back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Ce stiti despre motorul cu aer?

 


 
Pagini: << 1 2 3 >> Sari la pagina:
 
fanto-ovi

13 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 1 Septembrie 2008, ora 09:53

sarpei dami oleak linku plz


zon

84 mesaje
Membru din: 25/02/2008
Oras: Brasov

Postat pe: 7 Septembrie 2008, ora 21:56

daca s-ar pune pe piata asemenea motoare ca sa aba tot omu si sa fie fericita si GreenPeace, atunci bancherii lumii nu ar mai avea profit , deci se vrea ??? ca cetateanu sa nu plateasca taxe si combustibil scump, normal ca nu. suntem niste sclavi dar cu alt statut.

Raporteaza abuz de limbaj
mihai5_2_sotto

2 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: Bistrita

Postat pe: 3 Noiembrie 2008, ora 16:14

Vedei aici: finance.yahoo.com/family-home/article/106040/Air-Cars:-A-New-Win...
V place cum arat! Eu cred c ideea lui fiu-meu e i mai bun. Se gndete serios s proiecteze o main cu chei.

Raporteaza abuz de limbaj
sarpei

5 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Bacau

Postat pe: 6 Noiembrie 2008, ora 08:55

scuze pt intarziere, link-ul pe care l-ai cerut : www.youtube.com/watch?v=LdNolv9iNAI

Raporteaza abuz de limbaj
radarufix

20 mesaje
Membru din: 7/11/2008
Oras: Satu Mare

Postat pe: 7 Noiembrie 2008, ora 08:37

Nu e asa! orice sursa de energie costa, dar daca eficientizam randamentul, ca la masinile electrice, un 10 cai putere de propulseaza ca si 50... consumul de energie scade de 3-5 ori, asa ca nu ne legam de cum producem energia. Nici masina cu aer, nici cea elecvtrica nu sunt 100 % verzi. Nici macar cea solara, deoarece constructia panoului solar e consumatoare de energie... dar consumul de energie e de 10 ori mai mic...

Raporteaza abuz de limbaj
radarufix

20 mesaje
Membru din: 7/11/2008
Oras: Satu Mare

Postat pe: 7 Noiembrie 2008, ora 08:42

Lasa apa, era vorba de cel cu aer... costa 7.00 USD, adica sub 5.000 euro. E periculos pentru ca ar distruge in cateva minute ndustria traditionala de tancuri ineficiente, numite automobile... toata UE sau Sua ar trebui sa renunte la rablele existente... idem masinile electrice, daca apar acum, distrug brusc vanzarile si asa falimentarelor fabrici traditionale.
Dar in 10 ani toti vom avea masini hibride/electrice. Facute in asia.

Raporteaza abuz de limbaj
sarpei

5 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Bacau

Postat pe: 9 Noiembrie 2008, ora 11:42

fanto-ovi, ai link-ul despre motorul cu apa inventat de un roman ,mai sus

Raporteaza abuz de limbaj
blacfish

1 mesaj
Membru din: 26/10/2008
Oras: Constanta

Postat pe: 9 Noiembrie 2008, ora 19:01

ar fii o idee buna sa se faca o masina cu motor pe aer.........ca poate asa o sa mai scapam si noi de gazareaq pe care masinile o ``ofera``

Raporteaza abuz de limbaj
radarufix

20 mesaje
Membru din: 7/11/2008
Oras: Satu Mare

Postat pe: 20 Noiembrie 2008, ora 10:24

Aiurea! O firma franceza a inventat masina, si una indiana o produce. La numai 7.000 USD... In curand va sparge piata, alaturi de masinile electrice...

Raporteaza abuz de limbaj
diabolik2s

1 mesaj
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 23 Noiembrie 2008, ora 11:36

Salut,

m-ar interesa si pe mine niste schite sau ceva de genul asta cum sa repar motoare in 2 si 4 timpi,sau ceva situri de unde pot downloada ....
ms

Raporteaza abuz de limbaj
cristianford

22 mesaje
Membru din: 5/03/2008
Postat pe: 12 Ianuarie 2009, ora 15:29

Dar a auzit cineva zgomotul infernal pe care il scoate acest motor cu aer?

Raporteaza abuz de limbaj
Doar EU.
dancostea2002

39 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Galati

Postat pe: 8 Iunie 2009, ora 22:31

oameni buni de ce reinventati roata si apa calda?stiti ce motor a avut vlaicu pe avionul ala al lui?un motor cu anhidrida carbonica,dioxid de carbon mai pe intelesul tuturor,care avea acelasi principiu ca cel ce ce spuneti cai ultima noutate si ca nu vrea nus cine sal lase sa evolueze.pe linga randamentul foarte scazut incercati sa va inchipuiti cum ar arata o chestie de genul asta.apropo,sistemul mai este folosit pentru pornirea unor motoare diesel forte mari(vezi pornirea la camioanele michigan de 50tone)unde suplinesc demaroarerele electrice cu succes.dar in cazul asta functioneaza cateva minute,iar daca motoarele nu pornescdupa 3,4 incercarise epuizeaza rezerva de aer.pentru a asigura o autonomie unui autoturism de cateva sute de kilometri,ar trebui sa inmagazinam aerul respectiv la o presiune de cateva sute de atmosfere(600-700atm).ia inchipuitiva cam cat de mare trebuie sa fie aceea butelie,din ce materialar trebui facuta si vedeti ce pret de cost var iesi.sa spunem ca sr rezolva chestia asta,cum ar arata o statie unde te duci sati faci plinul?iti inchipui cum ar arata un furtun care ar trebui sa reziste la 1000atm?

Raporteaza abuz de limbaj
dancostea2002
paul1302

20 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 11 Iunie 2009, ora 22:47

PANOURI SOLARE COPII!!!!

Raporteaza abuz de limbaj
paul1302

20 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 11 Iunie 2009, ora 22:59

SI DACA SE TERMINA AERUL PANA AJUNGI SA ALIMENTEZI CE FACI ???
DAI LA POMPA???

Raporteaza abuz de limbaj
dancostea2002

39 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Galati

Postat pe: 20 Iunie 2009, ora 22:49

uite,sa analizam putin mai serios ideea asta.in primul rand chestia cu panourile solare este evidenta si nu poate fi negata.este cea mai curata energie,necazul ei este ca nu poate fi stocata pentru a fi folosita cand ai nevoie.dezavantaj mai este ca este dependenta de insusi iluminarea solara.pretul de cost initial este destul de ridicat.practic initial am obtine un curent continuude un multiplu de 0,7v.in general se cupleaza in serie pentru a obtine 12 sau 24 v.ulterior se leaga in paralel pentru a creste intensitatea curentului.mai departe am folosi un covertizor 24vcc/220va trifazic care ar alimenta motorul compresorului.pana aici toate bune .desi este o investitie consistenta odata facuta obtii energie aproape gratis care se va amortiza intr-un timp destul de scurt.ei ,de aici incep problemele.ne trebuie un compresor de 350atm fiind vorba de presiuni foarte ridicate este destul de costisitor si nu stiu cat de fiabil este.plus o baterie de filtrare a aerului si mai ales de dezumidificare a lui.mai departe.odata produs aerul trebuie stocat undeva in niste rezervoare destul de mari si suficient de rezistente,cel putin 300atm.necazul este ca ocupa destul de mult spatiusi ar trebui permanent verificate deci nu merge sa le ingropi.idea este ca daca producerea aerului comprimat si stocarea lui o poti incadra intr-un prag de rentabilitate ademenitor,transportul si manipularea lui va costa suficient ca sa te descurajeze.in ce priveste masinuta.....cum bine observa cineva numai motor in patru timpi sau in doi timpi nu ar fi ala,ci mai degraba un gen de motor cu aburi.obligatoriu ar avea un regulator de presune de la 300 la 30 atm,nu ar avea nevoie de racire.in privinta zgomotului nu cred ca ar fi o problema se foloseste un amaortizor de zgot clasic prin destindere.oricum ar fi interesant de realizat un astfel de motor.sa-l faci sa mearga de la -25 la + 50 grade celsius.cum i-ai face ungerea si ce segmenti ar avea motorul asta .bafta astept sugestii


dancostea2002
dancostea2002

39 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Galati

Postat pe: 26 Iunie 2009, ora 22:11

www.sotto.ro/comunitate/forum/post_reply/1831.html#
alte consideratii asupra motorului cu aer comprimat:
- motorul ar avea doar doi timp diferiti de cei clasici timpul 1 ar fi destinderea aerului comprimat si al doilea ar fi evacuarea lui;
-nu cred in viabilitatea unei turbine care sa antreneze un generator,care la randul lui sa alimenteze un motor electric.cum randamentul unui sistem este produsul randamentelor subsistemelor componente care este subunitar,produsul va fi mai mic decat randamentul unei componente.fiabilitatea se calculeaza la fel si clar ca daca vor fi mai multe componente vor fi mai multe sanse sa apara probleme.
-pentru generarea aerului comprimat se poate studia utilizarea motorului perkins;
-interesant ar fi studiul asupra unui motor reversibil care sa genereze forta motrice cand este necesar,iar pentru alimentare sa se comporte ca un compresor care sa alimenteze rezervorul

Raporteaza abuz de limbaj
dancostea2002
dancostea2002

39 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Galati

Postat pe: 30 Iunie 2009, ora 22:18

motorul asta deja este realizat de un francez,are doar 5 cp si-i pus pe tata nano.desi sa-r parea ca are o multime de dezavantaje motorul asigura deplasarea cu un cost de 0,5 euro la suta de km.reamilentare dureaza doar 2,3minute,iar pe masina respectiva asigura o autonamie de 250 km.mi se pare ideal pentru o masina care sa o folosesti in mediul urban.pentru mai multe detalii vezi www,theaircar.com.iar ne-au luat-o altii inainte....

Raporteaza abuz de limbaj
dancostea2002
dancostea2002

39 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Galati

Postat pe: 2 Iulie 2009, ora 22:02

ceva noutati?sau toata lumea se uita la telenovela ,,ritzi-pitzi"?

Raporteaza abuz de limbaj
dancostea2002
dancostea2002

39 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Galati

Postat pe: 9 Iulie 2009, ora 22:36

citeam astazi ca huyndai alansat un model asemanator cu toyota prius,tot cu propulsie hibrida.se numeste huyndai elantra si as fi foarte curios in privinta lui.poate sa ma ajute cineva cu ceva caracteristici?

Raporteaza abuz de limbaj
dancostea2002
catalin_gabriel90

10 mesaje
Membru din: 2/07/2008
Postat pe: 17 Iulie 2009, ora 01:54

sa stii ca exista, am vazut acum 2 ani pe discovery , sa discutam si despre costurile unui accident cu asa ceva?

Raporteaza abuz de limbaj
dancostea2002

39 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Galati

Postat pe: 17 Iulie 2009, ora 20:59

nu prea inteleg la ce costuri te referi

Raporteaza abuz de limbaj
dancostea2002
dancostea2002

39 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Galati

Postat pe: 20 Iulie 2009, ora 11:32

la un citroen c4 nu merge faza lunga.becurile sunt bune dar nu ajunge tensiune pe ele.nu semnalizeaza nici in bord cuplarea fazei lungi.c4 nu are sigurante pentru faze ca celelate asa ca nu stiu unde as putea verifica sa ma sigur ca nu-i blocul de lumini.ma poate ajuta cineva?

Raporteaza abuz de limbaj
dancostea2002
catalin_gabriel90

10 mesaje
Membru din: 2/07/2008
Postat pe: 21 Iulie 2009, ora 14:39

in caz de accident, caroseria era din placi fotovoltaice

Raporteaza abuz de limbaj
dancostea2002

39 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Galati

Postat pe: 24 Iulie 2009, ora 09:23

nu omule caroseria este caroserie si placile fotovoltaice sunt suprapuse.de altfel nu vad ce te sperie la chestia asta.sunt suprapuse pe pavilionul masinii.uite acuma ma gindeam ca ai putea folosi un sistem gen portbagaj demontabil pentru chestia asta.pe timp de iarna chiar nu se merita folosita si ar crea numai inconveniente in raport cu beneficiile.

Raporteaza abuz de limbaj
dancostea2002
dancostea2002

39 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Galati

Postat pe: 25 Iulie 2009, ora 12:08

probleme electrice?necazuri cu alarma sau geamurile?ai mpirdut codul de la cd?se rezolva!tel:0743524955

Raporteaza abuz de limbaj
dancostea2002
dancostea2002

39 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Galati

Postat pe: 26 Iulie 2009, ora 21:47

are cineva un demaror pt renault laguna cu motor de 1,8?

Raporteaza abuz de limbaj
dancostea2002
dancostea2002

39 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Galati

Postat pe: 1 August 2009, ora 16:39

am o instalatie gpl fara acte pe care vreau sa o pun pe o masina .are cineva idee cum as putea sao omolaghez?

Raporteaza abuz de limbaj
dancostea2002
Fosta membra 9am.ro

132 mesaje
Membru din: 4/09/2009
Postat pe: 26 Septembrie 2009, ora 21:38

De la: BaditaMarian, la data 2008-08-07 08:29:50-va ganditi numai la efectul final, fara sa tineti cont de faptul ca, pentru comprimarea aerului se consuma energie; sa zicem Q, dupa care aerul este introdus in cilindrii motorului cu niste pierderi la decomprimare si distributie, apoi in cilindri au loc alte pierderi pe langa segmentii de etansare, plus frecarile mecanice, etc. ; toate acestea se cheama RANDAMENT, care este undeva la cca. 40-60 %, deci cand comprimam aer cheltuim o energie cu cel putin 40-60& mai mare decat ceea ce obtinem ulterior. CINE ne furnizeaza aceasta energie in plus? DECI, nimic nu este pe gratis totul costa si duce la pierderi de energie in exterior, care se concretizeaza prin INCALZIRE GLOBALA !?....
ACUM CE MAI AVETI DE SPUS!?...

MAI AM MULTE DE SPUS.Scuza-mi entuziasmul varstei fragede daca e cazul:
1.Am vaz ca ai contribuit la proiectarea masinii fatidice ARO 10.Cred ca vb in contul tuturor:NU TREBUIA.IARTA-MI INDRAZNEALA.Stiu ca uneori sunt ironic dar STII CE SE SPUNE DESPRE IRONIE...NU?
2.Randamentul maxim este 1(ceea ce se considera deja perpetuum mobile)deci 40% este ceva....
3.Toti colegii de discutii arunca in fata discutia:DA CAT COSTA MANCATI-AS SA FACI AERU ALA? HUH?
Raspuns:mult mai putin decat costa sa extragi petrol si sa-l procesezi!!!MULT MAI PUTIN
4.La M.A.C SAU M.A.S nu sunt ^pierderi pe langa segmenti^?
5.Incalzirea globala e un proces natural iar planeta Terra se auto-regleaza prin alternante de ere glaciare(o data la cateva zeci de mii de ani),doar ca acum noi pamantenii grabim acest proces prin poluarea realizata in ultimele sute de ani
6.Focul este in capul listei celor mai nocive elemente deci ar trebui sa renuntam la M.A.C SI M.A.S cat si la alte forme ce le ia focul:incendii(nu avem cum sa le controla totusi),arderea caucicului uzat,termocentrale etc
Acum sa ma iertati,intru destul de des pe sotto dar si mai mult pe alte forumuri consacrate discutiilor despre tehnica si toti inginerii si tehnicienii si etc sunt de acord cu sursele de energie alternative.De ce?Pt. ca sunt accesibile tuturor tarilor(nu mai depindem in niciun fel de petrol,soarele,aerul,hidrogenul este acelasi in S.U.A cat si in Congo,Romania)
ASA CA DA DOMNULE BADITA MARIAN,AVEM CEVA DE SPUS noi astia tineri si fraieri .Ma scuzati ca v-am ales pe dumneavoastra ca si *cobai* pt discursul acesta.
In privinta motorului cu aer nu stiu(sau macar cred)ca este sau va fi superior motorului electric(randament,cuplu,var constructiva etc) si pana la urma SOARELE este sursa de energie suprema.Va salut pe toti,multumesc pt timpul acordat citirii mesajului si toate cele bune.


ollyvers

37 mesaje
Membru din: 25/08/2009
Postat pe: 9 Octombrie 2009, ora 09:32

iordache octavian sunt de acord cu tine! da' cine sa-i convinga pe coordonatorii lumii care fac doar ce-i bun economic si pentru ei...

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

132 mesaje
Membru din: 4/09/2009
Postat pe: 12 Octombrie 2009, ora 20:59

E clar ca de vreme ce mai avem petrol cine e interesat de energie alternativa Uite eu in sensul asta vreau sa reduc consumul masinii mele prin adaptarea unei instalatii de electroliza pt e extr hidrogenul din apa.Am deja nopti si zile de cautari de scheme constructive,materiale,otel 316 si multe multe altele dar la final va merita pt buzumarul meu si pt Terra.caut inca documentatie pt realiz cat mai eficienta a acestui obiectiv.am vazut cu ochii mei un astfel de dispozitiv pe un samurai si consumul s-a redus semnificativ.ca sa ramai cu 1oo ron in buzunar lunar din cauza unei instalatii ce costa in jur de 300ron toata eu zic ca e bn. sall

Raporteaza abuz de limbaj
Pagini: << 1 2 3 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Ce stiti despre motorul cu aer?
Mergi la: