back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Cutie de viteze automata

 


 
Pagini: 1 2 >> Sari la pagina:
 
iogamac

28 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 30 Septembrie 2008, ora 23:30

ufffffffffff,
am si eu o problema...am cumparat azi o masina cu cutie de viteze automaata si nu am condus niciodata asa ceva, am auzit ca e mai usor...da imi este o fricaaaaaaaaaaaaaa...de nu ma vad.
vreau si eu niste sfaturi, pleaseeeeeeeeeeeeeeeee!


edy_sword

166 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 19 Octombrie 2008, ora 15:33

e simplu te tii de volan si apesi pe acceleratie si frina in rest multi km

Raporteaza abuz de limbaj
Billy_Zak

24 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Slatina

Postat pe: 31 Octombrie 2008, ora 09:19

De la: edy_sword, la data 2008-10-19 15:33:47e simplu te tii de volan si apesi pe acceleratie si frina in rest multi km

Corect

Este mult mai placut cand ai 2 pedale si nu mesteci in schimbatorul de viteze non-stop


mami

14 mesaje
Membru din: 15/10/2008
Oras: Targoviste

Postat pe: 17 Noiembrie 2008, ora 08:42

si eu conduc de 4 ani si ceva o masina hidramata si e simplu de tot. de ce? nu mai stai sa schimbi vitezele, poti vorbi la telefon linistit, ce sa spun : e o jucarie.
dezavantaj: daca conduci o perioada numai acest tip de masini, iti va fi mult mai greu pe una manuala. mie aproape ca imi este frica sa mai merg pe una manuala, cred ca n-as mai sti nici sa schimb vitezele cand trebuie, as tura-o de nu s-ar vedea!
nimic mai simplu de condus ca o hidramata! daca ar fi sa schimb masina, tot una de-asta as lua.
SUCCES!!!!

Raporteaza abuz de limbaj
dafffne

68 mesaje
Membru din: 29/09/2008
Oras: Constanta

Postat pe: 28 Noiembrie 2008, ora 23:13

SUNT MAI MULTE TIPURI DE CUTIE HIDRAMATA! TRE SA FI MAI EXPLICITA DAR IN PRINCIPIU TOATE AU :
1. P = Parcare
2. N = cand stai la semafor, adica opresti masina din mers dar motorul e pornit
3. R = marsalier
4. D = drive

Dar de ce nu ti-a aratat vanzatorul?

ps : vezi unde ai franA de mana : la picior sau e un buton?


andu_012

20 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 7 Decembrie 2008, ora 15:10

dap, ii confort mai mare, da depinde de persoana, eu de ex n-ash da niciodata o cutie manuala pe una automata

Raporteaza abuz de limbaj
Evo Lancer IX 4 life
jejnk

138 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 28 Decembrie 2008, ora 15:10

2. N = cand stai la semafor, adica opresti masina din mers dar motorul e pornit...... MAMA CE EXPLICATIE puteai sa explici scurt: N=Neutral

Raporteaza abuz de limbaj
socratestanculescu

32 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 4 Ianuarie 2009, ora 16:02

Draga "jejnk",

Dac-ai fi mers cu ASA CEVA,ai fi SIMTIT ca-atunci cand iei piciorul de pe pedala acceleratiei-"Tovarasa"(adica masina trece AUTOMAT in frana de motor,mai mult sau mai putin"abrupt",functie de model si vechime.
Oricum,nimeni nu s-a nascut invatat asa ca pana mori tot inveti...DACA VREI !!


jejnk

138 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 5 Ianuarie 2009, ora 18:18

am cutie automata pe masina retardatule, in caz ca nu ti-ai dat seama din commentul meu luam partea celor automate, si inainte de asta am avut cutie manuala, iar daca tu zici ca la automata atunci cand iei piciorul de pe acc se face automat frana de motor inseamna ca habar n-ai ce inseamna sa opresti o masina in frana de motor


al_gheorghiu

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 6 Ianuarie 2009, ora 10:52

Uita ca ai doua picioare, cel stang este doar de simetrie - NU TREBUIE FOLOSIT. Si gata, ajunge, restul este la fel.
Succes!


ondin666

204 mesaje
Membru din: 22/12/2008
Postat pe: 6 Ianuarie 2009, ora 11:19

singura problema cu aceasta cutie automata este aceea ca nu este o masina pentru oameni normali si activi, este mai mult pentru oameni cu un anumit grad de invaliditate fizica sau psihica, mai lenesi din fire.
:)

este primul semn ca vorbim de o masina de lux, condusa de o persoana comoda, care renunta la anumite placeri ale condusului, alegand sa se miste cat mai lejer in trafic.
cum tara noastra este destul de inapoiata se simte diferenta in aglomeratiile urbane, dar in tarile cu autostrazi in orice oras, nu prea se simte diferenta, pentru ca odata ce ai selectat treapta maxima de viteaza folosesti numai acceleratia.
peste 50 de ani poate vom ajunge si noi acolo, sa mergi de acasa la piata alegand autostrada si evitand centrul orasului.
asa se reduce si poluarea in orase d-nul Tary si Vosgy.
:)
numai bine.

Raporteaza abuz de limbaj
RO_LAURENTIU

2 mesaje
Membru din: 6/01/2009
Oras: Ploiesti

Postat pe: 6 Ianuarie 2009, ora 21:57

am avut masina cu cutie automata + tiptronic,nu pot sa spun ca te scuteste de placerea condusului, intradevar reactia masinii la accelerare poate fi un pic intarziata

Raporteaza abuz de limbaj
flavius_hagiu

7 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 6 Ianuarie 2009, ora 23:58

cutia este automata , nu hidramata
hidramata se numeau niste autobuse aparatute , cred , pe la inceputul anilor 80 si aveau un soi de cutie automata , hidramata e ca si cum ai zice la panntofii puma sau nike "adidasi"

Raporteaza abuz de limbaj
ondin666

204 mesaje
Membru din: 22/12/2008
Postat pe: 7 Ianuarie 2009, ora 17:24

De la: RO_LAURENTIU, la data 2009-01-06 21:57:41am avut masina cu cutie automata + tiptronic,nu pot sa spun ca te scuteste de placerea condusului, intradevar reactia masinii la accelerare poate fi un pic intarziata


o cutie automata cu tiptonic inclus se apropie putin si intradevar ofera senzatii destul de placute, poti alege momentul in care vrei urmatoarea treapta, dar una automata simpla este banala rau..selectezi D si accelerezi de nebun masina inainteaza..apesi frana usor si se opreste in timp, dupa necesitati..dar asta deja nu mai este condus.
la fel cum o masina cu zece mii de inovatii tehnice care vine so corecteaza traietorii, trasfera tractiunea de la o punte la alta sau de la o roata la alta, de asemeni rapesc din placerea condusului, dar ofera siguranta celor paraleli cu condusul si celor din jurul lor.
recomand la multe fete cochete & moderne masini cat mai inteligente ca sa fim toti mai in siguranta.
:)

Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 22 Ianuarie 2009, ora 09:15


Raporteaza abuz de limbaj
ciupix2007

2 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 22 Ianuarie 2009, ora 19:24

nu crezi bine...mergand cu ea in viteza ai frana de motor din plin!!!

Raporteaza abuz de limbaj
ioio_infi

19 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 30 Ianuarie 2009, ora 18:57

... hmm ... dupa cum vad fiecare , din auzite sau dupa obisnuinta. Eu pot sa iti spun ca in spatele fricii , se ascuunde o viitoare dependenta. Este foarte comoda , si daca masina are si asistenta la: franare , derapaje si tractiune , este o masina sigura in orice context s-ar gasi suporul pe care rulezi ( nisip, noroi , zapada, gheatza, ploaie torntiala, etc.) In functie de incarcarea masinii sau panta pe care vrei sa mergi, ai posibilitatea sa alegi , in functie de cate rapoarte are cutia ta de viteze , 1, 2, 3, sau D, indiferent daca urci sau cobori va trebui sa selectezi o treapta inferioara "D"uli asa se face si o frana de motor eficienta. La polul opus ai treapta sport , unde nu se face schimarea automatra a treptei de viteza decat atunci cand motorul ajunge la cea mai mare turatie( consumul de carburant va fi mult mai mare).
Marea majoritate a celor "handicapati" de varsta, comoditate sau mai stiu eu ce alt motiv al "handicapului", prefera acest tip de cutie, se scapa de refexul de a mai "invarti in mamaliga" si de grija unei pedale in plus. Ca orice facilitate are si ea pretul ei , o masina echipata cu acest tip de cutie e mai scumpa dar mai fiabila. Pacat ca la noi in Ro, sunt putine , suntem latini si algem conform spiriului , pe alte continente primeaza acest tip de cutie si nu degeaba.
Sa auzim de bine!


gelu_vasiliu

1 mesaj
Membru din: 18/07/2008
Postat pe: 20 Februarie 2009, ora 10:34

am carnet din 2000 dar in tara nu cred ca am facut 1000 km, aveam o masina cu transmisie manuala. de cind am venit in anglia, mi-am luat o corsa de 12 ani automatica si pot sa spun ca abia acum am descoperit placerea condusului. la inceput eram ingrozit mai ales ca trebuia sa conduc pe stinga. intradevar, nu am soferia in singe dar nici asa de grabit nu sint sa ajung cu 5 min mai devreme. in definitiv, nu conducem numai in scop turistic, de relaxare, masina a devenit o necesitate, iar masina automatica este o usurare pt omul stresat de job si .... altele, cel putin pt oamenii care nu si-au facut un scop in viata sa fie campioni de formula 1.

Raporteaza abuz de limbaj
socratestanculescu

32 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 20 Februarie 2009, ora 21:15

Jejnk,crezi ca daca ai 22 ani le stii pe toate?
Este,mai mult decat EVIDENT CA NU CUNOSTI NOTIUNILE DE BUN SIMT ELEMENTAR si RESPECT DUPA FELUL DE ADRESARE!
NU M-AR MIRA SA FACI PARTE DIN CEI CARE SAR LA BATAIE PRIN TRAFIC,DACA LA O SIMPLA CONTRADICTIE AI REACTIONAT LA ACEST NIVEL....SUBURBAN !!
PACAT DE CEILALTI PARTICIPANTI LA SECTIUNEA ASTA DE FORUM !!
PENTRU ASEMENEA"COMENTARIU"N-AM DECAT ..DISPRETZ !!

Raporteaza abuz de limbaj
razvan_iancu

1 mesaj
Membru din: 14/11/2007
Oras: Ploiesti

Postat pe: 2 Martie 2009, ora 09:46

Ia sa conduceti voi un Grand C4 Picasso cu cutie automata sensodrive asistata electronic si apoi sa va mai dati cu parerea..

Raporteaza abuz de limbaj
ondin666

204 mesaje
Membru din: 22/12/2008
Postat pe: 2 Martie 2009, ora 18:00

De la: razvan_iancu, la data 2009-03-02 09:46:52Ia sa conduceti voi un Grand C4 Picasso cu cutie automata sensodrive asistata electronic si apoi sa va mai dati cu parerea..


haideti toata lumea fuga la banca si apoi direct la reprezentanta.
:)
cred ca in vremurile astea ne bucuram de orice fel de masina, fara sa mai facem prea multe nazuri, ca e manuala sau automata, fie ea si sensodrive.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

140 mesaje
Membru din: 31/10/2008
Oras: Cernavoda

Postat pe: 3 Martie 2009, ora 06:47

Mda, bun, dar ce ziceti voi de TOYOTA Auris multi/mode tiptronic 5 trepte cu Engage Sport, ia sa va aud.
Cutia automata este beton. Am condus inainte cu manuala si din vara mi-am luat masina de mai sus.
Am facut mutre la inceput dar cand am dat de butonul ala ES (engage sport) mi-am schimbat parerea total despre masina asta. E beton. E adevarat ca soarbe tare din rezervor dar daca folosesti optiunea cu pricina doar la depasiri e OK.

Raporteaza abuz de limbaj
so_mad13

14 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 8 Martie 2009, ora 19:45

Buna ziua. Eu prin natura serviciului meu am avut ocazia sa conduc tot felul de masini, si anume :cu cutie manuala,cu cutie semiautomata si binenteles cu cutie automata, cu tractiune fata, spate si quatro. Intradevar cutia automata este cea mai comoda, poti face si frana de motor fara probleme atunci cand doresti, fiind cea mai potrivita pt. o femeie. Dar..... Totusi eu as opta fara sa clipesc pt. o cutie manuala, din mai multe motive, inclusiv din cauza consumului si din cauza raspunsului putin intarziat la aceleratie a celei automate. Binenteles ca fiecare are optiunea sa si de aceea exista, optional, mai multe feluri de cutii pe aceeasi masina pt. ca fiecare sa o ia pe cea care i se potriveste. Drumuri bune tuturor si prudenta.

Raporteaza abuz de limbaj
demi77

33 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 12 Martie 2009, ora 09:13

Trebuie sa ai grija, ca din obisnuinta, sa nu calci frana pe post de ambreiaj. Daca se intampla asta la viteza poate avea consecinte urate.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

3 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 12 Martie 2009, ora 20:16

mutate in Bucuresti si ai sa te razgandestu

Raporteaza abuz de limbaj
tcssorin

4 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 21 Martie 2009, ora 11:38

ESTE IN PRIMUL RAND EVOLUTIE CA SI CUM AM SPUNE CA NU NE PLACE SERVODIRECTIA SAU AERUL CONDITIONAT
CATEVA SFATURI:
NU FOLOSESTI NICIODATA PISIORUL STANG
MANA DREAPTA O AI LA DISPOZITIE PENTRU ORICE ALTCEVA E BINE SA TE DEZOBISNUIESTI SA O TII PE SCHIMBATOR
LA SEMAFOR PENTRU OPRIRI SCURTE NU SCHIMBA PE N DEOARECE UZEZI CUTIA DE VITEZE O POTI TINE DOAR APASAND FRANA ,LA PLECARE PUR SI SIMPLU DOAR ELIBEREZI FRANA SI MASINA PLEACA SINGURA SI FARA SA FOLOSESTI ACCELERATIA
UN MARE AVANTAJ AI CA MOTORUL NU MOARE NICIODATA
IN PANTA NU O IEI NICIODATA INAPOI DACA NU O TII DIN FRANA CEL MULT STA PE LOC LA PANTA ABRUPTA SAU LA PANTA LINA URCA F INCET DACA NU FOLOSESTI ACCELERATIA
DE ASEMENEA DACA VREI SA SCHIMBI VITEZA MAI RAPID IN MERS APESI TARE ACCELERATIA O LASI PUTIN SA SE SUPRATUREZE ELIBEREZI LA MAXIM ACCELERATIA DUPA CARE O APESI BRUSC PANA LA CAPAT REZULTATELE SUNT UIMITOARE
SUNT SIGUR CA O SA TE OBISNUIESTI F REPEDE
FELICITARI PENTRU ALEGERE

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

140 mesaje
Membru din: 31/10/2008
Oras: Cernavoda

Postat pe: 22 Martie 2009, ora 14:27

De la: tcssorin, la data 2009-03-21 11:38:15ESTE IN PRIMUL RAND EVOLUTIE CA SI CUM AM SPUNE CA NU NE PLACE SERVODIRECTIA SAU AERUL CONDITIONAT
CATEVA SFATURI:
NU FOLOSESTI NICIODATA PISIORUL STANG
MANA DREAPTA O AI LA DISPOZITIE PENTRU ORICE ALTCEVA E BINE SA TE DEZOBISNUIESTI SA O TII PE SCHIMBATOR
LA SEMAFOR PENTRU OPRIRI SCURTE NU SCHIMBA PE N DEOARECE UZEZI CUTIA DE VITEZE O POTI TINE DOAR APASAND FRANA ,LA PLECARE PUR SI SIMPLU DOAR ELIBEREZI FRANA SI MASINA PLEACA SINGURA SI FARA SA FOLOSESTI ACCELERATIA
UN MARE AVANTAJ AI CA MOTORUL NU MOARE NICIODATA
IN PANTA NU O IEI NICIODATA INAPOI DACA NU O TII DIN FRANA CEL MULT STA PE LOC LA PANTA ABRUPTA SAU LA PANTA LINA URCA F INCET DACA NU FOLOSESTI ACCELERATIA
DE ASEMENEA DACA VREI SA SCHIMBI VITEZA MAI RAPID IN MERS APESI TARE ACCELERATIA O LASI PUTIN SA SE SUPRATUREZE ELIBEREZI LA MAXIM ACCELERATIA DUPA CARE O APESI BRUSC PANA LA CAPAT REZULTATELE SUNT UIMITOARE
SUNT SIGUR CA O SA TE OBISNUIESTI F REPEDE
FELICITARI PENTRU ALEGERE


Corect.
De acord, mai ales cu ultima parte, cea cu acceleratul. Am descoperit singur chestia asta, dar dupa ceva km facuti cu masina. Intradevar, rezultatele sunt super multumitoare, doar cu o mentiune: pana nu te obisnuiesti cu masina nu incerca asemenea operatiuni.
Si inca ceva, cand am cumparat masina am fost sfatuit sa o pun pe neutru la semafor daca am de asteptat ceva mai mult, poate chestia depinde de la o masina la alta, respectiv de la o cutie de viteze la alta.
In rest, toate bune.

Raporteaza abuz de limbaj
dafffne

68 mesaje
Membru din: 29/09/2008
Oras: Constanta

Postat pe: 28 Mai 2009, ora 13:08

De la: jejnk, la data 2008-12-28 15:10:202. N = cand stai la semafor, adica opresti masina din mers dar motorul e pornit...... MAMA CE EXPLICATIE puteai sa explici scurt: N=Neutral


Dupa cum observi Fat-Frumos, domnisoara sau doamna nu este fan auto inrait. Asadar nu cred ca stie ce inseamna neutral....... asadar am explicat f detaliat.........

Raporteaza abuz de limbaj
bragacristy

4 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 9 August 2009, ora 02:31

salut eu sunt sofer de tir acuma am un volvo 440 cutie automata e foarte frumos foarte comod nu mai conduci si cu capu.. inainte am avut un man care mestecam la el 16 viteze o ,,placere''dar daca le ai cu sportu nu se merita sa ai cutie automata nu se misca poate sa fie orice ar fi cum se misca picioru si mana ta

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

140 mesaje
Membru din: 31/10/2008
Oras: Cernavoda

Postat pe: 13 August 2009, ora 21:24

De la: bragacristy, la data 2009-08-09 02:31:46salut eu sunt sofer de tir acuma am un volvo 440 cutie automata e foarte frumos foarte comod nu mai conduci si cu capu.. inainte am avut un man care mestecam la el 16 viteze o ,,placere''dar daca le ai cu sportu nu se merita sa ai cutie automata nu se misca poate sa fie orice ar fi cum se misca picioru si mana ta


Cap ai, minte ce-ti mai trebuie... poate faci rost, "care este"!!!
In ceea ce priveste cutiile automate, da-te jos din camion, treci pe o masina adevarata, autoturism vreu sa spun, si apoi mai vb.
Vezi ce faci cu mana, daca se misca bine piciorul nu mai conteaza, dai din el in gol

Raporteaza abuz de limbaj
Pagini: 1 2 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului cutie de viteze automata
Mergi la: