Cele 85.000 de produse pe care Kaufland le donează cuprind alimente, rechizite, îmbrăcăminte și alte produse necesare traiului de zi cu zi, pentru ca magia Sărbătorilor să ajungă și la cei mai puțin norocoși, pentru care orice ajutor în această perioadă înseamnă enorm.

Produsele compun 2400 din cele peste 5000 de pachete ce vor fi distribuite în total de voluntarii de la Our Big Day Out în București și alte 11 județe din tară, precum Ilfov, Prahova, Hunedoara, Olt, Brașov, Satu Mare, Ialomița, Constanța, Dâmbovița, Vaslui și Covasna.

Având o imensă apreciere pentru cei aproape 200 de voluntari Our Big Day Out, a căror misiune de implicare în comunitate se identifică cu cea a companiei-aceea de a facilita întâlnirea dintre omul capabil și omul vulnerabil, și care petrec peste 10.000 de ore pentru organizarea, pregătirea și livrarea pachetelor, Kaufland România suportă toate costurile aferente siguranței lor în activitatea de depozit, unde se pregătesc toate cadourile. Astfel, compania asigură protecția voluntarilor, punând la dispoziția acestora teste antigen pentru testarea la un interval de două zile, măști, mănuși, precum și nebulizarea spațiului generos oferit proiectului de către Universitatea Politehnică, alături de toate celelalte produse de dezinfectare necesare.

„Anul acesta de Crăciun, suntem poate mai singuri ca niciodată, de aceea oamenii, în special cei vulnerabili, trebuie să simtă că cineva le este alături în momente dificile, în care grijile pot fi copleșitoare. La Kaufland credem cu tărie că implicarea face diferența și profităm de fiecare ocazie care poate să aducă o schimbare în viețile celor din comunitățile defavorizate”, a spus Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland România.

Programul Our Big Day Out și voluntarii săi reprezintă un exemplu de umanitate în aceste vremuri dificile. Kaufland se alătură cu bucurie acestui proiect, care de 16 ani este alături de cei în nevoie.

,,Our Big Day Out este un program care invită societatea civilă să acționeze și să își asume responsabilități civice și care, totodată, facilitează implicarea companiilor în proiecte sociale. Astfel, companiile pot beneficia de experiența și know-how-ul adunate în peste 16 de ani de activitate civică și socială. Ne bucură alăturarea Kaufland celor peste 40 de sponsori și 200 de voluntari ai acestei ediții", declară Alexandra Tinjala, fondator Our Big Day Out.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 138 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.ro.

Kaufland angajează persoane cu dizabilități la nivel național. Cei interesați pot aplica online, pe cariere.kaufland.ro - unde este disponibilă lista posturilor vacante, prin e-mail la cariere@kaufland.ro sau la numărul de telefon 021.9132.

Despre Our Big Day Out

Our Big Day Out (OBDO) este unul dintre cele mai longevive programe de 100% voluntariat din România, care din 2005 invită și învață societatea civilă să acționeze și să își asume responsabilități civice. Sunt alături de copiii din centrele de plasament, bătrânii din azilurile de stat, copiii și tinerii cu afecțiuni neuropsihiatrice și familiile care trăiesc în risc de sărăcie în comunități marginalizate. În aproape 16 ani, fără o echipă angajată, voluntarii OBDO au organizat activități și evenimente pentru peste 10.000 de copii și tineri din sistemul de protecție special sau din familii în situație de risc, au strâns peste 1.400.000 de produse și au pregătit și distribuit colete cadou pentru peste 50.000 de oameni vulnerabili din peste jumătate din județele României.

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: presa@kaufland.ro