Info
x
Consum dacia sandero
|
cristian_jugaru 3 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: Oradea |
Postat pe: 6 Ianuarie 2009, ora 09:24
ma irita cei care discuta cu prietenii si nu vorbesc din proprie experienta. eu am avut un loigan 1.6 si consuma 8% in oras . asta experienta proprie condus zic eu sportiv si in plus aveam tot timpul si cauciucuri de iarna. si asta e experienta proprie timp de 4 ani .
|
|
danidvd2005 1 mesaj Membru din: 6/03/2008 |
Postat pe: 6 Ianuarie 2009, ora 17:55
10,5 litri in oras...probabil la 50 km
Raporteaza abuz de limbaj |
|
mariuscc1983 75 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: Lugoj |
Postat pe: 6 Ianuarie 2009, ora 18:30
De la: sandrino-valeriu, la data 2009-01-06 01:37:48De la: mariuscc1983, la data 2008-12-19 15:57:36Si consuma mai mult decat ce-l de 1,6 16v =)) Eu nu visam dar poate iti doreai sa visez. Semneaza un posesor de diesel cu acces la 1,4 , 1,6 , 3,2 - benzina, si nu una din fiecare... in total vreo 20... dar cine le mai numara. Raporteaza abuz de limbaj |
|
arhanghelu20 1 mesaj Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 13 Ianuarie 2009, ora 21:38
informeaza-te inainte sa vorbesti! sandero este mai greu decat logan-ul cu toate ca e mai scurt cu 20 cm.
Raporteaza abuz de limbaj |
|
necunoscut 1 mesaj Membru din: 1/01/1970 |
Postat pe: 21 Ianuarie 2009, ora 17:18
exagerezi
Raporteaza abuz de limbaj |
|
necunoscut 1 mesaj Membru din: 1/01/1970 |
Postat pe: 21 Ianuarie 2009, ora 17:21
consumul are forte multe chichite{viteza si directia vintului,incarcatura,distribuirea incarcaturii,stil de sofat...
Raporteaza abuz de limbaj |
|
necunoscut 1 mesaj Membru din: 1/01/1970 |
Postat pe: 21 Ianuarie 2009, ora 17:24
probabil crezi ca noi muritorii de rind nu stim ce e aia masina,sau mergeai pe cimp si te gindeai la oras
Raporteaza abuz de limbaj |
|
crispred 10 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 27 Ianuarie 2009, ora 00:59
salutare,
am un sandero si un logan ambele de 1.6 8v. consumul e identic, cutia si motorul idem, sandero insignifiant mai usor ca loganul. deci haideti la alt subiect bafta Raporteaza abuz de limbaj |
|
|
|
|
ursaque 14 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 28 Ianuarie 2009, ora 16:02
cat e strans motoru papa 12 relaxat sandero
cat despre 320 d din 2005 are 150 de cai BMW horses- vand unul cu 13 mii discutabil euroi Raporteaza abuz de limbaj |
|
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 13 Februarie 2009, ora 12:48
Ceea ce nu stiti insa multi e ca motoarele din ultimele generatii sunt toate cu putere limitata electronic si softwarele nu este setat identic nici macar la motoarele din aceiasi serie dar aici intervin si multi alti factori si cel mai important e factorul de impratiere(componentele au mici abateri de la caracteristicile proiectate)De aici si diferentele de consum.PS motorul de renault de 90 de HP poate ajunge lejer la 120 HP doar prin anularea acelei limitari
Raporteaza abuz de limbaj |
|
zon 84 mesaje Membru din: 25/02/2008 Oras: Brasov |
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 08:27
De la: Felicis, la data 2009-02-13 12:48:54Ceea ce nu stiti insa multi e ca motoarele din ultimele generatii sunt toate cu putere limitata electronic si softwarele nu este setat identic nici macar la motoarele din aceiasi serie dar aici intervin si multi alti factori si cel mai important e factorul de impratiere(componentele au mici abateri de la caracteristicile proiectate)De aici si diferentele de consum.PS motorul de renault de 90 de HP poate ajunge lejer la 120 HP doar prin anularea acelei limitari no really "componente cu mii abateri" da sunt la carute .
Raporteaza abuz de limbaj |
|
mlc521129 1 mesaj Membru din: 30/11/-0001 Oras: Iasi |
Postat pe: 20 Februarie 2009, ora 14:24
Rampa este la urcare si panta la coborare, deci o masina urca mai greu o RAMPA.
Raporteaza abuz de limbaj |
|
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 22 Februarie 2009, ora 03:37
fma_florea ai uitat sa le zici si de geometria rotilor care iar influenteaza negativ consumul in caz de abateri.
Raporteaza abuz de limbaj |
|
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 22 Februarie 2009, ora 03:40
fma_florea ai uitat de geometria rotilor,presiunea din pneuri ,tipul anvelopelor,amortizoare,etc care contribuie destul de mult la cresterea consumului
Raporteaza abuz de limbaj |
|
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 22 Februarie 2009, ora 04:14
@zon daca vrei sa stii fiecare motor se seteaza individual si daca sunt injectoare de tip jtdi (vezi ca sunt si numerotate pentru a fi utilizate numai la cilindrul pentru care au fost setate)ai sa vezi ca o sa ai o mare surpriza daca vrei sa le schimbi intre ele ca sa verifici chipurile care nu merge(fiecare injector este setat individual cu un software specializat si se memoreaza datele in calculatorul de injectie)(totul se face pentru optimizarea si marirea randamentului la motor.)E mai usor sa produci piese asemanatoare dan nu identice decat sa calibrezi sau sa produci piese isentice(asa ca acum se prefera corectia software)PS zon cu asta ma ocup
Raporteaza abuz de limbaj |
|
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 22 Februarie 2009, ora 04:33
Asa ca zon la ochiometru toate par identice dar la microscop mai sunt din parti identice PS inca ceva cand ai fost la oftalmolog ultima oara?
Raporteaza abuz de limbaj |
|
nyc82arys 1 mesaj Membru din: 22/02/2009 |
Postat pe: 22 Februarie 2009, ora 19:57
De la: szadi62, la data 2008-11-03 09:25:52Scuze,vreau sa corectez: Raporteaza abuz de limbaj |
|
zon 84 mesaje Membru din: 25/02/2008 Oras: Brasov |
Postat pe: 24 Februarie 2009, ora 18:50
sa inteleg ca tu masori piesele cu mici abateri cu microscopul si ca pentru tine injectoarele de la un jtdi sunt cel mai bun exemplu la un motor caruia vrei sa-i determini consumul. ei bine domnu expert ar cam trebui sa stii ca alceva comanda injectorului injectia si software nu e pe injector, e un soft pe masina cu modul de injectie inclus. daa dadeai si tu un ex. de benzina poate te credeam ca din cauza micilor abateri de la fabricatie :( un motor poate consuma mai mult decat altul dar daca vii cu un MAC pai micile abateri de fabricatie nesemnificativ influenteaza randamentul diesel care se stie ca e mai mare ca la un benz. hai ca-mi pierd timpul , sa-mi zici un oftalmolog bun s-o duc pe sorata
|
|
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 24 Februarie 2009, ora 19:17
zon ramai tu la istoria motoarelor si lucreaza in continuare la rabe pentru ca habar nai de comanda si reglarea motoarelor din ultima generatie spre deosebire de tine eu stiu ce cuprinde un computer de motor si logica care exista in el.Tie itzi zice ceva abrevierea PLC? Oricum cu cretini ca tine nici nu e cazul sa se discute ai nevoie si de un pshiholog pe langa oftalmolog cretin indopat cu manele si alde parazitii
|
|
zon 84 mesaje Membru din: 25/02/2008 Oras: Brasov |
Postat pe: 26 Februarie 2009, ora 21:52
CONTROLLER PROGRAMABIL LOGIC (PLC)
Ingineria controlată a evoluat de-a lungul timpului. Cândva, în trecut, oamenii erau principala metodă pentru a controla un sistem. Acum, în vremurile noastre, electricitatea este folosită pentru control, iar acest control este bazat pe relee. Aceste relee permit întreruperea sau pornirea energiei fără a folosi un întrerupator mecanic. În mod obișnuit se folosesc aceste relee pentru a realiza decizii simple logice. Dezvoltarea tehnologiei și implicit a calculatoarelor, ce au cost scazut, a dus la revoluționara apariție a PLC-urilor. Progresele tehnologiei la scară foarte largă au dus la posibilitatea simulării în timp real a multor aplicații din domeniul industrial. Simulările în timp real sunt foarte utile atunci când are loc programarea unui proces tehnologic, acestea prevenind sau îndepărtând eventualele defecțiuni și/sau blocaje ale sistemului ce pot distruge sau afecta temporar componentele acestuia. Tocmai din acest motiv are loc reducerea costurilor cu implementarea oricărui proces tehnologic automatizat, fie el simplu sau complex, deoarece verificarea prin simulare nu implică un consum masiv de materiale pentru diversele testări inițiale. Este evident faptul că se vor obține costuri mult mai mici atunci când se folosesc simulări în timp real a schemelor electrice, drept pentru care în prezentarea de față se accentuează foarte bine cum are loc simularea programului folosit pentru monitorizarea bazinului de apă. Automatizările ocupă un cadru foarte larg în industrie și nu numai. PLC-urile au apărut la sfârșitul anilor `60 în industria de automobile și astfel s-a ajuns la performanța schimbării schemelor de comandă de la aproape 1 lună la câteva zile. Apariția microprocesoarelor și utilizarea acestora în construcția PLC-urilor a dus la dezvoltarea funcționalității acestora odată cu reducerea prețului de cost, îmbunătățindu-se cu această ocazie și gabaritul și consumul de energie necesar. In anul 1990 existau mai mult de o mie de producatori de PLC-uri, fiecare dintre ei avand implementat limbajul Ladder Diagram și nu numai. Cele mai cunoscute firme producatoare de automate programabile sunt Mitsubishi Electric, Siemens, Moeller, Schneider, Telemecanique, Omron, General Electric cred ca de aici ai invatat si tu mai NIMENI . si parazitii ascult mai pisi dar nu si manele , ce sa zic ,am mai evoluat si eu . si poate tu ai nevoie de un psiholog nu pshiholog , manelistule
Raporteaza abuz de limbaj |
|
mariuscc1983 75 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: Lugoj |
Postat pe: 27 Februarie 2009, ora 18:57
Bine ma... amandoi stiti o gramada de lucruri... cred ca ati uitat scopul unui forum, daca vreti sa va bateti va sfatuiesc sa va dati intalnire in alta parte nu aici. Amandoi stiti despre ce vorbiti, si daca nu stiti va documentati (traiasca Internetul si cine l-o inventat). Mai bine va dati mana si hai la
Raporteaza abuz de limbaj |
|
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 27 Februarie 2009, ora 22:25
Puiut in 1978 eu deja ma jucam cu procesoare de tip Z80 si aveam un sinclair tu nici in faza de proiect nu erai.Ingamfati de astia ca tine am gasit in multe reprezentante in tara;Ford, Mercedes,Renault,Jhon Dere,Etc care au sughitat cand siau luato peste nas profesional.PS specializarea mea principala nu este pe automotive desi detin mult software specializat nu-i nevoie sa utilizez google pentru date.
Raporteaza abuz de limbaj |
|
unoarecare 1 mesaj Membru din: 28/02/2009 |
Postat pe: 28 Februarie 2009, ora 09:19
Salut , ma scuzati ca intervin , vreau sa-mi tunez si eu masina , si as vrea sa stiu unde as putea gasi in Bacau asa ceva.Multumesc.
Raporteaza abuz de limbaj |
|
zon 84 mesaje Membru din: 25/02/2008 Oras: Brasov |
Postat pe: 1 Martie 2009, ora 18:09
da m-am plictisit , deci omu e mai batran => stie mai multe , hai
Raporteaza abuz de limbaj |
|
fane_ro 9 mesaje Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 28 Martie 2009, ora 08:10
Fratioare... nu de 15mii. nu de bani se leaga aici ci de masina... despre ce masina se vorbeste??? de sondero, de logan??? ce e asta, masina??? in urma cu vre-o 25-30 de ani era o gluma cu trabantul, ceva de genul "nu te ploua", pai fratioare in asta dupa 3 ani iese rugina prin vopsea, da da da stiu un logan care dupa 3 ani, pasajele aripilor erau ciuruite si... atunci despre ce vorbiti voi??? Cat de patriot ai fi dar, sa ma ierte dumnezeu, sa ne mai gandim un pic si la caracterul nostru, chiar ne furam caciula singuri ca prostii??? despre onoare... nu mai stim nici cum se traduce... hai pa ca voi vorbiti de masini aici, eu... aberez.
Raporteaza abuz de limbaj |
|
adrian_ungureanu 2 mesaje Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 28 Martie 2009, ora 09:20
Am un Logan de 1.6, fara aer conditionat, am cu el 60.000 km. In oras vara ia cam 7.8-8.2, iar iarna 9-9.5. Afara ia in general 5.8-6.2. Am fost 2 ani in Croatia cu masina, 3200 km de fiecare data, consum mediu 6.2. Consuma mult pe autostrada daca mergi tare, peste 130km/h.
La consum ajuta mult stilul de condus, mai exact daca stii sa beneficiezi de frana de motor, cand consuma exact 0. Inainte de Logan am avut un BMW ursulet, de 1.8, era ceva mai nervos, insa si consumul era mai mare. Per total Logan-ul mi se pare rezonabil, ma folosesc f.bine de el, iar ca si costuri de intretinere e chiar ok, tocmai i-am facut Casco cu 198 euro/an :) Raporteaza abuz de limbaj |
|
fane_ro 9 mesaje Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 29 Martie 2009, ora 08:36
Te intreb asa din curiozitate, tu ai auzit de chipuri motor??? scuze daca te deranjez...
Raporteaza abuz de limbaj |
|
sotto018929 8 mesaje Membru din: 26/04/2009 |
Postat pe: 29 Aprilie 2009, ora 17:23
...da, este posibila o imbunatatire a consumului din soft, respectiv dozarile si ametecurile aer-benzina sa se faca mai judicios, dar conteaza mult si greutatea mai mica, si aerodinamica masinii...0,5 litri la suta nu-i f mult la prima vedere, dar daca faci 12-15 ooo km pe an sau mai mult, sigur se aduna niste sute de euro..
Raporteaza abuz de limbaj |
|
9am035302 1 mesaj Membru din: 27/06/2009 |
Postat pe: 2 Mai 2009, ora 17:45
bine mah ca la tine motor de 1.8 de 144 de cai nu iti consuma nimic.
la mine loganul de 110 cp diesel imi ia 4 in oras Raporteaza abuz de limbaj |
|
Fosta membra 9am.ro 1 mesaj Membru din: 1/01/1970 |
Postat pe: 20 Iunie 2009, ora 14:47
sincer,daca faci ,sa spunem,un minim de 300 km pe zi,la un calcul ,asa cum spui de 15 mii economie la 100 km,inmultesti cu 3 si din nou cu 31,de zile,adica,eu cred ca faci ceva economie... ,pe luna.N-o sa sar mai mult de un an,dar iti permiti sa mai pui cite ceva pe masina,lucruri indispensabile:cauciucuri,un portbagaj,spre exemplu,are nevoie,etc
Raporteaza abuz de limbaj |
|
|
|

"componente cu mii abateri" da sunt la carute .
cred ca de aici ai invatat si tu mai NIMENI . si parazitii ascult mai pisi dar nu si manele , ce sa zic ,am mai evoluat si eu . si poate tu ai nevoie de un psiholog nu pshiholog , manelistule
da m-am plictisit , deci omu e mai batran => stie mai multe , hai