back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Motor hibrid

 


 
Pagini: << 1 2 3 4 5 >> Sari la pagina:
 
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 22 Martie 2010, ora 18:09

De la: Myself, la data 2010-03-22 16:01:09"grosimea de 170mmX70mmX1mm"? Dimensiunea nu e grosimea. In alta ordine de idei...impulsuri de CC!!!, care fac doar economie de consum de curent, dar scade randamentul in functie de factorul de umplere al impulsurilor. Rezultatul ....adica amestecul dozat potrivit e chiar foarte periculos. Apropo, ce facem cu pierderile, sau e noul perpetum mobile?!:)
Asa este !DIMENSIUNILE! SCUZE, NU AM FOST ATENT!


Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Fosta membra 9am.ro

122 mesaje
Membru din: 29/03/2010
Postat pe: 31 Martie 2010, ora 14:44

motor hibrid? Mere pe apa?

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 23 Aprilie 2010, ora 20:19

De la: 9am184775, la data 2010-03-31 14:44:04motor hibrid? Mere pe apa?
EXACT SI MA INTERESEAZA DACA CINEVA STIE CE FEL DE OSCILATOR ESTE CEL CARE ALIMENTEAZA PLACILE DE INOX! II STIU FRECVENTA DE LUCRU DAR CE TRANZISTORI ARE IN COMPONENTA,PENTRUCA TREBUIE SA FIE MARI SA REZISTE!

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Myself

59 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Zalau

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 00:06

Habar n-am ce tranzistori ar duce ase greu
( daca ne gandim la acelas lucru:). Cred ca se folosesc alti semiconductori de putere in impulsuri.(ex: Triace, regulatore de tensiune?(...mira m-as) sau posibil Thiristiri de putere care se folosesc din ce in ce ma rar dar uneori sunt buni la locul lor) .

Raporteaza abuz de limbaj
Myself
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 00:12

De la: Myself, la data 2010-04-25 00:06:08Habar n-am ce tranzistori ar duce ase greu
( daca ne gandim la acelas lucru:). Cred ca se folosesc alti semiconductori de putere in impulsuri.(ex: Triace, regulatore de tensiune?(...mira m-as) sau posibil Thiristiri de putere care se folosesc din ce in ce ma rar dar uneori sunt buni la locul lor) .


SUNT SI TRANZISTORI CARE DUC AMPERAJ LA GREU! Pe impulsuri! De exemplu cei legati in" cascada"!
Darlington!!

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 00:13

De la: IPU, la data 2010-04-25 00:12:04
De la: Myself, la data 2010-04-25 00:06:08Habar n-am ce tranzistori ar duce ase greu
( daca ne gandim la acelas lucru:). Cred ca se folosesc alti semiconductori de putere in impulsuri.(ex: Triace, regulatore de tensiune?(...mira m-as) sau posibil Thiristiri de putere care se folosesc din ce in ce ma rar dar uneori sunt buni la locul lor) .


SUNT SI TRANZISTORI CARE DUC AMPERAJ LA GREU! Pe impulsuri! De exemplu cei legati in" cascada"!
Darlington!!

DAR SI TIRISTORII!! SAU TRIACELE!!!

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 00:15

De la: IPU, la data 2010-02-17 12:15:01
De la: nastasemihail, la data 2010-02-16 18:05:12Motor hibrid se subintelege si electric, fiindca sint bine puse la puct. Si au multe avantaje. Alte tipuri de motoare nu s-au impus, deocamdata.
Chiar sunt curios sa stiu mai multe despre motoarele hibride fara miez metalic, pt. ca deocamdata nu am gasit nici un material despre ele.

Rectific, motorul electric e o componenta din motorul hibrid. Eu pe aici fac referire la cel electric ca fiind mult mai rentabil ca cel termic. Problema principala e stocarea en electrice. Dar la cel hibrid se presupune ca mot el isi face alimentarea de la panouri solare. sau in unele cazuri generator fiind cel termic. ca la locomotive. Dar acest motor e rentabil doar la cele utilitare, in medii solitare, unde trebuie putere mare si energie el de folosit din motor. Nu e cazul la autoturisme.
Deci cel hibrid este termic si electric folosite alternativ. Termic, cind e innorat. Electric cind e soare. Cazul cel mai folosit.
Iar acel motor fara metal pe partea magnetica, este , exista. Dar probabil inventatorul si-a luat drepturile cu el.
Se pot face motoare si de 100 kw, cu greutate f mica.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Myself

