back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Motor hibrid

 


 
Pagini: << 1 2 3 4 5 Sari la pagina:
 
Fosta membra 9am.ro

9751 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 29 Mai 2010, ora 13:49

... ! hai s-o lămurim și p-aceasta, cu hibridizările și cu electromobilele.
Mai în glumă , mai în serios, am să vă spun o povestioară, despre cum a sucombat automobilul ecectric încă din fașă.

Sper să nu săriți de poponeț trei palme-n sus, ci să vă autopălmuiți, așa puțin, prin părțile esențiale.

După cum vă spuneam, electromobilul, nici n-a apucat a se naște bine și-a și sucombat datorită defectelor congenitale și n-ar fi însemnat cine știe ce dacă chestiunea cost-performanță, toleranță la abuz, ciclul de viață, etc,etc, dacă n-ar fi constituit adevărate bariere de netrecut tot ceea ce privește viciile fundamentale în economie atunci când se înlocuiește rezervorul de carburant cu bateriile.
Stimabililor, automobilul electric și-ale sale variante de hibridizare, a sucombat datorită celor două motive foarte simple, în primul rând datorită bateriilor, care sunt prea valoroase ptr. a se trimite în zona deșeurilor după folosirea lor, și-al doilea motiv; imagințivă cel puțin, dacă vă lipsește această calitate, atunci ar fi indicat să puneți mâna pe creion și hârtie, apoi să calculați în echivalență, energia utilă a unui litru de produs cu cifră octanică folosit ca, combustibil, cu o greutate specifică (g/cm³)~0,8Kg și o pilă electrică indiferent care ar fie ea.
Vă asigur, că-n urma acestui calcul, aveți să obțineți o concluzie și-un autoturism cu totul nepoliticos, scump, ce-și expune performanțe scriptice lipsite de garanții și nu corespund standardelor de necesitate-n deplasarea fiabilă pe o arteră rutieră, iar dacă te-ndepărtezi de sursa de realimentare, acest electro sau hibridul respectiv , devine de-a dreptul incomod.

V-am atras atenția cu altă ocazie, despre acele pământuri rare, ei bine domnilor,...bateriile, indiferent de tipul lor, sunt minuni chimice, aceste minuni chimice sunt realizate din resurse naturale ce sunt extrase și prelucrate, la un preț de cost cu mult mai mare decât petrolul, colac peste pupăză, ele sunt de multe ordine de mărime, cu mult mai rare decât hidrocarburile.

Un simplu exemlu vă poate lămurii dilema.
Anual, se extrag cca. 4,500,000,000.00 tone petrol,6,800,000,000.00 tone cărbune, 1,400,000,000.00 tone minereu Fe. dar, atunci când accesăm statistici ale extracției de metale rare necesare producerii de bateri, aceste cifre scad drastic, exemplu: cca. 38-39 Mil. tone Al., 14-15 Mil.tone Cu. 4 Mil.tone Pb. 1 Mil.tone Ni. și...și...numai 0,1 Mil. tone pământuri rare, din care se extrag cantități de Li. aproape prohibite(27.ooo tone anual).

Acum aveți o imagine aproximativ exactă-n ceea ce privește electromobilul sau hibridizările ce se tot vântură-n piața automobilistică și invocă dotarea autoturismelor cu acel "rezervor electric".


Dacă n-am fost destul de explicit sau destul de convingător ptr. toți acei ce încă mai visează, atunci am să continui demonstația în ceea ce privește utopia hibridizărilor auto pe segmentul electro. .





nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 29 Mai 2010, ora 13:56

Nu ti-am citit articolul....dar nu ai dreptate

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 29 Mai 2010, ora 13:58

Motoarele hibride sint o trecere spre acele motoare cu alimentare electrica rentabila. Motorul electric nici nu si-a spus primul cuvint, daramite ultimul.
Dar pina cind se rentabilizeaza alimentarea, imi e ca apar aparate de zburat rentabile si mai mici.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

9751 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 29 Mai 2010, ora 14:09

....paralelismul tău devine-ngrijorător Mihăiță, cum poți contrazice fără să citești evidențele ?...

...visezi frumos, dar nu visele o să-ți rezolve necesitățile personale de transport urban sau extra urban.




Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

9751 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 29 Mai 2010, ora 16:40

...buuuuun !...am mai întâlnit indărătnici p-acest forum, care spun că; "dacă n-au aflat sau n-au citit ei despre vreun subiiect, acel subiect , nu există"

...povestioara continuă....

actualmente, există două moduri de-a folosi bateri în transporturi.
1. termenul generic, ptr. aceste vehicule hibride, este "HEV" și cel mai bun exemplar este cel la care m-am referit încă de la-nceputul acestui topic. (Toyota Pirus)
Atenție !...acesta este un automobil ce folosește un sistem de acumulatori de mici dimensiuni ce incearcă reducerea consumului de combustibil clasic și nimic altceva.
2.termenul generic fiind : GEV. Gev-ul, folosește un sistem de baterii cu mult mai mare înlocuind rezervorul clasic de combustibil, dar care au o autonomie ce necesită realimentarea de la o sursă. ( vezi exemple Tesla Roadster, Volt GM, etc, etc)

Diferențele sunt evidente între cele două concepte, dacă primul economisește carburantul clasic, cel de-al doilea concept (GEV-ul, fără a avea o istorie in luma reală , promite mai mult decât poate oferi, făcând o rușinoasă risipă de resurse scumpe și limitate)

Dacă cineva mai dorește vreo comparație intre cele două concepte, atunci am să le sugerez a compara albul cu negrul, sau apa cu focul, de altfel cu cât vor înțelege mai repede această comparație, cu-atât mai repede se vor trezii la realitate.

Acum nu ne rămâne altceva de făcut decât să analizăm dpdv. tehnic cele două concepte.

Bateriile litiu-ion sunt accesorii strict necesare producției de electronice, de la acel amărât MP3 sau tel. mobil, până la ceea ce doriți voi, și, au în componența lor de la una până la zece-douăsprezece celule cu o putere W/h în funcție de necesitatea produsului electronic respectiv.

Exemple:
-tel. mobil = 5 W/h
-laptop = 50W/h ..maxim
-biciclete electrice sau scutere= 1,000.oo W/h
-HEV = 1,500.oo W/h
-Gev =16,000.oo W/h
-Vehicule electrice= 50,000.oo W/h

Numai o simplă lecturare a necesității de putere, (a celor două concepte, ce sunt expuse mai sus și față de necesitățile lor de înmagazinare-n baterii a puterii necesare asigurării unei expolatări fiabile în traficul urban sau extra-urban, fără a mai lua în considerație acel autovehicul electric pur.) vă poate edifica faptul că, bateriile litiu-ion, sunt prea scumpe pentru a ajunge-n zona deșeurilor după utilizarea lor.
Din acest punct de vedere( economic) ecologiștii pot scanda lozinci mult și bine,
niciodată costurile unor asemenea exemplare de autovehicule nu vor fi suportate de-o companie de producere în serie sau că ele vor putea fi achiziționate de majoritatea celor ce-și doresc un asemenea exemplar auto.
Apoi v-ați imaginat ce-ar însemna asigurarea service-ului tehnic, asigrarea componentelor de schimb, care-ar fi costurile de întreținere a unui asemenea concept auto?...nu cred că-l pot susține cei ce beneficiază d-un salariu mediu.

Raporteaza abuz de limbaj
BOBITA

638 mesaje
Membru din: 8/06/2009
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 30 Mai 2010, ora 06:00

De la: delaroscani, la data 2009-01-26 22:56:22Imi place Toyota Prius cu motor hibrid

LA TINE SAU HOTEL-- BLONDA SENZUALA 23 ESCORTE XXX OFER SERVICII XXX DE CALITATE POZE REALE --OFER DOMNILOR SERIOSI CARE STIE SA APRECIEZE O ESCORTA -XX SEX ORAL SEX NORMAL SEX ANAL SEX AN GRUP--FANTEZI SEXUALE NON-STOP 30 May 00:22
0755181317
TEL -0758733657---SEX--0725741130---NON-STOP


Si totusi tata va pacaleste inca odata ca romanii uita repede !
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 30 Mai 2010, ora 15:44

