Ajunse in sala de cinema ne gandeam ca poate scenaristul si regizorul [un film scris de Moe Jelline si regizat de Andy Fickman] au stat, “si-au stors creierasii” si au scos o comedie de nota… 8-9 [cu indulgenta] , insa am realizat ca nu prea mai exista asa ceva… [din pacate] insa pe de alta parte din fericire, au existat cateva lucruri care au salvat cat de cat situatia . Actorii, bineinteles! Kristen Bell [When In Rome], Jamie Lee Curtis [Freaky Friday], Sigourney Weaver [Aliens], Odette Yustman [The Unborn], Betty White [ The Proposal], Victor Garber [Alias], James Wolk [Lone Star].

Filmul incepe cu perioada de adolescenta a timidei si marginalizatei Marni, o era in care pistruiata noastra nu era deloc populara si pe deasupra mai era si batjocorita si agresata fizic de catre “regina majoretelor” si ceilalti colegi. Intr-o concluzie, viata lui Marni nu a fost tocmai roz.

Este foarte greu sa uiti toate chinurile prin care a trebuit sa treci in perioada care trebuia sa fie cea mai frumoasa din viata de adolescenta. Joanna [regina vrajitoare] se comporta de parca nimic nu s-ar fi intamplat si vrea sa demonstreze tuturor ca de fapt ea este o persoana “blanda si delicata” in niciun caz persoana “malefica” asa cum este catalogata de viitoarea ei cumnatica terorizata intr-un mare fel.

Asta nu e tot, pentru ca la usa lui Gail apare nimeni alta decat Ramona, in calitate de matusa a Joannei si fosta best friend devenita rivala din timpul liceului. Din acel moment, incepe distractia! Mai multe lucruri nu va mai spunem, altfel nu mai are niciun farmec filmul [daca veti descoperi farmecul pana la urma]

Powered by DivercityCafe