back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Fiat albea...o masina mai buna ca loganul?

 


 
Pagini: << 1 2 3 4 >> Sari la pagina:
 
sotto036177

16 mesaje
Membru din: 30/06/2009
Postat pe: 7 Octombrie 2009, ora 11:03

CARBURATORUL

Carburatorul este un dispozitiv din sistemul de alimentare destinat să asigure dozajul necesar dintre benzina și aerul care formează amestecul carburant, astfel ca motorul să poată fi utilizat în diferite regimuri de funcționare.Carburatorul este astfel construit încât să asigure dozarea și pulverizarea benzinei, vaporizarea sa parțială și amestecarea cu aerul în proporțiile necesare unei arderi cât mai complete.

Carburatoarele actuale sunt construcții complexe, însă la baza principiului lor de funcționare stă carburatorul elementar.Carburatoarele motoarelor moderne sunt derivate din carburatorul elementar prin îmbunătățire, fiind dotate cu diferite dispozitive destinate să corecteze dozarea combustibilului și formarea amestecului în funcție de regimul și condițiile variabile de funcționare a motoarelor.

Carburatorul elementar este format din cameră de nivel constant, cameră de amestec, conducta de legătură dintre cele două camere, jiclor, flotor (plutitor) supapă cu ac, difuzor și clapetă de obturare.

Funcționare CARBURATOR
Camera de nivel constant este alimentată cu benzină din rezervor de către pompa de combustibil.În momentul în care benzina ajunge la un nivel dat în camera de nivel constant, plutitorul - prin intermediul unei pârghii care se rotește în jurul unui ax - împinge în sus acul de obturare, închizând supapa cu ac și întrerupând alimentarea carburatorului cu benzină.În timpul admisiei, aerul atmosferic este aspirat în cilindri motorului cu viteză ridicată, prin filtrul de aer, difuzor și camera de amestec, într-o cantitate proporțională cu deshiderea clapetei camerei de amestec.

La trecerea prin difuzor, viteza aerului crește producându-se o depresiune în secțiunea minimă a difuzorului, ceea ce determină antrenarea în mișcare a combustibilului din jiclor, pulverizarea, vaporizarea parțială și amestecarea acestuia cu aerul.

Sub efectul aspirării unei cantități de benzină, nivelul acesteia în camera de nivel constant scade și flotorul coboară, iar acul de obturare deschide accesul benzinei în carburator până când nivelul H se restabilește și supapa se închide din nou.Aceste procese se repetă permanent în timpul funcționării motorului, asigurând alimentarea continuă a cilindrului cu amestec carburant, în care combustibilul și aerul întră în proporții favorabile desfășurării arderii.În acest scop, jiclorul este străbătut de un orificiu calibrat la o dimensiune stabilită corespunzător cu proporția de benzină necesară în volumul de amestec aspirat în cilindru la timpul de admisie.

Mărimea secțiunii de trecere a camerei de amestec se reglează cu ajutorul clapetei de obturare și limiteză cantitatea de amestec carburant aspirat în cilindru, stabilind astfel, după necesitate, regimul de funcționare al motorului.

Deoarece carburatorul elementar nu asigură dozaje corectate la toate regimurile de funcționare a motorului, în practică se utilizează carburatoare complexe prevăzute cu diferite dispozitive de corecție a dozării și procesului de formare a amestecului.Cele mai utilizate dispozitive în acest scop sunt cele destinate să asigure compensarea debitului de combustibil, frânarea pneumatică, modificarea secțiunii jiclorului, modificarea simultană a debitului de aer și combustibil, îmbogățirea amestecului la pornire și alți parametri.

Pentru mersul în gol și la sarcini reduse, carburatoarele obișnuite sunt prevăzute cu un jiclor dimensionat corespunzător, pentru funcționarea în sarcină cu un jiclor principal, iar pentru trecerea de la un regim la altul, cu un jiclor compensator.

Unele carburatoare sunt dotate cu dispozitive denumite pompe de accelerare pentru reglarea regimului de accelerare a turației motorului.

După spațiul producerii amestecului carburant
Motoare cu formarea în exteriorul cilindrului a amestecului carburant. Este cazul motoarelor cu carburator, injecție de benzină în conducta de aspirație și al motoarelor cu gaze cu instalație de formare externă a amestecului aer-combustibil.
Motoare cu formarea în cilindru a amestecului carburant. Din această categorie fac parte motoarele cu injecție de combustibil cum sunt motoarele Diesel sau și unele motoare cu aprindere prin scânteie și motoarele cu gaze la care combustibilul gazos este introdus în cilindru printr-o supapă aparte în timpul aspirației.
După felul aprinderii amestecului carburant


POMPA DE INJECTIE

Pompa de injectie are rolul de a mari presiunea combustibilului, la valorile stabilite, pentru a se asigura functionarea injectoarelor. Presiunea de injectie (de deschidere a acului injectorului indicator) se stabileste experi-mental, in functie de tipul motorului, fiind cuprinsa intre 100 . . . 300 bar.

O pompa de injectie trebuie sa satisfaca urmatoarele cerinte:

- sa asigure debitarea unei cantitati de combustibil precis determinata pentru fiecare cilindru si pentru fiecare regim functional al motorului;
- inceputul injectiei combustibilului sa se produca cu un anumit unghi de avans, fata de punctul mort superior;
- combustibilul sa fie debitat dupa o lege de injectie la care economicitatea si puterea motorului sa fie maxime;
- inceputul si sfirsitul injectiei combustibilului sa se produca brusc.

Cand cantitatile de benzina nu sunt introduse corespunzator sarcinii, motorul nu va dezvolta puterea necesara, iar debitarea neegala a benzinei in cilindri face ca motorul sa functioneze neuniform, solicitarea arborelui cotit fiind mult accentuata.

Deci in concluzie dupa ce vei citi cele de mai sus o sa constati urmatoarea diferenta: la motoarele cu carburatie reglajul se face manual si este foarte greu sa scoti puterea data de catre producator pe cand la motoarele pe injectie , pompa de injectie este calibrata de catre producator si garanteaza puterea motorului data de producator.
Totodata demarajul autoturismului cu motor pe injectie este mai precis si ma sigur decat cel pe carburator ( aduti aminte de ce te zgaltaia masina veche cu carburator - reglaj incorect debit , amestec , etc.).
O zi buna sa aveti


gm_marius87

39 mesaje
Membru din: 23/03/2009
Postat pe: 8 Octombrie 2009, ora 01:00

ms de informatii

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

132 mesaje
Membru din: 4/09/2009
Postat pe: 16 Octombrie 2009, ora 08:40

Sotto 036177:Cutia cu craboti sau cu pinione drepte, cum se mai numeste in limbajul mecanic, are avantajul de a asigura o continuitate mai buna a dinamicii motorului ,deci implicit a masinii, prin durata de timp foarte mica in care se pot schimba vitezele. Conceptia acestui tip de cutie de viteze permite schimbarea treptelor de viteze fara a mai fi necesara apasarea pedalei de ambreiaj. Denumirea de pinioane drepte vine din faptul ca dantura pinioanelor este dreapta si nu inclinata cum este la cutiile de viteze obisnuite, conceptie ce elimina fortele axiale, si care transmite mai bine cuplul motor. Cutiile de viteze obisnuite, cu sincroane, sunt mult mai fiabile, nu necesita intretinere si asigura o schimbare mult mai lina si confortabila. Solutia cu craboti necesita intretinere permanenta si mai are dezavantajul ca transmite socuri puternice in toate componentele transmisiei. Dupa cum se stie la masinile turbo intarzierea schimbarii treptelor are un efect negativ si asupra turbinei care pierde din turatie si presiune la fiecare ridicare a piciorului de pe pedala de acceleratie. La masinile de concurs aceste intarzieri au fost eliminate prin folosirea sistemelor A.L.S. sau bang-bang cum se mai numesc, dar si prin folosirea cutiilor cu craboti.

Ca o concluzie ar fi ca pe cat de nimerita e solutia cu craboti pentru masinile de raliu, pe atat de incomoda si inutil costisitoare se poate ea dovedi la variantele de strada, obisnuite. Cu alte cuvinte nu e cazul sa incercati asa ceva acasa, pe pielea dumneavoastra!

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

132 mesaje
Membru din: 4/09/2009
Postat pe: 16 Octombrie 2009, ora 09:29

AAAAAAAAA si inca ceva,Dan Gartofan si Adrian Berghea la scoala lor de pilotaj au un logan,1598 `100`cp,cutie 5 trepte cu autoblocant(nu crabotata nu nimic).Si uleiul ELF ne-a uimit,macar motul merita un motor supus la *perversiuni*.Cam atat despre loganuri de strada cu 115 cp dupa remapare,sch filtre cu unele sport,evacuari,rugaciuni la Dumnezeu!Repet sotto036177 cu tot respectul,profesionistii ce au remapato au precizat 115cp dar nu tb sa credem tot ce spun unii nu?DYNO domnule si vedem cine are dreptate.Eu am renuntat de mult sa cred ce se tot scrie pe forumuri.intr-adevar student sunt.nu ca nu v-as crede sotto036177 dar imi vine greu sa nu am incredere in masina mea si sa ma las doborat de un logan.apropo 115cp nu e ceva de dat pe spate.am avut senator din anii 80 ce avea dublu(intr-adevar si 1700kg).astept un filmuletz cu loganul dumneavoastra.cand e el insurubat asa pe sosea si nu pot depasi ceilalti.numai bine inca o data

Raporteaza abuz de limbaj
stefancua

6 mesaje
Membru din: 5/08/2008
Postat pe: 18 Octombrie 2009, ora 11:11

Sigur ca fiaturile sunt de o mie de ori mai bune dedcit o dacie.
Spun asta ca posesor de fiat care de 3 ani incoace conduc un Fiat doblo.
Nu am avut nici o problema cu el.Am colindat europa de 2 ori cu el.
recomand cu caldura fiaturile orice model.
Si nu utati,motoarele de pe fiat sunt atit de fiabile si bune incit cei de la opel doteaza si ei citeva modele cu aceste motoare.

Raporteaza abuz de limbaj
stefancua

6 mesaje
Membru din: 5/08/2008
Postat pe: 18 Octombrie 2009, ora 11:16

De la: rudy2007, la data 2009-09-13 11:10:55
De la: dan_xsb, la data 2009-09-13 10:34:50alege loganul arata mult mai bine mai ales logan2,decat albea.
este si un produs made in romania,si cred ca e mai bun ca linea la toate categoriile poate mai putin la consum.
rudy2007--- da,sunt de aceeasi parere,in sensul ca un logan de 1,5 DCI/cu o putere de 85 CP[turbo diesel] este cea mai buna alegere pentru "bani putini vs masina noua cu toate dotarile incluse];poti sa cari si o rulota dupa masina;sau daca nu vrea diesel ,varianta 1,6MPI/105 CP/16 VALVE


Da si te usuca la revizii,hai lasati vrajeala cu loganul ca toata lumea se plinge.
Voi astia de pupati loganul in dos va rog sa spuneti si ce masini ati avut inaintea loganului.
Va spun eu rable de dacii 1300 ,cind v-ati uract in logan l-ati apucat pe dumnezeu de picior.

Raporteaza abuz de limbaj
stefancua

6 mesaje
Membru din: 5/08/2008
Postat pe: 18 Octombrie 2009, ora 11:20

De la: domnuljan, la data 2009-09-13 11:43:17 Sfat de la posesor de Albea: dak vrei sa iti iei Albea in rate iti recomand logan (ratele la Albea suntmai mari, in special la leasing). Si din punctul de vedere al pretului pieselor de schimb si al service-ului iti recomand tot logan (astia de la reprezentanta FIAT te vor taxa f f mult si habar nu au pe ce lume sunt - probat de mine).
Din punct de vedere al calitatii, fiabilitatii, consumului si practicalitatii iti recomand Albea cu caldura. La capitolele acestea e net superioara loganului.

Alegerea iti apartine. Mult noroc.


Mai dragule ,ratele nu au nici o relevanta in discutie,finantarea o faci cum vrei tu ,daca dai avans mimim este normal sa ai rata mai mare,aici vorbim de fiabilitate.Si eu am fiat si nu ma taxat nimeni.
Pot spune ca la Autocomo unde am eu reprezentanta,sunt profesionisti si deriosi cum nu ai mai vazut.

Raporteaza abuz de limbaj
stefancua

6 mesaje
Membru din: 5/08/2008
Postat pe: 18 Octombrie 2009, ora 11:22

De la: sosotgv, la data 2009-09-13 17:17:55as fi curios care este masina ta personala, pt ca cunosc multi tarani care zic ca nu ar cumpara un logan dar ai nu au bani nici pentru o intrare la un wc public.

si am logan ca sa nu intelegi gresit


Bine zis ,ai dreptate

Raporteaza abuz de limbaj
sotto036177

16 mesaje
Membru din: 30/06/2009
Postat pe: 9 Decembrie 2009, ora 12:58

Salut Octavian ,
Sa stii ca am discutat cu o firma care face testele DYNO si am vazut chiar si o diagrama ( nu pe masina mea deoarece nu imi permit sa arunc banii pe fereastra de dragul demonstartiilor si nici sa-mi tin motorul la maxim turat intrucat tin la masina) insa ceea ce pot sa-ti spun este ca la o setare din calculator pentru un motor de 15 dci de la 75 CP la 90 CP , DYNO indica o crestere a cuplului cu cca 55 Nm .
Probabil ca raportul nu se pastreaza pentru cei 115 CP adica sa aibe o crestere de 110 Nm insa oricum are o crestere semnificativa de cuplu.
In rest toate bune. Inca mai circul si circul chiar bine , saptamana trecuta am fost in Germania si pot sa-ti spun ca atunci cand ai o alta calitate a motorinei si motorul merge si trage altfel decat suntem noi invatati in Romania.Stima

Raporteaza abuz de limbaj
dek68gwb

6 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Campina

Postat pe: 9 Ianuarie 2010, ora 20:13

Piesele de schimb nu sunt o problema si sunt mai ieftine la Albea decat la Logan.Am un Albea si un Logan anbele din 2005.Reviziile in garantie au fost pana acunm mai ieftine la Albea

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

132 mesaje
Membru din: 4/09/2009
Postat pe: 10 Ianuarie 2010, ora 12:04

De la: sotto036177, la data 2009-12-09 12:58:16Salut Octavian ,
Sa stii ca am discutat cu o firma care face testele DYNO si am vazut chiar si o diagrama ( nu pe masina mea deoarece nu imi permit sa arunc banii pe fereastra de dragul demonstartiilor si nici sa-mi tin motorul la maxim turat intrucat tin la masina) insa ceea ce pot sa-ti spun este ca la o setare din calculator pentru un motor de 15 dci de la 75 CP la 90 CP , DYNO indica o crestere a cuplului cu cca 55 Nm .
Probabil ca raportul nu se pastreaza pentru cei 115 CP adica sa aibe o crestere de 110 Nm insa oricum are o crestere semnificativa de cuplu.
In rest toate bune. Inca mai circul si circul chiar bine , saptamana trecuta am fost in Germania si pot sa-ti spun ca atunci cand ai o alta calitate a motorinei si motorul merge si trage altfel decat suntem noi invatati in Romania.Stima

am observat si eu diferente majore la carburant(in belgia,unde sunt stabiliti ai mei bag de la texaco si e super,in romania se pare ca cel mai bn a iesit petrom la benzina si rompetrol la motorina,a fost un studiu nu e o parere).va salut cu respect,numai bine....scuze de