59 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Zalau

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 00:18

Dah, orice motor in anumite conditii mere unde-l pui. De obicei se fac adaptarile....motorul nu merge fara barca, vas, sau...ce vrei tu, de ex. pe apa:) Este pur si simplu tractiune. De obicei nu merge nicaieri...sau oriunde:)

Raporteaza abuz de limbaj
Myself
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 00:19

De la: nastasemihail, la data 2010-04-25 00:15:32
De la: IPU, la data 2010-02-17 12:15:01
De la: nastasemihail, la data 2010-02-16 18:05:12Motor hibrid se subintelege si electric, fiindca sint bine puse la puct. Si au multe avantaje. Alte tipuri de motoare nu s-au impus, deocamdata.
Chiar sunt curios sa stiu mai multe despre motoarele hibride fara miez metalic, pt. ca deocamdata nu am gasit nici un material despre ele.

Rectific, motorul electric e o componenta din motorul hibrid. Eu pe aici fac referire la cel lectric acfiind mult mai rentabil ca cel termic. Problema principala e stocare en electrice. dar la cel hibrid se presupune ca se face alimentare de la panouri solare. sau in unele cazuri generator fiind cel termic. ca la locomotive. dar acest motor e rentabil doar la cele utilitare, in medii soliatre, unde trebuie putere mare si energie el de folosit din motor. Nu e cazul al autoturisme.
Deci cel hibrid este termic si electric folosite alternativ.
Iar acel motor fara metal pe partea magnetica, este , exista. Dar probabil inventatorul si-a luat drepturile cu el.
Se pot face motoare si de 100 kw, cu greutate f mica.

DA MA DA SI CEL CARE MERGE PE BENZINA SI HIDROGEN TOT HIBRID ESTE!!!

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 00:19

De la: pik_nik, la data 2010-03-21 07:57:06
De la: nastasemihail, la data 2010-03-21 07:11:05
De la: nastasemihail, la data 2010-03-21 06:41:34Nu ai dreptate Mytcor. Motorul cu ardere interna la fel ca orice mecanism pe principii mecanice isi trage cam ultimele clipe. Consum mare si rentabilitate mica. La cel electric randamentul ajunge si la 90%. Sursa de energie cred ca am spus-o. NICIDECUM PILE AUTONOME LA ACEST NIVEL TEHNIC. Cu incarcare de acumulatori, intermediar. Si in viitor panouri solare sau pile atomice. Sau un sistem care deja este la locomotive. Dar nu e rentabil. Viitorul motoarelor electrice e asigurat de simplitatea lor. Sursele de energie sint inca o problema. Dar sint deja solutii. care nu se aplica din cauza acestei curse nebune a motoarelor cu ardere interna.
Se inlocuieste tot acel mecanism al motoarelor cu ardere interna, cu un motor extrem de simplu, electric. Iar manevrabilitatea celor electrice, intrece orice asteptari. Depinde de tipul de motor. In plus, cu ele se poate face automatizare TOTALA. Adica soferul poate dormi efectiv in timp ce masina merge. Motorul electric se preteaza 100% la asta.
Motorul hibrid e doar o trecere spre visul oricarui sofer. Sa doarma la volan.



mishuuuuuuu, actualizeaza-te, bre!

Daca stii mai bine, spune.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 00:21

De la: IPU, la data 2010-04-25 00:19:08
De la: nastasemihail, la data 2010-04-25 00:15:32
De la: IPU, la data 2010-02-17 12:15:01
De la: nastasemihail, la data 2010-02-16 18:05:12Motor hibrid se subintelege si electric, fiindca sint bine puse la puct. Si au multe avantaje. Alte tipuri de motoare nu s-au impus, deocamdata.
Chiar sunt curios sa stiu mai multe despre motoarele hibride fara miez metalic, pt. ca deocamdata nu am gasit nici un material despre ele.

Rectific, motorul electric e o componenta din motorul hibrid. Eu pe aici fac referire la cel lectric acfiind mult mai rentabil ca cel termic. Problema principala e stocare en electrice. dar la cel hibrid se presupune ca se face alimentare de la panouri solare. sau in unele cazuri generator fiind cel termic. ca la locomotive. dar acest motor e rentabil doar la cele utilitare, in medii soliatre, unde trebuie putere mare si energie el de folosit din motor. Nu e cazul al autoturisme.
Deci cel hibrid este termic si electric folosite alternativ.
Iar acel motor fara metal pe partea magnetica, este , exista. Dar probabil inventatorul si-a luat drepturile cu el.
Se pot face motoare si de 100 kw, cu greutate f mica.

DA MA DA SI CEL CARE MERGE PE BENZINA SI HIDROGEN TOT HIBRID ESTE!!!

De exemplu am vazut pe forumil cu dacia logan ca unii au alimentat motorul si cu hidrogen si cu benzina pacalind sonda lambda care regleaza nivelul de combustibil admis in capul pistoanelor!!

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 00:24

De la: nastasemihail, la data 2010-04-25 00:15:32
De la: IPU, la data 2010-02-17 12:15:01
De la: nastasemihail, la data 2010-02-16 18:05:12Motor hibrid se subintelege si electric, fiindca sint bine puse la puct. Si au multe avantaje. Alte tipuri de motoare nu s-au impus, deocamdata.
Chiar sunt curios sa stiu mai multe despre motoarele hibride fara miez metalic, pt. ca deocamdata nu am gasit nici un material despre ele.

Rectific, motorul electric e o componenta din motorul hibrid. Eu pe aici fac referire la cel electric ca fiind mult mai rentabil ca cel termic. Problema principala e stocarea en electrice. Dar la cel hibrid se presupune ca mot el isi face alimentarea de la panouri solare. sau in unele cazuri generator fiind cel termic. ca la locomotive. Dar acest motor e rentabil doar la cele utilitare, in medii solitare, unde trebuie putere mare si energie el de folosit din motor. Nu e cazul la autoturisme.
Deci cel hibrid este termic si electric folosite alternativ. Termic, cind e innorat. Electric cind e soare. Cazul cel mai folosit.
Iar acel motor fara metal pe partea magnetica, este , exista. Dar probabil inventatorul si-a luat drepturile cu el.
Se pot face motoare si de 100 kw, cu greutate f mica.

SI LASA-MA CU ROZU" CA DACA ARE HABAR SA SE BAGE IN DISCUTIE CA-L ASTEAPTA TEHNICA BRE LA GREU!

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 00:35

MIHAI! TE inteleg vis a vis de ultima toiota!!

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
marco

627 mesaje
Membru din: 16/01/2010
Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 00:39

De la: IPU, la data 2010-04-25 00:21:44
De la: IPU, la data 2010-04-25 00:19:08
De la: nastasemihail, la data 2010-04-25 00:15:32
De la: IPU, la data 2010-02-17 12:15:01
De la: nastasemihail, la data 2010-02-16 18:05:12Motor hibrid se subintelege si electric, fiindca sint bine puse la puct. Si au multe avantaje. Alte tipuri de motoare nu s-au impus, deocamdata.
Chiar sunt curios sa stiu mai multe despre motoarele hibride fara miez metalic, pt. ca deocamdata nu am gasit nici un material despre ele.

Rectific, motorul electric e o componenta din motorul hibrid. Eu pe aici fac referire la cel lectric acfiind mult mai rentabil ca cel termic. Problema principala e stocare en electrice. dar la cel hibrid se presupune ca se face alimentare de la panouri solare. sau in unele cazuri generator fiind cel termic. ca la locomotive. dar acest motor e rentabil doar la cele utilitare, in medii soliatre, unde trebuie putere mare si energie el de folosit din motor. Nu e cazul al autoturisme.
Deci cel hibrid este termic si electric folosite alternativ.
Iar acel motor fara metal pe partea magnetica, este , exista. Dar probabil inventatorul si-a luat drepturile cu el.
Se pot face motoare si de 100 kw, cu greutate f mica.

DA MA DA SI CEL CARE MERGE PE BENZINA SI HIDROGEN TOT HIBRID ESTE!!!

De exemplu am vazut pe forumil cu dacia logan ca unii au alimentat motorul si cu hidrogen si cu benzina pacalind sonda lambda care regleaza nivelul de combustibil admis in capul pistoanelor!!





... nene ... cind o sa alimenteze cineva cu hidrogen si benzina un motor normal sa fii sigur ca nu mai poate sa iti povesteasca cum a functionat ... garantat ... fii mai atent cind auzi tot felul de ''specialisti'' laudindu-se ... am observat ca vechile povestile pescaresti s-au esxtins in toate domeniile ... multora le place sa abereze ca stiu, spun niste prostii prea alambicate ca sa isi mai bata capul cineva sa ii mai contrazica ...


Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 00:43

De la: marco, la data 2010-04-25 00:39:33
De la: IPU, la data 2010-04-25 00:21:44
De la: IPU, la data 2010-04-25 00:19:08
De la: nastasemihail, la data 2010-04-25 00:15:32
De la: IPU, la data 2010-02-17 12:15:01
De la: nastasemihail, la data 2010-02-16 18:05:12Motor hibrid se subintelege si electric, fiindca sint bine puse la puct. Si au multe avantaje. Alte tipuri de motoare nu s-au impus, deocamdata.
Chiar sunt curios sa stiu mai multe despre motoarele hibride fara miez metalic, pt. ca deocamdata nu am gasit nici un material despre ele.

Rectific, motorul electric e o componenta din motorul hibrid. Eu pe aici fac referire la cel lectric acfiind mult mai rentabil ca cel termic. Problema principala e stocare en electrice. dar la cel hibrid se presupune ca se face alimentare de la panouri solare. sau in unele cazuri generator fiind cel termic. ca la locomotive. dar acest motor e rentabil doar la cele utilitare, in medii soliatre, unde trebuie putere mare si energie el de folosit din motor. Nu e cazul al autoturisme.
Deci cel hibrid este termic si electric folosite alternativ.
Iar acel motor fara metal pe partea magnetica, este , exista. Dar probabil inventatorul si-a luat drepturile cu el.
Se pot face motoare si de 100 kw, cu greutate f mica.

DA MA DA SI CEL CARE MERGE PE BENZINA SI HIDROGEN TOT HIBRID ESTE!!!

De exemplu am vazut pe forumil cu dacia logan ca unii au alimentat motorul si cu hidrogen si cu benzina pacalind sonda lambda care regleaza nivelul de combustibil admis in capul pistoanelor!!





... nene ... cind o sa alimenteze cineva cu hidrogen si benzina un motor normal sa fii sigur ca nu mai poate sa iti povesteasca cum a functionat ... garantat ...

[/quote
AM PRELUAT INFORMATIA DE PE "DACIA CLUB" SI AIA ASTA SPUNEAU!!! Cu ce sunt vinovat? Daca mint asta e!!! Daca tu cunosti "procesul clar" explica-l si atunci sunt de acord cu tine!!!

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 00:49

De la: marco, la data 2010-04-25 00:39:33
De la: IPU, la data 2010-04-25 00:21:44
De la: IPU, la data 2010-04-25 00:19:08
De la: nastasemihail, la data 2010-04-25 00:15:32
De la: IPU, la data 2010-02-17 12:15:01
De la: nastasemihail, la data 2010-02-16 18:05:12Motor hibrid se subintelege si electric, fiindca sint bine puse la puct. Si au multe avantaje. Alte tipuri de motoare nu s-au impus, deocamdata.
Chiar sunt curios sa stiu mai multe despre motoarele hibride fara miez metalic, pt. ca deocamdata nu am gasit nici un material despre ele.

Rectific, motorul electric e o componenta din motorul hibrid. Eu pe aici fac referire la cel lectric acfiind mult mai rentabil ca cel termic. Problema principala e stocare en electrice. dar la cel hibrid se presupune ca se face alimentare de la panouri solare. sau in unele cazuri generator fiind cel termic. ca la locomotive. dar acest motor e rentabil doar la cele utilitare, in medii soliatre, unde trebuie putere mare si energie el de folosit din motor. Nu e cazul al autoturisme.
Deci cel hibrid este termic si electric folosite alternativ.
Iar acel motor fara metal pe partea magnetica, este , exista. Dar probabil inventatorul si-a luat drepturile cu el.
Se pot face motoare si de 100 kw, cu greutate f mica.

DA MA DA SI CEL CARE MERGE PE BENZINA SI HIDROGEN TOT HIBRID ESTE!!!

De exemplu am vazut pe forumil cu dacia logan ca unii au alimentat motorul si cu hidrogen si cu benzina pacalind sonda lambda care regleaza nivelul de combustibil admis in capul pistoanelor!!





... nene ... cind o sa alimenteze cineva cu hidrogen si benzina un motor normal sa fii sigur ca nu mai poate sa iti povesteasca cum a functionat ... garantat ... fii mai atent cind auzi tot felul de ''specialisti'' laudindu-se ... am observat ca vechile povestile pescaresti s-au esxtins in toate domeniile ... multora le place sa abereze ca stiu, spun niste prostii prea alambicate ca sa isi mai bata capul cineva sa ii mai contrazica ...


Asa e, ma mir si eu ca se promoveaza niste falsuri. De specialisti. Se stie ca hidrogenul este felina totala a combustibililor. Nici macar nu o vezi cind a explodat. Cel mai bun si cu puterea cea mai mare de ardere si cel mai periculos posibil. Folosirea lui a dus la exploziile navetelor. Aici nu sint f sigur. Siguranta lui este cheia folosirii lui in viitor.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Myself

59 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Zalau

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 00:50

Sorry! Nu vorbim aceeas limba, sau vorbim de lucruri diferite! Cu Darlington e Korekt pana la un anumit consum si in functie DE PIESE!!! Darlington este un tip de montaj. Nu m-a interesat in mod special puteri chiar asa de mari...dar netul e mare, daca ai curajul il gasesti si pe bunicul...vreu sa zic ca orice e posibil, doar cunostinta e limitata. (Cu Darlington mi-am facut pimul amplificator care inca mai e functional de peste ...37 de ani? cu 2N3055 complementar cu BDX 18 parca!...si mai scoate si acum 37W utili masurati Hahahahaha):))) Amuzant era la prima proba cand am incercat amplificarorul cu un difuzor de 6W la o putere pe undeva peste 20W mi-a zburat membrana in tavan, si era doar 1000 de HZ. Poate, sau nu....piese sunt. Depinde ce urmaresti. Sigur sunt si o gramada de solutii. Trebuie doar sa le alegi si/sau sa le combini. Sa-ti fuga mintea! Respect.

Raporteaza abuz de limbaj
Myself
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 00:53

Iar deocamdata motorul asta hibrid este termic si electric.
Ca vor fi in viitor si alte tipuri, vom vedea.
Cel hibrid este deja realizabil in serie, cel cu panouri .

Rabdare, ca aceste probleme cu combustibilii fosili si incalzirea vor impulsiona folosirea celor electrice.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
marco

627 mesaje
Membru din: 16/01/2010
Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 00:56

De la: nastasemihail, la data 2010-04-25 00:49:14
De la: marco, la data 2010-04-25 00:39:33
De la: IPU, la data 2010-04-25 00:21:44
De la: IPU, la data 2010-04-25 00:19:08
De la: nastasemihail, la data 2010-04-25 00:15:32
De la: IPU, la data 2010-02-17 12:15:01
De la: nastasemihail, la data 2010-02-16 18:05:12Motor hibrid se subintelege si electric, fiindca sint bine puse la puct. Si au multe avantaje. Alte tipuri de motoare nu s-au impus, deocamdata.
Chiar sunt curios sa stiu mai multe despre motoarele hibride fara miez metalic, pt. ca deocamdata nu am gasit nici un material despre ele.

Rectific, motorul electric e o componenta din motorul hibrid. Eu pe aici fac referire la cel lectric acfiind mult mai rentabil ca cel termic. Problema principala e stocare en electrice. dar la cel hibrid se presupune ca se face alimentare de la panouri solare. sau in unele cazuri generator fiind cel termic. ca la locomotive. dar acest motor e rentabil doar la cele utilitare, in medii soliatre, unde trebuie putere mare si energie el de folosit din motor. Nu e cazul al autoturisme.
Deci cel hibrid este termic si electric folosite alternativ.
Iar acel motor fara metal pe partea magnetica, este , exista. Dar probabil inventatorul si-a luat drepturile cu el.
Se pot face motoare si de 100 kw, cu greutate f mica.

DA MA DA SI CEL CARE MERGE PE BENZINA SI HIDROGEN TOT HIBRID ESTE!!!

De exemplu am vazut pe forumil cu dacia logan ca unii au alimentat motorul si cu hidrogen si cu benzina pacalind sonda lambda care regleaza nivelul de combustibil admis in capul pistoanelor!!





... nene ... cind o sa alimenteze cineva cu hidrogen si benzina un motor normal sa fii sigur ca nu mai poate sa iti povesteasca cum a functionat ... garantat ... fii mai atent cind auzi tot felul de ''specialisti'' laudindu-se ... am observat ca vechile povestile pescaresti s-au esxtins in toate domeniile ... multora le place sa abereze ca stiu, spun niste prostii prea alambicate ca sa isi mai bata capul cineva sa ii mai contrazica ...


Asa e, ma mir si eu ca se promoveaza niste falsuri. De specialisti. Se stie ca hidrogenul este felina totala a combustibililor. Nici macar nu o vezi cind a explodat. Cel mai bun si cu puterea cea mai amre de ardere si cel ami periculos posibil. Folosirea lui a dus la exploziile navetelor. Aici nu sint f sigur. Siguranta lui este cheia folosirii lui in viitor.




... ideea este de a tine ocupati oamenii ... hibrid, electric sint doar concepte foarte indepartate de o utilizare generalizata ... pooooooate peste citeva generatii ... sint prea prea scumpe si poluante ... hybridele dau bine la public pentru ca nu sint prea extinse dar peste 10-15 ani cind ar trebui inlocuite milioane de baterii o sa fie haios ... ce iei pe mere, dai pe pere ... ecologia e doar o fateta pentru mase ... vrei energie TREBUIE sa sacrifici ceva ... sa poluezi (in diverse feluri de care unuii nu sint inca alarmati) ... deocamdata combustibilii solizi sint cei mai ... ecologici ... chiar daca nu credem ...

Raporteaza abuz de limbaj
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 01:05

Hibridul cel mai folosit acum. dar in serii f mici. E cel termic combinat electric cu baterii solare. Care sint cam scumpe, dar odata montate necesita doar stergere de praf.
Cel electric la baterii, deocamdata nu e rentabil. In viitor s-ar putea sa apara baterii mai performante.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
marco

627 mesaje
Membru din: 16/01/2010
Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 01:05

... vulcanul din islanda a scos, pina acum, mai mult fum decit toate masinile europei intr-un an de zile ... mai greu o sa fie cu alte tipuri de poluare ... mult mai perverse si mai greu de urmarit ca efect si intindere ...

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 01:06

De la: Myself, la data 2010-04-25 00:50:52Sorry! Nu vorbim aceeas limba, sau vorbim de lucruri diferite! Cu Darlington e Korekt pana la un anumit consum si in functie DE PIESE!!! Darlington este un tip de montaj. Nu m-a interesat in mod special puteri chiar asa de mari...dar netul e mare, daca ai curajul il gasesti si pe bunicul...vreu sa zic ca orice e posibil, doar cunostinta e limitata. (Cu Darlington mi-am facut pimul amplificator care inca mai e functional de peste ...37 de ani? cu 2N3055 complementar cu BDX 18 parca!...si mai scoate si acum 37W utili masurati Hahahahaha):))) Amuzant era la prima proba cand am incercat amplificarorul cu un difuzor de 6W la o putere pe undeva peste 20W mi-a zburat membrana in tavan, si era doar 1000 de HZ. Poate, sau nu....piese sunt. Depinde ce urmaresti. Sigur sunt si o gramada de solutii. Trebuie doar sa le alegi si/sau sa le combini. Sa-ti fuga mintea! Respect.

MOSULE CU 2N3055 DARLINGTON SCOTEAI 100DE W ! respect! dar aici e vorba de un oscilator sinusoidal!!! Curet pulsatoriu,tensiune pulsatorie!
Adu-ti aminte de amplif-ul de 100 de w de pe almnahul Tehnium de prin anii 80!!

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
marco

627 mesaje
Membru din: 16/01/2010
Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 01:08

De la: IPU, la data 2010-04-25 01:06:50
De la: Myself, la data 2010-04-25 00:50:52Sorry! Nu vorbim aceeas limba, sau vorbim de lucruri diferite! Cu Darlington e Korekt pana la un anumit consum si in functie DE PIESE!!! Darlington este un tip de montaj. Nu m-a interesat in mod special puteri chiar asa de mari...dar netul e mare, daca ai curajul il gasesti si pe bunicul...vreu sa zic ca orice e posibil, doar cunostinta e limitata. (Cu Darlington mi-am facut pimul amplificator care inca mai e functional de peste ...37 de ani? cu 2N3055 complementar cu BDX 18 parca!...si mai scoate si acum 37W utili masurati Hahahahaha):))) Amuzant era la prima proba cand am incercat amplificarorul cu un difuzor de 6W la o putere pe undeva peste 20W mi-a zburat membrana in tavan, si era doar 1000 de HZ. Poate, sau nu....piese sunt. Depinde ce urmaresti. Sigur sunt si o gramada de solutii. Trebuie doar sa le alegi si/sau sa le combini. Sa-ti fuga mintea! Respect.

MOSULE CU 2N3055 DARLINGTON SCOTEAI 100DE W ! respect! dar aici e vorba de un oscilator sinusoidal!!! Curet pulsatoriu,tensiune pulsatorie!
Adu-ti aminte de amplif-ul de 100 de w de pe almnahul Tehnium de prin anii 80!!




... tensiune pulsatorie ? ...

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 01:11

De la: marco, la data 2010-04-25 01:08:50
De la: IPU, la data 2010-04-25 01:06:50
De la: Myself, la data 2010-04-25 00:50:52Sorry! Nu vorbim aceeas limba, sau vorbim de lucruri diferite! Cu Darlington e Korekt pana la un anumit consum si in functie DE PIESE!!! Darlington este un tip de montaj. Nu m-a interesat in mod special puteri chiar asa de mari...dar netul e mare, daca ai curajul il gasesti si pe bunicul...vreu sa zic ca orice e posibil, doar cunostinta e limitata. (Cu Darlington mi-am facut pimul amplificator care inca mai e functional de peste ...37 de ani? cu 2N3055 complementar cu BDX 18 parca!...si mai scoate si acum 37W utili masurati Hahahahaha):))) Amuzant era la prima proba cand am incercat amplificarorul cu un difuzor de 6W la o putere pe undeva peste 20W mi-a zburat membrana in tavan, si era doar 1000 de HZ. Poate, sau nu....piese sunt. Depinde ce urmaresti. Sigur sunt si o gramada de solutii. Trebuie doar sa le alegi si/sau sa le combini. Sa-ti fuga mintea! Respect.

MOSULE CU 2N3055 DARLINGTON SCOTEAI 100DE W ! respect! dar aici e vorba de un oscilator sinusoidal!!! Curet pulsatoriu,tensiune pulsatorie!
Adu-ti aminte de amplif-ul de 100 de w de pe almnahul Tehnium de prin anii 80!!




... tensiune pulsatorie ? ...

auzisi vreodata de de convertor frecventzial de tensiue pulsatorie?

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 01:12

De la: IPU, la data 2010-04-25 01:11:48
De la: marco, la data 2010-04-25 01:08:50
De la: IPU, la data 2010-04-25 01:06:50
De la: Myself, la data 2010-04-25 00:50:52Sorry! Nu vorbim aceeas limba, sau vorbim de lucruri diferite! Cu Darlington e Korekt pana la un anumit consum si in functie DE PIESE!!! Darlington este un tip de montaj. Nu m-a interesat in mod special puteri chiar asa de mari...dar netul e mare, daca ai curajul il gasesti si pe bunicul...vreu sa zic ca orice e posibil, doar cunostinta e limitata. (Cu Darlington mi-am facut pimul amplificator care inca mai e functional de peste ...37 de ani? cu 2N3055 complementar cu BDX 18 parca!...si mai scoate si acum 37W utili masurati Hahahahaha):))) Amuzant era la prima proba cand am incercat amplificarorul cu un difuzor de 6W la o putere pe undeva peste 20W mi-a zburat membrana in tavan, si era doar 1000 de HZ. Poate, sau nu....piese sunt. Depinde ce urmaresti. Sigur sunt si o gramada de solutii. Trebuie doar sa le alegi si/sau sa le combini. Sa-ti fuga mintea! Respect.

MOSULE CU 2N3055 DARLINGTON SCOTEAI 100DE W ! respect! dar aici e vorba de un oscilator sinusoidal!!! Curet pulsatoriu,tensiune pulsatorie!
Adu-ti aminte de amplif-ul de 100 de w de pe almnahul Tehnium de prin anii 80!!




... tensiune pulsatorie ? ...

auzisi vreodata de de convertor frecventzial de tensiue pulsatorie?
Bine ma de frecventa !!!

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 01:14

De la: marco, la data 2010-04-25 01:05:59... vulcanul din islanda a scos, pina acum, mai mult fum decit toate masinile europei intr-un an de zile ... mai greu o sa fie cu alte tipuri de poluare ... mult mai perverse si mai greu de urmarit ca efect si intindere ...

Ce are vulcanul cu benzina ce se scumpeste continuu. iar noi poluam continuu. Vulcanii mari cam o data la 2-3 ani. Sint si eu de acord ca poluarea naturii e mult mai mare.

Dar cu panouri solare nu mai ai treaba 12 ore pe zi cu transportul. E gratis.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 01:15

De la: IPU, la data 2010-04-25 01:12:46
De la: IPU, la data 2010-04-25 01:11:48
De la: marco, la data 2010-04-25 01:08:50
De la: IPU, la data 2010-04-25 01:06:50
De la: Myself, la data 2010-04-25 00:50:52Sorry! Nu vorbim aceeas limba, sau vorbim de lucruri diferite! Cu Darlington e Korekt pana la un anumit consum si in functie DE PIESE!!! Darlington este un tip de montaj. Nu m-a interesat in mod special puteri chiar asa de mari...dar netul e mare, daca ai curajul il gasesti si pe bunicul...vreu sa zic ca orice e posibil, doar cunostinta e limitata. (Cu Darlington mi-am facut pimul amplificator care inca mai e functional de peste ...37 de ani? cu 2N3055 complementar cu BDX 18 parca!...si mai scoate si acum 37W utili masurati Hahahahaha):))) Amuzant era la prima proba cand am incercat amplificarorul cu un difuzor de 6W la o putere pe undeva peste 20W mi-a zburat membrana in tavan, si era doar 1000 de HZ. Poate, sau nu....piese sunt. Depinde ce urmaresti. Sigur sunt si o gramada de solutii. Trebuie doar sa le alegi si/sau sa le combini. Sa-ti fuga mintea! Respect.

MOSULE CU 2N3055 DARLINGTON SCOTEAI 100DE W ! respect! dar aici e vorba de un oscilator sinusoidal!!! Curet pulsatoriu,tensiune pulsatorie!
Adu-ti aminte de amplif-ul de 100 de w de pe almnahul Tehnium de prin anii 80!!



Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 01:21

De la: marco, la data 2010-04-25 01:08:50
De la: IPU, la data 2010-04-25 01:06:50
De la: Myself, la data 2010-04-25 00:50:52Sorry! Nu vorbim aceeas limba, sau vorbim de lucruri diferite! Cu Darlington e Korekt pana la un anumit consum si in functie DE PIESE!!! Darlington este un tip de montaj. Nu m-a interesat in mod special puteri chiar asa de mari...dar netul e mare, daca ai curajul il gasesti si pe bunicul...vreu sa zic ca orice e posibil, doar cunostinta e limitata. (Cu Darlington mi-am facut pimul amplificator care inca mai e functional de peste ...37 de ani? cu 2N3055 complementar cu BDX 18 parca!...si mai scoate si acum 37W utili masurati Hahahahaha):))) Amuzant era la prima proba cand am incercat amplificarorul cu un difuzor de 6W la o putere pe undeva peste 20W mi-a zburat membrana in tavan, si era doar 1000 de HZ. Poate, sau nu....piese sunt. Depinde ce urmaresti. Sigur sunt si o gramada de solutii. Trebuie doar sa le alegi si/sau sa le combini. Sa-ti fuga mintea! Respect.

MOSULE CU 2N3055 DARLINGTON SCOTEAI 100DE W ! respect! dar aici e vorba de un oscilator sinusoidal!!! Curet pulsatoriu,tensiune pulsatorie!
Adu-ti aminte de amplif-ul de 100 de w de pe almnahul Tehnium de prin anii 80!!




... tensiune pulsatorie ? ...

Fugim!!AAaa!!!
DACA I-MI SPUI SI CUM FUNCTIONEAZAUN SIMATIC S100U CHAR TE CRED SI-MI BAG CAPU" IN NISIP!!!
Sau simatic-ul s7-3000!!!?

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
Fosta membra 9am.ro

1449 mesaje
Membru din: 2/11/2009
Oras: Buzau

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 01:24

Sau Nu ! poate in "fuga " ta te oprest si-mi spui cum functioneaza un final video la un tv telecolor 30007!!!

Raporteaza abuz de limbaj
Kosty.Prietenii la nevoie se cunosc! Nimeni nu este mai presus de restul ,doar un procent infim din ADN-ul nostru ne diferentiaza! Si asta creeaza "starea in care ne aflam".
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 01:27

Ati trecut pe tv. Si de acum 30 ani.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Pagini: << 1 2 3 4 5 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Motor hibrid
Mergi la: