Ce-ar mai fi putut aduce nou, va veti intreba. Nu multe, dar mai bune. In promul rand, va plac sau nu SUV-urile normale X5 si X6, trebuie sa recunoasteti ca versiunile M arata intr-un mare fel. Mult mai musculoase, incordate, pe gustul celor care vor mai mult decat un SUV premium. Toata zona de jos a caroseriei, cu muchii dure si grile mari de aer modifica mult prezenta masinilor. Nu sunt convins de trapezul grilei fata, parca nu se prea potriveste si nu-mi place faptul ca ambele modele au acelasi spoiler. Dar astea sunt amanunte si n-as refuza niciodata una in favoarea vreunui Cayenne Turbo.
La nivelul motorizarii, BMW X5 M si X6 M a prefera un salt discret de valori, in genul celor de la noul M4. Doar ca SUV-urile M au acelasi motor V8 de 4,4 litri, biturbo, desi nemtii spun ca vorbim despre un motor nou. Nu cred, e cel vechi cu multe imbunatatiri, probabil.
Puterea maxima a crescut la 575 CP, de la 555, cat avea vechea generatie, iar cuplul maxim a urcat cu 70 Nm, pana la 750 Nm. In combinatie cu cutia de viteze automata M Steptronic, motorul asigura sprintul 0 – 100 km/h in doar 4,2 secunde, pentru ambele modele.
Citeste continuarea pe Motorstory.ro
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Noile BMW X5M si X6M - Gladiatorii.