„Inainte de decolarea din Birmingham, a aparut o semnalizare la bord, care s-a dovedit a fi de la un senzor defect. Conform procedurilor, avionul a fost supus unor verificari tehnice riguroase. In acest timp, pasagerii au primit asistenta la sol si trei mese. Pasagerii vor decola de la Birmingham la 20:30, ora locala (10:30, ora Romaniei)”, au declarat reprezentantii companiei, potrivit Digi24.ro.

Unul dintre pasageri a explicat ca problema initiala a fost un senzor de greutate al avionului. Operatiunea de rezolvare a problemei a durat mai bine de doua ore.

Ulterior, avionul a pornit de pe pista, insa pilotul a refuzat sa zboare, intrucat senzorul s-a aprins din nou.

Oamenii admira comportamentul autoritatilor portuare, care i-au tinut la curent cu tot ce se intampla, insa condamna atitudinea companiei Blue Air, care nu a furnizat suficiente informatii.

Pasagerii au primit un voucher de 7 lire, iar dupa doua ore, un altul de 14 lire.