back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Cea mai mica distanta la franare

 


 
Pagini: 1 2 3 >> Sari la pagina:
 
mikes

10 mesaje
Membru din: 2/07/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 1 August 2008, ora 11:49

Cred ca e la Porsche. Am vazut odata un 911 parca, cred ca era Turbo, care a franat de la 100 km/h in 34 de metri. N-am auzit de nici o masina de serie care sa franeze mai bine de atat.


andu_012

20 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 3 August 2008, ora 09:42

eu shtiu ca SLR are cea mai buna franare,l-a testat Jeremy Clarckson si a spus ca este incredibil si ca era sa-i iasa ochii din orbite pe perioada de franare si toata fata i s-a inrosit, mai mult nush


Evo Lancer IX 4 life
edy_sword

166 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 3 August 2008, ora 16:47

dacia le are pe cele mai bune de aruncat

Raporteaza abuz de limbaj
ghiorghyos

6 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 4 August 2008, ora 08:23

Fara ABS poate...
Pe mine m-a scos ABS-ul din multe situatii naspa cu Loganu... Daca n-aveam ABS, eram de mult in carje sau mai rau... Franele la Logan sunt prompte si eficiente,mai ales avand in vedere centrul de greutate ridicat si caroseria inalta.
Pe de alta parte, Loganul fara ABS... e moarte pe sosele.


sorin_rus50

37 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 5 August 2008, ora 09:18

raspuns corect la problema cu franele la logan ptr asta cred ca ar merita una din notele cel mai bune e un lucru de remarcat franele pe logan, si acum in zilele noastre nici nu ar trebui sa mai vorbim de sisteme de franare fara abs, deoarece cei ce au descoperit abs merita toata lauda, iar despre distantele de franare .......aici intervin foarte multi factori: viteza masini, viteza de reactie a soferului, felul asfaltului , pneurile folosite, sistemul de franare al automobilului(conceptia lui)ca si un exemplu ar fi luam un model de masina pe care sa l conduca 2 persoane diferite si care trebuie sa franeze in acelelasi conditii in acelasi tronson de drum la aceeasi viteza si sa vedeti ca distanta de franare difera.


titianumihai

4 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Constanta

Postat pe: 11 August 2008, ora 06:54

Salutare ... din cate am citit cea mai scurta distanta de franare apartine Dodge Viper SRT 10 ... sub 30 d metri de la 100km/h ... tare nu? ... si asta am citit acu vreo 2 ani intr`o revista de specialitate... o zi buna


musat_aurel30

6 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 23 Septembrie 2008, ora 17:22

eu am ridicat si mai mult caroseria la Logan (si automat si centrul de greutate) si am frane mai prompte si mai eficiente.
mai ales ca tim scaunul de sofer la maxim in sus (am pus si o perna acolo)sa vad eu tot, si am si alta viziune asupra situatiei!

De pe drumurile PATRIEI "SA AUZIM NUMAI DE BINE".

Raporteaza abuz de limbaj
badita_marian

60 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 1 Octombrie 2008, ora 08:31

-se vede de la o POSTA, ce fel de masini conduceti;.....
-ati vazut la F1 ce deceleratii se obtin!?..
-pai daca ati condus numai Mobra si D-acia, pentru unii astea sunt cele mai performante....
-pentru unii, BICICLETA sau TRICICLETA, franeaza cel mai bine...


nedelea_valy2000

6 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 1 Octombrie 2008, ora 21:52

chiar si cu abs Loganul este catalogat jalnic la domeniul frine,fara, nu mai sunt cuvinte.Dar sa vb de masini,cea mai buna frinare stiu ca este la slr.

Raporteaza abuz de limbaj
ghiorghyos

6 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 2 Octombrie 2008, ora 08:49

De catre cine este catalogat ca jalnic? Tu ai franat cu Loganu' vreodata, sau vorbesti din auzite? ABS-ul de pe Logan este produs de Robert Bosch GmbH, adica aia care au inventat ABS-ul. Adica e lucru nemtesc, prezent la 20 de masini nemtesti. Nu va mai grabiti sa "catalogati" produsele romanesti drept "jalnice", mai ales daca sunt in mare parte straine. Iar produsele straine nu le mai ridicati in slavi, mai ales daca sunt in mare parte romanesti, turcesti, ucrainiene, taiwaneze (vezi Mercedes, Vw).

Raporteaza abuz de limbaj
patrik

34 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Craiova

Postat pe: 10 Octombrie 2008, ora 10:43

mai fratilor,nu va mai uitati la Logan si la renault in general ca la a a8-a minune a lumii pentru ca nu e ! mai uitati-va si voi la ce se mai face prin lumea asta.
se zicea ca loganu are maari vanzari in germania,franta si alte tari din astea.eu am facut un circuit de vacanta in europa occidentala si nu am vazut in 12.000 de km DECAT un SINGUR logan.politica de marketing.e ieftin ca are putine piese,e simpla si mortala.mai ganditi-va si voi la marci cu renume ,un vw,un ford ca tot a venit la Craiova, o toyota,ceva de genul asta,masini bune,fiabile,usor de intretinut.daca te uiti ca saracu-n traista ca loganu e ieftin si e bun...te inseli.e ieftin loganu dar la revizii te usuca,e mai scump decat orice masina de bun simtz(vw,ford, toyota si lista poate continua)
daca judec dupa cei aproximativ 60-70 mii de km pe care-i fac anual in masina,credeti-ma ca si soferii sunt ca masinile pe care le conduc.
bafta si minuni pe drumurile patriei


zon

84 mesaje
Membru din: 25/02/2008
Oras: Brasov

Postat pe: 13 Octombrie 2008, ora 21:17

De la: patrik, la data 2008-10-10 10:43:24 mai fratilor,nu va mai uitati la Logan si la renault in general ca la a a8-a minune a lumii pentru ca nu e ! mai uitati-va si voi la ce se mai face prin lumea asta.
se zicea ca loganu are maari vanzari in germania,franta si alte tari din astea.eu am facut un circuit de vacanta in europa occidentala si nu am vazut in 12.000 de km DECAT un SINGUR logan.politica de marketing.e ieftin ca are putine piese,e simpla si mortala.mai ganditi-va si voi la marci cu renume ,un vw,un ford ca tot a venit la Craiova, o toyota,ceva de genul asta,masini bune,fiabile,usor de intretinut.daca te uiti ca saracu-n traista ca loganu e ieftin si e bun...te inseli.e ieftin loganu dar la revizii te usuca,e mai scump decat orice masina de bun simtz(vw,ford, toyota si lista poate continua)
daca judec dupa cei aproximativ 60-70 mii de km pe care-i fac anual in masina,credeti-ma ca si soferii sunt ca masinile pe care le conduc.
bafta si minuni pe drumurile patriei








Raporteaza abuz de limbaj
bari

5 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 11 Noiembrie 2008, ora 16:25

veyron ...


ghiorghyos

6 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 12 Noiembrie 2008, ora 15:42

De la: zon, la data 2008-10-13 21:17:54
De la: patrik, la data 2008-10-10 10:43:24 daca te uiti ca saracu-n traista ca loganu e ieftin si e bun...te inseli.e ieftin loganu dar la revizii te usuca,e mai scump decat orice masina de bun simtz(vw,ford, toyota si lista poate continua)


daca judec dupa cei aproximativ 60-70 mii de km pe care-i fac anual in masina,credeti-ma ca si soferii sunt ca masinile pe care le conduc.


bafta si minuni pe drumurile patriei







Revizie Logan de 1 an la reprezentanta = 279 RON (filtre + ulei + manopera). Aceleasi la Ford Fiesta Diesel = 850 RON.


Aceleasi la Skoda Octavia Tour la reprezentanta = 900 RON.


Cred ca raman la Logan, ca in ritmul asta imi recuperez investitia intr-o masina mai scumpa in 50 de ani.





Soferii nu sunt ca masinile pe care le conduc. Asa gandesc toti cretinii de 18 ani cu masini de 300 de cai... am masina buna, sunt sofer bun... my pinky.


Am intalnit o groaza de "soferi buni" cu masini bune care nu stiu ce e aia semnalizare, la ce foloseste culoarea rosie a semaforului, ce inseamna sa acorzi prioritate de dreapta, faptul ca depasirea pe dreapta nu e un drept ci inseamna "a taia fata"... Si cand ii vezi infasurati in jurul copacilor (ieeeeeiiiiiii , urrraaaaa ) zice lumea: "da' ce s-o fi intamplat ... ca era sofer bun, masina era buna..."





Bafta si cat mai multe minuni pe drumurile patriei si infasurate in jurul pomilor...


mariuscc1983

75 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Lugoj

Postat pe: 17 Decembrie 2008, ora 22:12

Ghiorghyos de unde Dumnezeu ai luat tu preturile alea pentru Ford si Skoda? Hai sa luam un pic logic: 1 litru ulei 33 ron, filtru de aer 58 ron, filtru de ulei 41 ron, filtru motorina 47 ron, filtru de polen 78 ron, manopera 1h*80 ron. Fa tu calculele. Apropos, astea sunt preturi de reprezentanta Ford. Mai vrei si alte preturi? Iti mai spun: suport motor tip hidraulic 160 ron, brat inferior spate 90 ron, set faruri stanga+dreapta 560 ron. Mie mi se pare destul de ieftin avand in vedere ca am cautat pentru cineva far complet pentru Megane si nu am gasit sub 420 ron, iar in reprezentanta era 740 ron. Sau poate vrei neaparat sa-ti lauzi Loganul tau ieftin ca pret, "ieftin" ca intretinere. Cum zice romanul "De ce sa nu moara si capra vecinului?"

Raporteaza abuz de limbaj
zon

84 mesaje
Membru din: 25/02/2008
Oras: Brasov

Postat pe: 18 Decembrie 2008, ora 23:54


Raporteaza abuz de limbaj
waliazar

33 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 26 Decembrie 2008, ora 21:08

..28.36 m pe masurate aproximativ 100 km la ora pe asfalt , f cald afara si frinele incalzite ..cu ...C4 disel de 110 cai Hdi, un singur pasager in masina , adica doar soferul . fara alte greutati . Deci, cu cit e masina mai usoara opreste mai repede.
Timem cont si de discurile ventilate. C4 are frine f bune la clasa ei.

Raporteaza abuz de limbaj
ondin666

204 mesaje
Membru din: 22/12/2008
Postat pe: 30 Decembrie 2008, ora 16:32

citroenul e cel mai bun ca si toate masinile frantuzesti la care nu se potrivesc decat piese originale cele mai scumpe piese din lume.trebuie sa nu iti pese de tine si bani tai sa cumperi masina frantuzeasca.dar acum depinde si de minte sau gusturi.

Raporteaza abuz de limbaj
costi07

22 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 8 Ianuarie 2009, ora 15:50

Cea mai mica distalta pe care am vazut-o a fost de la vrep 300Km/h la 0 in mai putin de o secunda; la un porche care s-a folosit de parapet sa franeze

Raporteaza abuz de limbaj
dasmangu

2 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 10 Ianuarie 2009, ora 15:32

nu te supara, dar daca vrei sa faci o comparatie de preturi eu zic sa mergi cu un Logan la reprezentanta unde la o revizie platesti intre 250 si 350 de ron, iar pentru oricare alta masina straina mergi tot la o reprezentanta (si nu la un service dupa coltul blocului la nea xxx sau nu mai stiu care)o sa vezi si tu cat costa revizia, asa ca nu mai comentati aiurea.
asa merg si eu si cumpar un filtru de ulei, de aer si 4L de ulei si schimb in spatele blocului si gata am dat mai putin de 150 de ron pe toate si gata am iesit super ieftin.
sunt satul de astfel de comentarii......
hai numai bine si la mai multi km fara incidente.

Raporteaza abuz de limbaj
cristian_antal66

33 mesaje
Membru din: 27/06/2010
Postat pe: 14 Ianuarie 2009, ora 01:47

ma baieti eu am doua masini ambele mercedes (cls350, vito-1)si credeti-ma nu am nicio problema la frine. cred ca mercedes are cele mai bune frane indiferent de model sau de clasa

Raporteaza abuz de limbaj
criss
mariuseugen

28 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 20 Ianuarie 2009, ora 22:10

De la: musat_aurel30, la data 2008-09-23 17:22:48 eu am ridicat si mai mult caroseria la Logan (si automat si centrul de greutate) si am frane mai prompte si mai eficiente.
mai ales ca tim scaunul de sofer la maxim in sus (am pus si o perna acolo)sa vad eu tot, si am si alta viziune asupra situatiei!

De pe drumurile PATRIEI "SA AUZIM NUMAI DE BINE".


Ai pe dracu ! Ca sa ai frane bune trebuie sa cobori caroseria , sa SCAZI garda la sol , sa intaresti mult suspensiile , sa schimbi discurile si consumabilele stock cu unele racing si asa mai faci ceva cu frigiderul ala . Loganul a fost masina care s-a rasturnat si mai nou , tot Loganul este masina care , daca o iei mai dotata te trezesti si fara bara antitorsiune , care inainte era pe toate versiunile !
NU mai vorbi prostii , mai intai intereseaza-te si apoi ai sa vezi ca , masina cu 3-4 persoane in ea si ceva prin portbagaj , se comporta ca o barca , iar distanta de franare creste F MULT !
Testele se fac cu masina incarcata la jumate , nu GOALA . Pt ca orice masina de o tona , cu un om de 60-80 kg se comporta exemplar , dar plina este un adevarat pericol !

Raporteaza abuz de limbaj
Felicis

89 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 23 Ianuarie 2009, ora 09:09

Se cunoaste cat de bine esti informat.ABS nu la inventat bosh si initial Sistemul ABS a fost utilizat de Aviatie la trenurile de aterizare va dau aici o mica istorie a ABS([edit] Early ABS
Anti-lock braking systems were first developed for aircraft in 1929, by the French automobile and aircraft pioneer, Gabriel Voisin, as threshold braking an airplane is nearly impossible. An early system was Dunlop's Maxaret system, introduced in the 1950s and still in use on some aircraft models.

A fully mechanical system saw limited automobile use in the 1960s in the Ferguson P99 racing car, the Jensen FF and the experimental all wheel drive Ford Zodiac, but saw no further use; the system proved expensive and, in automobile use, somewhat unreliable. However, a limited form of anti-lock braking, utilizing a valve which could adjust front to rear brake force distribution when a wheel locked, was fitted to the 1964 Austin 1800.

Chrysler, together with the Bendix Corporation, introduced a true computerized three-channel all-wheel antilock brake system called "Sure Brake" on the 1971 Imperial.[1] It was available for several years thereafter, functioned as intended, and proved reliable. General Motors introduced the "Trackmaster" rear-wheel (only) ABS as an option on their Rear-wheel drive Cadillac models in 1971.[2][3] Ford also offered a system called "Sure Trak"[when?] on the Lincoln Continental Mark III and the Ford LTD station wagon.[citation needed]


[edit] Modern ABS
In 1975, Robert Bosch took over a European company called Teldix (contraction of Telefunken and Bendix) and all the patents registered by this joint-venture and took advantage out of this acquisition to build the base of the system introduced on the market some years later. The German firms Bosch and Mercedes-Benz had been co-developing anti-lock braking technology since the 1970s, and introduced the first completely electronic 4-wheel multi-channel ABS system in trucks and the Mercedes-Benz S-Class in 1978. ABS Systems based on this more modern Mercedes design were later introduced on other cars and on motorcycles.


ABS brakes on a BMW motorcycleIn 1988 BMW became the world's first motorcycle manufacturer to introduce an electronic/hydraulic ABS system, this on their BMW K100. In 1992 Honda launched its first ABS system, this on the ST1100 Pan European. In 1997 Suzuki launched its GSF1200SA (Bandit) with ABS

Raporteaza abuz de limbaj
Felicis

89 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 23 Ianuarie 2009, ora 09:18

cand va duelati in pareri despre care masina are distanta cea mai mica de franare,ar trebui sa tineti cont ca la franare ponderea cea mai mare o are factorul uman,urmeaza factorii de mediu,masa autovehicolului,viteza de deplasare.Daca e sa o luam dupa eficienta cel mai eficient franeaza dragsterele

Raporteaza abuz de limbaj
costi07

22 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 23 Ianuarie 2009, ora 16:42

aha.. deci daca's cu 3 parashute in masina sa nu-mi fac probleme eh?? :P

Raporteaza abuz de limbaj
mariuseugen

28 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 23 Ianuarie 2009, ora 18:46

Daca esti cu 3 parasute in masina poti sa NU pui frana ! Nimeni nu va simte lipsa ! Esti off-topic , apropos !

Raporteaza abuz de limbaj
cristian_antal66

33 mesaje
Membru din: 27/06/2010
Postat pe: 24 Ianuarie 2009, ora 22:00


pai cred ca noi vorbim de masinile de strada nu de masini de curse

Raporteaza abuz de limbaj
criss
costi07

22 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 25 Ianuarie 2009, ora 15:03

De la: mariuseugen, la data 2009-01-23 18:46:38Daca esti cu 3 parasute in masina poti sa NU pui frana ! Nimeni nu va simte lipsa ! Esti off-topic , apropos !


1. n-ai haz
2. tot n-ai haz
3. nu-s offtopic
4. din respect pentru mama ta (sper ca ai observat ca nu am spus "mata") nu ma leg de dansa
5. macar nu-s l@b@r ca tine

Raporteaza abuz de limbaj
dasmangu

2 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 25 Ianuarie 2009, ora 16:08

Sincer stii ce nu inteleg eu la voi, aici s-a deschis un topic pentru distanta de franare, si gata ati si deschis subiectul cel mai vulnerabil de pe orice site si anume LOGANUL si pupatul in fund a masinilor nemtesti.
Lasa ca e bine sa creasca economia celor din Germania, iar Romania sa creasca in minus si sa ramana in umbra.
Atata se stie sa se ridice in cer masinile nemtesti, nu am nimic in privinta lor, sunt foarte bune, dar mai ganditi-va si la voi si la familiile voastre (nu o sa vina neamtu sa va umple cu bani cand nu aveti si o sa va intrebe daca aveti nevoie de un job).
Numai bine.

Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 27 Ianuarie 2009, ora 16:45

masini de serie domnul meu nu prototipuri

Raporteaza abuz de limbaj
Pagini: 1 2 3 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Cea mai mica distanta la franare
Mergi la: