Clienții Hidroelectrica regretă mutarea

Acum un an, sute de mii de abonați au migrat către Hidroelectrica. Prețul, care era cel mai bun din piață la acea dată, i-a convins. Multora, însă, le expiră deja contractele, iar în lipsa unor notificări de la furnizor, oamenii nu știu ce să facă. Compania sunt că sunt două variante. Cei care nu primesc nicio notificare rămân cu prețul vechi, anume de 25 de bani pe kWh, iar contractul se prelungește automat.


„Dacă nu se modifică nimic din contract, fie că vorbim de preţ sau orice altă clauză, practic nu este necesară o corespondenţă între părţi”, a declarat Zoltan Nagy-Bege, vicepreședinte ANRE.


Dar sunt și clienți care primesc înștiințări cu noua ofertă, un pic mai mare, de 28 de bani pe kWh. Ei pot accepta, tacit, sau pot refuza prelungirea contractului.


„Pentru unii clienţi păstrează preţul ofertat în urmă cu un an. La alţii creşte. E puţin ciudată această decizie”, a completat Zoltan Nagy-Bege, vicepreședinte ANRE.

„Este, probabil, o lipsă de capacitate din partea Hidroelectrica de a face faţă afluxului extrem de mare de clienţi”, a transmis Corneliu Bodea, expert în energie, pentru Observator.

Hidroelectrica nu emite nici acum facturile cu regularitate

Nici după aproape un an de la semnarea contractului furnizorul nu a început să emită facturile cu regularitate. Ultimul document de plată venit este pentru luna iulie 2022.

Săptămâna aceasta, clienții Hidroelectrica vor primi facturile pentru luna august a anului trecut, a promis compania, care nu exclude că documentele de plată ar putea conține sume eronate. Prin urmare, îi îndeamnă pe abonați să semnaleze eventualele probleme.