Info
x
Pornirea la rece
|
Fosta membra 9am.ro 140 mesaje Membru din: 31/10/2008 Oras: Cernavoda |
Postat pe: 25 August 2009, ora 20:45
De la: crazyboy, la data 2009-08-24 12:24:35btw, cei cu explicatiile ingineresti auzite pe la prieteni, credeti ca sunt proiectate componentele folosind tehnica "ce-o fi o fi" ?? Sau, oare, s-au gandit oamenii aia la faptul ca poate o cumpara unu din siberia o ibiza, si sa-i mearga si lui, s-o fi gandit macar la asamblari (ex, ajustaje) sa foloseasca acelasi material pentru ca atunci cand una (ex. alezajul) isi reduce dimensiunea din cauza temperaturii, la fel si cealalta (ex. arborele) pe langa faptul ca, domnilor ingineri, cu cartea in brate calculele de rezistenta frecare si orice vreti, se fac pentru temperatura "camerei" standardizata de 22 grade :) pentru a proiecta un motor sau orice pe planeta, se introduc factori de corectie care sa tina cont de temperatura, pentru a putea intelege, teoretic ce se intampla :) asa ca....vascozitate, nevascozitate, frecari mari, se intampla, dar cu siguranta sunt in parametrii de functionare :) hombre, temperatura standard de etalonare nu este de 22 de centigrade (Celsius pe limba ta) ci 20. Asta asa ca un apropo pt inginerii cu cartea in brate. Hai bafta multa si mai ia si tu cartea aia in bratze din cand in cand. In rest ai dreptate, cartea-i sfanta, fie ea si cea a masinii pe care o conduce fiecare, dar prea mare-i bucuria cand te vezi in ea, uiti de carte, nici macar nivelul de ulei sau cel al lichidului de frana nu-i mai interesaza pe multi. Hai noroc. Raporteaza abuz de limbaj |
|
ondin666 204 mesaje Membru din: 22/12/2008 |
Postat pe: 26 August 2009, ora 15:53
prea putin le pasa lor de astea. ei vor sa produca ceva ca sa vanda cat mai mult. daca produc ieftin castiga ei mai mult. daca se strica dupa e vina clientului si tot acesta trebuie sa scoata banul.
:) Raporteaza abuz de limbaj |
|
9am105779 1 mesaj Membru din: 1/01/1970 |
Postat pe: 27 August 2009, ora 01:42
pardon, 20 grade, nu mai tineam minte si am zis in graba, pare-mi-se ca am avut si restanta :)
Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 132 mesaje Membru din: 4/09/2009 |
Postat pe: 16 Septembrie 2009, ora 18:32
De la: belaggyo, la data 2009-08-09 12:15:50Salut! Am sa incerc sa te ajut la problema ta.Masina nu mai are mult oricum fara o verificare bara-bara te mai tine cam 2-3 ani maxim.e bine pt un seat.dak e cea ce cred eu problema ta e f grava.la pornire(cred k ai benzina in 4 cilindri) in blocu motor cand pornesti motorul pistoanele trebuie sa fie pozitionate intr-o anume pozitie(pistonul 1 si 4 sunt in sus cu supape etc iar 2 si 3 jos),dak acest lucru nu se intampla iti moare motorul sau mai rau.faptu k pleaca lacheie ai aprinderea f buna dar tocmai deai dak iti moare knd vrei sa pleci cred k ai o problema mai mare motoru cedand si isi pozitioneaza singur cilindreea ca pe urma fiind in pozitie poti sa pleci.oricum io zic sa te duci la un mecanic bun dak esti din buc poate vi la mine dar sunt scump io.... amice adu-mi aminte cand ajung in bucuresti sa vin sa te trezesc din somnul cel de moarte.teai lovit frate.scuza-ma k t intreb.numi sta in fire sa fiu critic(mai ales pe forumuri) dar tu nu-mi dai de ales.motorul isi pozitioneaza sg cilindreea,pistonu 1si4 sunt in sus,ce aberatii nu pot crede ce citesc si te mai lauzi ca poate veni omu la tn da esti cam scump.esti cam .... trateaza-te man de prostie intr-ale mecanicii.sa iei tu frumusel o carte,stai sub un nuc,citeste-o si dupa aia vino de da sfaturi.pls.gata k ma enervez.in leg cu topicul,porneste frumusel seat-ul si du-l la un test.daca nu ai in orasul tau(ceea ce e improbabil)te pot sfatui sa vii in bv.baietii sunt profesionisti.un test complet(motor,directie,caroserie,airbag etc) e 300ron.am facut unul acum o sapt la un focus si stiu.la masinile cat de cat noi nu ne putem da cu parerea ca e una ca e alta.mersi d timpul alocat citirii mesajului si pt belaggyo:pe viitor scuteste-ne de.....un sg mesaj ai postat si tu da d acum t rog in numele tuturor scuteste-ne.scz celorlalti cititori dar nu mam putut stapani.bafta
Raporteaza abuz de limbaj |
|
sotto072012 1 mesaj Membru din: 26/10/2009 |
Postat pe: 27 Octombrie 2009, ora 12:23
da am sufa dar as vrea sa ma tragi tu
Raporteaza abuz de limbaj |
|
pantealaw 15 mesaje Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 28 Octombrie 2009, ora 19:19
De la: belaggyo, la data 2009-08-09 12:15:50 Salut! Am sa incerc sa te ajut la problema ta.Masina nu mai are mult oricum fara o verificare bara-bara te mai tine cam 2-3 ani maxim.e bine pt un seat.dak e cea ce cred eu problema ta e f grava.la pornire(cred k ai benzina in 4 cilindri) in blocu motor cand pornesti motorul pistoanele trebuie sa fie pozitionate intr-o anume pozitie(pistonul 1 si 4 sunt in sus cu supape etc iar 2 si 3 jos),dak acest lucru nu se intampla iti moare motorul sau mai rau.faptu k pleaca lacheie ai aprinderea f buna dar tocmai deai dak iti moare knd vrei sa pleci cred k ai o problema mai mare motoru cedand si isi pozitioneaza singur cilindreea ca pe urma fiind in pozitie poti sa pleci.oricum io zic sa te duci la un mecanic bun dak esti din buc poate vi la mine dar sunt scump io.... Pt d-nu belaggyo.imi pare rau si nu vreau sa fiu critic dar ai tras concluzii pripite cu pistoanele si cu pozitionarea lor samd.si crede-ma ca seat-ul nu e o marca chiar asa cum crezi tu ca e .nu e facuta sa dureze 5-8 ani si apoi la gunoi cu ea.asa cum am spus problema mea a fost la imobilizator.si apoi cei care dtin masini din grupul VAG stiu foarte bine faptul ca sunt situatii in care doar o simpla curatarea a debimetrului si a valvei de recircuilare a gazelor iti face masina sa mearga ca noua.bineinteles ca aici intervine si faptul ca trebuie facuta o recalibrare cu ajutorul unui tester.si ai scapat de probleme.asa ca p[arerea mea e ca inainte ne gandim si apoi ne pripim la a da explicatii ingineresti.iti garantez d-nu belaggyo ca seatul meu va exista si peste 5 si probabil totr in stare buna, asta depinzand doar de modul in care o intretin.in alta ordine de idei, orice masina ai avea daca te ingrijesti de ea se ingrijeste si ea de tine.totodata vreau sa-ti spun d-nu belaggyo ca in cei 8 ani de xistenta a seatului au fost schimbate 2 curele de distributie si 3 randuri de placute de frana.abia acuma am schimbat cam ce era de schimbat, si toate astea pt ca nu mi-am cumparat piese din parcare din Vitan sau te mir pe la ce colt de strada.nu m-am sinchisit sa scot un ban din buzunar ( o curea de distributie GATES = 110 RON, O POMPA DE APA = 200 RON, CUREA TRANSMISIE GATES = 75 RON ETC.)PT ASA PRETURI NU MERITA SA TE DUCI SA ITI MONTEZE VREUN MESTER TE MIRI CE MINUNI IAR CAND TRAGI LINIE OOOOPS AI ACELASI PRET. Raporteaza abuz de limbaj |
|
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 30 Noiembrie 2009, ora 01:08
De la: zon, la data 2009-08-09 12:14:26gosser are dreptate , nu are rost sa stai 3 minute sa ti se incalzeasca motoru ca la Daciile vechi , bine acum toata lumea asa e obisnuita ca fiecare a avut Dacie inainte Goser in 20 de secunde nu decupleaza socul electronic care la toate autoturismele moderne e pus de ECU de aceea se asteapta 2...3 minute pentru ca acel soc decupleaza mai rapid in momentul cand temperatura mediului exterior este mai mare.(cei care au condus autoturisme cu soc manual stiu ce se intampla cand accelerau si uitau socul tras) Raporteaza abuz de limbaj |
|
zon 84 mesaje Membru din: 25/02/2008 Oras: Brasov |
Postat pe: 23 Decembrie 2009, ora 22:00
De la: zon, la data 2009-08-09 12:14:26gosser are dreptate , nu are rost sa stai 3 minute sa ti se incalzeasca motoru ca la Daciile vechi , bine acum toata lumea asa e obisnuita ca fiecare a avut Dacie inainte Pai vezi ce ti-am zis !? temperatura scazuta ,ridicata ,organe de masini ... etc. prea multa filozofie .
Raporteaza abuz de limbaj |

, dar la o masina din 2000 nu are rost , cu alte cuvinte " i alta chestie bre " , daca ambreaju e bun la Seat-u respectiv poti merge linistit la tester , era 50 Ron , ca pot fii o groaza de cauze mai ales la benzina .