back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Raiffeisen bank, dispretuieste clientii

 


 
Pagini: 1 2 3 >> Sari la pagina:
 
gerula

3 mesaje
Membru din: 18/09/2008
Oras: Barlad

Postat pe: 18 Septembrie 2008, ora 14:49

Tocmai am fost fraudat de pe un card Visa electron cu banda magnetica de la Raiffeisen Bank. Cardul a fost clonat in Grecia la singurul magazin, din vama (Promahonas), unde am achitat cu cardul. Ulterior ajungerii in tara s-au facut extrageri din cont dintr-o locatie din Thessalonik, pana la epuizarea contului si a limitei overdraft (fara sa fiu atentionat ca la alte banci), iar baca Raiffeisen, care a permis acest lucru, nu-si recunoaste responsabilitatea. Desi am precizat ca eram in tara unde am achitari cu cardul la 3 comercianti, am identificat locatia unde am fost fraudat, banca raspunde cu aroganta, prin semnatura d-nei : Paula Finkelstain /Customer Service /Raiffeisen Bank, ca in urma verificarilor (extrem de superficiale si neprofesioniste !!) se certifica ca banii au fost extrasi de la un ATM din Thessalonik in prezenta cardului si a codului PIN (adica a mea) ! Identificatorul extragerilor din cont este : ‘DWDEKANHSOY BRANCH THESSALONIK’ , deci nu poate fi bancomatul unei banci (ATM), care, ar fi purtat identificatorul bancii respective. Cardul Visa Electron, poate fi folosit la comercianti, fara introducerea PIN-ului, cum s-a intamplat si in aceasta situatie. Consider ca am fost prejudiciat prin intermediul unui produs bancar vulnerabil pentru care eu platesc taxe si comisioane iar bancile trebuie sa-si asume raspunderi !!


iry24

12 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 3 Octombrie 2008, ora 10:32

Pai nu exista nici o posibilitate sa-i reclami pe jegosii astia?
Am mai auzit si alte povesti "frumoase" despre aceasta banca.


necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 8 Octombrie 2008, ora 14:34

Nasol,
am inteles ca de obicei bancile se cam spala pe maini dupa astfel de incidente.
Dar, de obicei, ar trebui ca pe bonurile de cumparaturi sa apara semnatura ta. Daca nu este, atunci cum au platit?
Si mie mi-au copt-o cei de la Raiffeisen: am luat un credit ipotecar de la ei si cand am fost sa il refinantez (cu un credit de la alta banca) am constatat ca actul notarial de vanzare-cumparare pentru apartament avea grave erori (vanzatorul putea foarte simplu sa imi ceara din nou suma cash achitata, pentru ca in acte nu spunea nici unde ca i-am platit). M-am dus la ei sa ma ajute si sa rezolve problema, pentru ca notarul a fost impus de ei si, de asemenea si contractul era tot impus de banca.
Cred ca raspunsul il stii: NIMIC. Da, nu au facut nimic, au zis cu nerusinare ca nu este vina lor si ca a fi mai bine sa vorbesc cu vanzatorul!!!
Notarul a zis si el ca nu este vina lui ca a asa a venit actul standard de la banca, banca a dat vina pe notar...
Pana la urma am vorbit cu vanzatorul, care, onest, a venit la un alt notar si a dat alta declaratie.
Oricum Raiffesen sucks !!!


mamaie

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 15 Octombrie 2008, ora 22:18

Si eu ma numar printre cei carora li s-au furat bani cu acte 'in regula'. O draguta de casiera din Radauti, i-as da numele dar ma abtin, a semnat un ordin de plata de 5 mil. din contul meu. Am reusit sa obtin o copie dupa acea tranzactie de la un functionar de acolo. Am cerut sa stau de vorba cu directorul care din intamplare era in concediu ??? si am fost reprogramata pentru o alta zi. Cand am ajuns a doua oara acolo m-au lasat sa astept o ora si deja aveau in gand sa ma reprogrameze iar, inainte de a a-mi spune pasul. Plus ca m-au luat la chestionat ca de unde am banii in cont. Daca ar fi fost o suma mare nu mi-ar fi fost necaz dar ei aplica politica 'cea mai buna cale de aparare este atacul'. In fine am sfarsit prin a fi urmarita de racheti dupa ce am iesit de acolo si am lasat-o balta. Ma asteptam sa trimita un extras de cont la sfarsitul anului cu toate operatiunile daca se considera o banca care-si respecta clientii. Concluziile le trageti singuri.


necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 16 Octombrie 2008, ora 09:16

Eu sunt client Raiffeisen si va pot da cateva exemple de aberatii pe care le-am vazut in aceasta banca:
1. au un sistem informatic in banci extrem de slab, spun asta deoarece daca aveti rate la aceasta banca si mergeti sa platiti rata la caserie si nu stiti exact cat va este rata, la caserie nu va poate spune cat aveti de platit. La unul din colegii mei a mers tatal lui sa platesca rata lunara si nu stia cat trebuie sa platesca deci a platit aproximativ cat stia. Dupa 5 luni cand a incercat sa scoata un credit de la CEC a primit vestea ca este in baza de date a biroului de credite si nu poate lua credite. Timp de 5 luni nu a primit nici o informare ca are restanta la rata, restanta fiind extrem de mica, de aproximativ 25 RON. Deci am intrebat de ce nu este vazuta si la caserie suma care trebuie sa o platesti ca si rata, raspunsul celor de la Raiffeisen a fost ca sunt doua sisteme diferite. Oricine a avut vreo legatura cu un calculator stie ca programele pot fi interconectate.
2. Mi-am blocat cardul intr-un bancomat Raiffeisen. Am mers la sediul Raiffeisen de foarte multe ori dar l-am recuperat abia dupa 2 saptamani, cand am iesit din sediu cardul a fost inghitit iar de bancomat-ul din apropiere. Nimeni din sediul Raiffeisen din acest oras nu stia sa imi explice de ce l-a inghitit si a 2-a oara, codul a fost introdus corect.
3. Daca aveti un credit imobiliar la Raiffeisen probabil stiti problema comisionului anual: valoarea acestui comision vi-l poate spune cu exactitate oricine din sediile Raiffeisen doar cu cateva zile inainte de plata acelui comision anual. Explicatiile acestora a fost: "doar atunci apare in program", nici macar cu o luna inainte nu poate fi calculat?
4. Deci dupa toate acestea m-am decis ca am sa fac totusi unele sesizari la aceasta banca, deoarece cred ca multe sisteme mai trebuie perfectionate la noi in tara si depinde de noi daca sesizam unde sunt probleme. Deci am cerut la acest sediu formulare pentru depuneri de plageri si am scris cele mai sus amintite. Aceste formulare au fost semnate si stampiulate, iar eu am primit o copie. In drum sore casa uitandu-ma pe formulare observ ca nu au numere de inregistrare :) . Deci aveam in mana niste foi fara nici o valoare. In alta zi am depus alte plangeri care au primit in sfarsit si numar de inregistrare. La toate plangerile depuse am primit doar telefoane prin care cei din Raiffeisen incercau sa ma convinga ca defapt la ei toate sunt ok si nu trebuie schimbat nimic.
Cand am vazut ca nimeni, nici chiar cei din Raiffeisen-Bucuresti nu sunt interesati sa rezolve ceva mi-am dat seama ca ma lupt cu morile de vant.
Concluzia este simpla: o banca cu renume in Europa, dar in Romania cu angajati romani, complet dezinteresati de calitatea serviciilor.


Fosta membra 9am.ro

223 mesaje
Membru din: 28/09/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 16 Octombrie 2008, ora 13:10

si eu am vrut sa imi scot un depozit de 2000 de euro si mi-au spus sa vin dupa 3 zile....sunt cam magari....nici macar nu m-au intrebat daca este posibil sa accept - ci mi-au impus - reminescente tipic comuniste.....
o banca care nu ofera dobanzi atractive - slaba....


yo6ddf

2 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Tg Mures

Postat pe: 16 Octombrie 2008, ora 15:44

Cred ca singura cale viabila este OPC-ul,daar nici asta nu-i sigur :>)
..doar traim in Romania!


teufelssohn

26 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Constanta

Postat pe: 26 Octombrie 2008, ora 11:34

Si eu am un card dela Raiffeisen Bank, un MasterCard in USD, pe care l-am facut prin 2004 si il folosesc din an in paste pt. cumparaturi online, adica 2-3 CDuri de ici, 1-2 tricouri de dincolo, chestii de astea marunte, dar care la noi nu se gasesc. De asta nici nu bag suma mare in contul respectiv, niciodata nu am mai mult de 100-150 USD pe card. Banca Raiffeisen mi-a zis ca serviciul online banking este numai la conturi in lei, deci eu nu pot sa vizualizez online cnd am eu chef situatia contului, tranzactiile efectuate etc., ci trebuie musai sa astept sa imi vina extrasul de cont acasa, prin posta normala, ceea ce se intampla o data pe luna; sau sa bat drulum pana la sediul bancii, daca vreau un extras de cont intr-un anumit moment. Ei bine, la inceputul lui septembrie, mi-a venit ca de obicei extrasul de cont acasa, prin posta. Eu eram in concediu, deci am apucat sa il citesc abia dupa mijlocul lunii, cand m-am intors acasa din concediu. Am vazut pe extrasul de cont ca am o tranzactie pe care nu o efectuasem, nu suma mare, doar 25 USD, cica as fi cumparat servicii Yahoo Voice. De asemenea, aveam debitata si apoi recreditata suma de 0,50 USD; asta e pt. verificare si activarea contului de Yahoo Voice; iar pe IDul meu de Yahoo Messenger bineinteles ca nu este activat acest serviciu, eu nu am cont de Voice Out, sa sun din messenger pe un nr. de telefon, fiindca niciodata nu am cumparat acest serviciu. Mai mult decat atat: eu folosesc servicii Yahoo numai via yahoo.de, eu si messul il am in germana, si mailul la fel, fiindca ma descurc mai bine cu germana decat cu engleza, deci daca chair cumparam servicii Yahoo Voidce si le activam din messul meu, messul meu ma ducea la pagina de site in germana, tranzactia se facea in Euro, nu in USD, iar 25 Euro inseamna mai mult decat 25 USD; deci mie pe extrasul de cont trebuia sa imi apara o suma ceva mai mare decat 25 USD.Am contactat yahoo.com via help etc., in fine, si mi-au zis sa merg la banca. Banca mi-a zis ca o sa vada ce e cu tranzactia aia, sa le las un nr. de telefon si o sa ma sune sa imi zica, dar cica nu se stie daca se mai poate face ceva, fiindca trecusera 30 de zile de la data tranzactiei. Nu m-au sunat nici in ziua de azi; na acuma, suma mare nu e, ca 25 USD nu e o lume; dar conturile astea de Yahoo Voice Out, din cate am vazut eu pe net, au potiune de reincarcare automata, care daca e bifata, e nasol, fiindca dupa ce persoana in cauza care si-a facut asemenea cont pe cardul meu isi termina cei 25 USD credit din contul Yahoo Voice, daca optiunea reincarcarii automate a contului este selectata, atunci ma trezesc iar ca imi ia 25 USD de pe card. Pana acuma vad ca nu s-a intamplat nimic de genul. De asta deocamdata am pastrat cardul; dar daca se mai intampla o singura data vreo faza de asta, eu imi rezerv dreptul sa renunt la serviciile Bancii Raiffeisen. Si merg la ING Bank, ca asa zice toata lumea, ca e mai sigura si mai buna. Naiba stie.


http://img.userbarz.com/1/116.png
gerula

3 mesaje
Membru din: 18/09/2008
Oras: Barlad

Postat pe: 29 Octombrie 2008, ora 16:57

OPC-ul nu are abilitati la conturile bancare ; am verificat asta !!


danielailie22

6 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 29 Octombrie 2008, ora 21:50


Pe mine m-au tratat foarte frumos , iar angajatii cu care am intrat in contact mi s-au parut profesionisti ( comparand cu BCR , BRD si Transilvania : de fiecare data cand merg la ei se intampla ceva: se blocheaza sistemul , nu se imprima chitanta , nu pot incasa banii , angajatii sunt foarte NESIMTITI de parca ei ar fi sefii ) . De fiecare data cand e ceva nou , ma suna :)
Apoi ,mi-au oferit dobanzi maricele : ultima data 12,8% , comisioane mai mici la retragere fata de 0,5 . Singura problema pe care o am cu ei : cand imi constitui un nou depozit , trebuie sa am grija sa le spun sa nu uite sa il introduca la Raiffeisen Online , ca sa pot vedea data scadenta si , ma rog , alte informatii .
O intamplare mai putin placuta cu functionarii Raiffeisen : Am avut un tranfer de efectuat in localitatea Titu (Dambovita) si din nefericire era primul transfer al angajatilor de acolo pt o suma asa de mare . Cu toate ca luasem legatura cu ei inainte ,ca sa le explic motivele , o doamna angajata , a simtit nevoia sa imi spuna ca lucreaza in sistemul bancar de vreo 10 ani si stie despre ce e vorba, iar cand am ajuns acolo s-a panicat si a trebuit sa stau vreo 4 ore , si cu notar si cu tot alaiul dupa mine , pana s-a rezolvat problema si pana cand vanzatorul a primit un extras ca sa vada ca suma e intr-adevar la ei ! si nu va spun ca de la angajata cu 10 ani experienta am ajuns sa stam in biroul managerului , care si aia era tot o doamna , la fel de natanga !! eu luam legatura cu sucursalele din Bucuresti mai repede decat lua ea !!
In rest , mi s-au parut OK ; o sa iau in considerare si aspectele negative referitoare la aceasta banca .
Ma gandesc ca poate ma trateaza asa , din cauza ca in loc sa retrag , eu mai mult depun si fac depozite ... sper sa nu fie afectati de criza economica .
Am uitat sa spun ceva : am si eu 2 carduri , dar , niciodata nu am achitat cu ele , nici la supermarket , nici la magazine de haine , nici in afara tarii , prefer sa ii scot de la bancomat (chiar daca pare ciudat , am conceptiile mele ; bine ca nu am patit ce au patit cei de mai sus cu cardurile )


traian_ichim

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 31 Octombrie 2008, ora 17:30

Astia sunt mai rai decit niste camatari ordinari!


mail_livia

5 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 1 Noiembrie 2008, ora 04:52

danielailie, fii atenta cu aceste depozite intr-o singura banca; o vorba batraneasca spune ca nu se tin toate ouale in acelasi cos; stiu pe cineva care a pierdut cam toti banii de curand in irlanda unde a dat faliment una dintre cele mai mari banci ... si nu-i tinea pe toti acolo dar tot l-a durut


cat_ola

17 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Sibiu

Postat pe: 1 Noiembrie 2008, ora 10:44

Nu-mi prea vine sa cred ceea ce citesc pe aici ... Eu am cont la Raiffeisen si la ING - personal - si firma la care lucrez are conturi la Raif, Transilvania si BRD. Trebuie sa recunosc ca absolut niciodata nu am avut dureri de cap cu vreuna din aceste banci ... asta in Sibiu, trebuie sa recunosc. Poate e si din cauza faptului ca eu oriunde ma duc, in banca, ma duc cu un zambet mare si cu un "Buna ziua!" sau un "Sevus!" pentru toata lumea ... Cand ma duc in Raif (si ma duc rar, ca am internet banking de la ei, mai nou), ma duc de obicei la directorul agentiei - si daca nu e, ma duc la un angajat - dar TOTI ma trateaza cu respect, si daca nu stiu sa imi ofere vreo informatie (ceea ce mi se pare perfect uman) - au verticalitatea de a-mi spune "Nu stiu, dar ma interesez!" - ceea ce eu personal pareciez mult.
Aceeasi atitudine o intalnesc si in celelalte banci ... Si inca ceva: am credit - personal - la ING si Raif - si de la amandoua bancile primesc pe tel. mobil atentionari cu cat am de plata, daca am intarziat cu plata ratei vreo 2-3 zile (si de obicei nu stiu in ce zi sunt ... adica stiu clar ca in data de * e rata, dar daca maintreaba cineva in cat suntem azi nu stiu! )
Am scris nu pentru a face reclama la banci, nu pentru ca sunt angajata a vreunei banci, ci pentru a va arata ca se poate si altfel - poate e o problema de atitudine si din partea noastra ...?


boamfa_ion

86 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 1 Noiembrie 2008, ora 12:47

adevarul e ca raiffaisen bank isi cam bate joc de clienti. nu discutam de nivelul comisiaonelor pe care le incaseaza pentru absolut orice ci discutam aici in primul rand de comportament.
la inceputul anului,atunci cand a fost pusa problema incasarii salariilor pe carduri si reprezentantii acestie banci au alergat de le-au sarit ochii(cred si eu ca au avut interesul) si au facut o serie de promisiuni printre care cea care a atras cel mai mult a fost renuntarea la comisioane. si cu ce s-au ales cei care au optat pentru ei? va spun eu - doar cu pomisiunea.
deasemenea in cazul in care dispui ca banca sa-ti faca anumite plati o sa constati ca te trezesti acasa cu somatiile furnizorilor pentru neplata facturilor pentru ca acesti indivizi isi inchipuie ca nimeni nu ii poate trage la raspundere si fac platile cand au ei chef si nu cand ai convenit cu ei
cred ca singura solutie e sa plecam la alte banci unde chiar au obiceiul sa-si tina cuvantul dar asta e chiar o problema pentru ca toti sunt cam la fel
intrebare pentru conducerea acestei banci: chiar nu va mai amintiti de perioadele in care ati ramas fara cl;ienti? poate sa se intample si acum dar cine a mintit o data(sau de doua ori in cazul dumneavoastra) chiar nu va mai avea cu cine lucra
mai ganditi-va si incercati sa intelegeti ca in lumea finantelor prima lege e respectarea promisiunilor


Fosta membra 9am.ro

21 mesaje
Membru din: 11/10/2008
Oras: Ramnicu Valcea

Postat pe: 1 Noiembrie 2008, ora 18:03

asa e ,este o banca ce nu-si respecta clientii,sunt foarte delasatori atunci cand le ceri ajutorul sa iti rezolve problemele iscate din vina lor,dar asa e la noi in tara am patit-o si eu cu ei si foarte bine am declarat cardul pierdut dat de catre ei si am luat altul de la o alta banca sa nu-mi mai faca incurcaturi cu contul de credit cu cel de salariu sau debit


---
stoian_sorina

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 16 Noiembrie 2008, ora 18:04

Draga Marian, intrebarile de genul ,,esti casatorit,ai facultate,ai girat alti clienti ete,etc '' sunt perfect normale, si sunt puse de toate bancile din Romania pt ati putea calcula scoringul. aceste reguli sunt impuse de BNR...asa ca nu sunt ei de vina cu nimic. Dupa parerea mea Raiffeisen Bank este una dintre cele mai seriose banci din Romania; eu una sunt foarte multumita de serviciile ei si de personalul bancii.


leonardo_leahu

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 28 Noiembrie 2008, ora 20:29

Am lucrat la Raiffeisen Bank timp de trei ani. Stiu cum se comporta banca cu clientii.
In general daca cuiva i se cloneaza cardul, banca nu isi asuma responsabilitatea pentru furturile virtuale. Iar asta o face orice banca, nu numai Raiffeisen. Nici o banca din lume nu returneaza banii care au fost furati, fiindca vina nu apartine bancii, ci apartine exclusiv utilizatorului cardului!

Cand o persoana semneaza un contract de preluare a unui card de credit, odata cu acel card se primesc si niste instructiuni de folosire, o serie de masuri de siguranta, si elemente de siguranta pe care persoana ar trebui sa le citeasca cu atentie si sa le puna in aplicare de fiecare data cand foloseste acel card!



potpal

4 mesaje
Membru din: 11/11/2008
Oras: Bistrita

Postat pe: 14 Decembrie 2008, ora 23:10

Eu am cont la ei de trei ani,tot de atunci imi platesc automat toate facturile de utilitati,n-am avut nicio problema,platile au fost facute in ziua scadentei.Dar trebuie sa ai bani in cont la scadenta,altfel de unde sa faca plata?Personalul e foarte amabil,chiar daca uneori e aglomeratie,are rabdare si vorbeste frumos cu lumea.Sa fie o exceptie unitatea la care sunt client?


Fosta membra 9am.ro

80 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 15 Decembrie 2008, ora 14:41

firma la care lucrez are cont in Raiffeisen si in BancPost. Pana sa se reorganizeze BancPost-ul, acum cativa ani, era un cosmar sa merg in banca asta. Prin comparatie, in Raiffeisen era o atmosfera infinit mai civilizata, angajatii mai politicosi si amabili. Totusi, comisioanele sunt mai mari. Si nu inteleg comisionul pe care il percep la depunerea de numerar! Doar le bag bani in banca, de ce ma taxeaza pentru asta?


fspinu

4 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 8 Ianuarie 2009, ora 10:01

trebuie sa te contrazic. Bancile isi ajuta clientii in astfel de cazuri. Exista asa numitele refunduri comerciantul returneaza banii, sau cargebackuri cand banca face plangere in numele clientului.
Poate te refereai la bancile din Romania.


fspinu

4 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 8 Ianuarie 2009, ora 10:02

De la: leonardo_leahu, la data 2008-11-28 20:29:21 Am lucrat la Raiffeisen Bank timp de trei ani. Stiu cum se comporta banca cu clientii.
In general daca cuiva i se cloneaza cardul, banca nu isi asuma responsabilitatea pentru furturile virtuale. Iar asta o face orice banca, nu numai Raiffeisen. Nici o banca din lume nu returneaza banii care au fost furati, fiindca vina nu apartine bancii, ci apartine exclusiv utilizatorului cardului!
Cand o persoana semneaza un contract de preluare a unui card de credit, odata cu acel card se primesc si niste instructiuni de folosire, o serie de masuri de siguranta, si elemente de siguranta pe care persoana ar trebui sa le citeasca cu atentie si sa le puna in aplicare de fiecare data cand foloseste acel card!


trebuie sa te contrazic. Bancile isi ajuta clientii in astfel de cazuri. Exista asa numitele refunduri comerciantul returneaza banii, sau cargebackuri cand banca face plangere in numele clientului.
Poate te refereai la bancile din Romania.


ingerulstrazii

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 17 Februarie 2009, ora 14:00

De la: leonardo_leahu, la data 2008-11-28 20:29:21 Am lucrat la Raiffeisen Bank timp de trei ani. Stiu cum se comporta banca cu clientii.
In general daca cuiva i se cloneaza cardul, banca nu isi asuma responsabilitatea pentru furturile virtuale. Iar asta o face orice banca, nu numai Raiffeisen. Nici o banca din lume nu returneaza banii care au fost furati, fiindca vina nu apartine bancii, ci apartine exclusiv utilizatorului cardului!
Cand o persoana semneaza un contract de preluare a unui card de credit, odata cu acel card se primesc si niste instructiuni de folosire, o serie de masuri de siguranta, si elemente de siguranta pe care persoana ar trebui sa le citeasca cu atentie si sa le puna in aplicare de fiecare data cand foloseste acel card!


eu cred ca tu ai o problema serioasa, ai papat laptic de la ei. Cum sa fie mai nene vina mea, ca cineva mi-a clonat cardul?? Esti pampalau ??? Asa zice si politia cand ti se fura ceva nu?? A fost vina ta ca nu ai parcat-o cu alarma pusa, cu lanturile puse,sub in stalp si de preferat in fata sediului politiei. Nu are sub nici o forma cum sa fie vina mea, atata vreme cat eu raportez o infractiune, tine de codul penal , lucru care te poate costa, daca vii sa afirmi asta. Eu personal, te-as da in judecata, mai ales ca omul ala care a scris mai sus, a putut dovedi ca nu se afla in locatia respectiva. Orice atm, e strict responsabilitatea lor si a politiei. Doar nu vrei sa stau eu sa le verific ATM, sau sa fac patrulare.
Sau poate doresti cumva sa tine evidenta Pos-urilor.Haide mai sa fim seriosi.

Cu ce am gresit eu ca am platit cu cardul??? Vreau sa stiu si eu asta...


eastside

179 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Iasi

Postat pe: 27 Februarie 2009, ora 00:01

Stie cineva o banca sa nu faca asta ?!
Cica fac afaceri, da ce afacere e aia din care traiesti doar pentru ca firmele sint obligate sa treaca banii pe la tine?
MURITI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Fosta membra 9am.ro

2 mesaje
Membru din: 23/01/2009
Oras: Bacau

Postat pe: 1 Martie 2009, ora 19:40


ATENTIONARE

In ultimile saptamani tot primesc mailuri ca cele de mai jos, prin care sunt rugata respectos sa le furnizez date despre contul meu( pentru a putea ei sa -l goleasca), dar cu mine au luat teapa, in primul rand ca numele este fictiv si in al doilea rand ca sunt destul de citita ca sa nu pic in plasa lor.
1..Autentificare nereusita - Access Online suspendatFriday, February 27, 2009 9:30 AM
From: "Raiffeisen Bank" Add sender to ContactsTo: undisclosed-recipients

2..Pentru Securitatea DumneavoastraFriday, February 27, 2009 8:44 AM
From: "Raiffeisen Bank" Add sender to ContactsTo: undisclosed-recipients



3..Raiffeisen Bank te recompenseaza !Friday, February 27, 2009 3:22 AM
From: "Raiffeisen Bank" Add sender to ContactsTo: undisclosed-recipients
Stimate client,

4..Raiffeisen Bank si www.rzb.ro recompenseaza fidelitatea dumneavoastra cu un bonus de fidelitate in valoare de 250 RON.
Pentru a intra in posesia bonusului este necesara accesarea serviciilor on-line, in maxim 48 de ore de la primirea acestui e-mail.


Detalii bonus :
Castig brut : 250 RON
Comision : 25 % = 62.5 RON
Castig net : 187.5 RON



Acceseaza serviciul on-line, biroul credit de fidelitate »

Va multumim ca ati ales serviciile noastre.
Cu respect
Raiffeisen Bank

5..Atentionare clientThursday, February 26, 2009 10:43 AM
From: "Raiffeisen Online" Add sender to ContactsTo: undisclosed-recipients
Stimate client,

Miercuri, 25 februarie 2009, departamentul de securitate Raiffeisen Bank a semnalat incercarea de spargere a bazei de date Internet Banking.
Din acest motiv, pentru siguranta si buna desfasurare a tranzactiilor online, te rugam sa te inregistrezi in noua baza de date, cu o noua masura de siguranta care foloseste metoda de criptare a informatiilor utilizatorului de tipul SSL-Secure.

Pentru a facilita aceasta actiune APASA AICI !


Va multumim pentru intelegere ,


Asa ca aveti grija cu astfel de mesaje ca ramaneti cu buzunarele goale.Mi se pare curios ca ele vin in excusivitate in numele Raiffeisen Bank .


Dorulet

7896 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 2 Martie 2009, ora 02:57

De la: potpal, la data 2008-12-14 23:10:56Eu am cont la ei de trei ani,tot de atunci imi platesc automat toate facturile de utilitati,n-am avut nicio problema,platile au fost facute in ziua scadentei.Dar trebuie sa ai bani in cont la scadenta,altfel de unde sa faca plata?Personalul e foarte amabil,chiar daca uneori e aglomeratie,are rabdare si vorbeste frumos cu lumea.Sa fie o exceptie unitatea la care sunt client?


Eu am cont la Raiffeizen de mai bine de cinci ani ºi nu am avut niciodatã probleme. Chiar mã mir de ce s-a scris pe-aici. La orice altã bancã am fost nu am fost atât de bine tratatã.
Din peunctul meu de vedere cea mai de rahat bancã este Transilvania....sunt excrecabili...


Când toatã lumea gândeºte la fel înseamnã cã nimeni nu gândeºte.
lorduljohn

499 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 2 Martie 2009, ora 04:42

De la: dora_visinescu, la data 2009-03-02 02:57:30
De la: potpal, la data 2008-12-14 23:10:56Eu am cont la ei de trei ani,tot de atunci imi platesc automat toate facturile de utilitati,n-am avut nicio problema,platile au fost facute in ziua scadentei.Dar trebuie sa ai bani in cont la scadenta,altfel de unde sa faca plata?Personalul e foarte amabil,chiar daca uneori e aglomeratie,are rabdare si vorbeste frumos cu lumea.Sa fie o exceptie unitatea la care sunt client?


Eu am cont la Raiffeizen de mai bine de cinci ani ºi nu am avut niciodatã probleme. Chiar mã mir de ce s-a scris pe-aici. La orice altã bancã am fost nu am fost atât de bine tratatã.
Din peunctul meu de vedere cea mai de rahat bancã este Transilvania....sunt excrecabili...

Eu m-am trezi inscris la Biroul de Crdite , ca rau platnic, fara sa fi luat vreodata vreu credit de la ei !
Am cercetat la ei, si am gasit un credit de consum dni 2005 , care era pe numele meu si continea toate datele mele.
Niciodata nu am primt vreun Extras de consi dupa 9 luni suma a fost scoasa din bilant.
Ati mai auzit de vreun creditor , care sa nu fie excutat dupa 2-3 luni daca nu-si plateste datoria !
Acum pregatesc un proces penal impotriva lor .
Sper sa il termin si sa nu-l las mostenire copiilor !


uzy_76

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 8 Martie 2009, ora 21:58

sunt niste jeguri si niste camatari


mitu4noi

4 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 8 Martie 2009, ora 21:58

Si mie mi-au furat banii de pe card. Am fost in Bulgaria si am scos de pe card de la diverse bancomate numerar. Apoi nu am mai alimentat cardul cateva luni. Imediat cum am alimentat cardul mi-au disparut banii din cont. Am anuntat banca, am dat o declaratie pe proprie raspundere ca nu am fost plecata in Bulgaria in perioada cand mi-au disparut banii. La 2 saptamani de la reclamatie am primit banii inapoi. Este vorba de BRD. Ideea idioata este ca ei pot asigura cardul impotriva furturilor dar doar pentru persoane fizice, nu si pentru firme. Iar cardul meu era pe firma.


Fosta membra 9am.ro

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Caransebes

Postat pe: 10 Martie 2009, ora 19:58

SIMPLU:RENUNTATI CAT SE
POATE DE REPEDE LA ACEASTA BANCA.CINE ARE FLER IN AFACERE,GASESTE BANCA REPEDE,CARE ESTE SERIOASA,SOLIDA,RESPECTABILA.CEAU


necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 10 Martie 2009, ora 21:55

Cea mai mizerabila banca, apoi europebank


Pagini: 1 2 3 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Raiffeisen Bank, dispretuieste clientii
Mergi la: