De asemenea maine, 11 noiembrie, in Club Prometheus va avea loc 'Noaptea Internetics', eveniment dedicat discutiilor despre industria de MARCOM, publicitatii online si networkingului.
Seara de 11 noiembrie va incepe de la ora 18:30, cu o sesiune de Q&A (Qlients&Agencies), sprijinita de Samsung Electronics Romania, care va reuni specialisti in marketing, reprezentantii clientilor Samsung, Romtelecom, P&G, Ursus, Orange, Carrefour, Mercedes-Benz, LG si Cosmote, precum si agentiile participante la Internetics 2009, intr-o discutie deschisa despre comunicare si content online, online marketing, content pe TV si mobile, interactiunea cu consumatorul etc.
De la ora 20: 30 Noaptea Internetics va continua cu un seminar pe tema "Eficienta in online: potential teoretic sau realitate functionala, acum in Romania", sustinut de reprezentantii Think Digital, HTTpool, Gemius si trafic.ro, care vor aborda teme precum: usage & attitude, indicatori de audienta in online, advanced webmetrics, ad-serving si optimizare, masurarea eficientei campaniilor publicitare online.
Inscrierile la ambele evenimente se pot face aici.
Seara de 11 noiembrie va incepe de la ora 18:30, cu o sesiune de Q&A (Qlients&Agencies), sprijinita de Samsung Electronics Romania, care va reuni specialisti in marketing, reprezentantii clientilor Samsung, Romtelecom, P&G, Ursus, Orange, Carrefour, Mercedes-Benz, LG si Cosmote, precum si agentiile participante la Internetics 2009, intr-o discutie deschisa despre comunicare si content online, online marketing, content pe TV si mobile, interactiunea cu consumatorul etc.
De la ora 20: 30 Noaptea Internetics va continua cu un seminar pe tema "Eficienta in online: potential teoretic sau realitate functionala, acum in Romania", sustinut de reprezentantii Think Digital, HTTpool, Gemius si trafic.ro, care vor aborda teme precum: usage & attitude, indicatori de audienta in online, advanced webmetrics, ad-serving si optimizare, masurarea eficientei campaniilor publicitare online.
Inscrierile la ambele evenimente se pot face aici.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Inteligenta online, premiata la Internetics.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Inteligenta online, premiata la Internetics.