back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Raiffeisen bank, dispretuieste clientii

 


 
Pagini: << 1 2 3 Sari la pagina:
 
ion00

367 mesaje
Membru din: 23/03/2009
Postat pe: 10 August 2013, ora 12:02

Ceva pentru toti bancherii din toate bancile,toti clientii,toti oamenii.

'. Omul care este drept, care face judecata si dreptate,
. care nu mananca pe munti carne jertfita idolilor si nu ridica ochii spre idolii casei lui Israel, care nu necinsteste nevasta aproapelui sau si nu se apropie de nevasta sa in timpul necuratiei ei,
. care n-asupreste pe nimeni, care da inapoi datornicului zalogul, care nu rapeste nimic, care da din painea lui celui flamand si inveleste cu o haina pe cel gol,
. care nu imprumuta cu dobanda si nu ia camata, care isi abate mana de la nelegiuire si judeca dupa adevar intre un om si altul,
. care urmeaza legile Mele si pazeste poruncile Mele, lucrand cu credinciosie - omul acela este drept si va trai negresit, zice Domnul Dumnezeu.
. Daca acum omul acesta are un fiu iute la manie, care varsa sange sau care face ceva de felul acesta;
. daca acest fiu nu se ia in nimic dupa purtarea tatalui sau neprihanit, ci mananca pe munti, necinsteste pe nevasta aproapelui sau,
. asupreste pe cel nenorocit si pe cel lipsit, rapeste, nu da inapoi zalogul, ridica ochii spre idoli si face uraciuni,
. imprumuta cu dobanda si ia camata, s-ar putea oare sa traiasca un astfel de fiu? Nu va trai; a savarsit toate aceste uraciuni, de aceea trebuie sa moara. Sangele lui sa cada asupra capului lui! " (Extras din Biblie)

" (Un psalm al lui David.) Doamne, cine va locui in cortul Tau? Cine va locui pe muntele Tau cel sfant?
. - Cel ce umbla in neprihanire, cel ce face voia lui Dumnezeu si spune adevarul din inima.
Acela nu cleveteste cu limba lui, nu face rau semenului sau si nu arunca ocara asupra aproapelui sau.
. El priveste cu dispret pe cel vrednic de dispretuit, dar cinsteste pe cei ce se tem de Domnul. El nu-si ia vorba inapoi daca face un juramant in paguba lui.
. El nu-si da banii cu dobanda si nu ia mita impotriva celui nevinovat. Cel ce se poarta asa, nu se clatina niciodata'. (Extras din Biblie)

"Nu va inselati: "Dumnezeu nu Se lasa sa fie batjocorit." Ce seamana omul, aceea va si secera". (Extras din Biblie)

NUMELE TAU ESTE SCRIS IN CARTEA VIETII? Aceasta a fost viata ta!
www.printuricrestine.ro/aceasta-a-fost-viata-ta.html


cosvaTIM

1 mesaj
Membru din: 20/09/2013
Postat pe: 20 Septembrie 2013, ora 13:30

@ion00 - nene esti dus rau de tot. Un om bine informat si educat poate fi pacalit mai greu de excrocii astia fara pic de educatie morala si bun simt. Cred ca aici mesajul trebuia sa fie: Fratilor, invatati scoala, informati-va inainte de a face un contract cu o banca, nu va grabiti in luarea unei decizii care va poate afecta viata si linistea. Nimic in afara de propria voastra inteligenta nu va poate salva din mana unor executori judecatoresti sau bancheri nesimtiti.


9am_3919

2 mesaje
Membru din: 9/05/2014
Postat pe: 9 Mai 2014, ora 13:24

Sa inteleg ca banca e de vina pentru ca nu cunosti tu legea ?

In primul rand se cheama apostila, se aplica pe orice document notarizat, inclusiv traduceri legalizate de catre un notar public din alta tara pentru ca legalizarea respectiva sa fie recunoscuta si valabila in Romania. Apostila se aplica pe documente autentificate in tarile semnatare ale Conventiei de la Haga.
Pentru documentele din alte tari se aplica supralegalizarea.

Pentru a evita apostilarea sau supralegalizarea trebuia ca procurile sa fie notarizate la un Consulat al Romaniei si nu la un cabinet notarial american.

Fara sa apar bancile in general, aici au avut perfecta dreptate si nu reiese din spusele tale ca au apelat la excesul de zel. Puteau spre exemplu sa-ti ceara traducere legalizata in romana (presupun ca au fost redactate in engleza), si atunci sa fi vazut nebunie. Apostilare - traducere (inclusiv traducerea apostilei) - legalizare traducere - din nou apostilare.

Nu trebuie sa urli pentru ca ti-au facut un favor (din nepriceperea lor nu din intentie) si acum nu mai tine pentru ca si-au dat seama de greseala.


Repet, daca procurile erau notarizate la un consulat al Romaniei atunci banca este in eroare si trebuia sa ti le accepte asa cum sunt.

Altfel, pune mana si invata legea, sau consulta orice notar sau avocat.

Raporteaza abuz de limbaj
9am_3919

2 mesaje
Membru din: 9/05/2014
Postat pe: 9 Mai 2014, ora 13:25

Sa inteleg ca banca e de vina pentru ca nu cunosti tu legea ?

In primul rand se cheama apostila, se aplica pe orice document notarizat, inclusiv traduceri legalizate de catre un notar public din alta tara pentru ca legalizarea respectiva sa fie recunoscuta si valabila in Romania. Apostila se aplica pe documente autentificate in tarile semnatare ale Conventiei de la Haga.
Pentru documentele din alte tari se aplica supralegalizarea.

Pentru a evita apostilarea sau supralegalizarea trebuia ca procurile sa fie notarizate la un Consulat al Romaniei si nu la un cabinet notarial american.

Fara sa apar bancile in general, aici au avut perfecta dreptate si nu reiese din spusele tale ca au apelat la excesul de zel. Puteau spre exemplu sa-ti ceara traducere legalizata in romana (presupun ca au fost redactate in engleza), si atunci sa fi vazut nebunie. Apostilare - traducere (inclusiv traducerea apostilei) - legalizare traducere - din nou apostilare.

Nu trebuie sa urli pentru ca ti-au facut un favor (din nepriceperea lor nu din intentie) si acum nu mai tine pentru ca si-au dat seama de greseala.


Repet, daca procurile erau notarizate la un consulat al Romaniei atunci banca este in eroare si trebuia sa ti le accepte asa cum sunt.

Altfel, pune mana si invata legea, sau consulta orice notar sau avocat.

Raporteaza abuz de limbaj
9am_4115

1 mesaj
Membru din: 27/06/2014
Postat pe: 27 Iunie 2014, ora 21:44

Am avut experiente neplacute la Raiffeisen. Una din ele a fost la Agentia Delfinului din Sos. Pantelimon. nr.254. Mama mea avea un cont la termen la Raiffeisen iar eu eram imputernicit sa fac orice operatiuni in contul mamei mele. Am fost astazi 18 mai 2014 la Raiffeisen Delfinului in jurul orei 16:00, cu intentia de a imi schimba datele de identitate in acel cont unde sunt imputernicit, deoarece actul de identitate pe care il aveau in sistem era expirat si am facut unul nou. Aceasta procedura trebuia sa dureze mai putin de 5 minute. M-am dus la ghiseu unde dna Izabela, asa s-a recomandat cand I-am cerut numele si din pacate nici unul din angajati nu poarta ecuson cu numele lor, dupa mari eforturi la computer datorate cred crasei incompetente, m-a anuntat la inceput ca nu poate gasi contul, cu toate ca ii dadusem si o factura primita de la banca cu toate informatiile necesare. Dupa mari eforturi a reusit performanta de a gasi contul respectiv dar ajuns la concluzia ca habar nu avea cum sa schimbe datele mele de identitate si atunci am inceput sa ma intreb daca era asa de neinstruita, de ce lucra la acel ghiseu. Pe un ton rastit si obraznic mi-a spus ca trebuie sa astept la colega ei de la unul din cele doua birouri. In timp ce asteptam la acel birou, am constatat ca dna Izabela trata cam toti clientii cu aceeasi
obraznicie si lipsa de profesionalism. Clientul pe care l-a servit imediat dupa mine a plecat pe usa bancii bombanind: Ce banca de...La urmatorul client a ridicat vocea si i-a tras un perdaf de nu se mai oprea. Am ramas socat vazand ca asa un comportament este aceptabil la Raiffeisen Bank, unde aptitudinile de customer service se pare ca nu exista.
Dupa ce am mers la colega ei la care fusesem trimis, am asteptat in total 35-40 minute, cand mi s-a comunicat de la acel birou ca va mai dura destul de mult pana voi putea efectua banala operatiune de a da bancii informatiile noului meu act de identitate care ar fi trebuit sa ia doar 5 minute. Dezamagit si satul de atitudinea si ineficienta celor de la Raiffeisen am plecat fara a rezolva nimic. M-am oprit la Pireus Bank, chiar alaturi, unde trebuia sa fac aceeasi modificare de date de identitate si unde am rezolvat in 5 minute.
Vreau sa mai adaug ca nimeni din cadrul acelei filiale nu si-a cerut scuze nici macar o data pentru ca nu au reusit sa ma ajute sau pentru timpul lung de asteptare. Atata lipsa de respect si de instruire relatii client este
ceva de neimaginat intr-o tara civilizata e clar ca managerii si trainerii de la biroul central nu isi faci datoria de a
instrui angajatii de la filiale.
Am mers acasa unde am trimis prim email or reclamatie la biroul central Raiffeisen. Dupa vreo saptamana, nu primisem un raspuns la sesizarea facuta. Am mai trimis un email reamintindu-le ca asteptam un raspuns. Abia pe 6 iunie, deci cam 18 zile dupa ce facusem sesizarea am primit un raspuns de la cineva pe nume Valentina Mirea de la departamentul Complaints Management Raiffeisen. Erau niste scuze penibile in ceea ce priveste timpul lung de asteptare pe care l-am intampinat la filiala Delfinului. Nu era nici o mentiune despre vreo masura pe care o vor lua pentru a scurta timpul de asteptare la acea filiala. Nu era nici o mentiune despre obraznicia angajatei de la Delfinului, desi au camere de luat vederi in acea filiala si puteau cerceta arhiva pentru a se face o investigatie si a o sanctiona si reinstrui. In consecinta am trimis inca un email Valentinei Mirea de la Complaints Management Raiffeisen rugand-o sa adreseze profesional sesizarile mele sa investigheze ce s-a intamplat si sa ofere solutii nu doar o simpla scuza, pentru ca altfel problemele se vor repeta. Bineinteles ca de atunci nu am mai primit nici un raspuns de la ei.
Asta denota or crasa incompetenta si o totala lipsa de interes chiar la nivelul biroului central Raiffeisen. Nu au nici un respect pentru clienti si nici o dorinta de a rezolva problemele clientilor. De atunci mama mea si-a inchis toate conturile avut la aceasta banca, transferand banii la o alta banca competitoare, care ne trateaza cu respect. Nici eu nici familia mea nu vom mai apela la serviciile acestei banci care isi trateaza clientii cu nesimtire si nepasare.

Raporteaza abuz de limbaj
Pagini: << 1 2 3 Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Raiffeisen Bank, dispretuieste clientii
Mergi la: