Bobonete s-a luptat ani la rând să fie în centrul atenției, știind că are multe glume de oferit publicului, iar acum a ajuns chiar „regele umorului”. El este cea mai cunoscută figură din serialul de comedie de la Pro TV. Cu timpul, proiectul i-a ridicat cota actorului, acesta fiind acum „vânat” pentru diferite sporturi publicitare. Astfel, în satul Fierbinți e patronul vestitei crâșme din zonă, iar în reclame vinde de la laptopuri la hamburgeri sau mici.
În 2013, artistul a primit oferta de a face reclamă la Mc’Donalds, la linia de preparate cu specific românesc, lansând cu acest prilej celebra expresie „curcubeu pe cerul gurii”. Familist convins și cu o imagine nepătată, el a mai primit și alte oferte. A făcut reclamă la laptopurile Lenovo, apoi, alături de colegul Adrian Văncică (Celentano), a semnat un contrat cu firma de bricolaj Brico Depot.
Dacă stăm să rememorăm, Bobonete a făcut spectacol și în junglă. În februarie 2015, el și Cabral au prezentat reality-show-ul „Sunt celebru, scoate-mă de aici!”, filmat de Pro TV în Africa de Sud. Emisiunea a avut audiențe uriașe, aproape 3 milioane de telespectatori pe ediție.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum a devenit celebru Mihai Bobonete, interpretul lui Bobiță din Las Fierbinți.