back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Motor hibrid

 


 
Pagini: << 1 2 3 4 5 >> Sari la pagina:
 
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 17 Februarie 2010, ora 12:15

De la: nastasemihail, la data 2010-02-16 18:05:12Motor hibrid se subintelege si electric, fiindca sint bine puse la puct. Si au multe avantaje. Alte tipuri de motoare nu s-au impus, deocamdata.
Chiar sunt curios sa stiu mai multe despre motoarele hibride fara miez metalic, pt. ca deocamdata nu am gasit nici un material despre ele.


Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 18 Februarie 2010, ora 03:40

De la: IPU, la data 2010-02-17 12:15:01
De la: nastasemihail, la data 2010-02-16 18:05:12Motor hibrid se subintelege si electric, fiindca sint bine puse la puct. Si au multe avantaje. Alte tipuri de motoare nu s-au impus, deocamdata.
Chiar sunt curios sa stiu mai multe despre motoarele hibride fara miez metalic, pt. ca deocamdata nu am gasit nici un material despre ele.
Nu prea mai stiu nici eu. Este o inventie, cu fabricatie de serie.
Suportul e un material f rezistent mecanic. Dar cheia este calculul infasurarii, care se face ca in teoria cimpurilor electromagnetice. Se porneste in calcul de la 0. Celelalte motoare au fost calculate de la 0, mai demult si a iesit ceva mai simplu, ptr cele moderne. La cele normale calculul s-a facut la sf sec 19 inceput 20.
Nu cunosc, ca nu am studiat.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
cristianvitu

732 mesaje
Membru din: 6/05/2009
Oras: Ploiesti

Postat pe: 18 Februarie 2010, ora 17:04


Raporteaza abuz de limbaj
de omnia dubitandum
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 18 Februarie 2010, ora 17:35

De la: cristianvitu, la data 2010-02-18 17:04:38www.promotor.ro/hobby-concepte-auto/articol-opel-flextreme-gt-e-... ,DAS AUTO.

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 11 Martie 2010, ora 19:28

Cine stie cit de seriosi sunt astia? Chiar este adevarat pretul? Generatorul de HHO prezentat este chiar unul adevarat sau e teapa? Nu sint genul care sa se arunce cu capul inainte dar daca stiti ceva hai sa le dam cu flit{MA AMAGESC SINGUR?}, ADMINISTRATORILOR BENZINEI SI MOTORINEI!Nu este adevarat ca ar fi prea frumos asa ceva?Sa-ti functioneze masina numai pe hidrogen sau in amestec?Ar muri de ciuda aia care cheltuiesc o gramada de valuta sa ne prosteasca cu titeiul lor.

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Myself

59 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Zalau

Postat pe: 12 Martie 2010, ora 16:50

Ha, Ha, Ha! Cred ca n-am avea nici apa de baut! Ar scadea si nivelul oceanelor in crestere din cauza incalzirii globale, nu s-ar mai polua aerul, s-ar reduce si incalzirea globala. Iata cercul vicios care ar salva planeta. Din pacate cei care s-au gandit mai demult la solutia aceasta nu au reusit sa-l puna in practica, mai ales din cauze financiare. BANUL si calculele ne omoara.

Raporteaza abuz de limbaj
Myself
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 15 Martie 2010, ora 14:11

De la: Myself, la data 2010-03-12 16:50:06Ha, Ha, Ha! Cred ca n-am avea nici apa de baut! Ar scadea si nivelul oceanelor in crestere din cauza incalzirii globale, nu s-ar mai polua aerul, s-ar reduce si incalzirea globala. Iata cercul vicios care ar salva planeta. Din pacate cei care s-au gandit mai demult la solutia aceasta nu au reusit sa-l puna in practica, mai ales din cauze financiare. BANUL si calculele ne omoara.
Pai ma Myself stiam ca incalzirea globala duce la topirea ghetarilor de la poli , si nivelul oceanelor va creste.Iar mai nou ea produce o noua glaciatiune prin impregnarea atmosferei cu co2. Generatorul hho chiar este pe piata dar petrolistii cheltuiesc cit pot de mult sa contrazica inventia asta pt. ca i-ar falimenta! Sau poate ca eu sunt cu informatia in urma!

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 15 Martie 2010, ora 14:13

Nastase uni' estitata zii si tu ceva de generatorul asta 1 stii ce-i cu el! sau e ceva la mistho?

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
kamikaze

19 mesaje
Membru din: 15/03/2010
Postat pe: 15 Martie 2010, ora 19:20

sunt in dezvoltare prin tari MUUUULT!!!!! mai dezvoltate....cred ca Norvegia ...nu mai jtiu sigur .....masini pe baza de hidrogen .....dupa parerea mea hidrogenul e cel mai bun combustibil dak jtim cum sal transformam in combustibil....desi e destull de greu se poate ....si exista din abundenta....e nepoluant....e PERFECT!!!!! ar fi o solutie f buna pt tara noasta poluata iin exces dar in care se dorejte a fi mai putin poluata .....neom muta pe alta planeta cand se va intampla asta...)(si vacie vor zbura

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

4462 mesaje
Membru din: 27/02/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 15 Martie 2010, ora 19:25

De la: kamikaze, la data 2010-03-15 19:20:33sunt in dezvoltare prin tari MUUUULT!!!!! mai dezvoltate....cred ca Norvegia ...nu mai jtiu sigur .....masini pe baza de hidrogen .....dupa parerea mea hidrogenul e cel mai bun combustibil dak jtim cum sal transformam in combustibil....desi e destull de greu se poate ....si exista din abundenta....e nepoluant....e PERFECT!!!!! ar fi o solutie f buna pt tara noasta poluata iin exces dar in care se dorejte a fi mai putin poluata .....neom muta pe alta planeta cand se va intampla asta...)(si vacie vor zbura


tu Jtii mai bine, daca ai inceput deja sa iei lectii de zbor...

Raporteaza abuz de limbaj
kamikaze

19 mesaje
Membru din: 15/03/2010
Postat pe: 15 Martie 2010, ora 19:29

mdaaaa......

Raporteaza abuz de limbaj
Myself

59 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Zalau

Postat pe: 16 Martie 2010, ora 18:18

Cu tot respectul "ma IPU". Eu am zis ca daca s-ar consuma apa drept combustibil poate n-am avea nici apa de baut si "Ar scadea si nivelul oceanelor in crestere din cauza incalzirii globale, nu s-ar mai polua aerul, s-ar reduce si incalzirea globala." (si poate am reveni la normal, sau spre normal) Inainte de a da replici aiurea, citeste! daca poti, digera putin continutul!

Raporteaza abuz de limbaj
Myself
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 16 Martie 2010, ora 18:23

De la: IPU, la data 2010-03-15 14:13:50Nastase uni' estitata zii si tu ceva de generatorul asta 1 stii ce-i cu el! sau e ceva la mistho?
Nu e la misto, dar inventatorul a plecat din tara din anii 80. E inventie tapana. Tot secretul e in infasurari. Nu stiu mare lucru. daca te intereseaza iti spun pe email, unde a lucrat.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 17 Martie 2010, ora 08:06

De la: nastasemihail, la data 2010-03-16 18:23:22
De la: IPU, la data 2010-03-15 14:13:50Nastase uni' estitata zii si tu ceva de generatorul asta 1 stii ce-i cu el! sau e ceva la mistho?
Nu e la misto, dar inventatorul a plecat din tara din anii 80. E inventie tapana. Tot secretul e in infasurari. Nu stiu mare lucru. daca te intereseaza iti spun pe email, unde a lucrat.
MA INTRERESEAZA,SI VREAU sa stiu mai multe despre EL!

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 17 Martie 2010, ora 08:13

,,SCUZA-MA,, D-LE PASARE! ca nu am sesizat NUANTA! DAR CREDE-MA CA NU A FOST CU RAUTATE! Asa am inteles EU! ,,Daca,, AM GRESIT, scuze!

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 18 Martie 2010, ora 20:17

De la: nastasemihail, la data 2010-03-16 18:23:22
De la: IPU, la data 2010-03-15 14:13:50Nastase uni' estitata zii si tu ceva de generatorul asta 1 stii ce-i cu el! sau e ceva la mistho?
Nu e la misto, dar inventatorul a plecat din tara din anii 80. E inventie tapana. Tot secretul e in infasurari. Nu stiu mare lucru. daca te intereseaza iti spun pe email, unde a lucrat.
Infasurari la gen.-ul de hidrogen? Dar daca tu te referi la un gen. de curent electric continuua ca tot sunt interesat!

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Fosta membra 9am.ro

9751 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 19 Martie 2010, ora 13:48

De la: Myself, la data 2010-01-03 19:05:46Cand am intrat aici am crezut ca mai invat si eu cate ceva. De la cine? Am intrat ca nu e chiar partea mea forte, citind si ascultand poti invata. Conditia e sa vrei! Sorry! Eu am vrut. Mai revin!



.......adicã?....

... crezi, cã ai sã poþi învãþa ceva atât timp cât toatã lumea posteazã com-uri la plesnealã?....
...mi-ar plãcea pirus, dar acest aspect nu prea conteazã-n momentul în care aspiri cãtre o producþie de serie mare, de altfel electromobilul nu-i decât un moft, un moft ce în curând are sã treacã-n zona crepuscularã a aºaziselor încercãri ºi-a paleativelor de hibridizare-n domeniu.
...numai dacã ai sta sã faci un calcul în ceea ce priveºte costurile realizãrii unor pile electrice performante ºi cam la ce costuri se ridicã necesarul de pãmânturi rare, din care se extrag elementele necesare , realizãrii unor pile performante, n-aþi mai discuta cu-aºa efervescenþã "creatoare"despre hibridizarea auto pe segmentul electrificãrii.
...totuºi, existã soluþii, existã combustibili ce se pot obþine într-un mod neconvenþional, (hidrogenul)...obþinut într-un anumit mod ºi folosit exact aºa cum se foloseºte produsele petroliere în exploatarea auto, aºa cã; nu disperaþi, soluþiile viitorului existã.

Raporteaza abuz de limbaj
alehin

2584 mesaje
Membru din: 25/03/2009
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 19 Martie 2010, ora 23:30

Vaaai !! n-am inteles nimic!! poti sa fii mai ,, esplicit,???

Raporteaza abuz de limbaj
alehin

2584 mesaje
Membru din: 25/03/2009
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 19 Martie 2010, ora 23:31

Cred ca -i un fel de ,, meandrele concretului,,!!

Raporteaza abuz de limbaj
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 21 Martie 2010, ora 06:28

De la: alehin, la data 2010-03-19 23:30:28 Vaaai !! n-am inteles nimic!! poti sa fii mai ,, esplicit,???
Nu te baga unde nu cunosti. Ca se ard moatele

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 21 Martie 2010, ora 06:41

Nu ai dreptate Mytcor. Motorul cu ardere interna la fel ca orice mecanism pe principii mecanice isi trage cam ultimele clipe. Consum mare si rentabilitate mica. La cel electric randamentul ajunge si la 90%. Sursa de energie cred ca am spus-o. NICIDECUM PILE AUTONOME LA ACEST NIVEL TEHNIC. Cu incarcare de acumulatori, intermediar. Si in viitor panouri solare sau pile atomice. Sau un sistem care deja este la locomotive. Dar nu e rentabil. Viitorul motoarelor electrice e asigurat de simplitatea lor. Sursele de energie sint inca o problema. Dar sint deja solutii. care nu se aplica din cauza acestei curse nebune a motoarelor cu ardere interna.
Se inlocuieste tot acel mecanism al motoarelor cu ardere interna, cu un motor extrem de simplu, electric. Iar manevrabilitatea celor electrice, intrece orice asteptari. Depinde de tipul de motor. In plus, cu ele se poate face automatizare TOTALA. Adica soferul poate dormi efectiv in timp ce masina merge. Motorul electric se preteaza 100% la asta.
Motorul hibrid e doar o trecere spre visul oricarui sofer. Sa doarma la volan.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

4462 mesaje
Membru din: 27/02/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 21 Martie 2010, ora 06:46

De la: alehin, la data 2010-03-19 23:31:13Cred ca -i un fel de ,, meandrele concretului,,!!



karpoave, si la astea te pricepi?

Raporteaza abuz de limbaj
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 21 Martie 2010, ora 07:10

De la: bad, la data 2010-03-21 06:46:09
De la: alehin, la data 2010-03-19 23:31:13Cred ca -i un fel de ,, meandrele concretului,,!!



karpoave, si la astea te pricepi?
Ma te bat, treci la cubulete, ca aici e ceva serios.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 21 Martie 2010, ora 07:11

De la: nastasemihail, la data 2010-03-21 06:41:34Nu ai dreptate Mytcor. Motorul cu ardere interna la fel ca orice mecanism pe principii mecanice isi trage cam ultimele clipe. Consum mare si rentabilitate mica. La cel electric randamentul ajunge si la 90%. Sursa de energie cred ca am spus-o. NICIDECUM PILE AUTONOME LA ACEST NIVEL TEHNIC. Cu incarcare de acumulatori, intermediar. Si in viitor panouri solare sau pile atomice. Sau un sistem care deja este la locomotive. Dar nu e rentabil. Viitorul motoarelor electrice e asigurat de simplitatea lor. Sursele de energie sint inca o problema. Dar sint deja solutii. care nu se aplica din cauza acestei curse nebune a motoarelor cu ardere interna.
Se inlocuieste tot acel mecanism al motoarelor cu ardere interna, cu un motor extrem de simplu, electric. Iar manevrabilitatea celor electrice, intrece orice asteptari. Depinde de tipul de motor. In plus, cu ele se poate face automatizare TOTALA. Adica soferul poate dormi efectiv in timp ce masina merge. Motorul electric se preteaza 100% la asta.
Motorul hibrid e doar o trecere spre visul oricarui sofer. Sa doarma la volan.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

4462 mesaje
Membru din: 27/02/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 21 Martie 2010, ora 07:57

De la: nastasemihail, la data 2010-03-21 07:11:05
De la: nastasemihail, la data 2010-03-21 06:41:34Nu ai dreptate Mytcor. Motorul cu ardere interna la fel ca orice mecanism pe principii mecanice isi trage cam ultimele clipe. Consum mare si rentabilitate mica. La cel electric randamentul ajunge si la 90%. Sursa de energie cred ca am spus-o. NICIDECUM PILE AUTONOME LA ACEST NIVEL TEHNIC. Cu incarcare de acumulatori, intermediar. Si in viitor panouri solare sau pile atomice. Sau un sistem care deja este la locomotive. Dar nu e rentabil. Viitorul motoarelor electrice e asigurat de simplitatea lor. Sursele de energie sint inca o problema. Dar sint deja solutii. care nu se aplica din cauza acestei curse nebune a motoarelor cu ardere interna.
Se inlocuieste tot acel mecanism al motoarelor cu ardere interna, cu un motor extrem de simplu, electric. Iar manevrabilitatea celor electrice, intrece orice asteptari. Depinde de tipul de motor. In plus, cu ele se poate face automatizare TOTALA. Adica soferul poate dormi efectiv in timp ce masina merge. Motorul electric se preteaza 100% la asta.
Motorul hibrid e doar o trecere spre visul oricarui sofer. Sa doarma la volan.



mishuuuuuuu, actualizeaza-te, bre!

Raporteaza abuz de limbaj
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 21 Martie 2010, ora 07:59

De la: bad, la data 2010-03-21 07:57:06
De la: nastasemihail, la data 2010-03-21 07:11:05
De la: nastasemihail, la data 2010-03-21 06:41:34Nu ai dreptate Mytcor. Motorul cu ardere interna la fel ca orice mecanism pe principii mecanice isi trage cam ultimele clipe. Consum mare si rentabilitate mica. La cel electric randamentul ajunge si la 90%. Sursa de energie cred ca am spus-o. NICIDECUM PILE AUTONOME LA ACEST NIVEL TEHNIC. Cu incarcare de acumulatori, intermediar. Si in viitor panouri solare sau pile atomice. Sau un sistem care deja este la locomotive. Dar nu e rentabil. Viitorul motoarelor electrice e asigurat de simplitatea lor. Sursele de energie sint inca o problema. Dar sint deja solutii. care nu se aplica din cauza acestei curse nebune a motoarelor cu ardere interna.
Se inlocuieste tot acel mecanism al motoarelor cu ardere interna, cu un motor extrem de simplu, electric. Iar manevrabilitatea celor electrice, intrece orice asteptari. Depinde de tipul de motor. In plus, cu ele se poate face automatizare TOTALA. Adica soferul poate dormi efectiv in timp ce masina merge. Motorul electric se preteaza 100% la asta.
Motorul hibrid e doar o trecere spre visul oricarui sofer. Sa doarma la volan.



mishuuuuuuu, actualizeaza-te, bre!
Hai, hai ca nu te pricepi. Alehin te contrazice.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

9751 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 21 Martie 2010, ora 14:24

De la: nastasemihail, la data 2010-03-21 06:41:34Nu ai dreptate Mytcor. Motorul cu ardere interna la fel ca orice mecanism pe principii mecanice isi trage cam ultimele clipe. Consum mare si rentabilitate mica. La cel electric randamentul ajunge si la 90%. Sursa de energie cred ca am spus-o. NICIDECUM PILE AUTONOME LA ACEST NIVEL TEHNIC. Cu incarcare de acumulatori, intermediar. Si in viitor panouri solare sau pile atomice. Sau un sistem care deja este la locomotive. Dar nu e rentabil. Viitorul motoarelor electrice e asigurat de simplitatea lor. Sursele de energie sint inca o problema. Dar sint deja solutii. care nu se aplica din cauza acestei curse nebune a motoarelor cu ardere interna.
Se inlocuieste tot acel mecanism al motoarelor cu ardere interna, cu un motor extrem de simplu, electric. Iar manevrabilitatea celor electrice, intrece orice asteptari. Depinde de tipul de motor. In plus, cu ele se poate face automatizare TOTALA. Adica soferul poate dormi efectiv in timp ce masina merge. Motorul electric se preteaza 100% la asta.
Motorul hibrid e doar o trecere spre visul oricarui sofer. Sa doarma la volan.





... pilã atomicã?!...Mihãiþã, tu ne iei peste picior cumva?...

Prima, cu pilã atomicã, pe care-o s-o producã vreo mare firmã de autoturisme, am sã þi-o fac cadou!..

Pânã atunci îþi recomand, þie ºi lui Alehin : trotinete, triciclete, role, placa, bicicleta, ºi-n ultimã instanþã, levitarea ºi teleportarea. !...

ecologiºtilor !...

Mihãiþã,uite; îþi propun sã te gândesti la un "motor" ce-ar avea ca sursã de alimentare hidrogenul obþinut din apã printr-un sistem de separare ce are la bazã un mini generator de microunde, ceva gen micowelle-ul l tãu din bucãtãrie.

...ce spui ..


Raporteaza abuz de limbaj
Myself

59 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Zalau

Postat pe: 21 Martie 2010, ora 15:34

Salut din nou mytcor! Care-i treba cu microundele in legatura cu seprarea sau producerea hidrogenului? M-ai lasat masca. Vreu sa stiu! Stiam chestiile alea doar pe care le stia lumea, cu apa cu electroliza?(cc.)...H2...O...+...-.... S-a mai inventat ceva? Da-mi un reper de documentatie, sau e doar o gluma fina?!!!:))

Raporteaza abuz de limbaj
Myself
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 22 Martie 2010, ora 08:55

IATA CE-AM GASIT: Ia 2 table de inox cu grosimea de 170mmX70mmX1mm. Monteaza cele doua placi paralele cu izolatori de 0.5mm intre ele, alimenteaza la 12v cc. si vezi ce rezulta. Testat cu 2 placi de inox 170mmX70mmX1mm si cu impulsuri. Frecv. folosita: 90 -250KHz - super (creste cantitate de gaz progresiv in functie de frecv.) Mai pune un modul si vezi ce iese. (4 placi). Important e sa pornesc motorul, chiar daca astept pana se produce hidrogenul alimentat de la 12V, maxim un minut, dar odata pornit am 220V, cu o parte din el produc hidrogen iar de restul ma folosesc. Motorul trebuie sa fie in 4 timpi. Un avantaj. Nu e nevoie sa se scoata H2 si O separat. Gazul produs este H2 + O, numai bun de ars."
E mai bine sa nu il incercati acasa!

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Myself

59 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Zalau

Postat pe: 22 Martie 2010, ora 16:01

"grosimea de 170mmX70mmX1mm"? Dimensiunea nu e grosimea. In alta ordine de idei...impulsuri de CC!!!, care fac doar economie de consum de curent, dar scade randamentul in functie de factorul de umplere al impulsurilor. Rezultatul ....adica amestecul dozat potrivit e chiar foarte periculos. Apropo, ce facem cu pierderile, sau e noul perpetum mobile?!:)

Raporteaza abuz de limbaj
Myself
Pagini: << 1 2 3 4 5 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Motor hibrid
Mergi la: