-1999. Iar ca tot circul sa fie complet, s-a descoperit ca in firma mixta constituita cu norvegienii, Traian Basescu a figurat ca director cand era si ministru al transporturilor. Din shipping nu se castiga. Se pierde Traian Basescu a sustinut intotdeauna ca navele implicate in contractul cu firma Klaveness au fost vandute formal cu un dolar catre o firma straina la care asociat unic era Petromin, pentru ca era obligatoriu acest lucru, deoarece o parte din nave reprezentau garantii suplimentare la creditul de 49 de milioane de dolari (desi in dosar figureaza un credit de 45 de mil. de dolari n.r.). Niciodata nu a avut intentia de a instraina navele, iar dovada cea mai buna era, in viziunea actualului presedinte, faptul ca ele au ramas in inventarul Petromin, cu cheltuieli de amortisment. Vizavi de faptul ca s-a incredintat managementul unei alte firme nu pare a fi nicio problema pentru anchetatori atat timp cat firma romaneasca avea 50% din actiuni. Ramane insa o intrebare, daca era asa de bun contractul incheiat cu Klaveness, de ce Romania si-a pierdut navele si a ramas si cu datorii externe foarte mari? In urma cu aproape cinci ani (mai 2003), Traian Basescu declara presei ca din shipping nu se castiga. Se pierde. Asta am aflat-o in 1995 de la norvegieni, cand am castigat o bursa si m-am specializat acolo. Eram si parlamentar, dar mergeam si la scoala. Ca sa faci bani cu nave trebuie sa stii cand sa le cumperi si cand sa le vinzi. Noi n-am avut asa o flota puternica si buna, cum se sustine. Era uzata sau prost facuta, pentru ca Ceausescu, in ultimii zece ani, a tinut mortis sa faca toate piesele in Romania. Nu au fost scoase la vanzare de frica, sa nu se aleaga cu dosar penal. Eu, ca ministru, nu puteam sa ma ocup de asa ceva. De astfel de lucruri trebuiau sa se ocupe Consiliul Imputernicitilor Statului si, din 1992, FPS-ul. Nu am fost directorul firmei mixte cu norvegienii, am fost presedintele onorific al consiliului de administratie. Pentru o astfel de functie onorifica nu esti platit. Eu n-am fost platit de norvegieni. Am auzit ca mi-au cautat si conturi in strainatate. N-au gasit, ca n-au ce sa gaseasca. Totul este politic. Au incercat si in 1993, a incercat si Emil Constantinescu sa ma infunde. Acum se incearca din nou. Am mai auzit ca au pus un expert Nicu Oprea sa faca asta, pentru ca el avea un dosar penal. Acum, acest Oprea nu mai este in tara. A facut expertiza si a fost lasat sa plece. Asa am auzit. Nu sunt vinovat si nici nu ma intimideaza cu dosarul lor. Si totusi, unde sunt vapoarele? Traian Basescu a fost sau nu vinovat, asta nu o vom afla niciodata. La un moment dat insa, a scapat o pista foarte interesanta catre anchetatori. El a declarat ca navele cele mai bune din contractul cu Klaveness au ajuns la un membru PSD si la un taranist. S-au batut pentru ele. Ei le-au cumparat, declara Traian Basescu. Niciuna dintre institutiile statului nu a mers pe aceasta idee, a gasirii corpului delict. Surse politice ne-au confirmat insa partial declaratiile din urma cu cinci ani, facute de actualul presedinte. Cel putin 25 dintre navele Petromin apartin unor armatori romani, acum importanti oameni de afaceri in judetul Constanta. Concluzia este una trista pentru noi, hilara pentru cineva din afara. Aproape 300 de nave au disparut, dar nimeni nu este vinovat. Nu exista prejudiciu, nu exista fapta penala. Pentru amuzamentul dumneavoastra sa va pomenim despre cazul unui sef de serviciu la Navrom, acuzat de abuz in serviciu, fals intelectual si uz de fals. In timp ce era cercetat penal a reusit performanta sa devina director economic la Penitenciarul Poarta Alba, cu gradul de maior. Justitia romana poate fi mandra ca, asemenea savantilor care au cutreierat Triunghiul Bermudelor, a emis doar teorii judiciare. Lipseste doar ipoteza extraterestrilor si a portii catre o alta lume Romline si Navrom, giranti pentru SRL-uri Companiile nationale maritime Romline si Navrom au fost mult timp si principalii datornici aflati pe lista Agentiei pentru Valorificarea Activelor Bancare (AVAB) care preluase problemele Bancorex. Astfel s-a ajuns si la declansarea falimentului celor doua companii pentru a se putea recupera sume cat mai mari prin arestarea si executarea navelor care umblau hai-hui pe oceanele lumii. Romline si Navrom au avut calitatea de codebitor pentru un mare numar dintre creditele luate de diverse firme de la Bancorex. De exemplu, Navrom a garantat cu nave proprii creditele obtinute de 27 de societati private, iar pentru 11 companii private a preluat integral datoriile rezultate din creditele luate de la Bancorex. Si Romline a garantat cu navele proprii creditele obtinute de sase companii private de shipping, pentru trei dintre acestea preluand integral datoriile rezultate din conventii de credit incheiate cu Bancorex. De altfel, multe credite au fost luate de la Bancorex de niste SRL-uri ce aveau denumirea shipping in coada, dar care nu aveau flota proprie, ci foloseau nave inchiriate. Dosarul Flota pe scurt Dosarul Flota a fost instrumentat, pentru prima oara, in 1999 Paguba produsa statului romana fost estimata de anchetatori la peste 11.000 de miliarde de lei Initial au fost cercetate 136 de persoane (80 puse sub acuzare)ca ar fi inceput si derulat fraudulos asocierea Petromin SA Constanta cu grupul de firme private Torvald Klaveness Oslo In august 2004, pentru 51 dintre acuzati procurorii au separat faptele Printre cei trimisi in judecata pentru comiterea unor fapte penale in legatura directa cu modul defectuos in care si-au exercitat,cu stiinta, atributiile de serviciu sunt fostii ministri ai transporturilor, Paul Teodoru si Aurel Novac, fostul presedinte al Fondului Proprietatii de Stat, Radu Ovidiu Sarbu, fostii secretari de stat Calin Dragomir Marinescu, Gheorghe Adrian Marinescu si Viorel Oancea In 2005, procurorii DNA au separat faptele lui Traian Basescu de cele ale restului inculpatilor, motivandu-se ca seful statului beneficiaza de imunitate In septembrie 2007 a fost finalizata o expertiza care a costat 140.000 de lei, prin care s-a tras concluzia ca nu a existat prejudiciu in dosarul Flota In urma ultimei expertize realizate in februarie 2008, toti cei pusi sub acuzare au fost scosi de sub urmarire penala. Cu exceptia lui Traian Basescu. Este insa greu de crezut ca dupa ce nu va mai fi presedintele Romaniei va mai fi acuzat de ceva intrucat nu exista prejudiciu Ghid pentru pescuit o flota de pescuit Este evident ca aceeasi soarta au avut-o si alte nave din flota romaneasca. De exemplu, un alt dosar care a starnit reactii in lant a fost cel al privatizarii Companiei Romane de Pescuit Oceanic (CRPO). In urma unei anchete a fost descoperita o intreaga contrabanda cu nave aflate in patrimoniul companiei. Ca si in cazul Petromin, dosarul CRPO ascunde, dincolo de evidentele abateri de la lege comise de managerul societatii si de cumparatorii strategici, acte de coruptie necercetate pana la capat. Concluziile anchetei conduc catre varfurile FPS si chiar mai departe. Compania a fost vanduta de FPS, care detinea 51% din actiuni, catre grecii Ioannis Dimakos si Theodoros Lades contra sumei de un milion de dolari catre sfarsitul anului 1997. Cu toate acestea, grecii au avut puterea sa valorifice patrimoniul CRPO, in urma unui acord semnat de acestia cu conducerea FPS, inca de la jumatatea anului 1997. La acea data, fusese demarata procedura de declarare a falimentului societatii pentru ca nu putea onora o datorie de opt milioane de dolari catre o banca austriaca. Cercetarile politiei au scos la iveala un lung sir de falsuri in acte si vanzarea pe nimic a flotei romanesti de pescuit oceanic. Rechizitoriul intocmit in 1998, prin care erau acuzati Ion Crisan, fost manager al CRPO, incepand cu 12 aprilie 1996 si pana la sfarsitul anului 1997, Theodoros Lades si Ioannis Dimakos, cumparatorii companiei, aduce in atentie responsabilitatea si contributia sefului de atunci al FPS, Sorin Dimitriu. Logic, nu a fost incriminata nicio fapta a acestuia. Singura piesa cazuta a fost un simplu expert FPS. De asemenea, din ecuatie face parte Ministerul Industriei, care a emis avize pentru scoaterea din tara a doua nave sub pretextul unor necesare reparatii care ar fi trebuit facute intr-un port din Grecia. Potrivit acelorasi cercetari, Tribunalul Tulcea l-a numit administrator al CRPO pe Ioannis Dimakos in decembrie 1997, fara a verifica daca acesta a achitat pretul actiunilor cumparate de la FPS (termenul-limita era 12 ianuarie 1998). Totodata, Tribunalul Tulcea a inclus pe lista creditorilor CRPO firma Harmony Shiping International SRL din Constanta, ai carei patroni erau Dimakos si Lades, fara sa existe documente care sa ateste aceasta calitate. Possibly Related Posts: |
|
gabigabi 12108 mesaje Membru din: 1/10/2008 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 17:22
Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 7898 mesaje Membru din: 20/05/2009 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 17:24
De la: gabigabi, la data 2011-06-09 17:22:28 AI MANCAT FASOLE SI AI GAZE ?
Raporteaza abuz de limbaj
că poți numai să reușești, nu ai cum să pierzi. Eșecul este imposibil; este o iluzie. Nimic nu este eșec. Nimic. Totul înaintează in istoria umanității precum se întâmplă și cu procesul ei evolutiv. Totul avansează de-a lungul călătoriei tale.
|
|
|
|
|
gabigabi 12108 mesaje Membru din: 1/10/2008 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 17:34
te-ai prins !
Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 7898 mesaje Membru din: 20/05/2009 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 17:41
De la: gabigabi, la data 2011-06-09 17:34:40te-ai prins ! DA.........AM BAUT LAPTE........
Raporteaza abuz de limbaj
că poți numai să reușești, nu ai cum să pierzi. Eșecul este imposibil; este o iluzie. Nimic nu este eșec. Nimic. Totul înaintează in istoria umanității precum se întâmplă și cu procesul ei evolutiv. Totul avansează de-a lungul călătoriei tale.
|
|
Fosta membra 9am.ro 459 mesaje Membru din: 10/12/2010 |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 17:41
De la: gabigabi, la data 2011-06-09 16:23:53Am inteles mai mamaie, in aceasta tara cei normali si cu bunsimt sunt nebuni iar cei nesimtiti care au pensii mai mari decat majoritatea celor care muncesc sunt sanatosii.De la: gabigabi, la data 2011-06-09 16:14:03ba, dialogul vostru a la Stan si Bran, e demential ! Pai nu vezi ca toata tara asta este cu fundul in sus?Tu crezi ca este asta o normalitate mai ,,neuronilipsa''? Tu crezi ca este normal ca cei cu salarii de 800-1000 lei care mai au si 2-3 copii in intretinere sa-si plateasca transportul iar noi sa beneficiem de gratuitati la ITB,CFR?Pai cei de la CC care au respins legea nu sunt tot pensionari ? Asta este dreptate?Ma faci pe mine nebun dar mai gandeste un pic si-mi vei da dreptate. Nu cumva acum traim o perioada in care cei care nu muncesc au drepturi mai mari decat ,,robii'' din campul muncii? Cum este posibil ca un individ care nu a muncit o ora toata viata sa beneficieze de pensie? Cata minte ati trebuie sa poti recunoaste ca avem datoria sa fim solidari cu restul populatiei pe care am sufocato datorita nesimtirii de care dam dovada. |
|
vasile_vali 2835 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: Galati |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 17:51
De la: Silver9AM, la data 2011-06-08 22:22:25De la: Balboaca, la data 2011-06-08 22:08:51De la: Silver9AM, la data 2011-06-08 22:03:02Corect, am muncit si meritam o pensie, dar una care sa nu fie o povara pentru cei care ne platesc aceste drepturi. Nu asa este normal? Acum cand toata populatia traieste rau, cand peste tot se fac restructurari iar salariile sunt mult diminuate nu este normal ca si pensionarii sa fie solidari cu restul populatiei?De la: Balboaca, la data 2011-06-08 21:52:11De la: gabigabi, la data 2011-06-08 19:26:52PS. Nu confunda ........cu prefectura. Politistii produc ordine, armata apara tara, medicii produc sanatate, profesorii produc tampiti iara noi pensionarii producem RAHAT. Atunci de ce noi trebuie sa traim mai bine decat restul populatiei?De la: Balboaca, la data 2011-06-08 16:27:22De la: vasile_vali, la data 2011-06-07 16:27:55Bai BORATURA , daca ai argumetne raspunde in sfintii mati la obiect si nu mai intra doar ca sa dovedesti pentru a nu stiu cata oara ca esti un prost asa cum sunt toti cei din gasca ta de asistati sociali.De la: Balboaca, la data 2011-06-06 20:12:48De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2010-04-01 01:30:32Toata lumea si presa a vorbit si vorbeste despre flota disparuta si dosarele lui basesc stie cineva cum au disparut aproape 400 de nave dintre care 47 traulere si pescadoare?Mineraliere,petroliere ,vrachiere transcontainare,feriboturi si cateva zeci de mii de vagoane CFR SI LOCOMOTIVE,sute de km sina de cale ferata demontata si carata din gari desfiintate,sina de cale ferata din depozitele strategice au disparut,unde si cine a incasat banii pe ele?Indiferent de implicarea lui ori nu, aceasta afacere nu putea fi facuta fara consimtamantul SRI, Presedentie, Guvern si stau si ma tot gandesc........oare cine era la carma tarii in perioada respectiva? BA, tamphyita rujata [oranj] -ka koorvo'ele- dar tie cu cat ti'a diminuat salariu, ba jegoaso? Aaaaa, e usor a suporta 10 bice pe koooru' altora, fi'ti'ar kooru' umflat de politistii dati afara sa'ti fie, de banbmmoooi'sta ce esti! "NIHIL SINE DEO!" |
|
vasile_vali 2835 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: Galati |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 17:53
De la: Balboaca, la data 2011-06-09 17:41:36De la: gabigabi, la data 2011-06-09 16:23:53Am inteles mai mamaie, in aceasta tara cei normali si cu bunsimt sunt nebuni iar cei nesimtiti care au pensii mai mari decat majoritatea celor care muncesc sunt sanatosii.De la: gabigabi, la data 2011-06-09 16:14:03ba, dialogul vostru a la Stan si Bran, e demential ! Ba nimeniule in pantaloni, ba golule intracranian, tu...sa gandesti? Asta ar fi culmea, bal-baltoacele sa gandeasca: pe mine m'au invatat la scoala ca bal-baltoacele fac...broaste...Ia fa, ba bal-baltoaco "oac", sa vedem daca'ti iese si de data asta! "NIHIL SINE DEO!" |
|
gabigabi 12108 mesaje Membru din: 1/10/2008 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 17:55
De la: Balboaca, la data 2011-06-09 17:41:36De la: gabigabi, la data 2011-06-09 16:23:53Am inteles mai mamaie, in aceasta tara cei normali si cu bunsimt sunt nebuni iar cei nesimtiti care au pensii mai mari decat majoritatea celor care muncesc sunt sanatosii.De la: gabigabi, la data 2011-06-09 16:14:03ba, dialogul vostru a la Stan si Bran, e demential ! esti un caz psihiatric, pe cuvintul meu ! mai omule 70% din pensiile in plata sunt de 600-700 ron ! cele nu stiu cite despre care tot vorbesti tu sunt EXCEPTII si ptr. a elimina acele exceptii, NU trebuie sa-i innebunesti pe toti ! ca si pe cumnata-ta : daca nu-i bolnava sa i se ia pensia ! da' parca si tu esti PENSIONAT pe caz de BOALA ! de care Boala, bolboaca ,ca abia acum imi dau seama de care Boala suferi tu ! gata, nu-ti mai zic nimic : e bine, mai baltoaca ! tu du-te si da-ti pensia la Cotroceni ,in fondul ala de solidaritate ; renunta la gratuitati si cumparati bilet ; nu te mai duce decit la policlinica cu plata si du-te la farmacie si plateste-ti Integral medicamentele ! e foarte simplu si vei fi cu constiinta impacata ! si, vinde-ti " casuta de vacanta si recreere" facuta din pensia ta micuta de 850 ron si inscrie-te la un azil , platind pe 1 an in avans ....e simplu, atit de simplu !
|
|
vasile_vali 2835 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: Galati |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 17:56
De la: Silver9AM, la data 2011-06-09 17:41:02De la: gabigabi, la data 2011-06-09 17:34:40te-ai prins ! Numai ca a uitat sa zica, nimenea asta, ca in loc de vaca a muls taurul si...a baut zeama ce i s'a parut a fi tot.. lapte! Acus ce sa'i facem, sa ne spurcam in gustu' don'soarei? Sa tragem doar apa dupa zoaia asta infecta [si penibila]! "NIHIL SINE DEO!" Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 7898 mesaje Membru din: 20/05/2009 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 17:57
De la: gabigabi, la data 2011-06-09 16:14:03ba, dialogul vostru a la Stan si Bran, e demential ! STAN E CIOREX,TU ESTI BRAN ??? TARE'TI PLACE SA TE MAI DAI TU ROTUNDA MAI GABI,DAR IN FOND ESTI TUTA RAU !!! UITE UN RASPUNS LAPIDAR DI LA OBIECT : CC. A FOST SESIZATA DE COMUNISTII TAI,PT. VOTURILE VOASTRE ! SA NU CREZI CA'I DOARE O SECUNDA'N KKOR DE VOI ! SPER CA AI INTELES .EU NU "BUTONEZ" UN PC. CI UN TEL. DACA'I INTELES BINE,DACA NU LAS'O ASA...........
Raporteaza abuz de limbaj
că poți numai să reușești, nu ai cum să pierzi. Eșecul este imposibil; este o iluzie. Nimic nu este eșec. Nimic. Totul înaintează in istoria umanității precum se întâmplă și cu procesul ei evolutiv. Totul avansează de-a lungul călătoriei tale.
|
|
Fosta membra 9am.ro 7898 mesaje Membru din: 20/05/2009 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 17:59
De la: vasile_vali, la data 2011-06-09 17:56:43De la: Silver9AM, la data 2011-06-09 17:41:02De la: gabigabi, la data 2011-06-09 17:34:40te-ai prins ! BAI BORATURA,VEZI CA NU TE BAGA NIMENI IN SEAMA,DAR TU CONTINUI,SI CONTINUI....I-A MAI DUTE MA IN LEUSTEANU MEU,SI CULCATE CA ESTI MANGA !!!!!! SA PLESNESTI BINE,CIOREX !
Raporteaza abuz de limbaj
că poți numai să reușești, nu ai cum să pierzi. Eșecul este imposibil; este o iluzie. Nimic nu este eșec. Nimic. Totul înaintează in istoria umanității precum se întâmplă și cu procesul ei evolutiv. Totul avansează de-a lungul călătoriei tale.
|
|
vasile_vali 2835 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: Galati |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 18:00
De la: Balboaca, la data 2011-06-08 22:08:51De la: Silver9AM, la data 2011-06-08 22:03:02Corect, am muncit si meritam o pensie, dar una care sa nu fie o povara pentru cei care ne platesc aceste drepturi. Nu asa este normal? Acum cand toata populatia traieste rau, cand peste tot se fac restructurari iar salariile sunt mult diminuate nu este normal ca si pensionarii sa fie solidari cu restul populatiei?De la: Balboaca, la data 2011-06-08 21:52:11De la: gabigabi, la data 2011-06-08 19:26:52PS. Nu confunda ........cu prefectura. Politistii produc ordine, armata apara tara, medicii produc sanatate, profesorii produc tampiti iara noi pensionarii producem RAHAT. Atunci de ce noi trebuie sa traim mai bine decat restul populatiei?De la: Balboaca, la data 2011-06-08 16:27:22De la: vasile_vali, la data 2011-06-07 16:27:55Bai BORATURA , daca ai argumetne raspunde in sfintii mati la obiect si nu mai intra doar ca sa dovedesti pentru a nu stiu cata oara ca esti un prost asa cum sunt toti cei din gasca ta de asistati sociali.De la: Balboaca, la data 2011-06-06 20:12:48De la: JEFUIT_DE_FESENEI, la data 2010-04-01 01:30:32Toata lumea si presa a vorbit si vorbeste despre flota disparuta si dosarele lui basesc stie cineva cum au disparut aproape 400 de nave dintre care 47 traulere si pescadoare?Mineraliere,petroliere ,vrachiere transcontainare,feriboturi si cateva zeci de mii de vagoane CFR SI LOCOMOTIVE,sute de km sina de cale ferata demontata si carata din gari desfiintate,sina de cale ferata din depozitele strategice au disparut,unde si cine a incasat banii pe ele?Indiferent de implicarea lui ori nu, aceasta afacere nu putea fi facuta fara consimtamantul SRI, Presedentie, Guvern si stau si ma tot gandesc........oare cine era la carma tarii in perioada respectiva? Ce infantil, ce gogoman, se vde tb ca ai frcat ridichea, ba bal-baltoaco: asta a fost "munca" ta, datu' cu ciocu' pe la Secu, turnatoarea ce puti a stahanovism de ne doare mintea! Hai, mai fa un bul-bulbuc, ca iar ti s'a incins "instalatia" si sa nu ti se faca rau, ca nu'ti mai plateste basecsu medicamentele gratuite, handikkapatule! "NIHIL SINE DEO!" |
|
vasile_vali 2835 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: Galati |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 18:03
De la: Silver9AM, la data 2011-06-09 17:59:12De la: vasile_vali, la data 2011-06-09 17:56:43De la: Silver9AM, la data 2011-06-09 17:41:02De la: gabigabi, la data 2011-06-09 17:34:40te-ai prins ! Ba, sub15'eo, s'a intors cumva roata? Aaaa, cand v'am lasat sa'mi frecati vreju' fara sa va raspund, ba handikkpatelor, era bine, jisati, nebunele !? Cum mai faci tu regulile p'aci, rujato, ceva de speriat! Asa i''o regulezi si miresoiului? "NIHIL SINE DEO!" |
|
Fosta membra 9am.ro 7898 mesaje Membru din: 20/05/2009 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 18:05
De la: gabigabi, la data 2011-06-09 17:55:32De la: Balboaca, la data 2011-06-09 17:41:36De la: gabigabi, la data 2011-06-09 16:23:53Am inteles mai mamaie, in aceasta tara cei normali si cu bunsimt sunt nebuni iar cei nesimtiti care au pensii mai mari decat majoritatea celor care muncesc sunt sanatosii.De la: gabigabi, la data 2011-06-09 16:14:03ba, dialogul vostru a la Stan si Bran, e demential ! EU CRED CA CAZ PSIHIATRIC,ESTI TU ! DE CE ? PT. CA DISTORSIONEZI TOTUL,PT. CA VEZI OMULETI VERZI,PT CA...........ETC ! PENSIA MEDIE IN RO ESTE DE 650-900 LEI ! MUREATI DACA VI SE LUA 15% PE 6 LUNI ? ASA PLATITI ACUM,SI PLATIM SI NOI DATORITA VOUA,DE NU E ADEVARAT........MINTI CA O GAZETA GABI SI LA VARSTA TA NU SE PREA FACE........DAR FIECARE CU CARACTERUL LUI,NU ???
