back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Filtru particule diesel

 


 
 
nana_moale

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 8 Septembrie 2008, ora 14:28

incepand cu an a introdus Volkswagen filtru particule diesel?


geo_mazilu

10 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 16 Decembrie 2008, ora 23:05

prin 2005 sau 2006 mai sigur


vcimpoeru

10 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 27 Martie 2009, ora 08:48

Eu pot sa-mi pun filtru de particule pe un motor Euro 3 ? Ma gandesc la poluare ... si poate si la impozitele (care se anunta !) ... Multumesc...

Raporteaza abuz de limbaj
ondin666

204 mesaje
Membru din: 22/12/2008
Postat pe: 27 Martie 2009, ora 16:32

poti sa iti pui dar apoi poate te costa identificarea la RAR ca trebuie sa fie omologata si in acte verificarea, nu? si apoi apare o norma de-a noastra neosa ca un euro 3 orice ii pui tot euro 3 ramane si platesti tot atat ca si cum mai bine nu faceai nimic.

Raporteaza abuz de limbaj
Dex

15 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 9 Iunie 2009, ora 18:10

de pus poti sa iti pui. insa nu iti garanteaza nimeni ca ti-l recunoaste la RAR,(atata timp cat nu e din constructie) de asemenea am inteles ca motoarele vw cu filtru de particule sunt mai greu de intretinut.


Gheri

5 mesaje
Membru din: 18/07/2009
Postat pe: 25 Iulie 2009, ora 18:35

hai sa zicem prin 2007 -2008

Raporteaza abuz de limbaj
mariuseugen

28 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 23 August 2009, ora 10:37

DPF - adica filtru diesel de particule a fost introdus ca optional pe masinile din grupul VAG prin 2007 , dar studierea tehnologiei au inceput-o prin 2004-2005 , odata cu aparitia nevoii de reducere a poluarii si implicit cu ridicarea normelor de poluare de la Euro 3 la Euro 4 , iar prin DPF , masina are automat Euro 5 .
Degeaba ii pui o astfel de componenta pe traseul de evacuare , pentru ca in timp ea se va infunda din cauza ca motorul si catalizatorul tau este normal Euro 3 , adica noxele sunt de gradul Euro 3 , iar DPF-ul este facut sa functioneze cu motoare peste Euro 4 , in afara faptului ca , dupa cate stiu mai exista un feld e sonda Lambda si in acest DPF , sonda care furnizeaza informatii ECU-ului , despre functionarea corecta sau nu a traseului de evacuare , a catalizatorului si chiar a DPF-ului .
NU vei putea creste normal Euro care o are masina ta numai pentru ca pui o sonda Lambda in plus sau ca mai pui un catalizator sau altceva , pentru ca motorul in sine nu este facut sa aiba sub un anumit grad de noxe si daca-l limitezi ( prin absurd) sa se incadreze intr-un anumit grad de noxe , vei pierde din puterea lui .
Dupa 5-6 ani , daca o masina ia testul de noxe ok pentru grupa Euro din care face parte , te poti considera norocos , pentru ca , din cauza carburantilor de proasta calitate , a traficului , a unor soferi care nu stiu cum se conduce un turbo-diesel mai ales , ce e aia turbina si geometrie variabila , ce fel de condus necesita ea , cum trebuie sa o menajezi ... catalizatoarele , DPF-urile si performantele masinilor au mult de suferit .
Apoi mai este si problema de care spune DEX si anume ca masinile cu DPF necesita mult mai multa atentie la consumabile si carburanti , astfel incat este de preferinta sa folosesti carburanti Euro 5 , astfel incat sa previi problemele la motor si evacuare . Diferenta de 500 - 700 euro intre un motor cu DPF si unul fara , va fi cu siguranta suportata de multe ori din buzunarul clientului in cazul unei probleme , chiar is in perioada de garantie , pentru ca se spuen ca defectiuna provine din cauza nefolosirii necorespunzatoare a motorului , desi se stie ca din cauza carburantilor de proasta calitate se intampla problemele la catalizatoare si DPF-uri .
Din punct de vedere a performantelor , cu modificari sau fara , eu prefer o masina cu norme Euro cat mai mici , astfel incat peste ceva timp sa NU am probleme cu testele de noxe si chiar fizic vorbind , o masina fara un catalizator si fara alte elemente pe traseul de evacuare va fi mai performante decat una cu acele elemente si asta exponential in timp .
Daca vrei sa nu dai mult pe taxe , opteaza pt motoare de cilindree mica , dar supra-alimentate , cu turbine de ultima generatie , de genul 1.4 TSI ( 120 CP - 170 CP ) de la VAG sau Fiat , 1.3 TD de la Fiat si Opel de 90 CP ...

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

16238 mesaje
Membru din: 20/03/2012
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 8 Ianuarie 2014, ora 12:31

De la: 9am_3214, la data 2014-01-08 12:23:00### METEORSERV................. TEL -0721956433- SEF SERV EVACUARI - ADRIAN BERTEA-******** LUCRARILE SANT INSOTITE DE -FISA TEHNOLOGICA-



Domnu' Bertea, mi-ati comandat sonda aia de care vorbeam in vara?
Ce probleme aveam atunci sunt prezente si acum.
Revizie faceti?

Raporteaza abuz de limbaj
,,E-un curcubeu deasupra lumii sufletului meu"
| Varianta pentru tiparire a topicului filtru particule diesel
Mergi la: