Fara sa fie socanta, halucinanta, cutremuratoare sau cum or mai fi declarat titlurile zilele acestea, reclama realizata de Papaya Advertising pentru campania Salvati Rosia Montana are un scop precis: sa ajunga la opinia publica si sa creeze niste buzz in jurul subiectului Rosia Montana. Este fara indoiala o creatie deosebita, un material vizual puternic care propune un alt unghi de abordare a subiectului Rosia Montana. Unde mai pui ca o are ca protagonista pe Maia Morgenstern.
Pe langa faptul ca se bucura de prezenta Maiei Morgenstern si de vocea ei tulburatoare, executia curata a clipului si mesajul puternic fac ca acesta sa aiba potential de viralitate (ceea ce probabil si urmarea). A adunat deja, la patru zile de la lansare, peste 3000.000 de vizualizari.
Pe langa buzz-ul creat in online, spotul va rula si la TV, diferenta fiind ca modalitate de difuzare - durata, frecventa, ora - ramane la latitutinde statiilor TV.
Cat de eficienta credeti ca este reclama?
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Maia Morgenstern + Rosia Montana = peste 300.000 de vizualizari.