„Inainte de decolarea din Birmingham, a aparut o semnalizare la bord, care s-a dovedit a fi de la un senzor defect. Conform procedurilor, avionul a fost supus unor verificari tehnice riguroase. In acest timp, pasagerii au primit asistenta la sol si trei mese. Pasagerii vor decola de la Birmingham la 20:30, ora locala (10:30, ora Romaniei)”, au declarat reprezentantii companiei, potrivit Digi24.ro.
Unul dintre pasageri a explicat ca problema initiala a fost un senzor de greutate al avionului. Operatiunea de rezolvare a problemei a durat mai bine de doua ore.
Ulterior, avionul a pornit de pe pista, insa pilotul a refuzat sa zboare, intrucat senzorul s-a aprins din nou.
Oamenii admira comportamentul autoritatilor portuare, care i-au tinut la curent cu tot ce se intampla, insa condamna atitudinea companiei Blue Air, care nu a furnizat suficiente informatii.
Pasagerii au primit un voucher de 7 lire, iar dupa doua ore, un altul de 14 lire.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Aproximativ 130 de romani au fost blocati pe aeroportul din Birmingham, timp de 12 ore.