că poți numai să reușești, nu ai cum să pierzi. Eșecul este imposibil; este o iluzie. Nimic nu este eșec. Nimic. Totul înaintează in istoria umanității precum se întâmplă și cu procesul ei evolutiv. Totul avansează de-a lungul călătoriei tale.
|
|
gabigabi 12108 mesaje Membru din: 1/10/2008 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 18:23
da, dintro pensie de 600-700 se moare de se taie 15 % ! dar , CUM indraznesti TU sa vorbesti despre asta, TU , favorizatule de soarta ! ?
du-te si refuza sa-ti mai salariul tau nesimtit si accepta....ba nu, CERE sa traiesti cu 900, nu cu 700 ron - 15% ! ce usor e sa dai bice la fundul altuia ! si-ti mai spun o data : CURTEA CONSTITUTIONALA a oprit aberatia cu taiatul pensiei ! De ce nu s-a trecut in PRIMA FAZA la reducerea CHELTUIELILOR Institutiilor Statului si a Agentiilor Guvernamentale ? de ce , cind FMI asta a CERUT intii si-ntii ? abia dupa 1,5an se recunoaste ca a existat aceasta recomandare, dar a fost ignorata ba, mai mult ,si presedentia si guvernul si sri au primit buget mai mare pe 2010 ? va doare-n pix de cetatenii tarii asteia ! voi o duceti bine- CRIZA e a lor ! |
|
mariah_kan 64 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: ALTA LOCALITATE |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 18:41
Silver9AM =AI OCHELARI DE CAL. Ce ti-a oferit PDL-ul de le iei apararea???? Fii pensionar ( nu din cei cu pensii nesimtite) si sa traiesti in tara unde lumea se sinucide de disperare. Am avut doi vecini in varsta, i-a gasit lumea morti de foame in casa. AU AVUT ATATA BUN SIMT, INCAT NU AU MERS LA CERSIT, CI AU PREFERAT SA MOARE DEMNI IN FATA DOMNULUI...
Ar fi cazul sa taci, daca nu cunosti realitatea cruda din tara unde politicienii fura tot, iar gloata abia daca au dupa ce bea un pahar de apa. Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 7898 mesaje Membru din: 20/05/2009 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 19:19
De la: mariah_kan, la data 2011-06-09 18:41:42Silver9AM =AI OCHELARI DE CAL. Ce ti-a oferit PDL-ul de le iei apararea???? Fii pensionar ( nu din cei cu pensii nesimtite) si sa traiesti in tara unde lumea se sinucide de disperare. Am avut doi vecini in varsta, i-a gasit lumea morti de foame in casa. AU AVUT ATATA BUN SIMT, INCAT NU AU MERS LA CERSIT, CI AU PREFERAT SA MOARE DEMNI IN FATA DOMNULUI... NU ITI ESTE RUSINE CHIAR DELOC ? EU AM OCHELARI DE CAL ? INSEAMNA CA TU ESTI MIOAPA RAU DE TOT,SPUI CA AI AVUT 2 VECINI CARE AU MURIT DE FOAME ? UNDE ? SI COMUNITATEA DIN CARE FACEAU PARTE CE A FACUT PT. EI ? SI PRIMARIA PRIN ASISTENTII SOCIALI A FOST SESIZATA DE BINEVOITORI DE'AL DE TINE ? FIECARE V-A PLANGETI CA NU AVETI,CA MURITI DE FOAME,DAR AVETI TOTUSI UN VENIT SIGUR PE CARE GUVERNUL V'IL ASIGURA,AVETI O CASA,AVETI LUCRURI,HAINE........V-A COMPARATI CU CEI DIN LIBIA,DIN AFGANISTAN,DIN ALBANIA ??? SUNTETI INVATATI DOAR SA PRIMITI,NU V-A MAI SATURA NICI ,POLITICIENII FURA ? PAI NU VOI II ALEGETI FUNCTIE DE CAT E GALEATA DE PLINA ? CINE A OMORAT LA PROPRIU INDUSTRIA ? CINE A VANDUT ACTIVELE CELE MAI VALOROASE ? CINE A VANDUT BOGATIILE SUBSOLULUI ? CINE ???????????? VA INTREBATI ? NU ! VOI O DUCETI PROST,DAR TINERETUL,PERSOANELE CU DIZABILITATI,PERSOANELE CARE SUFERA DE BOLI INCURABILE CE SA MAI ZICA ? E USOR SA ARUNCI CU PIATRA CAND NU AI MINTE NICI CAT O GAINA !!! EFECTIV IMI E SCARBA DE MILOGI CA VOI !!!
că poți numai să reușești, nu ai cum să pierzi. Eșecul este imposibil; este o iluzie. Nimic nu este eșec. Nimic. Totul înaintează in istoria umanității precum se întâmplă și cu procesul ei evolutiv. Totul avansează de-a lungul călătoriei tale.
|
|
Fosta membra 9am.ro 7898 mesaje Membru din: 20/05/2009 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 9 Iunie 2011, ora 19:30
De la: gabigabi, la data 2011-06-09 18:23:38da, dintro pensie de 600-700 se moare de se taie 15 % ! dar , CUM indraznesti TU sa vorbesti despre asta, TU , favorizatule de soarta ! ? SI "TELECTUALA' LUI PESTE PRAJIT,CREZI CA CC-REUL V-A FACUT UN BINE ? SI NU MA LUA DE BIBILICA,CA SUNT SATUL DE 'AROGANTE ' DIN PARTEA UNOR'A CA TINE,CC-REUL FARA SA FIE SESIZAT NU SE PRONUNTA,CLAR ? CINE I-A SESIZAT SA PLATEASCA ! V-A LASAT CEI 15% DAR CU CAT PLATESC ROMANII MAI MULT ACUM PRIN MARIREA TVA-ULUI ? NU VA PASA,AVETI O GANDIRE COMUNISTA DE NEIMAGINAT,VOUA SA VA FIE BINE,IN REST..........BARFA,CAN-CAN,SI IAR BARFA.........VOI TRAITI PE PLANETA PAMANT ? ATI AUZIT DE CRIZA FINANCIARA ? ATI AUZIT CA AM FOST CU UN PAS IN INSOLVENTA ? ATI AUZIT ,SAU V'ATI INTERESAT DE CE ? LUAI CA REPER "2008,STITI CATI ROMANI A NENOROCIT ANUL ASTA FATIDIC 2008 ? TOATE IMPRUMUTURILE CU BULETINUL PE SUME EXORBITANTE FACUTE DE POPULATIE,ACUM SUNT TRECUTE LA CAPITOLUL ......INSOLVENTA ! CU BANCILE NU TE JOCI ! LA BANCA NU TE'A TRIMIS NICI BOC,NICI BASESCU NICI PDL-UL PE CARE'I BLAMATI,CI V- A TRIMIS TARICEANU CARE V-A SFATUIA SA CUMPARATI CASE IN STATE !!!!!!!!! ASA CA LASA GARGARA CU MINE CA TOTUL ARE O LIMITA,GANDIRE COMUNISTA INDOCTRINATA CA A TA NU AM MAI INTALNIT LA NIMENI PANA IN PREZENT !
că poți numai să reușești, nu ai cum să pierzi. Eșecul este imposibil; este o iluzie. Nimic nu este eșec. Nimic. Totul înaintează in istoria umanității precum se întâmplă și cu procesul ei evolutiv. Totul avansează de-a lungul călătoriei tale.
|
|
Fosta membra 9am.ro 459 mesaje Membru din: 10/12/2010 |
Postat pe: 10 Iunie 2011, ora 10:57
De la: gabigabi, la data 2011-06-09 17:55:32Nu stiu cum se face dar cunosc numai EXCEPTII si majoritatea sunt tot EXCEPTII si matale esti tot o EXCEPTIE si eu sunt tot o EXCEPTIE! FugiDe la: Balboaca, la data 2011-06-09 17:41:36De la: gabigabi, la data 2011-06-09 16:23:53Am inteles mai mamaie, in aceasta tara cei normali si cu bunsimt sunt nebuni iar cei nesimtiti care au pensii mai mari decat majoritatea celor care muncesc sunt sanatosii.De la: gabigabi, la data 2011-06-09 16:14:03ba, dialogul vostru a la Stan si Bran, e demential ! mai mincinoaso! Cat despre mine afla ca sunt mult mai sanatos decat ai dori tu , asta pentru ca inca muncesc si nu astept pomana statului asa cum faci tu.Cat despre azil nu pot decat sa-ti urez .......drum bun..., pentru ca acolo te vor duce copii tai , mai ales ca suferinta neurologica nu prea se poate trata ambulatoriu!
|
|
Fosta membra 9am.ro 459 mesaje Membru din: 10/12/2010 |
Postat pe: 10 Iunie 2011, ora 11:10
De la: gabigabi, la data 2011-06-09 18:23:38da, dintro pensie de 600-700 se moare de se taie 15 % ! dar , CUM indraznesti TU sa vorbesti despre asta, TU , favorizatule de soarta ! ?Mamaie, trebuie sa-ti desenez pentru a intelege? Pai cu ce pensie ai iesit matale in 1907? De atunci ea a fost indexata cu acea iluzorie ,,crestere economica'' , asa este? Acum nu este normal cand nu mai exista crestere economica iar PIBul se prabuseste sa revii la pensia cu care ai iesit pe drept? Voi astia ,,Tutankamonii'' ati iesit cu pensii de 500-600 lei , iar acum aveti 1200-1300 tocmai datorita acestor indexari .Tatal meu( suntem familie longeviva) de 85 ani a iesit la pensie cu 1500 lei comunisti iar acum are o pensie de 1800 lei noi si nu consider ca este normal. |
|
Fosta membra 9am.ro 459 mesaje Membru din: 10/12/2010 |
Postat pe: 10 Iunie 2011, ora 11:19
De la: Silver9AM, la data 2011-06-09 19:19:58BISSSSSSSS........BISSSSSSSS!!De la: mariah_kan, la data 2011-06-09 18:41:42Silver9AM =AI OCHELARI DE CAL. Ce ti-a oferit PDL-ul de le iei apararea???? Fii pensionar ( nu din cei cu pensii nesimtite) si sa traiesti in tara unde lumea se sinucide de disperare. Am avut doi vecini in varsta, i-a gasit lumea morti de foame in casa. AU AVUT ATATA BUN SIMT, INCAT NU AU MERS LA CERSIT, CI AU PREFERAT SA MOARE DEMNI IN FATA DOMNULUI...
|
|
vasile_vali 2835 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: Galati |
Postat pe: 10 Iunie 2011, ora 14:10
De la: mariah_kan, la data 2011-06-09 18:41:42Silver9AM =AI OCHELARI DE CAL. Ce ti-a oferit PDL-ul de le iei apararea???? Fii pensionar ( nu din cei cu pensii nesimtite) si sa traiesti in tara unde lumea se sinucide de disperare. Am avut doi vecini in varsta, i-a gasit lumea morti de foame in casa. AU AVUT ATATA BUN SIMT, INCAT NU AU MERS LA CERSIT, CI AU PREFERAT SA MOARE DEMNI IN FATA DOMNULUI... Tampitei_securiste nu i s'a taiat salariul cu 25% precum oricarui alt bugetar si d'asta topaie ca apucata p'aci! Nu luati in considerare zoaiele prefacutei asteia, e doar inca o blonda in panoplia buzelor dornice a se infige pro-fun in KKK [koorul kiorului khukhuveeani]! "NIHIL SINE DEO!" Raporteaza abuz de limbaj |
|
vasile_vali 2835 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: Galati |
Postat pe: 10 Iunie 2011, ora 14:14
De la: Balboaca, la data 2011-06-10 11:10:05De la: gabigabi, la data 2011-06-09 18:23:38da, dintro pensie de 600-700 se moare de se taie 15 % ! dar , CUM indraznesti TU sa vorbesti despre asta, TU , favorizatule de soarta ! ?Mamaie, trebuie sa-ti desenez pentru a intelege? Pai cu ce pensie ai iesit matale in 1907? Ba bal-baltoaco, ia'i pensia -prea mare dupa tine- a babalacului si doneaz'o Statului, este legala donatia, vezi cazurile trahehenel si bideanu! Sa vedem mai apoi ce'o sa'ti mai traga mos'tu la koor, senilule de dobitok ce esti tu, ba bal-baltoaca zoioasa! "NIHIL SINE DEO!" |
|
gabigabi 12108 mesaje Membru din: 1/10/2008 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 10 Iunie 2011, ora 14:21
De la: Balboaca, la data 2011-06-10 10:57:46De la: gabigabi, la data 2011-06-09 17:55:32Nu stiu cum se face dar cunosc numai EXCEPTII si majoritatea sunt tot EXCEPTII si matale esti tot o EXCEPTIE si eu sunt tot o EXCEPTIE! FugiDe la: Balboaca, la data 2011-06-09 17:41:36De la: gabigabi, la data 2011-06-09 16:23:53Am inteles mai mamaie, in aceasta tara cei normali si cu bunsimt sunt nebuni iar cei nesimtiti care au pensii mai mari decat majoritatea celor care muncesc sunt sanatosii.De la: gabigabi, la data 2011-06-09 16:14:03ba, dialogul vostru a la Stan si Bran, e demential ! esti un MINCINOS la fel de mare ca si basescu tau si d'aia il si placeti : cine se aseamana ,se aduna ! TU cu minuta ta ai scris ca ai o pensie de 850 ron si ai spus ca esti pensionat pe caz de boala ! ce fel de boala ai tu, mai baltoaca urit mirositoare ?
|
|
|
|

ei da, acum ti-am vorbit urit, ca sa intelegi despre ce-i vorba ! ....
du-te si refuza sa-ti mai salariul tau nesimtit si accepta....ba nu, CERE sa traiesti cu 900, nu cu 700 ron - 15% ! ce usor e sa dai bice la fundul altuia !