Mytcor, eu ma refer, ca automobilele electrice sint un deziderat in transport. Deaja sint puse la punct. De fapt de 100 ani. Dar alimentarea este inca o problema. Nu mai revin.
Cele hibride sint de trecere.
Oricum combustibilii fosili sint deja in acelasi impas.
Puterea unui motor electric e aceeasi cu unul termic ptr a genera puterea la ax. cele electrice au randament mult mai mare. Spre 90%. Cel termic nu ajunge la 60%. Poate or fi acum mai bune.
Alimentarea pe panouri solare, baterie sau pe cablu este un stadiu intermediar.
Ce spui tu, 50 kw ptr un autoturism.este cit puterea unuia termic similar.
700 w = 1 cp, cu aproximatie
Motoarele electrice sint de o simplitate debordanta. Un motor electric bine executat si fara frecare in ax, practic nu mai are nevoie de interventii zeci de ani.
Hibridul este solutia de moment.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

1191 mesaje
Membru din: 6/05/2010
Oras: Vaslui

Postat pe: 30 Mai 2010, ora 15:49

De la: nastasemihail, la data 2010-05-30 15:44:46Mytcor, eu ma refer, ca automobilele electrice sint un deziderat. Deaja sint puse la punct. Dar aklimentarea este inca o problema. Nu ami revin.
Cele hibride sint de trecere.
Oricum combustibilii fosili sint deja in acelasi impas.
Puterea unui motor electric e aceeasi cu unul termic ptr a genera puterea la ax. cele electrice au randament mult mai mare. Spre 90%. Cel termic nu ajunge la 60%. Poate or fi acum mai bune.
Alimentarea pe panouri solare, baterie sau pe cablu este un stadiu intermediar.
Ce spui tu, 50 kw ptr un autoturism.este cit puterea unuia termic similar.
700 w = 1 cp, cu aproximatie
Motoarele electrice sint de o simplitate debordanta. Un motor electric bine executat si fara frecare in ax, practic nu mai are nevoie de interventii zeci de ani.
Hibridul este solutia de moment.



Instalatii de Cogenerare
Cogenerare de inalta eficienta cu motor pe gaze naturale si biogaz
www.bteam.ro

Raporteaza abuz de limbaj
http://www.youtube.com/watch?v=6hriHT00jYw RADU_MAMII EROII NU MOR NICIODATA,NIMIC DIN CE E ROMANESC,NU PIERE RADU_MAMII------http://www.youtube.com/watch?v=KV86OxVkse4-----RADU_MAMII-
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 30 Mai 2010, ora 15:54

De la: radu_mamii, la data 2010-05-30 15:49:01
De la: nastasemihail, la data 2010-05-30 15:44:46Mytcor, eu ma refer, ca automobilele electrice sint un deziderat. Deaja sint puse la punct. Dar aklimentarea este inca o problema. Nu ami revin.
Cele hibride sint de trecere.
Oricum combustibilii fosili sint deja in acelasi impas.
Puterea unui motor electric e aceeasi cu unul termic ptr a genera puterea la ax. cele electrice au randament mult mai mare. Spre 90%. Cel termic nu ajunge la 60%. Poate or fi acum mai bune.
Alimentarea pe panouri solare, baterie sau pe cablu este un stadiu intermediar.
Ce spui tu, 50 kw ptr un autoturism.este cit puterea unuia termic similar.
700 w = 1 cp, cu aproximatie
Motoarele electrice sint de o simplitate debordanta. Un motor electric bine executat si fara frecare in ax, practic nu mai are nevoie de interventii zeci de ani.
Hibridul este solutia de moment.



Instalatii de Cogenerare
Cogenerare de inalta eficienta cu motor pe gaze naturale si biogaz
www.bteam.ro[/quote]
iti iese ceva la reclama care o faci?

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

1191 mesaje
Membru din: 6/05/2010
Oras: Vaslui

Postat pe: 30 Mai 2010, ora 16:00

De la: nastasemihail, la data 2010-05-30 15:54:27
De la: radu_mamii, la data 2010-05-30 15:49:01
De la: nastasemihail, la data 2010-05-30 15:44:46Mytcor, eu ma refer, ca automobilele electrice sint un deziderat. Deaja sint puse la punct. Dar aklimentarea este inca o problema. Nu ami revin.
Cele hibride sint de trecere.
Oricum combustibilii fosili sint deja in acelasi impas.
Puterea unui motor electric e aceeasi cu unul termic ptr a genera puterea la ax. cele electrice au randament mult mai mare. Spre 90%. Cel termic nu ajunge la 60%. Poate or fi acum mai bune.
Alimentarea pe panouri solare, baterie sau pe cablu este un stadiu intermediar.
Ce spui tu, 50 kw ptr un autoturism.este cit puterea unuia termic similar.
700 w = 1 cp, cu aproximatie
Motoarele electrice sint de o simplitate debordanta. Un motor electric bine executat si fara frecare in ax, practic nu mai are nevoie de interventii zeci de ani.
Hibridul este solutia de moment.



Instalatii de Cogenerare
Cogenerare de inalta eficienta cu motor pe gaze naturale si biogaz
www.bteam.ro[/quote]
iti iese ceva la reclama care o faci?

daca nu curge,pica,inchiriez apa potabila cu ora----www.apadeinchiriat.ro

Raporteaza abuz de limbaj
http://www.youtube.com/watch?v=6hriHT00jYw RADU_MAMII EROII NU MOR NICIODATA,NIMIC DIN CE E ROMANESC,NU PIERE RADU_MAMII------http://www.youtube.com/watch?v=KV86OxVkse4-----RADU_MAMII-
Fosta membra 9am.ro

8971 mesaje
Membru din: 9/11/2009
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 31 Mai 2010, ora 05:53

De la: mytcor, la data 2010-05-29 16:40:25...buuuuun !...am mai întâlnit indărătnici p-acest forum, care spun că; "dacă n-au aflat sau n-au citit ei despre vreun subiiect, acel subiect , nu există"

...povestioara continuă....

actualmente, există două moduri de-a folosi bateri în transporturi.
1. termenul generic, ptr. aceste vehicule hibride, este "HEV" și cel mai bun exemplar este cel la care m-am referit încă de la-nceputul acestui topic. (Toyota Pirus)
Atenție !...acesta este un automobil ce folosește un sistem de acumulatori de mici dimensiuni ce incearcă reducerea consumului de combustibil clasic și nimic altceva.
2.termenul generic fiind : GEV. Gev-ul, folosește un sistem de baterii cu mult mai mare înlocuind rezervorul clasic de combustibil, dar care au o autonomie ce necesită realimentarea de la o sursă. ( vezi exemple Tesla Roadster, Volt GM, etc, etc)

Diferențele sunt evidente între cele două concepte, dacă primul economisește carburantul clasic, cel de-al doilea concept (GEV-ul, fără a avea o istorie in luma reală , promite mai mult decât poate oferi, făcând o rușinoasă risipă de resurse scumpe și limitate)

Dacă cineva mai dorește vreo comparație intre cele două concepte, atunci am să le sugerez a compara albul cu negrul, sau apa cu focul, de altfel cu cât vor înțelege mai repede această comparație, cu-atât mai repede se vor trezii la realitate.

Acum nu ne rămâne altceva de făcut decât să analizăm dpdv. tehnic cele două concepte.

Bateriile litiu-ion sunt accesorii strict necesare producției de electronice, de la acel amărât MP3 sau tel. mobil, până la ceea ce doriți voi, și, au în componența lor de la una până la zece-douăsprezece celule cu o putere W/h în funcție de necesitatea produsului electronic respectiv.

Exemple:
-tel. mobil = 5 W/h
-laptop = 50W/h ..maxim
-biciclete electrice sau scutere= 1,000.oo W/h
-HEV = 1,500.oo W/h
-Gev =16,000.oo W/h
-Vehicule electrice= 50,000.oo W/h

Numai o simplă lecturare a necesității de putere, (a celor două concepte, ce sunt expuse mai sus și față de necesitățile lor de înmagazinare-n baterii a puterii necesare asigurării unei expolatări fiabile în traficul urban sau extra-urban, fără a mai lua în considerație acel autovehicul electric pur.) vă poate edifica faptul că, bateriile litiu-ion, sunt prea scumpe pentru a ajunge-n zona deșeurilor după utilizarea lor.
Din acest punct de vedere( economic) ecologiștii pot scanda lozinci mult și bine,
niciodată costurile unor asemenea exemplare de autovehicule nu vor fi suportate de-o companie de producere în serie sau că ele vor putea fi achiziționate de majoritatea celor ce-și doresc un asemenea exemplar auto.
Apoi v-ați imaginat ce-ar însemna asigurarea service-ului tehnic, asigrarea componentelor de schimb, care-ar fi costurile de întreținere a unui asemenea concept auto?...nu cred că-l pot susține cei ce beneficiază d-un salariu mediu.
nu te lasa !!!
da-le peste bot la necunoscatori !!!


"Stiu cine sunt si imi place asa cum sunt"Am incredere in mine orice s-ar intampla. Sufletul meu stie sa aleaga exact ceea ce am nevoie, sunt convinsa ca exista un rost divin in tot ceea ce se petrece si ca nimic nu este intamplator.....AM SA-MI AMINTESC IN FIECARE DIMINEATA....... -Sa rad mult si des; -Sa castig respectul oamenilor inteligenti si afectiunea copiilor; -Sa obtin aprecierea criticilor corecte si sa indur tradarea prietenilor ipocriti; -Sa apreciez ceea ce este frumos si sa descopar ce este bun in fiecare; -Sa fac astfel ca macar un suflet sa stie ce inseamna dragostea pentru ca traiesti tu; -Sa las in urma mea o lume un pic mai buna.......
Fosta membra 9am.ro

9751 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 31 Mai 2010, ora 22:21

De la: nastasemihail, la data 2010-05-30 15:44:46Mytcor, eu ma refer, ca automobilele electrice sint un deziderat in transport. Deaja sint puse la punct. De fapt de 100 ani. Dar alimentarea este inca o problema. Nu mai revin.
Cele hibride sint de trecere.
Oricum combustibilii fosili sint deja in acelasi impas.
Puterea unui motor electric e aceeasi cu unul termic ptr a genera puterea la ax. cele electrice au randament mult mai mare. Spre 90%. Cel termic nu ajunge la 60%. Poate or fi acum mai bune.
Alimentarea pe panouri solare, baterie sau pe cablu este un stadiu intermediar.
Ce spui tu, 50 kw ptr un autoturism.este cit puterea unuia termic similar.
700 w = 1 cp, cu aproximatie
Motoarele electrice sint de o simplitate debordanta. Un motor electric bine executat si fara frecare in ax, practic nu mai are nevoie de interventii zeci de ani.
Hibridul este solutia de moment.





2010 Tesla Roadster
Performance Specifications
Style 2-seat, open-top, rear-drive sports car
Drivetrain Single speed fixed gear with electrically actuated parking lock mechanism and mechanical lubrication pump
Motor 375 volt AC induction air-cooled electric motor with variable frequency drive.

Base: Output 288 peak horsepower (215kW) and 273 lb-ft (370 Nm) of torque. Redline at 14,000 rpm.

Sport: Output 288 peak horsepower (215kW) and 295 lb-ft (400 Nm) of torque. Redline at 14,000 rpm.
Chassis Resin-bonded and riveted extruded aluminum monocoque. Four-wheel independent suspension featuring upper and lower unequal length wishbones and co-axial coil spring telescopic dampers.
Brakes Hydraulically operated. Tandem master cylinder with vacuum servo and anti-lock braking system.
Acceleration Base: 0 to 60 mph in 3.9 seconds
Sport: 0 to 60 mph in 3.7 seconds
Top Speed 125 mph (electronically limited)
Range 245 miles
Expected Battery Life Seven years or 100,000 miles.
Battery Custom microprocessor-controlled lithium-ion battery with 6,831 individual cells.
Full Charge About 3.5 hours using the Tesla Motors Home Connector at 240 Volts and 70 amps.


deziderat.?!...

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

9751 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 31 Mai 2010, ora 22:37


Raporteaza abuz de limbaj
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 1 Iunie 2010, ora 04:32

De la: Merry, la data 2010-05-31 05:53:11
De la: mytcor, la data 2010-05-29 16:40:25...buuuuun !...am mai întâlnit indărătnici p-acest forum, care spun că; "dacă n-au aflat sau n-au citit ei despre vreun subiiect, acel subiect , nu există"

.
nu te lasa !!!
da-le peste bot la necunoscatori !!!

Tu esti cu evidenta boturilor..... Vezi sa nu faci botulism. Uite-asa sau asa

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 1 Iunie 2010, ora 04:36

Mytcoricuculita, Nu se pune problema de mers in desert cu un automobil electric cu baterii. Acolo sint baterii solare, la purtator.
Masinile electrice sint ptr ORAS SI IMPREJURIMI. In afara sint AVAIOANE, sau altele aeriene, in viitor. Se cam termina cu rimele pe distante lungi terestre. Poate cele feroviare.
Tu chiar nu ai o viziune, sau faci misto.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

9751 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 1 Iunie 2010, ora 22:59

De la: nastasemihail, la data 2010-06-01 04:36:44Mytcoricuculita, Nu se pune problema de mers in desert cu un automobil electric cu baterii. Acolo sint baterii solare, la purtator.
Masinile electrice sint ptr ORAS SI IMPREJURIMI. In afara sint AVAIOANE, sau altele aeriene, in viitor. Se cam termina cu rimele pe distante lungi terestre. Poate cele feroviare.
Tu chiar nu ai o viziune, sau faci misto.







..Mihăiță, chiar dacă vorbim aceeași limbă, avem în față perspective diferite, percepând total diferit orizontul acestei teme.

...dacă-n urma celor trei texte pe care le-am postat, aceașta-i concluzia la care ai ajuns, atunci dă-mi voie să ți-o spun direct.

Într-o piață auto normală dpdv economic și-o infrastructură a capacităților de producție ce aruncă p-această piață, producții auto de serie medie sau mare, în primul rând acoperă oferta cererilor cu valoare foarte-naltă și în serie specială (nr. limitat) apoi pe cele cu valoare medie și scăzută, dar c-o cerere mare și foarte mare.
În cazul în care, specialitățile din domeniul auto,(cum este acest GEV model Tesla R.) care face parte din clasa specială, serie limitată și scumpă, și la care primează raportul fiabilitate /preț, înc-o dată-ți spun; aceste modele auto sunt foarte dependente de materii prime foarte scumpe și foarte rare, d-aceea am făcut referire la acele pământuri rare din care se extrag componentele chimice necesare realizării acelor baterii performante litiu-ion.

Dacă tu consideri că un asemenea autoturism va fi vreodată-n producția de serie mare și foarte mare, atunci îți pot spune că speranțele tale sunt de-a dreptul iluzii deșarte.
Acel element, baterii litiu-ion, de stocarea puterii necesare (a puterii necesare W/h, - Calul Putere - ne fiind acceptat în SI cu toate c-ar reprezenta echivalentul a 735,94W,) sunt prea scumpe ptr. a ajunge după un timp scurt inutilizabile , cu toate că producătorul ofeă o durată de folosință a lor de până la șapte ani, care-n realitate se-njumătășește sau timpul reâncărcări lor se triplează-n a doua jumătate al timpului normat de exploatare.

Acum înțelegi care-i viitorul GEV-ului ?...

Raporteaza abuz de limbaj
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 3 Iunie 2010, ora 01:06

Motorul electric e de viitor, nu cel termic. Ptr trans terestru.
Motorul hibrid este doar de moment.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 3 Iunie 2010, ora 01:07

Motorul termic va avea aceeasi soarta precum motorul cu aburi.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 3 Iunie 2010, ora 01:15

Mytcoric. Tu chiar nu realizezi ca aceasta cantitate masiva de autoturisme personale, ce nu au loc pe sosele, este SFIRSITUL, acestui tip de tarnsport.? Probabil va mai fi ptr distante medii spre lungi, in locuri putin populate. Dar nicidecum in locuri aglomerate sau mediu aglomerate.
ELECTRICUL.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

9751 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 3 Iunie 2010, ora 13:36

De la: nastasemihail, la data 2010-06-03 01:15:49Mytcoric. Tu chiar nu realizezi ca aceasta cantitate masiva de autoturisme personale, ce nu au loc pe sosele, este SFIRSITUL, acestui tip de tarnsport.? Probabil va mai fi ptr distante medii spre lungi, in locuri putin populate. Dar nicidecum in locuri aglomerate sau mediu aglomerate.
ELECTRICUL.




...ar fi cazul să-ți "clătești" privirile cu alte orizonturi rutiere decât cele românești.

Raporteaza abuz de limbaj
Pagini: << 1 2 3 4 5 Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Motor hibrid
Mergi la: