„Cu fiecare noua lansare incercam sa starnim imaginatia si creativitatea consumatorilor nostri. Fanta Zmeura si Fructul Pasiunii continua spiritul inovativ al initiativelor noastre si ofera o noua aroma consumatorilor sai, intotdeauna in cautare de experiente noi” a declarat Iuliana Nedelcu, Marketing Activation Manager Sparkling Soft Drinks Romania & Moldova Coca-Cola.

Raspunsul la intrebarea campaniei „Cat de departe ai merge ca sa gusti noua Fanta?” este ilustrat intr-un mod cat se poate de amuzant chiar in spotul dedicat, difuzat pe canalele TV incepand cu 14 martie. Acesta urmareste incercarile indraznete ale unui tanar de a pune mana pe noua sticla de Fanta Zmeura si Fructul Pasiunii si aduce in prim-plan un personaj surpriza, un catel simpatic din rasa pug.

Noua aroma Fanta Zmeura si Fructul Pasiunii, disponibila in ambalaje de 0.5, 2L, 2.5L, isi propune sa aduca si mai multa diversitate pe piata bauturilor racoritoare, in sustinerea angajamentului Companiei Coca-Cola de a oferi o gama cat mai variata de produse, adaptata nevoilor si preferintelor consumatorilor.