Si in acest an, cadourile preferate raman dulciurile (72,5%), urmate de jucarii (44,2%) si de articole de imbracaminte/ incaltaminte (41,8%). De asemenea, se vor oferi si fructe, cosmetice/parfumuri sau carti. Pe langa acestea, au mai fost mentionate articole de design, bijuterii si accesorii, cafea si accesorii pentru smartphone/tableta. Cei care nu au avut suficient timp sa achizitioneze toate cadourile sau nu l-au gasit pe cel mai potrivit, vor oferi si bani(1,5%).
Potrivit unui comunicat remis 9am, desi magazinul fizic ramane locul principal de achizitie pentru cadouri (86,6%), magazinele online atrag si ele o parte importanta dintre respondenti (45,2%), in timp ce un sfert dintre oraseni (25,7%) aleg si targurile de Craciun pentru acest tip de cumparaturi.
Suma medie pe care respondentii o vor aloca pentru cadourile de Mos Nicolae este de 355,38 lei.
Aceasta inregistreaza o foarte usoara cresterein comparatie cu anul trecut (355,38 lei in 2019versus 345,26 in 2018).
Studiul a fost realizat online, pe un esantionreprezentativ la nivel national urban (orase mici –sub 30.000 locuitori,orase mijlocii –30.000-100.000 locuitori, orase mari –peste 100.000 locuitori)in perioada 28 noiembrie –02 decembrie 2019. Au fost intervievate prin metoda CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) 800persoane cu varsta cuprinsa in intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,30%.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cati bani cheltuie romanii pe cadourile de Mos Nicolae.