Cifra inregistrata pe toate pietele unde Bonami este prezent (Cehia, Polonia, Slovacia, Romania si Ungaria) se ridica la 1.500.000 de euro.
Aceasta inseamna o crestere cu 60% fata de anul trecut si depaseste cifrele prognozate initial de companie. In topul preferintelor romanilor au fost produsele textile, in special asternuturile si covoarele. Comanda cea mai mare a avut o valoare de 12.000 de lei si a reprezentat piese de mobilier.
Pe perioada celor doua evenimente Black Friday s-au efectuat comenzi continand peste 10.000 de produse. Majoritatea comenzilor, 55%, au fost plasate de pe telefonul mobil, iar din acestea un procent de 10% din aplicatie. 75% dintre vizitatori au accesat magazinul online tot de pe dispozitive mobile.
Cu ocazia campaniilor special create s-au inregistrat pe site sute de noi clienti, iar traficul a crescut cu 40%. Cele mai multe comenzi s-au înregistrat vineri, între orele 8-10 si duminică intre 19-22.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Vanzari de 1.500.000 de euro pentru Bonami de Black Friday, in Europa.