back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Probleme cu vw golf iv tdi

 


 
Pagini: 1 2 >> Sari la pagina:
 
necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 2 Iulie 2009, ora 17:35

Salut,
Am si eu o problema cu masina(Golf IV 1,9 TDI), problema ce nu o poate rezolva nici macar cei de la service!
Acum vreo 3 saptamani, pe DN1, am observat ca nu mai trage, aveam acceleratia la blana si nu ducea mai mult de 100 km/ora. Cam in 5 km s-a turat de am crezut ca explodeaza, a scos fum de nu se mai vedea nimic in jur, am am luat contactul si am tractat-o pana la service. Cei de acolo au zis ca problema este turbosuflanta. Am schimbat-o. La 1 saptamana dupa ce am scos-o din service am patit acelasi lucru cu ea, s-a turat la maxim si a scos fum. Nu a mai pornit. Cand au desfacut-o cei din service au ajuns la concluzia ca m-a lasat motorul. Am cumparat un altul, second hand. Acum 2 zile am scos-o din service. Astazi iar s-a turat la maxim, iar a scos fum. Am dus-o la service si au spus ca masina e in regula, am ceva probleme la senzorul de acceleratie dar se rezolva repede. Mi-au dat-o acasa. Ce ma fac? Astept un sfat de la dumneavoastra, cat mai repede!
Multumesc


havanez

6 mesaje
Membru din: 12/12/2008
Postat pe: 2 Iulie 2009, ora 20:32

O singura recomandare imi trece prin minte: Schimba serviceul!!!!

Raporteaza abuz de limbaj
beni_danciar

5 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Oradea

Postat pe: 8 Iulie 2009, ora 09:50

Salut,
Eu stiu pe cineva care a avut acceasi pb la fel ca si tine, la el a fost pb cu un anumit senzor pe galerie, cel de la alimentarea cu motorina. Poate e acceasi pb si la u.


BOBELUX

2 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 9 Iulie 2009, ora 19:13

daca mai ai problema respectiva te pot ajuta si iti pot explica exact ce ai patit.contact.tel.0726711170 intre orele 8.30-16.30

Raporteaza abuz de limbaj
bosneanu_virgil

1 mesaj
Membru din: 13/03/2009
Postat pe: 10 Iulie 2009, ora 16:04

SALUT. TE ROG FRUMOS, LUMINEAZA-NE SI PE NOI POSESORI DE GOLF IV .


stefanadam

2 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 13 Iulie 2009, ora 10:49

salut...am citit destule si am avut suficiente discutii cu mecanici...cei care ti-au schimbat turbina nu au verificat intercooler-ul...atunci cand s-a accelerat s-a rupt axul turbinei...iar bucatele din el au ajuns in intercooler...dupa inlocuire, bucatile de ax din intercooler au ajuns inapoi in turbo..dar in ala bun de data asta...astfel incat au rupt si axul asta...te rog sa ne spuisi noua daca am dreptate...asta daca ti-ai facut masina...

te pot ajuta cu diagnoza daca doresti...sau resoftare(chiptuning,remapare)

0732.66.89.81 Stefan Adam

Raporteaza abuz de limbaj
BOBELUX

2 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 14 Iulie 2009, ora 10:01

SALUT.
INFORMARE PENTRU TOTI CEI INTERESATI-CAND TURBINA RUPE AXUL, DIN CIRCUITUL DE UNGERE AL TURBINEI INTRA ULEI MOTOR IN SISTEMUL DE ASPIRATIE AER,MOTORUL PRIMESTE ACEST ULEI SI IL FOLOSESTE PE POST DE COMBUSTIBIL NECONTROLAT(CANTITATE MARE DE ULEI SE APRINDE PRIN COMPRIMARE SI TUREAZA MOTORUL LA TURATIE MAXIMA),LA INLOCUIREA TURBINELOR CONSTRUCTORII PREVAD INLOCUIREA MULTOR ALTE REPERE IN CARE POATE RAMANE ULEI SI RECIDIVA INCIDENTUL SAU IN CARE POT RAMANE BUCATI RUPTE DIN PALETELE TURBINEI ETC.IN CAZXUL VW ESTE SUFICIENTA CURATAREA DE ULEI A CIRCUITULUI INTERCOOLER SI VERIFICAREA CIRCUITULUI DE ADMISIE.
IN CAZUL IN CARE IN CIRCUITUL INTERCOOLER RAMANE ULEI IN EXCES ACESTA VA FI LA UN MOMENT DAT (DE OBICEI LA REPRIZE LUNGI DE ACCELERARE)ADUS DIN NOU IN ASPIRATIA MOTORULUI SI SE VA INTAMPLA CE ATI AUZIT SUPRATURAREA NECONTROLATA A MOTORULUI.
SUCCES

Raporteaza abuz de limbaj
vasilesicoe

4 mesaje
Membru din: 27/08/2009
Oras: Ploiesti

Postat pe: 27 August 2009, ora 15:30

Am avut aceasta problema la un VW Golf IV 2003,PD, 101. Dupa ce s-a defectat turbina si masina a tas ulei de la sistemul de ungere al turbinei nu am curatat uleiul din intercooler .Am schimbat turbina totul parea ok si dupa 6km motorul s-a accelerat din senin in timpul mersului si s-a oprit. Reparatia a cinstat in inlocuirea bielelor indoite(3)

Raporteaza abuz de limbaj
majestiqe

3 mesaje
Membru din: 16/01/2010
Postat pe: 16 Ianuarie 2010, ora 17:11

sa stii ca nu am mai auzit pana acum de autoaprindere cu ulei , asta e o noutate , problema lui e la acceleratie , la pompele de injectie mecanice exista un regulator de turatie , functioneaza simplu , cand se tureaza motorul se departeaza niste contragreutati si limiteaza debitul motorinei asa ca motorul ramane la o anumita turatie . la injectia electronica lucrul asta il face calculatorul , si el preia date de la niste senzori ,unul dintre ei fiind la acceleratie . acesta depisteaza cat de mult este apasata acceleratia si tranzmite date inapoi la calculator . deci la el problema este strict electronica . eu zic ca o schimbate de senzor si eventual o resoftare a calculatorului ar rezolva prroblema .

Raporteaza abuz de limbaj
majestiqe

3 mesaje
Membru din: 16/01/2010
Postat pe: 16 Ianuarie 2010, ora 17:20

sa te lamuresc si cu turbosuflanta , daca se intampla sa se rupa axul , masina va scoate foarte mult fum alb, si va pierde putere .
buucatile ajunse in intercooler pot ramane acolo sau ajunge in camera de ardere unde se infig in piston ,acesta fiind de aluminiu , altele se pot aplatiza lovinduse de supape si pana la urma ajung in esapament .
eu am patito cu un motor de combina, sa rupt o supapa si bucati din ea s-au infipt in piston , altele au ajuns pe esapament , dar acolo problema a fost ca supapa a fisurat chiuloasa si a ajuns apa in capul pistonului , dupa cum stiti apa nu se comprima asa ca motorul s-a oprit . am fost acasa am luat alta chiuloasa si am schimbato pe loc, motorul merge si acum

Raporteaza abuz de limbaj
majestiqe

3 mesaje
Membru din: 16/01/2010
Postat pe: 16 Ianuarie 2010, ora 17:20

sa te lamuresc si cu turbosuflanta , daca se intampla sa se rupa axul , masina va scoate foarte mult fum alb, si va pierde putere .
buucatile ajunse in intercooler pot ramane acolo sau ajunge in camera de ardere unde se infig in piston ,acesta fiind de aluminiu , altele se pot aplatiza lovinduse de supape si pana la urma ajung in esapament .
eu am patito cu un motor de combina, sa rupt o supapa si bucati din ea s-au infipt in piston , altele au ajuns pe esapament , dar acolo problema a fost ca supapa a fisurat chiuloasa si a ajuns apa in capul pistonului , dupa cum stiti apa nu se comprima asa ca motorul s-a oprit . am fost acasa am luat alta chiuloasa si am schimbato pe loc, motorul merge si acum

Raporteaza abuz de limbaj
andrei21us

4 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 17 Ianuarie 2010, ora 09:49

Cred ca in acest caz "BOBELUX" are dreptate,aceleasi probleme a avut si un prieten cu un Opel diesel..si tot la fel a schimbat 2 turbine(o data reparata,o data noua) si singurul mod in care a rezolvat a fost sa usuce motorul(a scos toate lichidele din el) si apus turbina noua...pana acum nu a mai avut probleme...cel putin cu turarea...
@majestiqe...autoaprinderea cu ulei nu era o problema cand masinile nu erau cu turbo...insa la turbo acel ulei e foarte daunator...mai ales ca odata ce se autoaprinde masina NU SE OPRESTE...ori pocneste motorul..ori bagi repede in viteza(viteza mare,3-4) si omori motorul(dai drumu la amrebreiaj)

Raporteaza abuz de limbaj
Smoothulika

2 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Constanta

Postat pe: 22 Ianuarie 2010, ora 19:25

problema e de la debitmetru de aer..am si eu un passat din 2003 1.9 TDI..si la fel..de la 100 nu`mi mai tragea..picioru la maxim pe pedala mai aveam putzin si o rupeam si degeaba..sau daca nu e debitmetru de aer..poate ai un furtunash spart..sau un scurt de la turbo pana in coputer de bord..eu asa am avut si acum nu mai am probleme..e vb de electric..incearca la un service mai bun..sper k ti`am dat o idee buna..salut!

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

7 mesaje
Membru din: 25/01/2011
Postat pe: 23 Ianuarie 2010, ora 18:45

pt rezultate cat mai bune la capitolul mecanica si lamuriri referitoare cu turbina mai bn apelati la un service specializat, mai bn zis o reprezentanta. sa va dau un sfat, puteti apela si la service-uri skoda, pt k acolo se repara si automobile din concernul volkswagen - audi, nu numai skoda. nu mai apelati la service-uri multimarca

Raporteaza abuz de limbaj
pop_sergiu

1 mesaj
Membru din: 31/01/2010
Postat pe: 31 Ianuarie 2010, ora 16:11

salutare.am si eu un golf 4,1.9 tdi de 116 cp.problema la el este urmatoarea.masina in general merge foarte bine numai ca de multe ori in momentul cand o las din ambreiaj in orice treapta s-ar afla imi tremura foarte tare motorul si de fiecare data cand incetinesc aproape de tot si o scot din viteza imi tremura motorul ca si cum s-ar oprii pana in momentul cand m-am oprit de tot,dupa care merge normal.am fost la tester si nu imi da nici o eroare.

Raporteaza abuz de limbaj
juravleaiulian

8 mesaje
Membru din: 4/04/2010
Postat pe: 4 Aprilie 2010, ora 11:38

am un golf 4 1.9 90 cp alh merge bn dar cand il accelerz brusc scoate fum negru turbina si intercoolerultre sa-l schimb sau sa-l curat

Raporteaza abuz de limbaj
9am102475

7 mesaje
Membru din: 23/07/2009
Postat pe: 16 Aprilie 2010, ora 18:37

salut,posibil sa fie placa de presiune sau chiar un suport la motor rupt de tremura motorul

Raporteaza abuz de limbaj
florin_vw2007

2 mesaje
Membru din: 20/04/2010
Postat pe: 20 Aprilie 2010, ora 21:27

am avt si eu aceasi problema si era de la volanta aceasta are niste arcuri care echilibreaza vibratiile de la motor daca sa rupt un arc atunci ea nu este echilibrata si trepideaza mai ales la mersul la relanti

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

140 mesaje
Membru din: 31/10/2008
Oras: Cernavoda

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 03:21

Mai oameni buni, vad ca aveti pb mari, de ce nu intrati pe niste forumuri specializate, ca sa zic asa, adica pe cele cu posesori de masini din acelea din care aveti voi?
Intrati acolo si aflati de la A la Z tot ceea ce va doare si mai ales, cum spunea un coleg pe forum, mergeti la service-uri specializate nu la cele de cartier.

Raporteaza abuz de limbaj
CLUNGU

10 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 08:27

Schimba service-ul!!!!
Mie daca mi se intampla ce ti s-a intamplat tie cred ca luam foc si faceam mare scandal... :))
Numai bine!

Raporteaza abuz de limbaj
juravleaiulian

8 mesaje
Membru din: 4/04/2010
Postat pe: 25 Aprilie 2010, ora 09:07

referitor la problema dvs cu turbina trebuiau sa cuerete si intercoolerul cei de la service trebuiau sa stie acest lucru dar comoditatea mecanicilor care nu pun si un pic de suflet in aceasta meserie lasa de dorit sa nu mai vorbim de garantia lucrarilor pe care le executa

Raporteaza abuz de limbaj
ondin666

204 mesaje
Membru din: 22/12/2008
Postat pe: 5 Mai 2010, ora 20:54

masini complexe + mecanici de 2 lei = nervi si probleme la maxim.
:)
ecuatia e simpla.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

140 mesaje
Membru din: 31/10/2008
Oras: Cernavoda

Postat pe: 8 Mai 2010, ora 01:54

De la: ondin666, la data 2010-05-05 20:54:08masini complexe + mecanici de 2 lei = nervi si probleme la maxim.
:)
ecuatia e simpla.


Nu ondin666, nu e simpla ecuatia. Pur si simplu copii astia nu pricep ca a trecut demult vremea in care fiecare se pricepea la DACIA.

Raporteaza abuz de limbaj
ondin666

204 mesaje
Membru din: 22/12/2008
Postat pe: 8 Mai 2010, ora 16:23

Cred ca inteleg toti ca orice masina este cu mult mai complicata Dacia, iar pentru orice fel de probleme la masinile mai noi, pe langa tester si codurile de eroare, trebuie si un mecanic bun, care sa le interpreteze corect, ca altfel desface toata masina si tot nu rezolva defectiunea.
:)

Raporteaza abuz de limbaj
b56eid

9 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 9 Mai 2010, ora 06:44

Schimba sercice-ul si daca vei cauta un altul sa faci o verificare cu calculatorul pe masina;vei afla mai multe despre masina ta;si deloc surprinzator si despre defectiunea care o ai la ea;

Raporteaza abuz de limbaj
danerceanu
danchiriacmecanic

6 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 9 Mai 2010, ora 21:08

tu habar nu ai de motoare,asculta-l pe cel cu uleiul in itercooler,are dreptate,combustie neautorizata(ulei aspirat)daca nu stii masini fa altceva :)

Raporteaza abuz de limbaj
Stovla

2 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 10 Mai 2010, ora 01:16

Salut, am avut aceiasi problema

Se strica computerul de bord si nu mai stie sa dea aer in turbina. E momentul sa o vinzi.

Raporteaza abuz de limbaj
Stovla

2 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 10 Mai 2010, ora 01:20

De la: Smoothulika, la data 2010-01-22 19:25:30problema e de la debitmetru de aer..am si eu un passat din 2003 1.9 TDI..si la fel..de la 100 nu`mi mai tragea..picioru la maxim pe pedala mai aveam putzin si o rupeam si degeaba..sau daca nu e debitmetru de aer..poate ai un furtunash spart..sau un scurt de la turbo pana in coputer de bord..eu asa am avut si acum nu mai am probleme..e vb de electric..incearca la un service mai bun..sper k ti`am dat o idee buna..salut!


Merita incercat dar eu am schimbat si debitmetrul si nu a mers. Repet: vezi daca ventilatia de incinta merge corect (daca da aer in directiile in care ar trebui si cat trebuie). Daca nu, sell the WV

Raporteaza abuz de limbaj
sotto077804

2 mesaje
Membru din: 25/04/2010
Postat pe: 10 Mai 2010, ora 22:56

salut ai avut dreptate deja am skhimbat senzorul de pe galerie si ala era.acum merge perfect

Raporteaza abuz de limbaj
sotto077804

2 mesaje
Membru din: 25/04/2010
Postat pe: 10 Mai 2010, ora 22:59

mai o problema nu-mi lumineaza bine jumatate de borde

Raporteaza abuz de limbaj
Pagini: 1 2 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Probleme cu VW Golf IV TDI
Mergi la: