Debutul lui Mihai Bobonete în televiziune. Cum a devenit celebru actorul din Las Fierbinți

Bobonete s-a luptat ani la rând să fie în centrul atenției, știind că are multe glume de oferit publicului, iar acum a ajuns chiar „regele umorului”. El este cea mai cunoscută figură din serialul de comedie de la Pro TV. Cu timpul, proiectul i-a ridicat cota actorului, acesta fiind acum „vânat” pentru diferite sporturi publicitare. Astfel, în satul Fierbinți e patronul vestitei crâșme din zonă, iar în reclame vinde de la laptopuri la hamburgeri sau mici.

În 2013, artistul a primit oferta de a face reclamă la Mc’Donalds, la linia de preparate cu specific românesc, lansând cu acest prilej celebra expresie „curcubeu pe cerul gurii”. Familist convins și cu o imagine nepătată, el a mai primit și alte oferte. A făcut reclamă la laptopurile Lenovo, apoi, alături de colegul Adrian Văncică (Celentano), a semnat un contrat cu firma de bricolaj Brico Depot.

Dacă stăm să rememorăm, Bobonete a făcut spectacol și în junglă. În februarie 2015, el și Cabral au prezentat reality-show-ul „Sunt celebru, scoate-mă de aici!”, filmat de Pro TV în Africa de Sud. Emisiunea a avut audiențe uriașe, aproape 3 milioane de telespectatori pe ediție.