Compania responsabila de logo-ul plagiat este THR-TNS, un trust britanico-spaniol, sustine ca asemnarile dintre cele doua frunze este o coincidenta. Cu toate astea, ministrul turismului, Elena Udrea, a sistat platile catre companie pana la clarificarea problemei. [Frunza lui Udrea, laudata la nivel inalt]
Publicatia relateaza cum scandalul “frunzei fara noroc” vine la mai putin de o luna de la lansarea raportului dur la adresa Romaniei din partea UE, care acuza tara ca isi incalca termenii intrarii in Uniune fiindca nu face nimic in privinta “conflictelor de interese” si a “coruptiei”.
Astfel, The Economist face o remarca destul de dura la adresa tarii noastre, sugerand ca aceasta campanie publicitara ii da emotii Elenei Udrea, deoarece acordarea contractului catre firma THR-TNS s-ar putea sa nu fi fost tocmai legitima, mai ales cand valoare contractului este la o exorbitanta suma de 900.000 euro.
Publicatia o citeaza pe Elena Udrea care spune ca “Scandalul ne-a facut bine, deoarece a promovat brandul Romaniei intr-un fel in care tara nu si-ar fi permis niciodata sa faca”.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum ne ia peste picior presa straina pentru "frunza Romaniei".