Raporteaza abuz de limbaj
piulescu

25 mesaje
Membru din: 17/09/2009
Oras: Cluj

Postat pe: 5 Februarie 2010, ora 07:56

De 10 ani incoace am avut 7 Fiaturi, dar modele care se faceau si pentru piata vestica, adica am avut vreo 4 Fiat Punto Diesel, unulpe benzina, 1 Stilo diesel iar de 2 ani conduc in Brsvo Multijet, vorbesc de masini cu care am facut intre 30.000 si 120.000 km (cu fiecare dintre ele)In plus de asta lucrand pentru o firma din grupul Fiat am avut ocazia sa conduc Fiat Doblo,Scudo si Seicento.Intr-adevar astea sunt ok, chiar si Fiat Doblo facut in Turcia cu locuri cu motor diesel aspirat era super in regula. Fiat Albea si Linea sunt facute in Turcia dar nici asta nu ar fi o problema daca platforma lor tehnica nu ar fi gandita pentru penetrarea pietelor din tarile ex-socialiste, iar asta inseamna multe compromisuri ale platformei tehnice pt a mentine un pret scazut.Loganul in schimb este o masina gandita low-cost din start si s-a dovedit a fi un model de succes.
Bine, acum lasand la o parte alegerile subiective si referindu-ne strict la raport calitate/pret Logan sau Sandero este varianta cea mai potrivita conditiilor de drum de la noi si bugetului pe care si-l poate permite un om din clasa medie.










Raporteaza abuz de limbaj
calinbubu2004

2 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 13 Mai 2010, ora 11:38

incearca cu ideea....numai in romania si albania se comercializeaza sub denumirea de albeea

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

56 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Resita

Postat pe: 19 Iunie 2010, ora 18:03

De la: sotto045842, la data 2009-09-13 13:59:07ALBEA ESTE CEA MAI URATA MASINA DIN LUME ALATURI DE PEUGEOT 206 SEDAN! ATAT. DACA NU ESTI DE ACORD CU MSJ MEU ESTI CEL PUTIN CRETIN.

Raporteaza abuz de limbaj
piulescu

25 mesaje
Membru din: 17/09/2009
Oras: Cluj

Postat pe: 21 Iunie 2010, ora 15:57

si renault clio symbol cui il lasi? merita si el intrarea in top 3 uratenii de masini. Gama asta de masini e facute pentru cei prea snobi sa recunoasca faptul ca nu si-au permis decat o Dacie.Lasa sa le cumpere nemtii si vesticii, ca o sa le aducem noi inapoi peste 4-5 ani cand vor fi ieftine la mana a doua....si atunci o sa zicem ca ce fraieri is nemtii ca la 4-5 ani isi schimba masinile in loc sa le repare. :)


Vandame

1 mesaj
Membru din: 28/11/2010
Postat pe: 28 Noiembrie 2010, ora 09:47

SALUT ALL!!! Ami si eu un fiat Albea 1,4 77cp si sunt foarte multumit de ea.Nu te mai lua dupa toata lumea k loganu merge,face,drege.Eu am facut probe cu amandoua si rezultatul sunt::

loganul este descheiat din toate punctele de vedere
stabilitat: nu are nicio treaba
viteza:m-am luat cu logan 1,6 si mai avea putin si plangea(ala de 90 cp)
nu este antifonat aproape deloc
cn nu crede asta,dau si exemple
stabilitatea am probato intro curba cu un pr cu logan 1,5 k mereu i se parea lui k intru prea tare in curba aia.A mers el prima data cu 70km/h si deja mi-a spus k a simtit k sa ridicat pe 2 roti.
apoi am intrat si eu in aceeasi curba cu 80 si a luato cu brio,chiar mi-a zis pr ala "Sa moara mama a mea e caruta".
antifonaj:am avut 1000w reali pe masina adik un alpine type X si nu vibra decat usa de la prdbagaj si oglinzile si a venit un prieten cu un logan cu 400w reali adik un pioneer si ziceai k se rupe toata masina,tremura tot: plafon,tabla laterala,pordbagaj,luneta,parbriz,fete de usi etc.
deci dak vrei k buzunar iati logan dak nu iati Albea fara probleme.
Si ink cv am uitat sa iti spun k eu merg mai sport cu ea si dupa 3000 de ture se duce super(asta ptr cn stie sa mearga cu ea)chiar varu meu mi-a spus kre are logan 1,5 k nu se compara loganu cu albea.Toata lumea kre s-a urcat cu mine in masina nu m-a crezut k are motor 1,4.Poate par prea de tot,dar am facut un renault megane de la semafor si la celalalt semafor a oprit si zicea k am cv la motor k e imposibil sa il iau cu motorul ei. SI NU MAI COMPARATI LINEA K AIA MANANK PAMANT nu va mai laudati fiarele si nu mai spuneti de alte masini din necunostinta de cauza.(AM MERS SI CU LINE) SPER K M-AM FACUT INTELES VA SALUT!!!!!

Raporteaza abuz de limbaj
quatalin

1 mesaj
Membru din: 25/05/2011
Postat pe: 25 Mai 2011, ora 12:21

DA, Fiat Albea este o masina mai buna ca Loganul. Am avut Albea la vremea ei prin 2007, si recent am cumparat una in familie pentru o incepatoare.

A mea nu a avut nicio problema trei ani cat am tinut-o, iar cea cumparata SH cu 110.000KM e intr-o stare impecabila nu bate nimic, directie beton si motorul trage ca nou.

Strict fata de Logan:

In primul rand rand vine cu servo directie/frana, ambreiaj hidraulic, faruri electrice, si computer bord in echiparea standard. (deci si cea mai cheala are totusi servo si alte chichite)

In al doilea rand masina e silentioasa, antifonata mult mai bine nici nu auzi motorul. Asta e cel mai mare avantaj fata de Logan - senzatia din interior.

Loganul e recunoscut ca o masina fiabila dar si Albea e tot in aceiasi categorie. Sunt masini simple amandoua - nu prea are ce sa se strice la ele - iar motoarele pe benzina in 8V nu pun probeleme.

Albea tot asa e cu garda destul de inalta.

Motorul 1.4 de pe Albea e superior celui de pe Logan la consum si zgomot. Plus ca motorul 1.4 de pe Albea e tip OHC si in caz ca se rupe curea de distributie motorul nu pateste nimic! Doar ramai cu masina in drum si atat.

Raporteaza abuz de limbaj
Polixenia

2831 mesaje
Membru din: 9/12/2012
Oras: Resita

Postat pe: 30 Ianuarie 2013, ora 22:54

De la: quatalin, la data 2011-05-25 12:21:17DA, Fiat Albea este o masina mai buna ca Loganul. Am avut Albea la vremea ei prin 2007, si recent am cumparat una in familie pentru o incepatoare.

A mea nu a avut nicio problema trei ani cat am tinut-o, iar cea cumparata SH cu 110.000KM e intr-o stare impecabila nu bate nimic, directie beton si motorul trage ca nou.

Strict fata de Logan:

In primul rand rand vine cu servo directie/frana, ambreiaj hidraulic, faruri electrice, si computer bord in echiparea standard. (deci si cea mai cheala are totusi servo si alte chichite)

In al doilea rand masina e silentioasa, antifonata mult mai bine nici nu auzi motorul. Asta e cel mai mare avantaj fata de Logan - senzatia din interior.

Loganul e recunoscut ca o masina fiabila dar si Albea e tot in aceiasi categorie. Sunt masini simple amandoua - nu prea are ce sa se strice la ele - iar motoarele pe benzina in 8V nu pun probeleme.

Albea tot asa e cu garda destul de inalta.

Motorul 1.4 de pe Albea e superior celui de pe Logan la consum si zgomot. Plus ca motorul 1.4 de pe Albea e tip OHC si in caz ca se rupe curea de distributie motorul nu pateste nimic! Doar ramai cu masina in drum si atat.


mda

Raporteaza abuz de limbaj
Polixenia

2831 mesaje
Membru din: 9/12/2012
Oras: Resita

Postat pe: 30 Ianuarie 2013, ora 22:54

De la: quatalin, la data 2011-05-25 12:21:17DA, Fiat Albea este o masina mai buna ca Loganul. Am avut Albea la vremea ei prin 2007, si recent am cumparat una in familie pentru o incepatoare.

A mea nu a avut nicio problema trei ani cat am tinut-o, iar cea cumparata SH cu 110.000KM e intr-o stare impecabila nu bate nimic, directie beton si motorul trage ca nou.

Strict fata de Logan:

In primul rand rand vine cu servo directie/frana, ambreiaj hidraulic, faruri electrice, si computer bord in echiparea standard. (deci si cea mai cheala are totusi servo si alte chichite)

In al doilea rand masina e silentioasa, antifonata mult mai bine nici nu auzi motorul. Asta e cel mai mare avantaj fata de Logan - senzatia din interior.

Loganul e recunoscut ca o masina fiabila dar si Albea e tot in aceiasi categorie. Sunt masini simple amandoua - nu prea are ce sa se strice la ele - iar motoarele pe benzina in 8V nu pun probeleme.

Albea tot asa e cu garda destul de inalta.

Motorul 1.4 de pe Albea e superior celui de pe Logan la consum si zgomot. Plus ca motorul 1.4 de pe Albea e tip OHC si in caz ca se rupe curea de distributie motorul nu pateste nimic! Doar ramai cu masina in drum si atat.


mda

Raporteaza abuz de limbaj
Polixenia

2831 mesaje
Membru din: 9/12/2012
Oras: Resita

Postat pe: 30 Ianuarie 2013, ora 22:54

De la: quatalin, la data 2011-05-25 12:21:17DA, Fiat Albea este o masina mai buna ca Loganul. Am avut Albea la vremea ei prin 2007, si recent am cumparat una in familie pentru o incepatoare.

A mea nu a avut nicio problema trei ani cat am tinut-o, iar cea cumparata SH cu 110.000KM e intr-o stare impecabila nu bate nimic, directie beton si motorul trage ca nou.

Strict fata de Logan:

In primul rand rand vine cu servo directie/frana, ambreiaj hidraulic, faruri electrice, si computer bord in echiparea standard. (deci si cea mai cheala are totusi servo si alte chichite)

In al doilea rand masina e silentioasa, antifonata mult mai bine nici nu auzi motorul. Asta e cel mai mare avantaj fata de Logan - senzatia din interior.

Loganul e recunoscut ca o masina fiabila dar si Albea e tot in aceiasi categorie. Sunt masini simple amandoua - nu prea are ce sa se strice la ele - iar motoarele pe benzina in 8V nu pun probeleme.

Albea tot asa e cu garda destul de inalta.

Motorul 1.4 de pe Albea e superior celui de pe Logan la consum si zgomot. Plus ca motorul 1.4 de pe Albea e tip OHC si in caz ca se rupe curea de distributie motorul nu pateste nimic! Doar ramai cu masina in drum si atat.


mda

Raporteaza abuz de limbaj
Polixenia

2831 mesaje
Membru din: 9/12/2012
Oras: Resita

Postat pe: 30 Ianuarie 2013, ora 22:54

De la: quatalin, la data 2011-05-25 12:21:17DA, Fiat Albea este o masina mai buna ca Loganul. Am avut Albea la vremea ei prin 2007, si recent am cumparat una in familie pentru o incepatoare.

A mea nu a avut nicio problema trei ani cat am tinut-o, iar cea cumparata SH cu 110.000KM e intr-o stare impecabila nu bate nimic, directie beton si motorul trage ca nou.

Strict fata de Logan:

In primul rand rand vine cu servo directie/frana, ambreiaj hidraulic, faruri electrice, si computer bord in echiparea standard. (deci si cea mai cheala are totusi servo si alte chichite)

In al doilea rand masina e silentioasa, antifonata mult mai bine nici nu auzi motorul. Asta e cel mai mare avantaj fata de Logan - senzatia din interior.

Loganul e recunoscut ca o masina fiabila dar si Albea e tot in aceiasi categorie. Sunt masini simple amandoua - nu prea are ce sa se strice la ele - iar motoarele pe benzina in 8V nu pun probeleme.

Albea tot asa e cu garda destul de inalta.

Motorul 1.4 de pe Albea e superior celui de pe Logan la consum si zgomot. Plus ca motorul 1.4 de pe Albea e tip OHC si in caz ca se rupe curea de distributie motorul nu pateste nimic! Doar ramai cu masina in drum si atat.


mda

Raporteaza abuz de limbaj
Polixenia

2831 mesaje
Membru din: 9/12/2012
Oras: Resita

Postat pe: 30 Ianuarie 2013, ora 22:54

De la: quatalin, la data 2011-05-25 12:21:17DA, Fiat Albea este o masina mai buna ca Loganul. Am avut Albea la vremea ei prin 2007, si recent am cumparat una in familie pentru o incepatoare.

A mea nu a avut nicio problema trei ani cat am tinut-o, iar cea cumparata SH cu 110.000KM e intr-o stare impecabila nu bate nimic, directie beton si motorul trage ca nou.

Strict fata de Logan:

In primul rand rand vine cu servo directie/frana, ambreiaj hidraulic, faruri electrice, si computer bord in echiparea standard. (deci si cea mai cheala are totusi servo si alte chichite)

In al doilea rand masina e silentioasa, antifonata mult mai bine nici nu auzi motorul. Asta e cel mai mare avantaj fata de Logan - senzatia din interior.

Loganul e recunoscut ca o masina fiabila dar si Albea e tot in aceiasi categorie. Sunt masini simple amandoua - nu prea are ce sa se strice la ele - iar motoarele pe benzina in 8V nu pun probeleme.

Albea tot asa e cu garda destul de inalta.

Motorul 1.4 de pe Albea e superior celui de pe Logan la consum si zgomot. Plus ca motorul 1.4 de pe Albea e tip OHC si in caz ca se rupe curea de distributie motorul nu pateste nimic! Doar ramai cu masina in drum si atat.


mda

Raporteaza abuz de limbaj
Polixenia

2831 mesaje
Membru din: 9/12/2012
Oras: Resita

Postat pe: 30 Ianuarie 2013, ora 22:54

De la: quatalin, la data 2011-05-25 12:21:17DA, Fiat Albea este o masina mai buna ca Loganul. Am avut Albea la vremea ei prin 2007, si recent am cumparat una in familie pentru o incepatoare.

A mea nu a avut nicio problema trei ani cat am tinut-o, iar cea cumparata SH cu 110.000KM e intr-o stare impecabila nu bate nimic, directie beton si motorul trage ca nou.

Strict fata de Logan:

In primul rand rand vine cu servo directie/frana, ambreiaj hidraulic, faruri electrice, si computer bord in echiparea standard. (deci si cea mai cheala are totusi servo si alte chichite)

In al doilea rand masina e silentioasa, antifonata mult mai bine nici nu auzi motorul. Asta e cel mai mare avantaj fata de Logan - senzatia din interior.

Loganul e recunoscut ca o masina fiabila dar si Albea e tot in aceiasi categorie. Sunt masini simple amandoua - nu prea are ce sa se strice la ele - iar motoarele pe benzina in 8V nu pun probeleme.

Albea tot asa e cu garda destul de inalta.

Motorul 1.4 de pe Albea e superior celui de pe Logan la consum si zgomot. Plus ca motorul 1.4 de pe Albea e tip OHC si in caz ca se rupe curea de distributie motorul nu pateste nimic! Doar ramai cu masina in drum si atat.


mda

Raporteaza abuz de limbaj
Polixenia

2831 mesaje
Membru din: 9/12/2012
Oras: Resita

Postat pe: 30 Ianuarie 2013, ora 22:54

De la: quatalin, la data 2011-05-25 12:21:17DA, Fiat Albea este o masina mai buna ca Loganul. Am avut Albea la vremea ei prin 2007, si recent am cumparat una in familie pentru o incepatoare.

A mea nu a avut nicio problema trei ani cat am tinut-o, iar cea cumparata SH cu 110.000KM e intr-o stare impecabila nu bate nimic, directie beton si motorul trage ca nou.

Strict fata de Logan:

In primul rand rand vine cu servo directie/frana, ambreiaj hidraulic, faruri electrice, si computer bord in echiparea standard. (deci si cea mai cheala are totusi servo si alte chichite)

In al doilea rand masina e silentioasa, antifonata mult mai bine nici nu auzi motorul. Asta e cel mai mare avantaj fata de Logan - senzatia din interior.

Loganul e recunoscut ca o masina fiabila dar si Albea e tot in aceiasi categorie. Sunt masini simple amandoua - nu prea are ce sa se strice la ele - iar motoarele pe benzina in 8V nu pun probeleme.

Albea tot asa e cu garda destul de inalta.

Motorul 1.4 de pe Albea e superior celui de pe Logan la consum si zgomot. Plus ca motorul 1.4 de pe Albea e tip OHC si in caz ca se rupe curea de distributie motorul nu pateste nimic! Doar ramai cu masina in drum si atat.


mda

Raporteaza abuz de limbaj
Polixenia

2831 mesaje
Membru din: 9/12/2012
Oras: Resita

Postat pe: 30 Ianuarie 2013, ora 22:54

De la: quatalin, la data 2011-05-25 12:21:17DA, Fiat Albea este o masina mai buna ca Loganul. Am avut Albea la vremea ei prin 2007, si recent am cumparat una in familie pentru o incepatoare.

A mea nu a avut nicio problema trei ani cat am tinut-o, iar cea cumparata SH cu 110.000KM e intr-o stare impecabila nu bate nimic, directie beton si motorul trage ca nou.

Strict fata de Logan:

In primul rand rand vine cu servo directie/frana, ambreiaj hidraulic, faruri electrice, si computer bord in echiparea standard. (deci si cea mai cheala are totusi servo si alte chichite)

In al doilea rand masina e silentioasa, antifonata mult mai bine nici nu auzi motorul. Asta e cel mai mare avantaj fata de Logan - senzatia din interior.

Loganul e recunoscut ca o masina fiabila dar si Albea e tot in aceiasi categorie. Sunt masini simple amandoua - nu prea are ce sa se strice la ele - iar motoarele pe benzina in 8V nu pun probeleme.

Albea tot asa e cu garda destul de inalta.

Motorul 1.4 de pe Albea e superior celui de pe Logan la consum si zgomot. Plus ca motorul 1.4 de pe Albea e tip OHC si in caz ca se rupe curea de distributie motorul nu pateste nimic! Doar ramai cu masina in drum si atat.


mda

Raporteaza abuz de limbaj
Polixenia

2831 mesaje
Membru din: 9/12/2012
Oras: Resita

Postat pe: 30 Ianuarie 2013, ora 22:54

De la: quatalin, la data 2011-05-25 12:21:17DA, Fiat Albea este o masina mai buna ca Loganul. Am avut Albea la vremea ei prin 2007, si recent am cumparat una in familie pentru o incepatoare.

A mea nu a avut nicio problema trei ani cat am tinut-o, iar cea cumparata SH cu 110.000KM e intr-o stare impecabila nu bate nimic, directie beton si motorul trage ca nou.

Strict fata de Logan:

In primul rand rand vine cu servo directie/frana, ambreiaj hidraulic, faruri electrice, si computer bord in echiparea standard. (deci si cea mai cheala are totusi servo si alte chichite)

In al doilea rand masina e silentioasa, antifonata mult mai bine nici nu auzi motorul. Asta e cel mai mare avantaj fata de Logan - senzatia din interior.

Loganul e recunoscut ca o masina fiabila dar si Albea e tot in aceiasi categorie. Sunt masini simple amandoua - nu prea are ce sa se strice la ele - iar motoarele pe benzina in 8V nu pun probeleme.

Albea tot asa e cu garda destul de inalta.

Motorul 1.4 de pe Albea e superior celui de pe Logan la consum si zgomot. Plus ca motorul 1.4 de pe Albea e tip OHC si in caz ca se rupe curea de distributie motorul nu pateste nimic! Doar ramai cu masina in drum si atat.


mda

Raporteaza abuz de limbaj
Polixenia

2831 mesaje
Membru din: 9/12/2012
Oras: Resita

Postat pe: 30 Ianuarie 2013, ora 22:54

De la: quatalin, la data 2011-05-25 12:21:17DA, Fiat Albea este o masina mai buna ca Loganul. Am avut Albea la vremea ei prin 2007, si recent am cumparat una in familie pentru o incepatoare.

A mea nu a avut nicio problema trei ani cat am tinut-o, iar cea cumparata SH cu 110.000KM e intr-o stare impecabila nu bate nimic, directie beton si motorul trage ca nou.

Strict fata de Logan:

In primul rand rand vine cu servo directie/frana, ambreiaj hidraulic, faruri electrice, si computer bord in echiparea standard. (deci si cea mai cheala are totusi servo si alte chichite)

In al doilea rand masina e silentioasa, antifonata mult mai bine nici nu auzi motorul. Asta e cel mai mare avantaj fata de Logan - senzatia din interior.

Loganul e recunoscut ca o masina fiabila dar si Albea e tot in aceiasi categorie. Sunt masini simple amandoua - nu prea are ce sa se strice la ele - iar motoarele pe benzina in 8V nu pun probeleme.

Albea tot asa e cu garda destul de inalta.

Motorul 1.4 de pe Albea e superior celui de pe Logan la consum si zgomot. Plus ca motorul 1.4 de pe Albea e tip OHC si in caz ca se rupe curea de distributie motorul nu pateste nimic! Doar ramai cu masina in drum si atat.


mda

Raporteaza abuz de limbaj
Polixenia

2831 mesaje
Membru din: 9/12/2012
Oras: Resita

Postat pe: 30 Ianuarie 2013, ora 22:54

De la: quatalin, la data 2011-05-25 12:21:17DA, Fiat Albea este o masina mai buna ca Loganul. Am avut Albea la vremea ei prin 2007, si recent am cumparat una in familie pentru o incepatoare.

A mea nu a avut nicio problema trei ani cat am tinut-o, iar cea cumparata SH cu 110.000KM e intr-o stare impecabila nu bate nimic, directie beton si motorul trage ca nou.

Strict fata de Logan:

In primul rand rand vine cu servo directie/frana, ambreiaj hidraulic, faruri electrice, si computer bord in echiparea standard. (deci si cea mai cheala are totusi servo si alte chichite)

In al doilea rand masina e silentioasa, antifonata mult mai bine nici nu auzi motorul. Asta e cel mai mare avantaj fata de Logan - senzatia din interior.

Loganul e recunoscut ca o masina fiabila dar si Albea e tot in aceiasi categorie. Sunt masini simple amandoua - nu prea are ce sa se strice la ele - iar motoarele pe benzina in 8V nu pun probeleme.

Albea tot asa e cu garda destul de inalta.

Motorul 1.4 de pe Albea e superior celui de pe Logan la consum si zgomot. Plus ca motorul 1.4 de pe Albea e tip OHC si in caz ca se rupe curea de distributie motorul nu pateste nimic! Doar ramai cu masina in drum si atat.


mda

Raporteaza abuz de limbaj
Polixenia

2831 mesaje
Membru din: 9/12/2012
Oras: Resita

Postat pe: 30 Ianuarie 2013, ora 22:54

De la: quatalin, la data 2011-05-25 12:21:17DA, Fiat Albea este o masina mai buna ca Loganul. Am avut Albea la vremea ei prin 2007, si recent am cumparat una in familie pentru o incepatoare.

A mea nu a avut nicio problema trei ani cat am tinut-o, iar cea cumparata SH cu 110.000KM e intr-o stare impecabila nu bate nimic, directie beton si motorul trage ca nou.

Strict fata de Logan:

In primul rand rand vine cu servo directie/frana, ambreiaj hidraulic, faruri electrice, si computer bord in echiparea standard. (deci si cea mai cheala are totusi servo si alte chichite)

In al doilea rand masina e silentioasa, antifonata mult mai bine nici nu auzi motorul. Asta e cel mai mare avantaj fata de Logan - senzatia din interior.

Loganul e recunoscut ca o masina fiabila dar si Albea e tot in aceiasi categorie. Sunt masini simple amandoua - nu prea are ce sa se strice la ele - iar motoarele pe benzina in 8V nu pun probeleme.

Albea tot asa e cu garda destul de inalta.

Motorul 1.4 de pe Albea e superior celui de pe Logan la consum si zgomot. Plus ca motorul 1.4 de pe Albea e tip OHC si in caz ca se rupe curea de distributie motorul nu pateste nimic! Doar ramai cu masina in drum si atat.


mda

Raporteaza abuz de limbaj
Polixenia

2831 mesaje
Membru din: 9/12/2012
Oras: Resita

Postat pe: 30 Ianuarie 2013, ora 22:54

De la: quatalin, la data 2011-05-25 12:21:17DA, Fiat Albea este o masina mai buna ca Loganul. Am avut Albea la vremea ei prin 2007, si recent am cumparat una in familie pentru o incepatoare.

A mea nu a avut nicio problema trei ani cat am tinut-o, iar cea cumparata SH cu 110.000KM e intr-o stare impecabila nu bate nimic, directie beton si motorul trage ca nou.

Strict fata de Logan:

In primul rand rand vine cu servo directie/frana, ambreiaj hidraulic, faruri electrice, si computer bord in echiparea standard. (deci si cea mai cheala are totusi servo si alte chichite)

In al doilea rand masina e silentioasa, antifonata mult mai bine nici nu auzi motorul. Asta e cel mai mare avantaj fata de Logan - senzatia din interior.

Loganul e recunoscut ca o masina fiabila dar si Albea e tot in aceiasi categorie. Sunt masini simple amandoua - nu prea are ce sa se strice la ele - iar motoarele pe benzina in 8V nu pun probeleme.

Albea tot asa e cu garda destul de inalta.

Motorul 1.4 de pe Albea e superior celui de pe Logan la consum si zgomot. Plus ca motorul 1.4 de pe Albea e tip OHC si in caz ca se rupe curea de distributie motorul nu pateste nimic! Doar ramai cu masina in drum si atat.


mda

Raporteaza abuz de limbaj
Pagini: << 1 2 3 4 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Fiat Albea...O masina mai buna ca Loganul?
Mergi la: