Germania pare să devină o piață dificilă pentru producătorii de mașini, având în vedere rezultatele înregistrate de aceștia în cursul lunii trecute.
La nivel general, nemții au cumpărat cu 11% mai puține mașini în februarie, înregistrându-se vânzări de doar 239.943 de unități pe teritoriul țării.
Informațiile vin de la Autoritatea Federală în domeniul Transporturilor, citată de economica.net.
Niciun producător important nu a reușit să raporteze cifre pozitive. Cel mai mic declin a fost înregistrat de Renault, o scădere de doar 2,2% a vânzărilor. Ford, în schimb, a raportat o scădere de 18,% a vânzărilor.
Dacia, în cădere liberă
Cel mai popular brand autohton al germanilor, Volkswagen, a raportat și el o scădere de 11,1%. BMW e în scădere cu 1,1%, iar Mercedes-Benz are o scădere de 3,3% a vânzărilor.
În ceea ce privește Dacia, vânzările de automobile noi în Germania au scăzut cu 36,6%.
În același timp, însă, cresc vânzările de mașini electrice. Vorbim despre o creștere cu 76%, la 8.154 de automobile. Hibridele înregistrează în același timp o creștere cu 98% a vânzărilor.
Dieselul a scăzut cu 13% la vânzări, iar mașinile pe benzină au înregistrat și ele scăderi de 22%.
Per total, în Germania, s-au vândut cu 9% mai puține automobile în primele două luni din an, decât în aceeași perioadă a anului trecut. În ambele luni, Dacia înregistrează o scădere de 39,6%. Au fost vândute 7.518 de mașini ale producătorului român.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Vanzarile Dacia, in cadere libera pe aceasta piata din Europa.