Noua campanie de informare va dura șase luni, a spus vicepremierul Raluca Turcan. Întrebată care e bugetul alocat campaniei, Turcan a spus că e similar cu cel din campania precedentă, în care s-au cheltuit până acum 40 de milioane de lei din cei 200 de milioane alocați.
Pentru a demara noua campanie de alocare a banilor pentru presă e nevoie de o ordonanță de urgență, care va putea fi adoptată doar după învestirea unui noi guvern cu puteri depline.
G4Media.ro a refuzat să se înscrie în campania de informare și nu a solicitat publicitate guvernamentală. La fel au procedat instituții media precum RFI România, Recorder, Rise Project, Newsweek.
În prima campanie, marii moguli de presă au luat partea leului din banii contribuabililor. Sume uriașe au fost alocate de Guvernul Orban către presa controlată de Voiculescu, Ghiță, Radu Budeanu, Dan Andronic și Bogdan Chireac, exclusiv pe criteriul audienței.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Guvernul începe din ianuarie 2021 o campanie de informare publică, prin care va aloca bani presei pentru a promova vaccinarea.