Dar nu-i asa ca, de cele mai multe ori, atunci cand povestim la ceas de seara cu prietenii sau familia, cel mai bine ne simtim alaturi de o bere romaneasca de traditie?

In aceasta vara, Timisoreana desfasoara campania integrata „Berea o vreau romaneasca”. Consumatorii sunt invitati sa intre pe site-ul www.beretimisoreana.ro si sa raspunda la curiozitatile lui Vizante, prezentate sub forma unui quizz video interactiv. Intrebarile din quizz au fost concepute astfel incat sa urmareasca ideea campaniei: produse straine pe care le folosim regulat, alaturi de produse romanesti de traditie.

Fiecare consumator va afla, la sfarsitul quizz-ului, “Cat de roman esti, monser?”, in functie de raspunsurile alese si va putea castiga premii oferite de Timisoreana, care sunt si ele in spiritul campaniei: 1 telefon Samsung Galaxy S5 4G, 1 aer conditionat Yamato HW12, 1 sistem audio auto format din radio Blaupunkt Melbourne 120 si 2 difuzoare auto Blaupunkt GTX 662.

Vizante si quizz-ul “Cat de roman esti, monser? ” au facut curiosi, pana acum, peste 10.700 de vizitatori unici, care s-au inscris in concursul Timisoreana. Dar tu, Cat de roman esti, monser?

In cadrul campaniei „Berea o vreau romaneasca” pot participa numai cei care au trecut de varsta majoratului.

Mai multe informatii sunt disponibile pe www.beretimisoreana.ro.