back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Fiat albea...o masina mai buna ca loganul?

 


 
Pagini: << 1 2 3 4 >> Sari la pagina:
 
9am068283

5 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Postat pe: 14 Septembrie 2009, ora 09:55

Apropo de impactul intre Logan si BMV eu cred ca te simti mai bine in Logan doar daca BMV-ul sta pe loc in momentul impactului


9am068283

5 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Postat pe: 14 Septembrie 2009, ora 10:01

La alegerea Logan - Albea numai un idiot ar lua Albea, nu te supara frate

Raporteaza abuz de limbaj
bodeamircea

8 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 14 Septembrie 2009, ora 10:16

adevarat graita-i....
eventual se poate zice ca fiat e ceva mai pun rea decat loganul

Raporteaza abuz de limbaj
gabriello_g

19 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 14 Septembrie 2009, ora 10:30

DE DEPARTE ALEGELOGAN DIESEL ...N UO SA REGRETI ..CU ALBEEA ..ARE SORA MEA...E VARZA..A SCHIMBAT UNA IN GARANTIE..CAZUT CUTIE VITEZE IN 2 LUNI....

Raporteaza abuz de limbaj
sotto036885

3 mesaje
Membru din: 29/06/2009
Postat pe: 14 Septembrie 2009, ora 10:49

daca masinile sunt facute in turcia nu inseamna ca trebuie sa fie neaparat proaste.eu am un clio din 2003 fabricat in turcia si momentan are 140000km.pana acum nu am schimbat la ea decat 2 pivoti si o bieleta de directie(pe langa consumabile-curea de distributie si curea de accesorii)bateria cu care am luat masina a obosit dupa 4 ani.sunt super multumit de ea.are motor 1.5dci,consum mixt 6l/100km.una peste alta,il recomand cu incredere.cat am stat prin service ptr a schimba cele enumerate mai sus ,vreau sa zic ca ploua cu loganuri in service cu multiple probleme incepand de la erori de injectoare si pana la instalatia electrica(apasa frana si se aprind semnalizarile,da semnal si clipesc stopurile de frana,etc),nu mai vorbesc de rugina care e inadmisibil sa apara dupa doar 2 ani.nemtii cred ca cumpara loganuri ca solutie de criza;dupa un an sau doi probabil ca vor umple parcurile auto cu ele

Raporteaza abuz de limbaj
9am108929

5 mesaje
Membru din: 7/02/2013
Postat pe: 14 Septembrie 2009, ora 11:02

Pentru cel care spune: "loganul nu e masina"!La cat costa un logan nu ar trebui sa-i mai cauti defecte iar in comparatie cu un Albea ii spun k este o mare diferenta, Loganul bate Albea mai ales la fiabilitate, mai putin la consum ! parerea mea este sa-ti iei un logan..., o prima revizie(20.000km) costa cam 210 lei, asa k....., dar in sfarsit, tu o sa iei decizia doar snt banii tai!!!!!!!!!!!!!!!!!

Raporteaza abuz de limbaj
TheNecromancerE

4 mesaje
Membru din: 11/09/2009
Postat pe: 14 Septembrie 2009, ora 12:45

Le-ai condus? Eu am condus pana acum multe fiaturi inclusiv de marfa noi. se conduc f usor, au un servo f bun, dar nu ai feed-back la volan deloc, le-ar placea femeilor poate.nu-i inteleg pe fraierii care in viata lor n-au pus mana pe volanul logan sau albea si comenteaza. loganul e mult mai bun cine le-a condus stie.

Raporteaza abuz de limbaj
TheNecromancerE

4 mesaje
Membru din: 11/09/2009
Postat pe: 14 Septembrie 2009, ora 12:51

cu privire la comentariile impactului bmw vs logan. depinde si vechimea si starea tehnica a bmw-ului. oricum lasati prostia deoparte vizavi de " ce distrusa e loganul", NU UITATI CA MASINA CU CEL MAI BUN SCOR NCAP DIN LUME E UN RENAULT, AU CEA MAI BUNA CAROSERIE DIN LUME CU DEFORMARE PRESTABILITA IN "A". iar loganul chiar daca nu e la fel de buna,oricum e f rigida si de vreme ce ai centura pusa creds ca e suficient de sigura pe sosea. albea e infinit mai slaba la caroserie, daca vreti fiat bun, incercati Stilo, e super masina, totusi cam scumpa imi pare.

