back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Motor hibrid

 


 
Pagini: 1 2 3 4 5 >> Sari la pagina:
 
delaroscani

2 mesaje
Membru din: 26/01/2009
Postat pe: 26 Ianuarie 2009, ora 22:56

Imi place Toyota Prius cu motor hibrid


Fosta membra 9am.ro

9751 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 14 Februarie 2009, ora 00:45

De la: delaroscani, la data 2009-01-26 22:56:22Imi place Toyota Prius cu motor hibrid






Fosta membra 9am.ro

303 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 24 Februarie 2009, ora 19:21

mie imi place honda civic hibrid are o infatisare mai de masina decat toyota


zgirboc_18

72 mesaje
Membru din: 12/12/2008
Postat pe: 8 Aprilie 2009, ora 19:26

De la: delaroscani, la data 2009-01-26 22:56:22Imi place Toyota Prius cu motor hibrid


priusul consuma mai mult decat alte masini normale asa ca va recomand sa va calmati


nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 3 Septembrie 2009, ora 07:24

Vorbiti de masina aia din aventuri in epoca de piatra. Hibrid motor-picioare?


Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
msganea

7 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 30 Decembrie 2009, ora 21:41

Mie nu

Raporteaza abuz de limbaj
cum sunteti, asa primiti...
eastside

179 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Iasi

Postat pe: 30 Decembrie 2009, ora 23:16

De la: delaroscani, la data 2009-01-26 22:56:22Imi place Toyota Prius cu motor hibrid


Vrei sa spui ca-ti place masina cu propulsie hibrida.
Sau poate ai cu ce sa ne uimesti....

Raporteaza abuz de limbaj
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 1 Ianuarie 2010, ora 05:27


Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Myself

59 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Zalau

Postat pe: 3 Ianuarie 2010, ora 19:05

Cand am intrat aici am crezut ca mai invat si eu cate ceva. De la cine? Am intrat ca nu e chiar partea mea forte, citind si ascultand poti invata. Conditia e sa vrei! Sorry! Eu am vrut. Mai revin!

Raporteaza abuz de limbaj
Myself
Fosta membra 9am.ro

3581 mesaje
Membru din: 30/11/2009
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 3 Ianuarie 2010, ora 19:14

De la: Myself, la data 2010-01-03 19:05:46Cand am intrat aici am crezut ca mai invat si eu cate ceva. De la cine? Am intrat ca nu e chiar partea mea forte, citind si ascultand poti invata. Conditia e sa vrei! Sorry! Eu am vrut. Mai revin!


Incearca la autospot.ro

Raporteaza abuz de limbaj
Nu trageti in pianist!
Sandel

271 mesaje
Membru din: 14/03/2009
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 9 Ianuarie 2010, ora 15:00

Fara la misto, prin motoarele hibride se incearca diminuarea poluarii, consum mai mic etc, insa daca tot vor asta, nu ar fi mai bine sa nu mai fabrice nicio masina si sa mearga lumea cu tramvai , troleibuz, tren si altele? Daca se diminueaza poluarea de la carburant cu siguranta se polueaza in alt mod.

Raporteaza abuz de limbaj
Regret ca traiesc in Romania
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 13 Ianuarie 2010, ora 15:12

Motoarele hibride inca nu s-au impus din cauza lacomiei si conservatorismului celor din petrol si fabricantii de auto. Dar criza le va pune la punct lacomia. Autoturismele de 8 m patrati isi traiesc ultimii ani. Urmeaza autoturisme pe sfert ca suprafata ocupata in trafic si consum mai mic.
Nu stiu de ce nu se fac auto cu panouri solare. Cind e soare se incarca bateriile. Si bineinteles 2 motoare, electric si cu ardere interna.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 13 Ianuarie 2010, ora 15:14

De la: Myself, la data 2010-01-03 19:05:46Cand am intrat aici am crezut ca mai invat si eu cate ceva. De la cine? Am intrat ca nu e chiar partea mea forte, citind si ascultand poti invata. Conditia e sa vrei! Sorry! Eu am vrut. Mai revin!
Ar tebui sa ne spui si tu parerea, nu sa critici si sa pleci. Sau vrei tu sa iei informatii si sa nu dai nimic. Ce parere ai de motoarele hibride?

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
cristianvitu

732 mesaje
Membru din: 6/05/2009
Oras: Ploiesti

Postat pe: 11 Februarie 2010, ora 15:54

mie-mi place hibridul "stang-drept"...consuma orice, uneori rabda, dar merge!...cand e vorba de conditii grele de teren sau clima...nici nu mai vorbesc: pui 4x4(labe) si iesi din orice situatie
..dar ce ziceti de "motorul cu apa"?!..ha? energielibera.net/Motorul-cu-apa/experimentele-lui-flavian.html


de omnia dubitandum
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 12 Februarie 2010, ora 14:48

De la: cristianvitu, la data 2010-02-11 15:54:54mie-mi place hibridul "stang-drept"...consuma orice, uneori rabda, dar merge!...cand e vorba de conditii grele de teren sau clima...nici nu mai vorbesc: pui 4x4(labe) si iesi din orice situatie
..dar ce ziceti de "motorul cu apa"?!..ha? energielibera.net/Motorul-cu-apa/experimentele-lui-flavian.html
Parerea meaa. Daca e ceva real, demult se realiza. Mai are ceva, un catalizator scump, care se consuma. Dar e la secret.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Myself

59 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Zalau

Postat pe: 12 Februarie 2010, ora 18:08

De la: nastasemihail, la data 2010-01-13 15:14:13
De la: Myself, la data 2010-01-03 19:05:46Cand am intrat aici am crezut ca mai invat si eu cate ceva. De la cine? Am intrat ca nu e chiar partea mea forte, citind si ascultand poti invata. Conditia e sa vrei! Sorry! Eu am vrut. Mai revin!
Ar tebui sa ne spui si tu parerea, nu sa critici si sa pleci. Sau vrei tu sa iei informatii si sa nu dai nimic. Ce parere ai de motoarele hibride?

Raporteaza abuz de limbaj
Myself
Myself

59 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Zalau

Postat pe: 12 Februarie 2010, ora 18:19

Pt. nastasemihail:Dupa cum ziceam "Am intrat ca nu e chiar partea mea forte, citind si ascultand poti invata." Sa fiu sincer cea ce multi nu recunosc, pe langa ecologic, ma intereseaza mult economia (mai pe inteles:pretul, costurile). De aia ma interesez si de energia solara in toate formele, etc. Am intarziat cu masina aia cu apa, a postat altcineva. Chiar daca e veche de vreo 20-30 de ani inventia, tot nu am vazut inca circuland nici una, desi functioneaza, dar inventatorul a fost ucis...probabil de arabi. Salut cu respect, mai vrb.

Raporteaza abuz de limbaj
Myself
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 12 Februarie 2010, ora 19:42

IN viitor, motoarele electrice ar putea deveni la fel de importante pentru GM pe cat sunt in prezent motoarele clasice”, a declarat Stephens. „Prin proiectarea si producerea interna a motoarelor electrice, putem utiliza mai eficient energia bateriilor pe masura ce acestea evolueaza, existand chiar potentialul de a reduce costul si greutatea, doua provocari importante cu care se confrunta bateriile actuale.”
GM dezvolta aceasta capacitate interna de ani de zile, extinzand capacitatile de cercetare si dezvoltare, proiectare si validare a motoarelor electrice in cadrul unitatilor din Michigan, Indiana si California. De asemenea, GM a dezvoltat capacitati de ultima ora de proiectare si calculare pe baza de procese matematice pentru a fi utilizate la fabricarea motoarelor electrice. Motoarele electrice vor fi fabricate in SUA, in cadrul unei unitati GM.

In luna august a anului trecut, GM a fost desemnata de catre Departamentul pentru energie al SUA sa primeasca o subventie de 105 milioane de dolari pentru constructia in SUA a unor unitati de productie pentru motoare electrice si componentele aferente de propulsie electrica. „Noua atitudine a grupului GM pune accent pe viteza si dorim sa satisfacem rapid dorinta guvernului de a consolida nivelul de cunostinte tehnice existente la nivel national in domeniul tehnologiilor destinate autovehiculelor electrice, precum bateriile si motoarele electrice”, a declarat Stephens.

Ca si motoarele actuale cu ardere interna, motoarele electrice destinate autovehiculelor necesita atingerea unui nivel exceptional de redus de zgomot, vibratii si duritate (NVH), fiabilitate si accesibilitate ridicate, ce pot fi atinse doar prin intelegerea intregului lant de valori. Pe langa sporirea capacitatilor interne, GM va continua sa achizitioneze si sa participe la proiectarea motoarelor electrice impreuna cu furnizorii sai.

„Este o strategie pe care o utilizam in prezent in cazul bateriilor”, a declarat Stephens. „Incheiem parteneriate cu diversi furnizori pentru a dezvolta inovatii mai repede decat a fost posibil pana in prezent. Obiectivul nostru este simplu: sa transformam GM intr-un lider pe piata motoarelor electrice pentru autovehicule. Stim ca spiritul de conducere este extrem de important, atat pentru succesul nostru pe termen lung, cat si pentru a ne ajuta tara sa depaseasca dependenta de combustibili fosili”.

Sursa: GM
MOTOARE ELECTRICE

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 14 Februarie 2010, ora 20:37

Motoarele electrice ptr distante mici si medii au mare viitor. Ptr distante lungi e nevoie de energie concentrata. Fosili.
Insa, cu pile atomice se va rezolva radical si ptr totdeauna problema. Dar nu s-au hotarit sa lase la liber asa ceva. Trebuie sa ne mai coacem.
Gazele naturale sau hidrogenul ptr alimentarea motoarelor cu ardere sint f periculoase. E putin zis bombe, mai ales hidrogenul. Sa nu uitam ca nu se folosesc la avioane, deci drumul e cam inchis.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 14 Februarie 2010, ora 20:39

De la: Myself, la data 2010-02-12 18:19:43 Pt. nastasemihail:Dupa cum ziceam "Am intrat ca nu e chiar partea mea forte, citind si ascultand poti invata." Sa fiu sincer cea ce multi nu recunosc, pe langa ecologic, ma intereseaza mult economia (mai pe inteles:pretul, costurile). De aia ma interesez si de energia solara in toate formele, etc. Am intarziat cu masina aia cu apa, a postat altcineva. Chiar daca e veche de vreo 20-30 de ani inventia, tot nu am vazut inca circuland nici una, desi functioneaza, dar inventatorul a fost ucis...probabil de arabi. Salut cu respect, mai vrb.
Nici a mea nu prea e, dar sint sau am fost un mic specialist in motoare electrice. Si am idee ce potential urias au motoarele electrice. Exista motoare el fara miez metalic, ultrausoare, la aceeasi putere. Dar putini le cunosc. E inventie romineasca.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Myself

59 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Zalau

Postat pe: 15 Februarie 2010, ora 16:08

pt. astasemihail: Daca te referi la maºinã sincronã cu magneþi permanenþi fãrã pierderi în fier, am mai citit si eu ceva undeva. Mie-mi place ca idee, altii o folosesc deja cu succes:(

Raporteaza abuz de limbaj
Myself
Myself

59 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Zalau

Postat pe: 15 Februarie 2010, ora 16:24

Am observat, cand vine vorba de motor hibrid, multi oameni se gandesc la alternativa electrica ( la careva din multitudinea de variante) Hibrid inseamna multe alte lucruri. O solutie acceptabila poate veni si din alta parte...hibrid sau nu:) Sunt multe incercari si experiente care parca au redevenit la moda. O solutie mai buna se va gasi sigur. Tehnica avanseaza pas cu pas si nu foarte lent. Pune-ti si tu imaginatia la lucru...la noi nici daca stai in cap ca pioneza, tot nu razbesti:). Putini sunt norocosii adevarat valorosi care sunt recunoscuti macar in strainatate.

Raporteaza abuz de limbaj
Myself
Myself

59 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Zalau

Postat pe: 15 Februarie 2010, ora 16:25

De la: Myself, la data 2010-02-15 16:08:18pt. astasemihail: Daca te referi la maºinã sincronã cu magneþi permanenþi fãrã pierderi în fier, am mai citit si eu ceva undeva. Mie-mi place ca idee, altii o folosesc deja cu succes:(

Raporteaza abuz de limbaj
Myself
Myself

59 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Zalau

Postat pe: 15 Februarie 2010, ora 16:26

Aici trebuie sa-mi cer scuze. Trebuia sa scriu nastasemihail. Scuze! Ms.

Raporteaza abuz de limbaj
Myself
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 15 Februarie 2010, ora 19:55

Deocamdata magnatii petrolului nu se lasa asa usor!! Profitul de miliarde de dolari este imens! Mai dureaza ceva ani, dar chiar si ei nu or sa se mai impotriveasca revolutiei tehnologice ce va urma, adaptindu-se din mers , mergind tot pe profit , fiindca vor stii cind sa investeasca in noua tehnologie! DAR MAI DUREAZA! NU STIU DACA O SA APUCAM NOI MOMENTUL ALA1

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 15 Februarie 2010, ora 20:00

MOMENTUL cind ei vor trece la energii alternative.

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 15 Februarie 2010, ora 20:06

De la: Myself, la data 2010-02-15 16:08:18pt. astasemihail: Daca te referi la maºinã sincronã cu magneþi permanenþi fãrã pierderi în fier, am mai citit si eu ceva undeva. Mie-mi place ca idee, altii o folosesc deja cu succes:(
Te referi cumva la motorul asincron cu rotor din magneti permanenti, sau cu stator m. p.? detaliaza! Eu stiam ca m.e.t. asincrone [colivii
de veverita] sunt doar bobinate! numai generatoarele sau dinamurile au magneti permanenti pe stator sau rotor! adica motoarele sincrone! cu excitatie sau fara !

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 16 Februarie 2010, ora 18:03

Ma refer la motoare fara nic un fel de otel la interior. Sint si de citeva zeci de kw.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 16 Februarie 2010, ora 18:05

Motor hibrid se subintelege si electric, fiindca sint bine puse la puct. Si au multe avantaje. Alte tipuri de motoare nu s-au impus, deocamdata.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 17 Februarie 2010, ora 11:49

De la: nastasemihail, la data 2010-02-16 18:05:12Motor hibrid se subintelege si electric, fiindca sint bine puse la puct. Si au multe avantaje. Alte tipuri de motoare nu s-au impus, deocamdata.
DECI:Un vehicul electric hibrid (HEV) combinã un motor convenþional cu combustie interna (ICE) de propulsie sistem cu un sistem de propulsie electric. The presence of the electric powertrain is intended to achieve either better fuel economy than a conventional vehicle , or better performance. Prezenþa sistemului de propulsie electric este destinat pentru a atinge fie economia de mai bine de combustibil decât un vehicul conventional, sau de o performanþã mai bunã. A variety of types of HEV exist, and the degree to which they function as EVs varies as well. O varietate de tipuri de HEV existã, precum ºi gradul în care sã funcþioneze ca SEV variazã, de asemenea. The most common form of HEV is the hybrid electric car, although hybrid electric trucks (pickups and tractors) also exist. Cea mai comuna forma de HEV este masina hibrid electric, cu toate cã camioane hibride electrice (Transport ºi tractoare), de asemenea, existã.

Modern HEVs make use of efficiency-improving technologies such as regenerative braking , which converts the vehicle's kinetic energy into battery-replenishing electric energy, rather than wasting it as heat energy as conventional brakes do. Modern HEV facã uz de îmbunãtãþire a eficienþei-tehnologii, cum ar fi franare regenerativa, care converteºte energia cineticã a vehiculului în baterie-completarea de energie electrica, mai degrabã decât ca pe risipã de energie termicã fi frânele convenþionale a face. Some varieties of HEVs use their internal combustion engine to generate electricity by spinning an electrical generator (this combination is known as a motor-generator ), to either recharge their batteries or to directly power the electric drive motors. Unele soiuri de HEV utiliza un motor cu combustie internã a acestora pentru a genera energie electricã de cãtre filare un generator electric (aceastã asociere este cunoscut ca un motor-generator), fie sã reîncãrcaþi bateriile lor sau la putere direct motoare electrice unitate. Many HEVs reduce idle emissions by shutting down the ICE at idle and restarting it when needed; this is known as a start-stop system . HEV Multe reducere a emisiilor de mers în gol prin închiderea ICE, la ralanti ºi restarting-o atunci când este necesar; acest lucru este cunoscut ca un sistem start-stop. A hybrid-electric produces less emissions from its ICE than a comparably-sized gasoline car, as an HEV's gasoline engine is usually smaller than a pure fossil-fuel vehicle , and if not used to directly drive the car, can be geared to run at maximum efficiency, further improving fuel economy. Un hibrid-electrice produce mai puþine emisii de la ICE sale decât un comparabil de dimensiuni masina pe benzina, ca un motor pe benzinã HEV este, de obicei mai mici decât un fosili pur-vehicul de combustibil, iar dacã nu este utilizat în mod direct de a conduce masina, poate sã fie orientatã spre a alerga la eficienþã maximã, îmbunãtãþirea în continuare economia de combustibil.

Ferdinand Porsche in 1900 developed the first hybrid (gasoline-electric) automobile in the world. Ferdinand Porsche în 1900 a dezvoltat primul hibrid (benzina-electrice), de automobile din lume. The hybrid-electric vehicle did not become widely available until the release of the Toyota Prius in Japan in 1997, followed by the Honda Insight in 1999. Hibrid-vehicul electric nu a devenit disponibile pe scarã largã pânã la lansarea modelului Toyota Prius în Japonia în 1997, urmat de Honda Insight, în 1999. While initially perceived as unnecessary due to the low cost of gasoline, worldwide increases in the price of petroleum caused many automakers to release hybrids in the late 2000s; they are now perceived as a core segment of the automotive market of the future. [ 3 ] [ 4 ] Worldwide sales of hybrid vehicles produced by Toyota reached 1.0 million vehicles by May 31, 2007, and the 2.0 million mark was reached by August 31, 2009, with hybrids sold in 50 countries. [ 1 ] [ 2 ] Worldwide sales are led by the Prius, with cumulative sales of 1.43 million by August 2009. [ 1 ] The second-generation Honda Insight was the top-selling vehicle in Japan in April 2009, marking the first occasion that an HEV has received the distinction. [ 5 ] American automakers have made development of hybrid cars a top priority. [ 6 ] Deºi iniþial percepute ca inutile din cauza costuri reduse de benzinã, creºte la nivel mondial în preþul de petrol cauzate auto de multe pentru a elibera hibrizi în anii 2000 cu întârziere; acum sunt percepute ca un segment de bazã a pieþei auto din viitor. [3] [4] de vânzãri la nivel mondial a vehiculelor hibride produse de Toyota a ajuns la 1.0 milioane de vehicule de 31 mai 2007, ºi marca de 2,0 milioane a fost atins de 31 august 2009, cu hibrizi vândute în 50 de þãri. [1] [2] de vânzãri din întreaga lume sunt condus de Prius, cu vanzari cumulate de 1.43 milioane de august 2009. [1] a doua generaþie Honda Insight a fost mai bine vândut vehicul în Japonia în aprilie 2009, marcând prima datã cã o HEV a primit distincþia. [5 ] auto americani au fãcut dezvoltarea de automobile hibride o prioritate de top. [6]


Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Pagini: 1 2 3 4 5 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Motor hibrid
Mergi la: