Mai multe blocuri din Sectorul 3 rămân fără apă caldă

Compania Municipală Termoenergetica București (CMTEB) S.A. a anunțat pe o rețea de socializare că între 20 și 24 iunie (ora 24.00) se va întrerupe furnizarea de apă caldă din cauza unor lucrări de reparații pentru înlocuirea unei curbe din conducta Magistrală 1 Sud, cu diametrul de 1200mm. Lucrările vor avea loc la intersecția Bulevardului Nicolae Grigorescu cu strada Postăvarului.


„Lucrările, esențiale pentru funcționarea sistemului de termoficare în sezonul viitor de încălzire, sunt efectuate la intersecția Bulevardului Nicolae Grigorescu cu strada Postăvarului și impun oprirea furnizării apei calde pentru un număr de 11 puncte termice, care deservesc aproape 140 de blocuri din zona Bulevardelor Nicolae Grigorescu și Camil Ressu”, se menționează în anunț.


Lucrările de reparații se vor desfășoară la una dintre cele mai importante conducte magistrale, care alimentează cu agent termic mai multe zone. De aceea, CMTEB atenționează că pot exista probleme în furnizarea apei calde de consum pentru alte 59 de puncte termice și module, care alimentează în jur de 830 de blocuri și spitalele din zonă, Colentina și Fundeni.


„Blocurile sunt situate în sectoarele 1 și 2, în următoarele zone: Doamna Ghica, Șoseaua Fundeni, Bulevardul Teiul Doamnei și Lacul Tei, străzile Ion Berindei, Cheile Zanoagei, Mașina de Pâine și Județului, Șoseaua Ștefan cel Mare, Bulevardul Aviației, Calea Floreasca, Șoseaua Pipera, Bulevardul Nicolae Caramfil, precum și strada Baicului.”, se mai menționează în anunț.


Dispeceratele Companiei Municipale Termoenergetica București și echipele de intervenție vor lucra în regim permanent pentru rezolvarea problemelor apărute în teren. Clienții pot primi mai multe informații din mesajele preînregistrate la numărul de telefon 031.9442 sau la numărul de telefon gratuit - 0800.820.002, dar și prin aplicația Termoalert.

Compania a transmis scuze clienților pentru incomoditățile create și le-a mulțumit acestora pentru înțelege.


„Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă mulțumim pentru înțelegere!”, scrie compania pe o rețea socială.