De interes pentru aceasta categorie de varsta sunt si informatiile de cultura generala, acestea fiind accesate cu o frecventa saptamanala de 6 din 10 romani, utilizatori de internet. Tot saptamanal sunt citite si articolele/materialele/sfaturile legate de sanatate si nutritie. O atentie deosebita ii este acordata acestui subiect de catre cei cu varsta cuprinsa intre 45-55 ani (6 din 10), in timp ce in randul celor cu varsta cuprinsa intre 56-65 de ani, interesul este ceva mai scazut (4 din 10).

„Analizand comportamentul online al celor doua categorii de adulti, utilizatori de internet (45-55 ani si 56-65 ani), se disting diferente si in ceea ce priveste utilizarea internet bankingului, a aplicatiilor de food delivery ori a mediilor la care s-a apelat pentru petrecerea timpului liber”, afirma Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business Solutions.

Astfel, internet bankingul este utilizat de 45% dintre cei apartinand primei categorii de varsta, in timp ce cea de-a doua categorie de varsta inregistreaza o rata de utilizare de numai 29%.

Tot adultii de 45-55 ani sunt cei care apeleaza cu preponderenta la aplicatiile de food delivery – 19%, cu +11% fata de adultii de 56-65 ani (8%).

Adultii 45-55 ani: principalii ascultatori de online radio

Potrivit unui comunicat remis 9am, radioul online este preferat zilnic de adultii cu varste cuprinse intre 45-55 ani – 31% / vs / 26% media nationala si 14% in cazul adultilor de 56-65 ani.

La randul lor, blogurile sunt preferate de internautii de 56-65 ani, 4 din 10 alegand sa-si petreaca timpul liber citind bloguri (cifra similara mediei nationale), in timp ce adultii de 45-55 ani le acceseaza saptamanal in procent de 30%.