Raporteaza abuz de limbaj
Billy_Zak

24 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Slatina

Postat pe: 14 Septembrie 2009, ora 14:10

Fiat Albea nu se vinde in Europa de Vest, pentru ca este facut strict pentru piata Est-Europeana si eventuale alte tari sarace.
Asta ma face sa cred ca intradevar Albea este un competitor pt Logan.

Daca ar fi sa comparam pe acestea doua, eu m-as gandi la avantajele Service-ului aproape existent in orice orasel al Daciei, ceea ce da plus de incredere in Dacia.
Una peste te pune pe ganduri si faptul ca in alta in ultimul timp tot mai vezi cate o Dacia pe strazile Germaniei, dar Albea niet, desi alte Fiat-uri, din care in mod special Punto, se vand foarte bine in Germania!

Raporteaza abuz de limbaj
bodeamircea

8 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 14 Septembrie 2009, ora 16:18

De la: annihilator, la data 2009-09-14 09:55:08Apropo de impactul intre Logan si BMV eu cred ca te simti mai bine in Logan doar daca BMV-ul sta pe loc in momentul impactului

bine zici...
nu stiu de unde vine comparatia asta cu bmw...de fapt da..cad ai un stas (bm-u...) la el raportezi tot

Raporteaza abuz de limbaj
ekp2007e

2 mesaje
Membru din: 13/09/2009
Postat pe: 14 Septembrie 2009, ora 19:23

loganu cel nou poate emai bun.. dar primele!!!??.. cu linea e belea ami spune si mie cineva cum se comporta FIAT LINEA DIZEL ca amea troncane tare frate.

Raporteaza abuz de limbaj
gabriello_g

19 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 15 Septembrie 2009, ora 19:17

DIESEL AMIGO...NU DIZEL.....NU AI TERMIANT GENERALA CE PISICI.

Raporteaza abuz de limbaj
grozdi

1 mesaj
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 15 Septembrie 2009, ora 19:27

DA! Indiscutabil! Am o Albea de servici, deci HAMALITA zi de zi, are 89.000km la bord (e drept, ca toti facuti doar de mine, nu a mers cine-a vrut si cine nu cu ea) si in afara de reviziile facute la 10.000km nu am avut absolut nici o problema! In plus este foarte silentioasa! Are garda la sol inalta, ceea pt Romanica este un foarte bun atu, dar in schimb, garda inalta coroborata cu greutatea relativ redusa iti cam da batai de cap in curbe si la viteze mai mari in conditii de vant! In rest, 160km/h fara probleme! Atat i-am dat eu! Este o IMENSA si placuta surpriza pt mine! Bine, sa nu intelegi ca se poate compara cu vreo... ,,nemtoaica", de exemplu!

Raporteaza abuz de limbaj
ondin666

204 mesaje
Membru din: 22/12/2008
Postat pe: 16 Septembrie 2009, ora 17:22

nu arata logan mai bine decat albea, in opinia mea, un conducator auto obisnuit, extrem de obiectiv, care nu are nici logan nici albea.
normal ca cine are logan ii place mai mult masina respectiva si viceversa cei cu albea, ca altfel nu o cumparau.
in ce ma priveste daca acestea erau singurele masini din lume preferam sa merg pe jos pana la pensie.si ceva vreme daca vrea D-zeu si dupa pensionare.
doamne ajuta!
:)

Raporteaza abuz de limbaj
sotto036177

16 mesaje
Membru din: 30/06/2009
Postat pe: 17 Septembrie 2009, ora 11:40

Ai dreptate , prosti sunt cei care le conduc nu masinile.Ca exemplu pot sa-ti spun ca avem 2 skode la servici si cel putin la cea care ruleaza numai pe asfalt am schimbat la 55000 km tot ceea ce inseamna bucse , bielete antiruliu , rulmenti telescoape si alte mici acareturi care au costat cca 3000 roni ( retineti la 55000 km), asta ca sa nu mai vorbesc de cea care este echipata cu pachet de drumuri grele si care circula pe drumuri un pic mai rele.La loganul meu in cei 100000 km in afara de becuri si placutele de frana nici un element de suspensie sau directie tinand cont de faptul ca am umblat si umblu pe toate genurile de drumuri fiind un mare amator de excursii.
Pe de alta parte la VW pe care il avem am ramas cu toate usile blocate in timp ce stateam cu cheia in mana si usile inchise ( nu incuiate ) calculatorul a blocat inchiderea centralizata si nu mai pot fi deschise usile decat daca le taie cu flex-ul. La ora asta astept un raspuns de la producator masina fiind in garantie.
Pentru cel care se plange de turbo si injectoare , trebuie sa stie ca motoarele diesel de la logan sunt dotate cu intercooler ( generatia mai noua ) iar pentru a functiona timp indelungat la parametrii normali trebuie ca motorul sa lucreze in turatie ( in special in marja 2200-3500 rot/min), acest fapt facand ca turbina sa nu ramana fara ungere si totodata injectoarele sunt incalzite foarte bine si nu se colmateaza. Acest lucru trebuie respectat la tot ceea ce inseamna motoare turbo ( nu conteaza marca de autovehicol sau utilaj).Va spun acest lucru intrucat lucrez in domeniu si am solicitat informatii de la firme de service din Germania deoarece am intampinat probleme cu turbo si injectoarele de la motoarele cu turbina.
Deci ca sfat pot sa va zic : nu lucrati cu motoarele turbo cu turatii mici daca vreti sa eliminati aceste neplaceri ( eu in general lucrez in marja 2200-4500 in functie de treapta in care sunt; daca vreti va pot spune ca la treapta 3-a la 4300 ture sunteti undeva la 110 km/h ; la treapta 4-a sunteti undeva la 140 km/h , iar in treapta 5-a la 3500 sunteti la 150 km/h ceea ce este suficient atat pentru autostrada cat si pentru drumurile noastre si masina are un parcurs normal si foarte stabil din toate punctele de vedere).
Ca fapt divers va spun ca am reusit performanta de a merge si cu 200 km/h in Germania insa turatia se apropie de 5000 ture .

Raporteaza abuz de limbaj
ondin666

204 mesaje
Membru din: 22/12/2008
Postat pe: 17 Septembrie 2009, ora 15:46

daca e inchis in garaj pe intuneric.
:)

Raporteaza abuz de limbaj
AlexM

4 mesaje
Membru din: 3/05/2009
Postat pe: 18 Septembrie 2009, ora 16:23

am avut ocazia sa conduc un albea cu aproximativ 40000 km si am fost uimit de aceasta masina, eu detin un logan 1.4 si pot spune ca nu se compara cu fiat albea, aceasta fiind mai buna calitativ decat loganul, este mai silentioasa, am mers cu ea atata pe drumuri f. bune cat si pe drumuri forestiere si nu se compara cu un logan...si mi se pare ca este si mai stabila..., dar pana la final pretul spune totul...cel mai bine fa un drive test si o sa vezi care este mai buna...

Raporteaza abuz de limbaj
gabriello_g

19 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 18 Septembrie 2009, ora 19:12

SOTTOO3617..STIE CE SPUNE..ASCULTATII SFATUL.ARE MARE DREPTATE...A DAT INFORMATII PRETIOASE PE CARE MULTI NU LE DAU..LE STIU DAR NU LE TRANSMIT MA IDEPARTE.
AM AVUT UN SAAB 9-5....DIESEL...ACELEASI CARACTERISTICI...LOGAN DIESEL...L-AM VAZUT IN VARA ASTA PRIN ..DE..PE AUTOBAHN..RULIND CU 180 KM..FARA PROBLEME..
DIESEL...RENAULT...TURATI MOTORUL....

Raporteaza abuz de limbaj
sotto036177

16 mesaje
Membru din: 30/06/2009
Postat pe: 22 Septembrie 2009, ora 15:26

daca reusesc am sa va transmit un fimulet unde aveam cca 180 km/h in Ungaria anul trecut la intoarecerea din concediu.
In rest ce sa va zic sunt foarte multumit de masina asta cu motor de 1,5 dci, tinand cont ca am avut ocazia la viata mea sa particip si la cateva curse de masini in campionatul Romaniei pana am obtinut licenta intradevar pe alte tipuri de masini si cu motorizari mult mai puternice si rapide.Insa din pacate nu prea mai sunt sponsori si m-am saturat sa tot caut acul in carul cu fan.
Asa ca cine vrea logan 1,5 dci il recomand cu placere si sa tina cont de sfaturile mele din corespondentele anterioare.
Un alt aspect foarte important este ca nu folosesc decat ELF 0W - sintetic si nimic altceva.
Ne mai auzim.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

56 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Resita

Postat pe: 23 Septembrie 2009, ora 21:07

De la: adrian7777, la data 2009-09-13 14:29:00Eu am ca avut masina de servici o Dacia Loagan 1.5dci E3. Am facut cu ea in 2 ani 110.000 km si nu am schimbat la ea decat becurile de la faruri si bieletele de la directie, caci multunita drumurilor din Romania nu prea ai de ales.
Aceasta masina, fiindca lucrez in telecomunicatii, a urcat si coborat cam prin toate dealurile si vaile din Romania si sincer sunt mai mult decat multumit decat ea, nu mi-e teama sa ma bazez pe ea, nu se compara cu un 4x4 dar se descurca destul de bine si pe drumuri mai putin practicabile.
Recunosc ca nu e cea mai frumoasa masina, sau confortabila, dar dupa 110.000km pe care i-a parcurs fara probleme ii contraczic pe toti cei care spun despre Logan ca e o masina proasta. Prosti sunt cei care le conduc, nu masina.
Am vazut un impact frontal dintre un BMW 325 si un Logan, m-as fi simtit mai bine in Logan decat in acel BMW.
da asa e!si eu conduc un logan si nu am ce comenta, ACASA; dar la munca uneori un PANDA 4*4/1,3 MULTIJET sau un PUNTO 1,3 ....CIND MERG PE DEALURI SI IN ZONE DE MUNTE I-AU PANDA,IAR IN ORAS PE ASFALT PUNTO...in mare se comporta bine,dar sunt cam firave si trebuie sa ai grija mare de ele....in schimb imi plac motorizarile

Raporteaza abuz de limbaj
ady_enesed

17 mesaje
Membru din: 24/09/2009
Oras: Constanta

Postat pe: 24 Septembrie 2009, ora 11:28

si ce consum aveai la 100/km ???

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

132 mesaje
Membru din: 4/09/2009
Postat pe: 24 Septembrie 2009, ora 18:28

Am avut un fiat albea parcat la mn in curte vreo 2 ani.NU era al meu ci al unui vecin ce a plecat la munca in strainatate si n-avea cui sa-l lase,in fata casei ar fi fost vandalizat(ca doar in Romania traim)si am acceptat sa il gazduiesc.M-am si plimbat cu el(plimbat nu condus )si imi pot spune parerea(mea si a altor amici ce au condus fiat albea):NICIODATA NU VA FI MAI BUN FIAT ALBEA DECAT DACIA LOGAN(orice varianta motorizare si echipare).Nu am la suflet loganul dar e superior fiatului.Din aceasta comparatie trag o concluzie uimitoare pt mine:imi place loganul.repet:din aceasta comparatie.Oricum loganul 1.5dci(i rosu) e ok.mai ales varianta in 7 locuri.Strainii nu cumpara degeaba loganul.Si de aici pot porni alte discutii sall

Raporteaza abuz de limbaj
danutz1983_mv

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 4 Octombrie 2009, ora 12:04

Stitii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
toate masinile iniferent de marca sunt super ca sunt noi
dar sa vb dupa 100.000 Km
pune un logan si o albea pe drumuri accidentate sau chiar si sosea si sa vezi intai
Parerea mea tot la logan, mai ales si acel model de 1,5 dci de 85cai e super , multe masini straine depaseste la calitate incercati-l garantat.
eu am 2 loganuri ambele 1.5 dci fara probleme

Raporteaza abuz de limbaj
ovidiu_tudosa

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Suceava

Postat pe: 5 Octombrie 2009, ora 10:07

De la: titynek, la data 2009-09-13 08:40:16Conduc un Fiat Albea de 1.2 din 2005 si pana in prezent sunt mai mult decat multumit de masina.Pentru familie este ok cu un spatiu interior suficient,partbagaj un pic mai mare ca la Logan si un consum mixt de 5,3/100.Chiar daca e de 1,2 are nerv si te descurci in orice situatie.Parerea mea este ca e un pic deasupra Loganului chiar daca este construita in Turcia pentru clasa ei este un lucru de calitate.In prezent am impresia ca nu se mai fac modele cu motor de 1,2,dar si cele de 1,4 sunt ok.Pentru cine vrea mai mult este liber sa aleaga.....punga da tonul !!!!!!!!



tu nu stii ce masina ai acasa...:))
portbagajul NU ARE cum sa fie mai mare ca la Logan
Logan-ul are cel mai mare portbagaj din clasa...510 litri...cati litri are a ta???

Raporteaza abuz de limbaj
gm_marius87

39 mesaje
Membru din: 23/03/2009
Postat pe: 5 Octombrie 2009, ora 15:27

De la: ovidiu_tudosadarexro, la data 2009-10-05 10:07:32
De la: titynek, la data 2009-09-13 08:40:16Conduc un Fiat Albea de 1.2 din 2005 si pana in prezent sunt mai mult decat multumit de masina.Pentru familie este ok cu un spatiu interior suficient,partbagaj un pic mai mare ca la Logan si un consum mixt de 5,3/100.Chiar daca e de 1,2 are nerv si te descurci in orice situatie.Parerea mea este ca e un pic deasupra Loganului chiar daca este construita in Turcia pentru clasa ei este un lucru de calitate.In prezent am impresia ca nu se mai fac modele cu motor de 1,2,dar si cele de 1,4 sunt ok.Pentru cine vrea mai mult este liber sa aleaga.....punga da tonul !!!!!!!!



tu nu stii ce masina ai acasa...:))
portbagajul NU ARE cum sa fie mai mare ca la Logan
Logan-ul are cel mai mare portbagaj din clasa...510 litri...cati litri are a ta???


cum sa ziceti ca motor 1.2 are nerv, nici motor de 1.4 nu are nerv, o masina cu nerv iti urca serpentinele cat ai clipi, nu trebuie sa mergi cu a treia turata in urcare ca nu are forta, si cand ii dai a4a so vezi cum moare incet si sigur.

Raporteaza abuz de limbaj
sotto036177

16 mesaje
Membru din: 30/06/2009
Postat pe: 5 Octombrie 2009, ora 15:56

Poti inca sa-i mai pui ceva cai prin schimbarea softului asa cum am facut eu. De la 75 CP l-am adus la 115 CP prin modificare de soft ( facut de specialisti ), iar daca mai vrei ceva suplimentar schimba-i si filtrul de aer si mai castigi cca.7-10 CP.
Consumul va creste cu cca.0,6-0,8 l/100km insa ai alt motor si se simte, sincer rau de tot la drum.
O sa-i faci pe cei cu masini straine de acceasi putere invidiosi pe logan mai ales atunci cand demarezi sau cand ataci pantele.
In acest caz motorul intra mult mai repede in turatie si ajunge mult mai repede la cuplul maxim de care ai nevoie.
Daca stii un pic drumurile din Romania , iti pot spune ca atat pe Dealul Negru ( VL ) cat si pe alte zone cu penti identic de mari sunt putine masini care se tin dupa mine sau care incearca sa ma depaseasca ( ii vad cum se straduie , insa datorita raportului kg/CP nu prea au sanse ). Grija insa la franare deoarece masina are nevoie de un spatiu ceva mai mare pentru franare.
In rest totul este OK. Eu am facut aceasta treaba de cca.4 luni , azi chiar am fost la revizie si am facut si o testare a motorului si se prezinta extraordinar de bine.Insa nu folositi decat uleiul prescris de francezi ( ELF 0w40 sau 5w40 - vara iar iarna 0W30 sau 5W30 ) asta daca vreti sa aveti garantia functionarii motorului in conditii excelente.Si inca odata am mai spus si poate ii enervez pe unii ca ma repet insa motoarele cu turbina si intercooler trebuie utilizate la turatii ridicate 2800-3500 ture/min la drumurile lungi in special pentru o buna intretinere a turbinei si injectoarelor.
Daca mai aveti intrebari legate de exploatarea loganului intrebati orice intrucat il am de cca 2 ani , am 100000 km prin tara si Europa cu el si il cunosc ca pe buzunarele mele ( stiu ce poate si ce nu poate)

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

132 mesaje
Membru din: 4/09/2009
Postat pe: 5 Octombrie 2009, ora 19:04

De la: sotto036177, la data 2009-10-05 15:56:47Poti inca sa-i mai pui ceva cai prin schimbarea softului asa cum am facut eu. De la 75 CP l-am adus la 115 CP prin modificare de soft ( facut de specialisti ), iar daca mai vrei ceva suplimentar schimba-i si filtrul de aer si mai castigi cca.7-10 CP.
Consumul va creste cu cca.0,6-0,8 l/100km insa ai alt motor si se simte, sincer rau de tot la drum.
O sa-i faci pe cei cu masini straine de acceasi putere invidiosi pe logan mai ales atunci cand demarezi sau cand ataci pantele.
In acest caz motorul intra mult mai repede in turatie si ajunge mult mai repede la cuplul maxim de care ai nevoie.
Daca stii un pic drumurile din Romania , iti pot spune ca atat pe Dealul Negru ( VL ) cat si pe alte zone cu penti identic de mari sunt putine masini care se tin dupa mine sau care incearca sa ma depaseasca ( ii vad cum se straduie , insa datorita raportului kg/CP nu prea au sanse ). Grija insa la franare deoarece masina are nevoie de un spatiu ceva mai mare pentru franare.
In rest totul este OK. Eu am facut aceasta treaba de cca.4 luni , azi chiar am fost la revizie si am facut si o testare a motorului si se prezinta extraordinar de bine.Insa nu folositi decat uleiul prescris de francezi ( ELF 0w40 sau 5w40 - vara iar iarna 0W30 sau 5W30 ) asta daca vreti sa aveti garantia functionarii motorului in conditii excelente.Si inca odata am mai spus si poate ii enervez pe unii ca ma repet insa motoarele cu turbina si intercooler trebuie utilizate la turatii ridicate 2800-3500 ture/min la drumurile lungi in special pentru o buna intretinere a turbinei si injectoarelor.
Daca mai aveti intrebari legate de exploatarea loganului intrebati orice intrucat il am de cca 2 ani , am 100000 km prin tara si Europa cu el si il cunosc ca pe buzunarele mele ( stiu ce poate si ce nu poate)

Cu tot respectul,va recomand sa puneti masina pe un dyno(un tester ce masoara bhp-puterea la roata)si o sa vedeti ca nu e chiar asa cum relatati.Oricum loganul e bun,nu zic nu,dar mai e tb cu ceilalti ce se chinuie se va depaseasca pt ca loganul are vana.................... daca si loganul are vana si lumea sta dupa el......am avut o toyota,2.0td din 87 si nici cu harbul ala nu aveam probl cu loganul.numai bn si inca o data:loganul e mai bun ca si albea.bafta all

Raporteaza abuz de limbaj
sotto036177

16 mesaje
Membru din: 30/06/2009
Postat pe: 6 Octombrie 2009, ora 15:17

Salut Octavian , sunt de acord cu ceea ce spui tu despre tester insa comparatia trebuie sa se faca la toate masinile la fel . Si atunci pentru cei necunoscatori in domeniu iti pot spune ca raportul CP/KG este cel mai relevant.
Din experienta iti pot spune ca si 1kg/cp diferenta se cunoaste ( am scris undeva mai inainte ca pe vremuri am concurat in Romania pana la obtinerea atestatului ) , iar pe vremea aceea eram student ( am terminat auto ) si toate echivalarile se faceau raportate la KG nu la transmisie.
Este posibil si mai mult ca sigur ca unele autoturisme care au un raport in cutia de viteze mai bun sa scoata o putere la roata mai buna ( tinand cont de faptul ca puterea motorului se transmite de la motor la roata prin cutie prin intermediul planetarelor care sunt legatura directa intre cutie si roata)asta in conditiile in care vorbim de puteri similare ale motoarelor si aceeasi cilindree.
Si tot la fel poate ca un motor mare cu cai mai multi dar o masina mai grea sa fie mai lenesa decat una cu motor mai mic si acelasi numar de cai dar o cutie mai buna cu un raport superior.
Din cate vad , probabil ca esti student , iti plac turismele insa nu ai destula experienta , vorbesti in baza a ceea ce ai auzit sau in baza a ceea ce stii tu din experienta ta de conducator.
Turatia rotii este data de catre turatia de iesire din cutie iar aceasta este in legatura directa cu cea de intrare.Sunt foarte multe piese puse in joc ( pinionul de atac , coroana , pinioanele , sincroanele , crabotii , distanta dintre pinioane ,etc ) care daca au diferente unele fata de altele vor genera mai departe puteri diferite la roata. daca vrei sa te documentezi fa te rog un calcul cu un atlas de reductoare in fata pentru doua cutii unde sa modifici ceva rapoarte si vei constata ca la iesire obtii puteri diferite.
Ar mai fi si alte probleme legate de timpul in care se transmite aceasta putere , timp dat de tipul cutiei ( normala , secventiala , hidraulica ) adica de cat de rapid cv poate sa preia puterea transmisa de motor si sa o transforme in moment pentru a intra in turatia optima pentru dezvoltarea unei puteri maxime.
Asa ca daca vrei mai putem discuta tehnica auto cata vrei.

Raporteaza abuz de limbaj
gabriello_g

19 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 6 Octombrie 2009, ora 17:54

OAMENI BUNI.....OMUL VREA SA-SI FACA TERABA CU FIATUL SAU LOGANUL...NU SA SE DEA IN LINIUTE CU EA...CE NAIBA ARE LOGANUL SAU FIATUL CU PUTEREA LA ROATA CIND ELE SUNT FACUTE DE MERS IN CROAZIERA CU 130 140..
PENTRU MASINILE DIN CLASA LOR CONTEAZA.PRETUL....CONSUMUL...CIND INTRA RUGINA...PORTBAGAJUL...HABITACLU...COSTUL REVIZIILOR..SI CEVA SIGURANTA IN CAZ DE IMPACT....ATIT.

Raporteaza abuz de limbaj
gm_marius87

39 mesaje
Membru din: 23/03/2009
Postat pe: 6 Octombrie 2009, ora 18:05

De la: Santinela, la data 2009-10-06 17:54:43OAMENI BUNI.....OMUL VREA SA-SI FACA TERABA CU FIATUL SAU LOGANUL...NU SA SE DEA IN LINIUTE CU EA...CE NAIBA ARE LOGANUL SAU FIATUL CU PUTEREA LA ROATA CIND ELE SUNT FACUTE DE MERS IN CROAZIERA CU 130 140..
PENTRU MASINILE DIN CLASA LOR CONTEAZA.PRETUL....CONSUMUL...CIND INTRA RUGINA...PORTBAGAJUL...HABITACLU...COSTUL REVIZIILOR..SI CEVA SIGURANTA IN CAZ DE IMPACT....ATIT.


lasa omu sa explice, fiecare ar trebui sa citeasca cu atentie, sa stii in ce urci, nu numa sa ii dai cheie si pedala, scartait de roti etc.
Chiar nu stiam chestiile alea. foarte interesant. daca imi poti explica te rog si care e diferenta dintre o dacie 1.4 pe carburator si o dacie 1.4 pe injectie, tias ramene recunoscator.
eu stiu un lucru, cand iti cumperi ceva(orice), in cazul de fata o masina, trebuie sa stii ceva despre ea, oricat de putin.

Raporteaza abuz de limbaj
Pagini: << 1 2 3 4 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Fiat Albea...O masina mai buna ca Loganul?
Mergi la: