Un grup de femei intra intr-un magazin si inlemnesc in fata manechinelor. Poate parea inceputul unui banc, dar este felul in care Dove a ales sa transmita un mesaj important.
In cazul in care nu ati auzit deja de celebra provocare a manechiunului, aceasta presupune ca mai multe persoane sa "inghete" in diferite pozitii, asemeni unui manechin. Compania Dove a spus da acestei provocari, dar a decis sa se foloseasca de ocazie pentru a trage atentia asupra unui fapt: manechinele din magazine nu seamana deloc cu femeile reale.
"Atunci cand am vazut ca toata lumea face provocarea manechinului, ne-am intrebat de ce nu am vazut pana acum un manechin care sa arate ca noi? Ne-am folosit de ocazie pentru a conecta mesajul si filosofia Dove cu acest trend", au povestit realizatorii campaniei.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului [VIDEO] Dove a acceptat provocarea manechinului. Ce a facut diferit.